Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Günlük Kardeşlerinin Beraber Zayıflama Deneyimleri


denizeliklim
1-01-12, 22:01
lily86
cevap veriyorum : HAYIR!!!

bu yediklerinin tamamen sindirilip vücudundan atılmamasından ve içtiğin suyun vücutta tutulmasından dolayıdır, o kadar kilo bi günde alınmaz...[QUOTE=denizeliklim;22440518]benim çocukların ikiside uyanık
ben nezaman uyuyacan merak ediyorum
bide sabahın 7 sinde okula gidecem
cnm bnm yaaa... uyut yatır kız ikisini de:KK1:eee eee eee yap:KK1::KK46:[/QUOTE]


oğlum kazık kadar oldu öyle eeee eee yaparak uyumuyor malesef
hafta sonu yapmadığı ödevclerini şimdi yapıyor

kızımda yeni uyandı artık nezaman uyur allah bilir
yarın okulda ayakta uyurum artık

lily86
1-01-12, 22:01
denizeliklim
oğlum kazık kadar oldu öyle eeee eee yaparak uyumuyor malesef
hafta sonu yapmadığı ödevclerini şimdi yapıyor

kızımda yeni uyandı artık nezaman uyur allah bilir
yarın okulda ayakta uyurum artık
evet tatlım pardon yeni gördüm fotolarını...
bebişin maşallah:nazar: çok şeker Allah bağışlasın:KK46:
ah bu çocuklar dersleri yapmazlar tüm haftasonu gezerler son gece anne dersim var derler...:KK1:,
cnm ya Allah kolaylık versin

denizeliklim
1-01-12, 22:01
lily86
evet tatlım pardon yeni gördüm fotolarını...
bebişin maşallah:nazar: çok şeker Allah bağışlasın:KK46:
ah bu çocuklar dersleri yapmazlar tüm haftasonu gezerler son gece anne dersim var derler...:KK1:,
cnm ya Allah kolaylık versin
sağol canım bebişim artık büyüdü şimdi 2 yaşında
yeni fotoları yakında yükliycem
ordakiler hep eski

lily86
1-01-12, 23:01
denizeliklim
sağol canım bebişim artık büyüdü şimdi 2 yaşında
yeni fotoları yakında yükliycem
ordakiler hep eski
oy oy oyyy yerim ben onu:KK46::KK46::KK46:tam sevilecek ele gelecek zamanı:KK1:
tamam takipteyim hehe:KK55:

lily86
1-01-12, 23:01
kızlar, ben araya yazan, bizimle olmak isteyen arkadaşlara gerekli cevabı özelden yazıyorum
buradan yazıp da boşuna ara muhabbet olmasın ok?:KK34:
bilginize...
:KK42:

pembepalto
2-01-12, 09:01
Selamm kızlarrrr.Ay selena gibi dedim eheheh.Sizleri çok özledimmm.Cuma günü menümü tuttuğum kağıdı abim gördü baktım içerden sesler geliyo sunta yazmış sunta ne yaa falan diye kopmuşlar gittim ne var yani ne dalga geçiosunuz dedim pakedi önlerine koydum ahanda aynı suntaya benziyo dedim.Gülüyolar siteyede öylemi yazıosun diolar:)Neyse gelelim haftasonuna.Aslında gelmesek daha iyi ama azcık kaçamak yapıp üzülen arkadaşlarımın içi rahatlasın diye yazıyorum.Püre,çerkez tavuğu,yoğurtlu havuç kızartması,Közbiber,Fırında püreli kaşarlı köfte,Muhallebili havuçlu cevizli kek,Kaşarlı patlıcan ezme,zeytin yağlı pırasa gibi mezelerden oluşan bi tabak yaptım kendime yılbaşı gecesi bunları yedim.Çoğunu kendim yaptım.İçlerinde baya tereyağı kaşar süt mayonez falan vardı aman dedim herkes kaçamak yapar hem zaten bgn yılbaşı yicem işte dedim ama burayı görünce şok oldum kimse bişey yememiş.Nutellalı falanda kahvaltı yaptım gayet kaloriliydi.Buarada içiniz rahatlasın diye söylüyorum.1kilo =8000 kaloridir. Yani yakamadığınız bi 8000 kalorini varsa kilo alırsınız.Buarada yakma demişken okadar şey yedim ama herbirinden birer kaşık aldım bitek köfteden iki tane aldım ve kek sayımı bilmiyorum çünkü çok güzeldi.Önceki konuşmalarda sormuşsunuz nasıl bişey olduğunu size daha sonra tarifini verebilirim ama sadece misafirlerinize yapın siz yemeyin:)Çünkü yedikçe devamı geliyo.Bukadar şey yiyip spor yapmadım.Ama bol bol enerji sarfettim.Bikere öğlen 12den akşam 7ye kadar falan hiç oturmadım yemek yap ev süpür falan zaman geçti öyle...Bende tartıldım ve fazla çıktım sadiyem gibi tartının pilini çıkarmayı dşünüyorum çünkü sabah akşam üstündeyim:)

Sadişim demişsin ya ben neden diğer kadınlar gibi eşimle oturup konuşamıyorum sohbet edemiyorum diye aslında diğer kadınlarında durumu bu çevremde sadece bir tane düzgün mutlu evli bi çift var.Birbirini anlayan koşulsuz şartsız güvenen sohbet edip gezebilen sadece bir çift düşünebiliomusun?Bide biz bayanlar sevdiğimize kul köle oluruz hemen hislerimizi belli eder herzaman yanlarında oluruz kendimizden ödün veririz ama erkekler öyle değil.Birkere kendini tamamen ona adadığını belli edince bitiyosun resmen duygularını suistimal ediyorlar.Sürekli taktik yaparak yaşamak zorunda bırakılıyoruz.Çok nefret edilesi bi durum.Karşına alıp düzgün düzgün düşündüüklerini anlattın mı?Umarım bir çözüm yolu bulursun.Çok mutlu olll yaa kıyamam sana

pembepalto
2-01-12, 09:01
Beyazbulut salepi sormuşsun daha önce kendi topicimdede yazmıştım sanırım.Ben hazır paket saleplerden içiyorum onların arkasında 100kalori yazıo bence bi ara öğünden kısılıp gün içersinde tüketilebilinir.Ama hergünde içmemek lazım sonuçta içinde şeker var nolur nolmaz vucut ya depolarsa:) buarada sindirimede çok iyi geliyor.

denizeliklim
2-01-12, 10:01
serlam kızlar
haftasonu faciasından sonra yeni bir hafta ve bu haftayı çok sıkı tutmayı düşünüyorum

hemen bugünkü raporumu veriyim diyecektim
ama akşama yazsam daha iyi olacak zaten bu saate kadar
adam gibi bişe yemedim daha
bir kase nesfitle duruyorum,bide 1,5 litre su
akşama tam raporu veririm
öpüldünüz

denizeliklim
2-01-12, 11:01
of ya kimsecikler yok bugün
hu hu kimse yokmu nerdesiniz

sadiyem33
2-01-12, 12:01
lily86
ben hep burdayım da kk acılmıyordu En Büyük KK

asıl sizler hoşgeldiniz:KK1:
sen bana anlat bacım, bize anlat
ben kkya üye oldugumdan beri güzin abla oldum resmen:))) ve iyi bir gözlemci oldugumu düşünüyorum
başta kk olmak üzere internette o kadar dertli insana rastladım ki, ztn ilgi alanımdı, okudukça bilgilendim, ve inanın şu 3 ayda bambaşka biri oldum, daha da donandım resmen her konuda...
biliyorum ki dertler paylaştıkça azalır, sevinçler de paylaştıkça çoğalır
burayı biraz da daha sıkı fıkı olalım kaynaşalım diye açtım
anlatacağız herşeyimizi, dertlerimizi once birbirimize anlatacagız ve baktık tatmin olmuyoruz cevaplardan o zaman genel bi topik açıyoruz anlaştık mı????:KK34::KK34::KK34::KK34::KK34:
sen çok güzel bir kızsın, ve eminim ki daha da güzel olacaksın ve başta önce kendi adıma söz veriyorum ve biliyorum ki burdaki arkadaşlarımızın, yani birbirimizin desteği ile tüm dertleri aşacağız
sizi çok seviyorum canlarım:KK16::KK16::KK16:, güzellerim bnmmmmm:KK19:
allahımmm söyledikleirn yazdıkların gerçi sadece senin değil tüm arkadaşlarımın söylediği herşey bana okadar iyi geldikii
bazen durduk yere okadar agresif oluyorumkii ama 1 2 gün sürüyo geçiyo sonra
buarada facede eklediğin için tşk ederim okadar aradım seni bulamadım
nie sana sormadıysam ahahahaha

denizeliklim
ben dayanamadım ve tartıldım
tartılmaz olaydım
kafayı yemiş durumdayım
akşam bide 65 gördüm tartıda
mümkün mü bukadar artış ya
canımmm tok karnına tartılmışsın ondan öyledir
mutlaka almışızdır ama en fazla yarım kilodur
sıkma canını geçen hafta nasıl verdiysen şimdide verirsin sana güveniyrm

lily86
aaaaaaaaaaaaaa:KK20:olmaz ama oyun bozanlık yok...hadi bakiyim dökül:KK1:

nolursa olsun görmek istiyorumEn Büyük KKEn Büyük KKEn Büyük KK
aferin:KK9: yoksa ben alayım dicektim:KK1:
bakın anlaşalım, Cuma günleri hariç tartılmak yok...:KK20:

bu arada şekerim menün çok abartı değil hem sporunu da yapmışsın
:KK8:
afiyet olsun cnm takma kafana tokadan başka bişey
:KK1:, biz varız yanında hisset tmm???:KK34:
tşk ederim akşam eşimin d.günü pastasından artmıştı napayim bugünde yiyim bidaha yemem dedim bugün diyetim süper süper süper ötesi devam ediyoo

sadiyem33
2-01-12, 12:01
denizeliklim
cnm bnm yaaa... uyut yatır kız ikisini de:KK1:eee eee eee yap:KK1::KK46:

oğlum kazık kadar oldu öyle eeee eee yaparak uyumuyor malesef
hafta sonu yapmadığı ödevclerini şimdi yapıyor

kızımda yeni uyandı artık nezaman uyur allah bilir
yarın okulda ayakta uyurum artık[/QUOTE]
ahahah vallahi benim oğlanda çok erken uyuyor en geç 9buçuk
sabahda 6da uyanıyo offfff
denizeliklim
sağol canım bebişim artık büyüdü şimdi 2 yaşında
yeni fotoları yakında yükliycem
ordakiler hep eski
aaaaaaa ben oğluma bir gelin buldum ismi neydi o fıstık kızın maşşallah
lily86
kızlar, ben araya yazan, bizimle olmak isteyen arkadaşlara gerekli cevabı özelden yazıyorum
buradan yazıp da boşuna ara muhabbet olmasın ok?:KK34:
bilginize...
:KK42:
bak buna çok ama çok sevindim dünkü arkadaşa kötübişi demedim ama sağolsun yanlış anladı özelden msj attığına sevindim

sadiyem33
2-01-12, 12:01
pembepalto
Beyazbulut salepi sormuşsun daha önce kendi topicimdede yazmıştım sanırım.Ben hazır paket saleplerden içiyorum onların arkasında 100kalori yazıo bence bi ara öğünden kısılıp gün içersinde tüketilebilinir.Ama hergünde içmemek lazım sonuçta içinde şeker var nolur nolmaz vucut ya depolarsa:) buarada sindirimede çok iyi geliyor.
şuan elimde dr.oetker in hazır salep paketi var
arkasına bakarak bu konuya kanıtlı bi şekilde cevap veriyorum ahahahahah
100 ml tarifine göre hazırlanmış içeceğin enerji ve besin ögeleri
enerji 101 kcal/423 kj
protein 3,65 g
yağ 3,15 g
karbonhidrat 14.45 g
1 poşet kullanılarak hazırlanmış içeceğin (yaklaşık 170 ml) enerji degeri 172 kcal/719 kj) dir yazıyorr
anlayan anlatsın bizahmet ahahahahaahah

sadiyem33
2-01-12, 12:01
denizeliklim
serlam kızlar
haftasonu faciasından sonra yeni bir hafta ve bu haftayı çok sıkı tutmayı düşünüyorum

hemen bugünkü raporumu veriyim diyecektim
ama akşama yazsam daha iyi olacak zaten bu saate kadar
adam gibi bişe yemedim daha
bir kase nesfitle duruyorum,bide 1,5 litre su
akşama tam raporu veririm
öpüldünüz
tamam canım sıkma sen canını sen ne kilolar vermişsin bunuda verirsin

denizeliklim
of ya kimsecikler yok bugün
hu hu kimse yokmu nerdesiniz
ben varım şuan ama başka kimse yok tekümm

pembepalto
2-01-12, 13:01
kızlar bende vardım siz gitmişsinizzz yaaa tühhh kaçırdım

denizeliklim
2-01-12, 15:01
sadiyem33
tamam canım sıkma sen canını sen ne kilolar vermişsin bunuda verirsin



ben varım şuan ama başka kimse yok tekümm
evet canım tartıldığımda gayet toktum
bütün yediklerim ve gaz midemdeydi bu sebeple tartıda epey bi ağır çıktım
bu sabah 63 az öncede 62.8 çıktı
birazdaha kasarsam 62 ye düşecem he he
yediğim yaşpastalardan dolay bugün ishal oldum
iyikide olmuşum yosa gitmezdi o kilocuklar

hadi bakem sizde ishal olun atıverin yediklerinizi hemencik

denizeliklim
2-01-12, 15:01
pembepalto
kızlar bende vardım siz gitmişsinizzz yaaa tühhh kaçırdım
yav sanki saklambaç oynuyoz
ben geliyom siz gidiyonuz
siz geliyorsunuz ben gidiyom
bitürlü denk gelemedik yahu

randomlife
2-01-12, 16:01
2 ocak 2012 tarihli menümü yazayım;

sabah uyanınca:

-2 kuru incir
-bol su

kahvaltı:

-peynir
-3-4 zeytin
-biraz kahvaltılık salça
-1 tatlı kaşıı kadar bal
-3-4 dl çavdar ekmeği
-1-2 çeri domates
-yeşil çay

ara:

-1 tam ceviz

öğlen:

-1 tabak bulgur pilavı
-1 çay bardağı şekersiz çay (misafir vardı, onlarla beraber ben de yedim)

ara:

-4 hurma
-1 bardak ayran

akşam:

-1 tabak tavuk çorbası
-az kuru fasülye(sevmiyorum zaten o yüzden az)

*su 1.5 lt olmuştur tahminimce.
*sabah 75 dk sporumu yaptım.
*gece yeşil çay içicem.

saygılar sevgiler :))

Dionisa
2-01-12, 17:01
Bungün ki menümü yazayım gızlar.

Sabah:
Kepekli sandviç ekmeği arasına peynir ve domates
1 bardak süt.
Sandviç ekmeği çok küçüktü bimde satılanlardan bilirsiniz belkim bakın şöyle:
Eki Görüntüle 319517

Öğle:
Havuç tatlısı yapmıştım dün akşam.
Ondan yemek için yemek yemedim.
1 kare ama 5 top edecek kadar büyüklükteydi.
Çikolata sosu da vardı :KK17:

Ara:
Minik elma, orta boy armut, orta boy mandalina.

Akşam:
Bir tabak mantar çorbası
4 kaşık makarna
2 kaşık ıspanak yoğurtlu
Domates salatası

2 bardak şekersiz çay.

Su 5-6 bardak oldu yatana kadar daha içerim.
Birazdan sporumu yapıcam.
yeşil çay demlerim bir de.
Bu kadar kızlar.

randomlife
2-01-12, 17:01
sevgim bi denem gülüm afiyetler olsun sana :))
tatlıyı nasıl yapıyosun? çok mu şekerli?

kalbimEllerinde
2-01-12, 17:01
selamlar fistiklarim:KK3:
bugün coook cooook mutluyum, bu sabah tartindim (tartinma günüm aslinda cuma ama ne yapiyim cok merak ediyorum :KK17:) veeee su an 86,6 kiloyum:KK76::KK76:
dün zaten hic istahim yoktu ama bugün masallahh iyi yedim hatta kacamaklarim oldu:KK1: bugünün menüsü:

Kahvalti

1,5 dilim kepek ekmek
2 kk beyaz peynir
parmagim kadar gouda peynir
3 zeytin
domates, 2 közlenmis biber
sekersiz acik cay

Kacamaklarim: 1 dilim cikolata (sütlü), 1 tane Brezel ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/Breze.jpg/220px-Breze.jpg ) ve 1 tane cikolatali croissant ( http://www.miedl.com/tl_files/miedl/bilder/produkte/suessesGebaeck/schokocroissant_big.jpg ) abowwww cok yemisim simdi yazinca farkina vardim:KK52:

Aksam yemegi

(toktum aslinda ama azicik atistirdim)

salata (kirmizi lahana ve beyaz lahanayla yapilmis)
ve bi kac parca tavuk eti

Su: 1,5 litre olabilir ama yatana kadar 2 hatta 2,5 litreyi doldururm
Spor: henüz yapmadim, birazdan yapacam:KK23:
yesil cay: 1 kupa

Dionisa
2-01-12, 18:01
randomlife
sevgim bi denem gülüm afiyetler olsun sana :))
tatlıyı nasıl yapıyosun? çok mu şekerli?

sağol bitanem. şeker yok bunda.
havucu rendeliyorsun bir bardak sütle haşlıyorsun sonra üzerine havucun alacağı yani hamur kıvamını alıp yuvarlanabileceği kıvama geleceği kadar bisküvi ekliyorsun.
Bisküviler kırılmıs olacak birbirine katıp yuğuruyosun azıcık en son hindistan cevizine bulayıp yiyorsun.
Ama ben yuvarlamadım borcama döktüm üzerine çikolata sosu ve hindistan cevizi dilimleyerek yedim.

randomlife
2-01-12, 18:01
sevgi_melegi

sağol bitanem. şeker yok bunda.
havucu rendeliyorsun bir bardak sütle haşlıyorsun sonra üzerine havucun alacağı yani hamur kıvamını alıp yuvarlanabileceği kıvama geleceği kadar bisküvi ekliyorsun.
Bisküviler kırılmıs olacak birbirine katıp yuğuruyosun azıcık en son hindistan cevizine bulayıp yiyorsun.
Ama ben yuvarlamadım borcama döktüm üzerine çikolata sosu ve hindistan cevizi dilimleyerek yedim.
ayy güzelmiş ya. sütle haşlayınca baya lezzetli olur sanırım.
havuç zaten baya şekerli ve tatlı bir şey.
ben de deniycem.
saol bi tanem.

Dionisa
2-01-12, 18:01
randomlife
ayy güzelmiş ya. sütle haşlayınca baya lezzetli olur sanırım.
havuç zaten baya şekerli ve tatlı bir şey.
ben de deniycem.
saol bi tanem.
Rica ederim canım dene çok güzel ve hafif birşey.
Hani tatlı yiyince insanın içi bayılır öyle olmuyor
çok sevdik ailecek. düşün annem hayatında tatlı yemez o istiyor her hafta yaptırır oldu.:KK1:

kalbimEllerinde
2-01-12, 18:01
merhaba kizlarrrrrrrrrrrrrrrr hepinizi coook coook coooooooooook özledimmm:KK16:
menüleri tek tek okudum, randomlife sen zaten süpersin hic kacamak yok masallah, :nazar:
bu aralar hepimiz kacamak yapiyoruz hadi hayirlisi:KK1: ama arada yapmak gerekiyor düsünüyorum, bende kendimi böyle avutuyorum:KK52:
neyse yarin yine full devam ederiz insallah. ben bugün o kadar cok yedim ki zaten menüyü paylastim az önce. liste oku oku bitmez:KK1:

SADIYEMMMMMMM kiyamam sanaaa tatlim yaaa. okudum yazdiklarini, erkeklerin hamurunda var tatlim , hepsi öyle inan.
her evlilikte problemler yasanilir, bitek siz degilsiniz (bu arada ben evli degilim ama etrafta duyuyorum iste) kusursuz bi evlilik yoktur asla hic sanmiyorum
esin düzelir insallah ve sende daha fazla kendini üzme. sen cok degerlisin ve üzülmeyi hak etmiyorsun!!! dünyalar tatlisi bi oglun var, ne olursa olsun mutlu olmaya bak, gülümse her zaman ne olursa olsun:KK54::KK54:
bu erkekler yokmuuu zatenn cocuk gibiler aynii:KK47::KK47:

hepinizi o kadar cok seviyorum ki kanim isindi hepinize:KK23:
keske yakin olsaydik birbirimize, gelis gidis yapardik:KK1::KK1:
:KK54::KK54:

kalbimEllerinde
2-01-12, 18:01
heee bu aradaaaa baya bisey kacirmisim ben
sevgimmmmm senin durumunu anlamadim, uni hocan sana mail atmis
sadiyem topigine yorum yazmis...:26::26::26:
ne oluyorrrrr?:26:

Dionisa
2-01-12, 18:01
Kızlar bu aletten istiyorum sizce yararlı bişiy mi?
İşe yaramıyorsa o kadar para bayılmak boşuna.
Eki Görüntüle 319553

Dionisa
2-01-12, 18:01
kalbimEllerinde
heee bu aradaaaa baya bisey kacirmisim ben
sevgimmmmm senin durumunu anlamadim, uni hocan sana mail atmis
sadiyem topigine yorum yazmis...:26::26::26:
ne oluyorrrrr?:26:
Tatlım bir derdim vara topic açımıştım da sadiye de niye bizim topiğe yazmıyon falan demişti de o mesele.

kalbimEllerinde
2-01-12, 18:01
sevgi_melegi
Tatlım bir derdim vara topic açımıştım da sadiye de niye bizim topiğe yazmıyon falan demişti de o mesele.
aaaa ben niye görmedim topigiii hani nerdee

denizeliklim
2-01-12, 18:01
randomlife
2 ocak 2012 tarihli menümü yazayım;

sabah uyanınca:

-2 kuru incir
-bol su

kahvaltı:

-peynir
-3-4 zeytin
-biraz kahvaltılık salça
-1 tatlı kaşıı kadar bal
-3-4 dl çavdar ekmeği
-1-2 çeri domates
-yeşil çay

ara:

-1 tam ceviz

öğlen:

-1 tabak bulgur pilavı
-1 çay bardağı şekersiz çay (misafir vardı, onlarla beraber ben de yedim)

ara:

-4 hurma
-1 bardak ayran

akşam:

-1 tabak tavuk çorbası
-az kuru fasülye(sevmiyorum zaten o yüzden az)

*su 1.5 lt olmuştur tahminimce.
*sabah 75 dk sporumu yaptım.
*gece yeşil çay içicem.

saygılar sevgiler :))
canım menü güzel
ama 3-4 dilim ekmek sanki biraz fazla olmuş
ben bir öyünde 2 dilimi kesinlikle geçmiyorum
gerçi senin dilimlerinin boyutunu da bilmiyorum
bizim burda satılan çavdar ekmeklerini çok kalın dilimliyorlar

randomlife
2-01-12, 18:01
denizeliklim
canım menü güzel
ama 3-4 dilim ekmek sanki biraz fazla olmuş
ben bir öyünde 2 dilimi kesinlikle geçmiyorum
gerçi senin dilimlerinin boyutunu da bilmiyorum
bizim burda satılan çavdar ekmeklerini çok kalın dilimliyorlar
canım dilimleri çok ince ekmeklerin.
ve ekmeğin köşesine doğru küçülüyor dilimler :)
o yüzden dilim mantığı tutmuyor her zaman.
göz kararı 3-4 dilim dedim yani.
dilim büyükse bende 2 taneyi geçmiyorum.
zaten kahvaltı dışında da ekmek yemiyorum.

pembepalto
2-01-12, 18:01
Sabah 08.30:


•4tane altınbaşak bisküvi


Ara: 11.30

•1Tane altınbaşak

Öğle 12.30


•Fırında tavuk
•1 dilim kepek ekmeği
•Şuana kadar 1 litre su


Akşam 19.30

2kaşık yoğurt
3kaşık ıspanak
bol yeşil salata mısırlı
şalgam
domates çorbası

ammada çok görünüyo sayınca ama accık accık yedim


Spor : 45 dakka tempolu yürüyüş
Su : 2,5litre
Yeşil Çay: 1 Kupa
Beşibir yerde çayı: 1Kupa


Acıkırsam ya muz yerim ya da salep içerim

denizeliklim
2-01-12, 18:01
bende hemen raporumu veriyim

sabah
okula gidergitmez bir sade türk kahvesi

saat 10 da bir kase nesfit yağsıs süt ile hazırladım

saat 12 ye kadar 1,5 litre su

öğlen
iki dilim layt ekmek
2 adet az yağda kızarmış yumurta(sıvı yağ)

ara
bir sade türk kahvesi

akşam
marul,kırmızı lahana ve domatesle hazırlanmış yağsız salata
başka bi,şeyde yemedim
bugün az yedim biliyorum ama
hafta sonunu anca böyle telafi edecem

bide yatmadan önce bir bardak yağsız süt içmeyi düşünüyorum

kızlar akşam yemeğine kızartma yapmıştım
patatesli,patlıcanlı,biberli falan
ama bugün irademe öyle bir hakimdimki birtane bile yemedim
bugün süperim:KK76::KK76::KK76::KK76:

cyy
2-01-12, 18:01
Merhaba Kızlar,
Bugünün menüsünü yazıyorum
Sabah 1 bardak ılık su + 2 dilim kepek ekmeği peynir ve marulla yaptığım tostun yarısı
Ara 1 fincan yeşil çay + 1 fincan biberiye çayı + 1 yeşil elma
öğlen sabahtan kalan tostun diğer yarısı + 1 dilim peynir + 3-4 parça salatalık
ara 1 fincan biberiye çayı
akşam 1 tabak çorba + 1 kocaman tabak marul roka taze soğan salatası + 3 kaşık yoğurt
bugün 1 litre kadar su içtim
1 fincan nescafe içtim az önce

ayrıca daha yemem gereken 2 elma var ama bakalım yiyebilecek miyim
spor yapmayı çok istiyorum ama bugün 8 saat dersim vardı çok yoruldum
belki yapamayabilirim
ilerleyen saatlerde bilgi veririm

pembepalto
2-01-12, 19:01
sevgi_melegi
Kızlar bu aletten istiyorum sizce yararlı bişiy mi?
İşe yaramıyorsa o kadar para bayılmak boşuna.
Eki Görüntüle 319553
bu adımlama aleti deil mi beyaz bulutta var bundan diye hatırlıyorum.Tanıdığım birindede vardı eşi hamileyken almış bikere yapmıştım.Adım attırtıyo bence işe yarar.

cyy
2-01-12, 19:01
pembepalto
bu adımlama aleti deil mi beyaz bulutta var bundan diye hatırlıyorum.Tanıdığım birindede vardı eşi hamileyken almış bikere yapmıştım.Adım attırtıyo bence işe yarar.
bence işe yarar diye düşünüyorum
çünkü adım atmak demek yürümek demek
bu da bizim her gün düzenli olarak yapmamız gereken bişey demek

Dionisa
2-01-12, 19:01
bir de şu var kızlar
hem step, hem twist hemde dambıl
Eki Görüntüle 319649
190 TL