PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : uyurken burnunuz tıkanıyor mu ?



aster
29-12-2011, 18:19
Kızlar yaklaşık 3 ay önce ameliyat oldum burnumun sağ ratafındaki tıkanıklık açıldı ama bu defa sol tarafında problem var. Başımı uyumak için yastığa koymamla burnum sol taraf tıkanıyor ayağa kalktıktan bir süre sonra geçiyor sebebi ne olabilir bu srunu yaşayan var mı benden başka. Ne zaman geçer

matmazelll
30-12-2011, 11:39
Kızlar yaklaşık 3 ay önce ameliyat oldum burnumun sağ ratafındaki tıkanıklık açıldı ama bu defa sol tarafında problem var. Başımı uyumak için yastığa koymamla burnum sol taraf tıkanıyor ayağa kalktıktan bir süre sonra geçiyor sebebi ne olabilir bu srunu yaşayan var mı benden başka. Ne zaman geçer

canım ya benim ameliyatımın üzerinden 11 ay geçti ve hala uyurken burnumda tıkanmalara oluyor. eskisi gibi çok değil zamanla hafifledi tıkanmalarım ama tam anlamıyla ameliyat öncesi burnuma kavuşabildim diyemiyorum. burun yapısıyla alakalı olabilir ve doktorun yöntemi de etklilidir bence. ama sen daha 3 ay önce olmuşsun daha çok erken biraz daha sabırlı olacaksın 6-7 ay sonra epey bir açılma olacaktır. bu durumda moralini bozmak için daha çok erken...

polyanna1993
30-12-2011, 11:45
benim ameliyatımında 18.günü bugün o sorun bendede oluyo yattıgımda tıkanıyo kalkınca açılıyo dün gece yatmadan önce okyanus suyuyla temizledm burnumu tıkanma olmadı sende okyanus suyunu yatacagın zaman kullan istersen sendede işe yarar belki

matmazelll
30-12-2011, 11:53
evet sterimar okyanus suyu çok iyi geliyor. ben kaç şişe tükettim sayısını unuttum. ama artık doktorum bana yasakladı alışkanlık yapıyormuş :) şimdi de pek ihtiyacım olmuyor çok şükür.

aster
31-12-2011, 16:16
benim ameliyatımında 18.günü bugün o sorun bendede oluyo yattıgımda tıkanıyo kalkınca açılıyo dün gece yatmadan önce okyanus suyuyla temizledm burnumu tıkanma olmadı sende okyanus suyunu yatacagın zaman kullan istersen sendede işe yarar belki

benim doktorum okyanus suyunu kullanmamı kesinlikle istemedi ama ben forumda okuduklarımdan etkilenip almıştım öceden bu gidişle kullanmaya başlıcam uyumadan önce

aster
31-12-2011, 16:18
canım ya benim ameliyatımın üzerinden 11 ay geçti ve hala uyurken burnumda tıkanmalara oluyor. eskisi gibi çok değil zamanla hafifledi tıkanmalarım ama tam anlamıyla ameliyat öncesi burnuma kavuşabildim diyemiyorum. burun yapısıyla alakalı olabilir ve doktorun yöntemi de etklilidir bence. ama sen daha 3 ay önce olmuşsun daha çok erken biraz daha sabırlı olacaksın 6-7 ay sonra epey bir açılma olacaktır. bu durumda moralini bozmak için daha çok erken...

bilmiiyorum korkmaya başladım önceden daha iyiydi son bir aydır hep uzanınca hep kapanıyo kapalı teknikle ameliyat oldum dediğin gibi acele ediyoru endişelenmek için belki de... İnşallah geçer teşekkür ederim yazdıkların için

catlover
31-12-2011, 16:46
bilmiiyorum korkmaya başladım önceden daha iyiydi son bir aydır hep uzanınca hep kapanıyo kapalı teknikle ameliyat oldum dediğin gibi acele ediyoru endişelenmek için belki de... İnşallah geçer teşekkür ederim yazdıkların için

Burun içindeki konkalar şişip burnu tıkıyordur.

aster
03-01-2012, 14:59
Burun içindeki konkalar şişip burnu tıkıyordur.

konka nedir yeni duydum :(

quietnrkn
03-01-2012, 15:04
bende sırf bu yüzden 2 defa ameliyat oldum.bende kıkırdak büyümesi varmış o yüzden ameliyat oldum estetiksiz alındı.6 ay çok rahattım hatta ciğerlerimin havayla dolduğun hissettim o kdar :9: ama 1 seneye yaklaştıkça yine nefes alamaz oldum benim sağ tarafımda sorun vardı.tekrar ameliyat oldum.alındı tekrar doktorla konuştum vücut yapıyomuş her bünye farlı olduğu içinmiş.yine tıkanıklı var bende vazgeçtim ameliyattan.ara ara deniz suyu sıkıyorum rahatlatıyo :31:

AkhyLs
03-01-2012, 15:06
bende tam 3 kere ameliyat oldum ilk 3 4 ay burnum açık oluyor sonra yine tıkanıyor:31: bende burun spreyi aldım onla açıyorum az biraz napim bidaha amileyat oolmak istemiyorum:2:

ank32
03-01-2012, 16:30
Kızlar yaklaşık 3 ay önce ameliyat oldum burnumun sağ ratafındaki tıkanıklık açıldı ama bu defa sol tarafında problem var. Başımı uyumak için yastığa koymamla burnum sol taraf tıkanıyor ayağa kalktıktan bir süre sonra geçiyor sebebi ne olabilir bu srunu yaşayan var mı benden başka. Ne zaman geçer

canım cok yeni daha burnun cok normal tıkanması ödemlerin daha içte vardır ondandır ayrıca sıgara kullanıyosanda cok fark ediyor ben kullanan birisiyim kötü bi alışkanlık ama burunun içini kuruttuğundan dolayı tıkanmaya sebep oluyor.ama senin cok normal cok taze burnuşun bunlar zamanla gider korkma

aster
05-01-2012, 08:29
canım cok yeni daha burnun cok normal tıkanması ödemlerin daha içte vardır ondandır ayrıca sıgara kullanıyosanda cok fark ediyor ben kullanan birisiyim kötü bi alışkanlık ama burunun içini kuruttuğundan dolayı tıkanmaya sebep oluyor.ama senin cok normal cok taze burnuşun bunlar zamanla gider korkma

inşallah :) on zaman panik yapmama gerek yok teşekkür ederim

catlover
05-01-2012, 10:33
bende tam 3 kere ameliyat oldum ilk 3 4 ay burnum açık oluyor sonra yine tıkanıyor:31: bende burun spreyi aldım onla açıyorum az biraz napim bidaha amileyat oolmak istemiyorum:2:

Canım ne oldu eyden dolayı 3 kere ameliyat olmak durumunda kaldın?çok geçmiş olsun...

aster
04-03-2012, 09:36
kızlar benm ameliyat sonrası 5. ayım bitti hala burnum tıkanıyor doktorum da uzakta gece yatarken tıkanıyor özelşikle ne yapıcam

sedayseday2
04-03-2012, 19:27
kızlar benm ameliyat sonrası 5. ayım bitti hala burnum tıkanıyor doktorum da uzakta gece yatarken tıkanıyor özelşikle ne yapıcam

merhaba arkadaşım, ben ameliyat olalı 40 gün oldu. benim burnum bazen açılıp bazen kapanıyor. ama yatarken özellikle sanki kilitleniyor bütün kanallar, tıkanıyorum. aynı sorun bende de var yani :(

_ruby_
05-03-2012, 14:15
benimde öyle bir problemim oldu.kbb'ciye gittim sende sinüzit var burun etlerini yaktırman gerek dedi.sende bir görün bence.

aster
14-03-2012, 15:37
benimde öyle bir problemim oldu.kbb'ciye gittim sende sinüzit var burun etlerini yaktırman gerek dedi.sende bir görün bence.

görüneceğim galiba bi açılıyo bi tıkanıyo ne zamana kadar böyle sürecek bakalım

denizcik82
24-03-2012, 18:11
görüneceğim galiba bi açılıyo bi tıkanıyo ne zamana kadar böyle sürecek bakalım

aster merhaba, bana özelden mesaj yazmışsın, ama ben forumdaki cevap sayım 100'e ulaşmadığı için özel mesaj yazamıyorum. evet, ben de estetik burun ameliyatı olmak istiyorum. bana önerilerin var mı?

aster
26-03-2012, 19:46
Ben dilaver beye ameliyat oldum ama seçeneklerim arasında Abdülkadir Göksel de vardı. Emre Beyi de düşünmüştüm bu doktorların hepsi KBB uzmanı. Emre bey fındık gibi kalkık ve küçük burun yapıyormuş genelde Abdülkadir bey daha doğal burunlar yapıyor resimlerni gördüğüm arkadaşlar vardı forumda. Onun yaptığı burunlar da fazla düz geldi gözüme. Ben biraz da önsezilerimle hareket edip Dilaver Beye ameliyat oldum. 6. ayım bitti arasıra tıkanmalar yaşıyorum hala ama normal sanırım. Burnum tıkalıydı bi de kemerliydi biraz kemerini de aldı. Ucunu da toparladı. Sanırım senin isteklerini de göz önünde bulundurur. Yine de iyi araştırmalısın bana hastalarının resimlerini göstermedi ve tasarım yapmadı ameliyattan önce dediğim gibi güvendim kendisine.

catlover
27-03-2012, 16:11
Ben dilaver beye ameliyat oldum ama seçeneklerim arasında Abdülkadir Göksel de vardı. Emre Beyi de düşünmüştüm bu doktorların hepsi KBB uzmanı. Emre bey fındık gibi kalkık ve küçük burun yapıyormuş genelde Abdülkadir bey daha doğal burunlar yapıyor resimlerni gördüğüm arkadaşlar vardı forumda. Onun yaptığı burunlar da fazla düz geldi gözüme. Ben biraz da önsezilerimle hareket edip Dilaver Beye ameliyat oldum. 6. ayım bitti arasıra tıkanmalar yaşıyorum hala ama normal sanırım. Burnum tıkalıydı bi de kemerliydi biraz kemerini de aldı. Ucunu da toparladı. Sanırım senin isteklerini de göz önünde bulundurur. Yine de iyi araştırmalısın bana hastalarının resimlerini göstermedi ve tasarım yapmadı ameliyattan önce dediğim gibi güvendim kendisine.


bende merak ettim açıkcası ayaktayken de tıkanıyor mu yoksa sadece yatarken mi?sadece tek taraf mı?burun tıkanıklığı son derece rahatsız edici bir şey...

etcra
28-03-2012, 19:34
hayır bazen sabahları tıkalı uyanıyorum ama uyurken problem yok

aster
31-03-2012, 16:02
bende merak ettim açıkcası ayaktayken de tıkanıyor mu yoksa sadece yatarken mi?sadece tek taraf mı?burun tıkanıklığı son derece rahatsız edici bir şey...

evet sadece tek tarflı tıkanıyor ve uzanıkken aaktayken olmuyor