PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kafam çok karışık kızLar yardım Lütfen =(



Sayfa : [1] 2

Lady18
21-03-2012, 20:15
Merhaba Kızlar,
Şu anda inanılmaz derecede bir çıkmazın içindeyim.3,5 senelik bir ilişkim var,mutlu sayılırım (her ne kadar son zamanlarda aramızda sorunlar artsa da).Ayrı şehirlerdeyiz.İlişkimiz ciddi,hatta bu yaz evlilik dahi gündemde...

Ama esas sorun,benim yaşadığım şehirde biriyle tanışmış olmam...Aslında önceden tanıyordum fakat şimdi daha yakından tanıma fırsatı buldum çünkü aynı kursa gidiyoruz.Bu kişi bana aşkını ilan etti geçenlerde.Ve bana çok güzel bakıyor,
çok güzel şeyler söylüyor,aşık olduğunu her seferinde dile getiriyor,beni teselli edebiliyor...Ve ben onun aşkını sorguladığımda,aşık olduğu her hali ve hareketinden belli oluyor.Sevgilim olduğundan haberi var ve bu durumu kabulleniyor...

2 günde 1 görüşüyoruz,oturuyoruz konuşuyoruz,yürüyüş yapıyoruz,kahve içiyoruz..Yaptığımın doğru olmadığının farkındayım fakat ben de kendimi engelleyeniyorum...Günün her saati inanılmaz derecede romantik mesajlar,devamlı görüşme,konuşma isteği,aşkını her fırsatta dile getirmesi kafamı inanılmaz derecede karıştırıyor...

Lütfen bana fikrinizi söyleyin kızlar.Uzak durmak istiyorum fakat beceremiyorum da...Of off...:50:

ComeOnBaby
21-03-2012, 20:17
Yaptığın ihanete giriyor farkında mısın???

Tweety
21-03-2012, 20:19
iliskinde ciddisin ama gonlun baskasina kayabiliyor:23:
bence once ciddi iliskindeki sevgini sorgulamalisin eger ilerisini dusunemiyorsan,yeterince ciddi degilsiniz demektir...

Barbunya34
21-03-2012, 20:20
Bence seninki sadece alışkanlık olmuş sırf bu yüzden kopamıyorsundur ondan alışmışssındır artık 3.5 sene yani

kindarrrr
21-03-2012, 20:22
erkek arkadaşın aynı durumda olsa seninle aynı şeyleri yapsa ne hissedersin? :51:

gzdkpz
21-03-2012, 20:24
Çok tehlikeli sularda yüzüyorsunuz ,kendinize saygınızı yitirirsiniz.


Ayrıca bir ilişkiniz olduğunu bile bile size mesajlar atan flört eden o erkeğin size ciddi olarak bakdığını ve saygı duyacağını düşünüyormusunuz?Onun gözünde sevgilisini aldatan bir kızsınız .Sizi gerçekden sevse erkek arkadaşınızdan ayrılmanızı ister daha da doğrusu bir ilişkiniz olduğunu öğrenince sizle görüşmeyi keser.


Sizin için bir şey diyemiycem yapdığınız ihanetin ta kendisi ve affı yokdur.

Toparlanın .

Semblante
21-03-2012, 20:25
Sevgilinle arandaki sorunların son zamanlarda arttığı için bu çocuğun ilgisi, sevgisi hoşuna gidiyor.
Eksik yanını kapatan o çünkü, romantik mesajları falan seni etkilemiş.
Yaza düğün olabilir diyorsun, iyi düşün doğru karar ver.
Bu şekilde ikili oynaman sana da zarar verir.

Lady18
21-03-2012, 20:27
Belki de ihanete giriyor,bilmiyorum.Kendimi sorgulamaktan yoruldum artık...Ama dur da diyemiyorum :2:
Alışkanlık belki de,ama her ikisi de beni seviyor,buna eminim...Sevgilimin benim üzerimde çok hakkı var,ona asla böyle birşey yapmak istemem...Ama diğer türlü de bilmiyorum,böyle sanki yeniden heyecanlanıyormuşum gibi konuşurken...Kafam karmakarışık.:18:

Tweety
21-03-2012, 20:29
Belki de ihanete giriyor,bilmiyorum.Kendimi sorgulamaktan yoruldum artık...Ama dur da diyemiyorum :2:
Alışkanlık belki de,ama her ikisi de beni seviyor,buna eminim...Sevgilimin benim üzerimde çok hakkı var,ona asla böyle birşey yapmak istemem...Ama diğer türlü de bilmiyorum,böyle sanki yeniden heyecanlanıyormuşum gibi konuşurken...Kafam karmakarışık.:18:

ya yardan gececeksin yada serden:34:

princess_1990
21-03-2012, 20:30
sadece empati yapın bunu erkek arkadaşınız yapsa naparsınız sonucu bence sizde biliyorsunuz ..

ComeOnBaby
21-03-2012, 20:32
ilgilenilmek tabiki her insanın hoşuna gider...yalnız sen bu çocuklar görüşsen sevgilinin yüzüne bakarken hep aklına gelicek vicdan azabı duyacaksın ilişkin olumsuz etkilenecek...hadi diyelim sevgilinden ayrıldın bu çocukla çıkmaya başladın...zaman geçtikten sonra bu çocuğun kafasına dank etmeyecek mi bu kız sevgilisi varken benle flört ediyordu diye yok yere kendi değerini düşürüyorsun...

Lady18
21-03-2012, 20:34
O,bana sevgilimi gerçekten sevip sevmediğimi sordu aslında...Ve keşke sevgilinden ayrılsan dedi büyük bir cesaretle...
Sevgilim bana bunu yapsa,evet korkunç bir durum olurdu...Ki en sakındığım da bu aslında...Çünkü hep kendim söylerdim,sana yapılmasını istemediğin bir davranışı sen de başkasına yapma diye...Kendim söyledim,kendim dinleyemiyorum ama :((
Ve hep derdim etme bulma dünyası diye..Aynı hatanın ya da girdabın içine ben düşüyorum,çekiliyorum sanki..................İnsanın kendisiyle çelişmesi kadar rezil bir durum yok.

lovelycoperontherope
21-03-2012, 20:36
"eğer hayatında biri varken başka biriyle hayaller kurabiliyorsan, anını paylaştığın tek kişidir."" Sen zaten mesajlarına cevap vererek,karşılıklı çay kahve içerek erkek arkadaşını saf dışı bırakmışsın. Lütfen bu ayrımın farkına var, minnet duymakla aşık olmak farklı şeyler. Eğer hayatı paylaşmayı düşündüğün insanı sadece üzerimde emeği var diye tanımlıyorsan, sen seçimini çoktan yapmışsın.

kelebek_93
21-03-2012, 20:39
İhanet bu yani :20:
O cocuk sevgilinin olduğu halde nasıl sana o gözle bakıyor anlamış değilim ? :26:
Canım senin bi sevgilin var. Tamam seninle ilgilenmesi senin hoşuna gidebilir iki çift güzel söz seni yeniden heyecanlandırabilir ama yaptığın gerçekten çok yanlış.:20:
Eğer kurstaki arkadaşına ilgi duyuyosan diğer çocukla hemen ayrılman lazım.
Yazık o cocuğa yaa :ssz:

ComeOnBaby
21-03-2012, 20:39
Ben şuanki sevgilini sevmediğin fikrine katılmıyorum...yapman gerekenin de o çocukla arana mesafe koymak olduğunu düşünüyorum...

kelebek_93
21-03-2012, 20:41
O,bana sevgilimi gerçekten sevip sevmediğimi sordu aslında...Ve keşke sevgilinden ayrılsan dedi büyük bir cesaretle...
Sevgilim bana bunu yapsa,evet korkunç bir durum olurdu...Ki en sakındığım da bu aslında...Çünkü hep kendim söylerdim,sana yapılmasını istemediğin bir davranışı sen de başkasına yapma diye...Kendim söyledim,kendim dinleyemiyorum ama :((
Ve hep derdim etme bulma dünyası diye..Aynı hatanın ya da girdabın içine ben düşüyorum,çekiliyorum sanki..................İnsanın kendisiyle çelişmesi kadar rezil bir durum yok.

Bu ne cesarettir ya :47:

Lady18
21-03-2012, 20:42
Sevgilime aşık olmadım.Aşk çok farklı bir duygu.Ama sevdim.Sevgilim bana aşık ve bana çok düşkün...Sanırım mantığımla hareket edeceğim...

ComeOnBaby
21-03-2012, 20:43
Sevgilime aşık olmadım.Aşk çok farklı bir duygu.Ama sevdim.Sevgilim bana aşık ve bana çok düşkün...Sanırım mantığımla hareket edeceğim...

nasıl aşık olmadın ??? neden sevgili oldunuz??

MerwoSh
21-03-2012, 20:44
e ne bekliyorsun ayril , aski bulamadigin sadece sevdigin adamdan?? Ne kadar kolay kandirabilir erkekler bazi kizlari..Sende bir ornegisin.Bir tatli soz,bir bakis ,ucup gitmissin...Bukadarmi Muhtacsin??
bilemiyorum valla , yorumumu uzatmayim agir seyler soyluyebilirm,senin icinde banlanmak istemiyorum.

Karagozlum87
21-03-2012, 20:46
Kizin biri sevgiline seni seviyorum dese ve sevgilin onunla gorusmeye devam ederse ne yaparsin?
Ben kendim kiyameti koparirim. Ayni durumda sevgilin bu durumu ogrense oda aynisini yapar

Yaptigin cok ayip birsey adam sana askini ilan ettiginde gorusmeyi kesmen lazimdi. Adama umut veriyorsun cunku

sashamia88
21-03-2012, 20:47
eger ılıskınız de cok sık tartısmalar var ıse ,
suan kı kısının sıze duygusal ve romantık yaklasması sıze cazıp gelebılır .
ancak sakın unutmayın ;her ılıskı baslar da cok tatlıdır
yagmurdan kacayım derken doluya tutulmayın:34:

Tweety
21-03-2012, 20:47
ben diger cocugun yerinde olsam sana hic guvenmem,
bugun onun icin sevgilinden vazgececeksin,
kim bilir yarinda baskasi icin ondan vazgecersin...

Lady18
21-03-2012, 20:48
Sevgilimle memleketlerimiz aynı.Ve onu önceden tanıyordum.Ben Üniversite'yi kazandım memleketimin dışındaki bir şehirde.O da o şehirde okuyordu.Ve bana çok yardımcı oldu ki ben yurtta kalıyordum o zamanlar...Hasta oldum bana gözü gibi baktı,telefonum bozuldu telefon buldu,hatta ders bile çalıştırdı bana...Üzerimde çok fazla emeği var.Asla hakkını yiyemem...Hatta mezun oldu işini de benim isteğim üzerine seçti.Sırf ben istedim diye...Hoş şimdi arada başıma kaksa da gene de öyle oldu...

Bilmiyorum bana o gözle baktığını düşünmüyorum...Aşk engel tanımayabiliyor kimi zaman...İnsan aşık olacağı kişiyi gerçekten seçemeyebiliyor...

kendacdis
21-03-2012, 20:51
Seni çok iyi anlıyorum ben. Benzer bir durum benim de başıma geldi. Yaklaşık iki yıllık bir ilişkim vardı farklı şehirlerdeydik erkek arkadaşımdan ayrıldım, benimle ilgilenen çocukla çıkmaya başladım. Onunla da ilişkimiz çok kısa sürdü. Ama asla pişman olmadım. Çünkü zaten ilk erkek arkadaşımı gerçekten sevseydim aklım başkalarına kaymazdı, tek bir soru işareti bile olmazdı kafamda. Sen de kendinden iyice emin olmadan evlilik gibi ciddi kararlar alma bence. İyi düşün. Belki de sadece alışkanlıktır senin için. Ayrılırsam çok üzülür nasıl ayrılırım ne derim gibi şeyler de düşünme. Senin geleceğin bu sonucunda, kalbini dinle ve içinden geleni yap. Ömür boyu pişmanlık duyacağın kararlar alma.

ComeOnBaby
21-03-2012, 20:53
Sevgilimle memleketlerimiz aynı.Ve onu önceden tanıyordum.Ben Üniversite'yi kazandım memleketimin dışındaki bir şehirde.O da o şehirde okuyordu.Ve bana çok yardımcı oldu ki ben yurtta kalıyordum o zamanlar...Hasta oldum bana gözü gibi baktı,telefonum bozuldu telefon buldu,hatta ders bile çalıştırdı bana...Üzerimde çok fazla emeği var.Asla hakkını yiyemem...Hatta mezun oldu işini de benim isteğim üzerine seçti.Sırf ben istedim diye...Hoş şimdi arada başıma kaksa da gene de öyle oldu...

Bilmiyorum bana o gözle baktığını düşünmüyorum...Aşk engel tanımayabiliyor kimi zaman...İnsan aşık olacağı kişiyi gerçekten seçemeyebiliyor...

seninkinin aşk olduğunu düşünmüyorum yani şuan hissettiklerinin...ben de ilişki uzmanı gibi konuştum hadsiz hadsiz:D sanırım sana yakın davranılmasına pek dayanamıyorsun...şuan hissettiğin heyecan da aşktan değildir...yasak şeylerin verdiği haz olsa gerek...çünkü o çocuğa da aşık olsan sevgiline söyler ayrılırdın

aysem
21-03-2012, 20:53
Sevgilime aşık olmadım.Aşk çok farklı bir duygu.Ama sevdim.Sevgilim bana aşık ve bana çok düşkün...Sanırım mantığımla hareket edeceğim...

peki ask nedir?? sevgi nedir????

Lady18
21-03-2012, 20:59
ComeOnBaby sana katılıyorum...Kesinlikle aşk değil.Sevgi de değil.Sadece zaman geçirme o kadar.Ben o çocuğa karşı hiçbirşey hissetmiyorum.Ama davranışları hoşuma gidiyor işte.Ama özel olduğunun hissettirilmesi,güzel sözler ve davranışlar çoğu kişinin hoşuna gider aslında...Evet karşıdakine de ümit veriyorum sanki...Hem de fazlasıyla...Bu duruma dur demeliyim.Daha geç olmadan...

Lady18
21-03-2012, 21:03
Aşk tutkudur.Çok ihtiraslıdır.Bir dakikada 4-5 tane aşık için şiir yazdırır,gece-gündüz fark etmez hep düşündürür ve insanın günlük işlerini dahi aksatır.Ve insana hakikaten çılgınca şeyler yaptırır (ki çoğu zaman bilinçsizce).Fakat sevgi,aşkın çok daha yumuşatılmış halidir.

inci_tanesi
21-03-2012, 21:05
Belki de ihanete giriyor,bilmiyorum.Kendimi sorgulamaktan yoruldum artık...Ama dur da diyemiyorum :2:
Alışkanlık belki de,ama her ikisi de beni seviyor,buna eminim...Sevgilimin benim üzerimde çok hakkı var,ona asla böyle birşey yapmak istemem...Ama diğer türlü de bilmiyorum,böyle sanki yeniden heyecanlanıyormuşum gibi konuşurken...Kafam karmakarışık.:18:

Belki değil apaçık ihanete giriyor. Ya sevgilinizden ayrılıp yolunuza bakacaksınız ya da içinde bulunduğunuz duruma dur deyip o kişiyle görüşmeyi keseceksiniz. Aynı şeyin size yapıldığını düşünün, biraz empati...

Tweety
21-03-2012, 21:08
sen simdi ne yapmak istiyorsun konu sahibi arkadasim...

aysem
21-03-2012, 21:10
Aşk tutkudur.Çok ihtiraslıdır.Bir dakikada 4-5 tane aşık için şiir yazdırır,gece-gündüz fark etmez hep düşündürür ve insanın günlük işlerini dahi aksatır.Ve insana hakikaten çılgınca şeyler yaptırır (ki çoğu zaman bilinçsizce).Fakat sevgi,aşkın çok daha yumuşatılmış halidir.

unutmaki ask gecicidir ama sevgi kalicidir......

Lady18
21-03-2012, 21:12
Yaptığımın zaten yanlış olduğunu biliyordum...Fakat kendime dur diyemiyordum.Sonuçta düz mantık kurarsak,bir yanda 3,5 yıllık emek ve gerçekten aşık bir sevgili,diğer yandan daha 2 aylık bir arkadaşlık.Ben her 2 taraftan birine ayrılmak istediğimi söylesem dahi,eninde sonunda kalbi kırılacak...Aslında kalp kırmak istemememden hep bunlar.Ama buna mecburum.Ve sevgilimin kalbini kıracağıma,onun kalbini kırmak daha doğru.Çünkü sevgilim kalp kırıklığını haketmiyor gerçekten.

algoc
21-03-2012, 21:15
Adam san acikca ayril demiş yapmayin derim ben ayrildigniz zamn istedgini elde etmiş olacak o zamn sevgilisinde ayrilan benden de ayrilir diycek yapmayin uazk durun onun sizinle ilgilenmesi sizin dikkatini cekmişolmali,

SehKer
21-03-2012, 21:22
Belli bir zamandan sonra her iliskide sorunlar kavgalar oluyor eskisi gibi heyecanı yokmuş gibide gelebilir veya yeni bir heyecan bulunca iliskin eskimiş gelebilir sana en doğrusunu sen biliyorsun hiç bir kadinda erkekte ihaneti haketmez. Yeni birisini bulunca belki ikinci kiside sana eskimiş gelecek... Kalbini ve mantığını birleştirip karar ver bence bu ikileminde biram önce bitir kendi iyiliğin için kendine saygını kaybetmeden...

venustus
21-03-2012, 21:47
ayıp! günah!
yapma bunu ya gez toz sonra onu seviyorum bu yaz
evlenebiliriz!!!
sizin gibiler yüzünden toplum ne halde farkında mısın
kadın olsun erkek olsun aldatma kardeşim sadık ol
2 gün sonra sevgilinle evlenmiş olsan ve 1 ay sonra
seni aldatsa hiç acımıcam sana!!!!

kafanereyebizoraya
21-03-2012, 21:48
bence şuan kı sevgılını bırakmalısın çünkü onu sevmıyorsun
sevseydın hayatına başka bırını sokamazdın aklına dahı gelmezdı ondan başkası

ıhanet bu başka bırşey değıl. sevgılın yapsa hoşuna gıder mı? aa aşkım olur böyle şeyler kafan karışık mı derdın??

Lady18
21-03-2012, 21:53
ayıp! günah!
yapma bunu ya gez toz sonra onu seviyorum bu yaz
evlenebiliriz!!!
sizin gibiler yüzünden toplum ne halde farkında mısın
kadın olsun erkek olsun aldatma kardeşim sadık ol
2 gün sonra sevgilinle evlenmiş olsan ve 1 ay sonra
seni aldatsa hiç acımıcam sana!!!!

Çok acımasızca eleştirdiğinizin farkında mısınız?!
Bakın,ben en başta demişim zaten yaptığım doğru bir davranış değil diye.Zaten bunu kabul etmişim.Hem nice bayanlar/erkekler var toplumu ne hale getiren...Lütfen biraz daha ılımlı yaklaşın,rica...

venustus
21-03-2012, 21:59
Çok acımasızca eleştirdiğinizin farkında mısınız?!
Bakın,ben en başta demişim zaten yaptığım doğru bir davranış değil diye.Zaten bunu kabul etmişim.Hem nice bayanlar/erkekler var toplumu ne hale getiren...Lütfen biraz daha ılımlı yaklaşın,rica...
neden o nice bayanlardan olma yolunda ilerliyorsunuz ki_??
belki onlarda sizin gibi düşündükleri için arttı aldatma aldatılma
size saygısızlık yapmadığım takdirme istediğim yorumu yaparım
kusura bakmayın en sinir olduğum ve kendimi tutamadığım konudur
aldatma insanların birbirini kandırmasını aldatıp sevgilisinin yanında
masum rolü yapıp evlilik düşünmesini kaldıramıyorum!!!

MerwoSh
21-03-2012, 22:00
ilimli yaklasilacak bir tarafin yok guzelim senin.. Sevgilin sana asik,sana duskun..Dedigine gore.Sen ona layik degilsin,bir tatli soze muhtac birisin??
ne bekliyorsun yani bizden? Ne diyelim sana,aferim mi? yiyorsan bir halt gelipte burda anlatma bari..hata yaptigimin farkindayim diyorsun, kusura bakmada
kucuk hanim,hic bir seyin farkinda degilsin.Yazik o sevgiline,umarim senin gercek yuzunu bir annnnnn once gorur:)

Lady18
21-03-2012, 22:02
Hem ayrıca bazı üye arkadaşlarımız,niye böyle ağır içerikli cümleler kurarlar ki?
Zaten konu açtığımız yer "Bir derdim var" bölümü.Yapılan hata ve hatta yanlış bile olsa lütfen biraz daha yapıcı eleştirilerde bulunalım.Biz burda "Kadın birliği"nin birer temsilcileriyiz.Ve birbirimize destek olmalıyız...

MerwoSh
21-03-2012, 22:04
Hem ayrıca bazı üye arkadaşlarımız,niye böyle ağır içerikli cümleler kurarlar ki?
Zaten konu açtığımız yer "Bir derdim var" bölümü.Yapılan hata ve hatta yanlış bile olsa lütfen biraz daha yapıcı eleştirilerde bulunalım.Biz burda "Kadın birliği"nin birer temsilcileriyiz.Ve birbirimize destek olmalıyız...

aldatan,aldatmaya meyilli bir kadin birligi temsilcisi her ne haltsa ondan diyilim ben:1:neyse dahada yazmiyorum.Gicik Oldum da :)

lithiumnil
21-03-2012, 22:04
sevgilin yanında değil ve onun ilgisini arıyorsun,başka birisi de bu ilgiyi sana gösterince bu durum hoşuna gitti..

ama sende farkındasın ki yaptığın şey doğru değil...acil bir karar vermek zorundasın...ve verdiğin karar için daha sonra keşke dememelisin!!!

drderin
21-03-2012, 22:06
sen şuan bulunduğun ilişkide mutlu değilsin bence

sadece o kadar yılın bi alışkanlığı var

sana başkasının ilgisi güzel geliyorsa sende ondan hoşlanıyorsun demektir..

unutma ama yaptığın ihanete girer

o çok romantik seni mutlu eden insan varya şuan sana tam ulaşamadığı için öyle...sen onla dvm et o yoğun ilgiiyi bulamayıp çok pişman olacaksın

kafama takılan bişi daha sen bu kadar şeyi yaparken erkek arkadaşın aramıyormu seni ??????????

Lady18
21-03-2012, 22:09
ilimli yaklasilacak bir tarafin yok guzelim senin.. Sevgilin sana asik,sana duskun..Dedigine gore.Sen ona layik degilsin,bir tatli soze muhtac birisin??
ne bekliyorsun yani bizden? Ne diyelim sana,aferim mi? yiyorsan bir halt gelipte burda anlatma bari..hata yaptigimin farkindayim diyorsun, kusura bakmada
kucuk hanim,hic bir seyin farkinda degilsin.Yazik o sevgiline,umarim senin gercek yuzunu bir annnnnn once gorur:)

Halt öyle yenilmez Merve Hanım.Halt,çok daha ağır eylemler için kullanılan bir deyim.Ayrıca büyük konuşmamak gerekiyor.Ve siz çok büyük konuşuyorsunuz.

venustus
21-03-2012, 22:11
Hem ayrıca bazı üye arkadaşlarımız,niye böyle ağır içerikli cümleler kurarlar ki?
Zaten konu açtığımız yer "Bir derdim var" bölümü.Yapılan hata ve hatta yanlış bile olsa lütfen biraz daha yapıcı eleştirilerde bulunalım.Biz burda "Kadın birliği"nin birer temsilcileriyiz.Ve birbirimize destek olmalıyız...

kadın birliği diyorsun ya senin gibileri nasıl alalım bu birliğe_???
aldatan bi bayan var karşımızda yarın birgün bu bakış açısıyla
sevgilileri ayırmayacağın evli bi adama takılmayacağın ne malum
önce zihniyetini düzelt neyin savunmasını yaptığını bile bildiğin
yok bir an sevgilinin yerine koy kendini

MerwoSh
21-03-2012, 22:12
Halt öyle yenilmez Merve Hanım.Halt,çok daha ağır eylemler için kullanılan bir deyim.Ayrıca büyük konuşmamak gerekiyor.Ve siz çok büyük konuşuyorsunuz.

cok daha agir eylemlerde olur sen takma .. Bir iki guzel soz daha soylesin :1:

venustus
21-03-2012, 22:13
mervoshh:):):46::46::46:

kelebek_93
21-03-2012, 22:14
Ben bu kızları anlamıyorum arkadaş.
Ne güzel işte karşındaki kişi sana aşık, seni seviyor, sevgisini de belli ediyor.
Daha ne istiyorsun Allah'tan ?
Başkalarında sevgiyi aramak çok mu cazip geliyor ?

drderin
21-03-2012, 22:15
çok ağır cümleler kullanılıyor burda neden

insanlar azarlanmak içinmi yazıyor buraya...tamam güzel bişi yapmıyor arkadaşta akıl verip yönlendirerek konuşursak daha iyi ederiz arkadaşlar...burası ^bir derdim var^başlığında bi yazı varsa DESTEK OLUP YÖNLENDİRMEMİZ gerekir...

kim ne derse desin ben böyle düşünüyorum

Lady18
21-03-2012, 22:15
sen şuan bulunduğun ilişkide mutlu değilsin bence

sadece o kadar yılın bi alışkanlığı var

sana başkasının ilgisi güzel geliyorsa sende ondan hoşlanıyorsun demektir..

unutma ama yaptığın ihanete girer

o çok romantik seni mutlu eden insan varya şuan sana tam ulaşamadığı için öyle...sen onla dvm et o yoğun ilgiiyi bulamayıp çok pişman olacaksın

kafama takılan bişi daha sen bu kadar şeyi yaparken erkek arkadaşın aramıyormu seni ??????????

Ya ben de şunu anlamıyorum.Hani tamam aldatmak,aldatmaktır.Ama aldatmak da tek çeşit
ve tek derece değildir ki.Ben,benim yaptığımı da savunmuyorum,yanlış anlaşılmasın lütfen.Ben normal bir erkek arkadaşımla da oturup kahve içebilirim,sohbet edebilirim haftanın bir kaç günü.Fakat aradaki fark;o kişinin bana aşık olduğunu söylemesi ve benim bunu bilmem.Esas sorun da bu zaten.
Sevgilim arıyor tabi ki.Fakat işleri genellikle yoğun oluyor.

Lady18
21-03-2012, 22:16
cok daha agir eylemlerde olur sen takma .. Bir iki guzel soz daha soylesin :1:

Karşınızdakini tanımadan böyle bir yargıda bulunma hakkını size kimse vermiyor.Ve günah alıyorsunuz,farkında değilsiniz.Alın biraz daha günahlarımı hafifletin beni ;)

Imdevil
21-03-2012, 22:18
Aldatan aldanır şimdi o sana romantik mesajlar atan iki günde bir görüştüğün adam için sevgilini bırakırsan inan bana onu mumla ararsın. Dürüst olan kazanır arkadaşım. Bir erkeği savunmam hiç yine sevgilin için demiyorum ama kendini düşün o çocuk sağlam bir ayak değil kimse için dürüstlüğünü, güvenilirliğini kaybetmeye değmez.

venustus
21-03-2012, 22:23
genel olarak yorum yapmadan önce empati kurmaya özen gösteririm
yalnız aldatma konusunda değil empati kurmak sinirlerime hakim bile
olamıyorum:53:
karşı tarafta sevgilisine güvenen az değil arkadaşlar 3.5
yıl ömrünü konu sahibinin ömrüne adamış onunla gelecek düşünen
hayaller kuran tertemiz duygular besleyen deli bi aşık var:16:
sevgilinin yerine koyabildim kendimi hiçte güzel laflar hakettiğini düşünmü
yorum tutupta burada seviyemi de düşürmüyorum buraya konu açtığına
her türlü yoruma eleştiriye açık olmalısın:6::6:

Ercin
21-03-2012, 22:24
Aldatan aldanır şimdi o sana romantik mesajlar atan iki günde bir görüştüğün adam için sevgilini bırakırsan inan bana onu mumla ararsın. Dürüst olan kazanır arkadaşım. Bir erkeği savunmam hiç yine sevgilin için demiyorum ama kendini düşün o çocuk sağlam bir ayak değil kimse için dürüstlüğünü, güvenilirliğini kaybetmeye değmez.


bence aldansin ki anlasin nasil birseymis diye , gercekten seven insan hayatinda biri olmasina ragmen böyle yapmaz , bence gozunde sevgilisini aldatan bir kiz sadece belki yatak hikayeleri icin okadar guveniyorki sanki icini okuyabiliyor, umarim sevgiliside anlar nasil bir kisilige sahip oldugunu böyle insanlarin mutlulugu hakettini sanmiyorum , heycanlaniyormus hanfendi yazilarinda bile akill olmadigi cok belli ediyor , ve durust bir insan neolursa olsun böyle kisiliksiz birsey yapmaz bu evlense kocasini bile aldatir bence genelevleri bunlar iicn dogru adressler hergun yeni yeni insalar iste hanfendi heycan gerekiyoryaa , boyle insanlari allah cevremizden uzak tutsun

mlkctk
21-03-2012, 22:25
bu ara kk kadınları bir aktif bir faal...

şimdiki sevgilini bırakıp bu çocukla ilişkine devam edersen bu çocuk hayatı boyunca sana güvenmez

sana der ki;

sen sevgilin varken benımle görüştün senın nasıl bır kız olduğun belli...der

üzülürsün.

Jumblante
21-03-2012, 22:25
önceden erkeklerindi artık kadınların bile suyu çıktı.
devam edin böyle.
2.si de yetmezse 3.yü bulun. 7 kocalı hürmüz olma yolunda sağlam adımlar atın.

venustus
21-03-2012, 22:27
bence aldansin ki anlasin nasil birseymis diye , gercekten seven insan hayatinda biri olmasina ragmen böyle yapmaz , bence gozunde sevgilisini aldatan bir kiz sadece belki yatak hikayeleri icin okadar guveniyorki sanki icini okuyabiliyor, umarim sevgiliside anlar nasil bir kisilige sahip oldugunu böyle insanlarin mutlulugu hakettini sanmiyorum , heycanlaniyormus hanfendi yazilarinda bile akill olmadigi cok belli ediyor , ve durust bir insan neolursa olsun böyle kisiliksiz birsey yapmaz bu evlense kocasini bile aldatir bence genelevleri bunlar iicn dogru adressler hergun yeni yeni insalar iste hanfendi heycan gerekiyoryaa , boyle insanlari allah cevremizden uzak tutsun

amin amin amin
allah böylelerini evlerimizden çevremizden uzak tutsun
erkekler aldatır elbet suçu vardır
ama hemcinslerimizde hiiç düzgün durmuyoo:36:

Ercin
21-03-2012, 22:29
önceden erkeklerindi artık kadınların bile suyu çıktı.
devam edin böyle.
2.si de yetmezse 3.yü bulun. 7 kocalı hürmüz olma yolunda sağlam adımlar atın.

bence ruslara bile gerekmiyor bizim cogu hatunlar kac erkek birden idare ediyorlar , ne migde var ne kisilik ne saygi hic ardamarlari catlamis bunlari gorunce seriat gelse diyorum bazen ne guzel olur ter temiz olur meydanda böylelerin cezalandircaksin bizim turk kadinlarinin coguna ozgurluk gelmiyor basedemiyorlar demisti bi erkek arkadas gercek de hakliymis

Lady18
21-03-2012, 22:30
bence aldansin ki anlasin nasil birseymis diye , gercekten seven insan hayatinda biri olmasina ragmen böyle yapmaz , bence gozunde sevgilisini aldatan bir kiz sadece belki yatak hikayeleri icin okadar guveniyorki sanki icini okuyabiliyor, umarim sevgiliside anlar nasil bir kisilige sahip oldugunu böyle insanlarin mutlulugu hakettini sanmiyorum , heycanlaniyormus hanfendi yazilarinda bile akill olmadigi cok belli ediyor , ve durust bir insan neolursa olsun böyle kisiliksiz birsey yapmaz bu evlense kocasini bile aldatir bence genelevleri bunlar iicn dogru adressler hergun yeni yeni insalar iste hanfendi heycan gerekiyoryaa , boyle insanlari allah cevremizden uzak tutsun

Size sırf bu cümleniz yüzünden bile "kişiliğe hakaret"ten dava açılabilir."Herkes karşısındakini de kendi gibi bilirmiş" diye bir söz vardır ya.Cuk.

Ercin
21-03-2012, 22:33
amin amin amin
allah böylelerini evlerimizden çevremizden uzak tutsun
erkekler aldatır elbet suçu vardır
ama hemcinslerimizde hiiç düzgün durmuyoo:36:

ister erkek olsun ister kadin olsun ama onay veren herzaman kadindir kadin istemezse erkek yaklasamaz yaniii , bir kadin demek anne demek gelecekte guzel evlatlar yedistiren bi insan ama böyleleri ne insanligia bisey verebilir nede kendine anca .....

Ercin
21-03-2012, 22:34
Size sırf bu cümleniz yüzünden bile "kişiliğe hakaret"ten dava açılabilir."Herkes karşısındakini de kendi gibi bilirmiş" diye bir söz vardır ya.Cuk.


karsisindaki insani kendi gibi bile hasta insanlardir allah sukur yuzum ak

Jumblante
21-03-2012, 22:35
Hem ayrıca bazı üye arkadaşlarımız,niye böyle ağır içerikli cümleler kurarlar ki?
Zaten konu açtığımız yer "Bir derdim var" bölümü.Yapılan hata ve hatta yanlış bile olsa lütfen biraz daha yapıcı eleştirilerde bulunalım.Biz burda "Kadın birliği"nin birer temsilcileriyiz.Ve birbirimize destek olmalıyız...

destek olmak derken?
napalım yani şimdi yaptığın doğru devam et mi diyelim?
tabi ya doğru aldatmak makul birşey artık. evet burası bir derdim var bölümü ama senin pek derdin varmış gibi durmuyor burdan bakınca.
gayette güzel idare ediyorsun işte 2 kişiyi. keyfin yerindedir bu durum için.
kusura bakma arkadaşım aldatan hemcinsim değil annem bile olsa bu vereceğim tepkiyi değiştirmez.

Ercin
21-03-2012, 22:36
Size sırf bu cümleniz yüzünden bile "kişiliğe hakaret"ten dava açılabilir."Herkes karşısındakini de kendi gibi bilirmiş" diye bir söz vardır ya.Cuk.


para hic sorun degil benim icin davalarda tin gelir bilmiyorum turkcen iyi degil ama bana gore hakaret degil dusunce bu belki ayri ulkelerde yasadigimiz icin dusunce ifade etmesi farkli olabilir sekerim

Ercin
21-03-2012, 22:38
buzaman kadar hic biryerde kimseden lafimi geri cevirmedim allah korkusu var kalp kirmaya korkarim ama haksizlik gorunce dayanamiyorum nerde olursa olsun ister real ister sanal alemi

umayuma
21-03-2012, 22:40
evet hanımlar yok mu arttıran? beni hayal kırıklığına uğratıyorsunuz ama, bu kadar korkak alıştırmayın ellerinizi. el birliği ile hakaret yarışmasına devam edelim. en çok hakaret eden en pir-ü pak, en erdemli ilan edilecek. çok büyük meraktayım dobralık ile hayvanlık arasındaki çizgiyi ilk hangi üyemiz aşacak. buyursunlaaar.

Lady18
21-03-2012, 22:41
karsisindaki insani kendi gibi bile hasta insanlardir allah sukur yuzum ak

Beni tanımadan yapmayın ALLAH AŞKINA böyle saçma yorumları!
Bakın!Siz de çok büyük konuşuyorsunuz!Nice bayanlar/erkekler var neler yapan!Benimki doğru değil,ama aklık/karalık hiç değil!
O iş namus meselesidir Ercin Hanım!!!Sizi seviyenizi yükseltmeye davet ediyorum!

HİÇ KİMSE HİÇ KİMSENİN NAMUSUNA DİL UZATAMAZ.HİÇ KİMSE.

Jumblante
21-03-2012, 22:42
evet hanımlar yok mu arttıran? beni hayal kırıklığına uğratıyorsunuz ama, bu kadar korkak alıştırmayın ellerinizi. el birliği ile hakaret yarışmasına devam edelim. en çok hakaret eden en pir-ü pak, en erdemli ilan edilecek. çok büyük meraktayım dobralık ile hayvanlık arasındaki çizgiyi ilk hangi üyemiz aşacak. buyursunlaaar.

aldatmayı eleştirmek ne zamandan beri hayvanlık oldu haberim yoktu.
size iyi insanlıklar hanımefendi.

bal
21-03-2012, 22:43
Yakında olan her zaman cazip gelir; aman diyim arkadaşım kendini frenle..

Lady18
21-03-2012, 22:44
aldatmayı eleştirmek ne zamandan beri hayvanlık oldu haberim yoktu.
size iyi insanlıklar hanımefendi.


Sayın sg_ceyda,
Tabi ki eleştiri olacak.Ama hakaret içerikli,kırıcı eleştiri değil,yapıcı eleştiri.

1Sen
21-03-2012, 22:44
Lady18, tüm erkekler ve kadınlar arkadaşlıkların başında heyecanlı olur, tatlı sözler söyler, sanki karşısındakinin gözlerinden gözlerini saatlerce ayırmayacak gibi bakar.

Zaman geçtikçe, bu heyecanlar gerçeğe dönüşüyor..

Eğer sevgilinizi seviyorsanız biran önce o kişiye bu görüşmelerin vicdanınızı rahatsız ettiğini söyleyin ve ayrılın.

Sevmiyorsanız zaten yapacağınız şey açık..

Siz bunu burada böyle yaparken onun haberi yok ama Allah herşeyi görüyor.

Hak tecelli etmeden dönmelisiniz hatanızdan.

O kişiyede, sevgilinizede, onurunuza da yazık.

Ercin
21-03-2012, 22:45
Beni tanımadan yapmayın ALLAH AŞKINA böyle saçma yorumları!
Bakın!Siz de çok büyük konuşuyorsunuz!Nice bayanlar/erkekler var neler yapan!Benimki doğru değil,ama aklık/karalık hiç değil!
O iş namus meselesidir Ercin Hanım!!!Sizi seviyenizi yükseltmeye davet ediyorum!

HİÇ KİMSE HİÇ KİMSENİN NAMUSUNA DİL UZATAMAZ.HİÇ KİMSE.

evet hepinizde aynisiniz;) yaniii kimseyede hesap vermiyeceksin allahdan baska bu dunyayada kazik cakmiyacaksin biraz obur dunyayi dusunun de yasayin cok zor inan bana , buarada benim seviyemi senmi yukseltcen:)) ay cok komiksin seviye ne demek biliyormusun sen canim ;:??

Ercin
21-03-2012, 22:47
her laf adamina goredir

Ercin
21-03-2012, 22:47
her laf adamina goredir

Lady18
21-03-2012, 22:48
Lady18, tüm erkekler ve kadınlar arkadaşlıkların başında heyecanlı olur, tatlı sözler söyler, sanki karşısındakinin gözlerinden gözlerini saatlerce ayırmayacak gibi bakar.

Zaman geçtikçe, bu heyecanlar gerçeğe dönüşüyor..

Eğer sevgilinizi seviyorsanız biran önce o kişiye bu görüşmelerin vicdanınızı rahatsız ettiğini söyleyin ve ayrılın.

Sevmiyorsanız zaten yapacağınız şey açık..

Siz bunu burada böyle yaparken onun haberi yok ama Allah herşeyi görüyor.

Hak tecelli etmeden dönmelisiniz hatanızdan.

O kişiyede, sevgilinizede, onurunuza da yazık.

Teşekkür ederim.."Hak tecelli etmeden dönmelisiniz hatanızdan."

umayuma
21-03-2012, 22:48
aldatmayı eleştirmek ne zamandan beri hayvanlık oldu haberim yoktu.
size iyi insanlıklar hanımefendi.


eleştirmekle aşağılamak-hakaret etmek arasında fark vardır sultaağnııım. bunu öğrenin önce bir. sonra yorumumu bir kere daha okuyun. peace!

Jumblante
21-03-2012, 22:51
evet hanımlar yok mu arttıran? beni hayal kırıklığına uğratıyorsunuz ama, bu kadar korkak alıştırmayın ellerinizi. el birliği ile hakaret yarışmasına devam edelim. en çok hakaret eden en pir-ü pak, en erdemli ilan edilecek. çok büyük meraktayım dobralık ile hayvanlık arasındaki çizgiyi ilk hangi üyemiz aşacak. buyursunlaaar.


eleştirmekle aşağılamak-hakaret etmek arasında fark vardır sultaağnııım. bunu öğrenin önce bir. sonra yorumumu bir kere daha okuyun. peace!

sizinle laf yarışına girmeyip bu yorumuda yapıp engelliycem.
hayvanlık demek daha büyük bir hakarettir hanımefendi. kötü içerik bildirdim o lafınızdan ötürü. umarım banlanırsınız.

nutellaTadinda
21-03-2012, 22:53
"eğer iki kişi arasında kalıyorsanız, ikinciyi seçin. çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı." karar sizin :)

Lady18
21-03-2012, 22:54
evet hepinizde aynisiniz;) yaniii kimseyede hesap vermiyeceksin allahdan baska bu dunyayada kazik cakmiyacaksin biraz obur dunyayi dusunun de yasayin cok zor inan bana , buarada benim seviyemi senmi yukseltcen:)) ay cok komiksin seviye ne demek biliyormusun sen canim ;:??

ALLAH'tan korktuğunu söyleyen,ahiretteki hesaba ve ölüme inanan Ercin Hanım,karşısındakini tanımadan günahlarını sırtlayabiliyor ama.İnanç kıyası yapmıyoruz burda.Para ve imanın kimde olduğu bilinmez.

umayuma
21-03-2012, 22:55
sizinle laf yarışına girmeyip bu yorumuda yapıp engelliycem.
hayvanlık demek daha büyük bir hakarettir hanımefendi. kötü içerik bildirdim o lafınızdan ötürü. umarım banlanırsınız.

şu anda gerçekten ağlıyorum biliyor musunuz :((((

Ercin
21-03-2012, 22:58
[QUOTE=Lady18;23714437]Beni tanımadan yapmayın ALLAH AŞKINA böyle saçma yorumları!
Bakın!Siz de çok büyük konuşuyorsunuz!Nice bayanlar/erkekler var neler yapan!Benimki doğru değil,ama aklık/karalık hiç değil!
O iş namus meselesidir Ercin Hanım!!!Sizi seviyenizi yükseltmeye davet ediyorum!

HİÇ KİMSE HİÇ KİMSENİN NAMUSUNA DİL UZATAMAZ.HİÇ KİMSE.[/QUööö

.................................................. ...........................

nilpery
21-03-2012, 23:00
anlık bişiy için kaç yıllık ilişkini heba etme derim sevdiğini değil onu görüyosun hergun alışkanlıktn baska bişiy değil bir kişinin kalbinde 1 kişi olabilir bebeğim derim ki yapma o kişiyi al karşına yaptıgıınızın yanlış oldugunu söle ve görüşmeyi kes birincisi sevgilinin oldugunu bile bile görmezden geliyosa düşün bugun sana yapan yarın diyelim ki senle beraber gidder baska biriyle beraber olur sonucta ona göre normal bunu kabullenıo diyosun dediğim gibi yazık etme

Ercin
21-03-2012, 23:00
ALLAH'tan korktuğunu söyleyen,ahiretteki hesaba ve ölüme inanan Ercin Hanım,karşısındakini tanımadan günahlarını sırtlayabiliyor ama.İnanç kıyası yapmıyoruz burda.Para ve imanın kimde olduğu bilinmez.

bilinmez evet belki yeri gelir belki cogundan daha insansin ama bu konuda haksizsin

Ercin
21-03-2012, 23:05
ama guzel laf yapiyorsun afferin sana , oyun kurallari demekki :) evet bilemeyiz para ve imamnin kimde oldugunu ama bazen derler gorunun koy kilavuz ustemez diye :) neyse cok farkli insanlar bosuna yazislar ,, umarim yalansiz bir doneme girersin :)

Lady18
21-03-2012, 23:06
bilinmez evet belki yeri gelir belki cogundan daha insansin ama bu konuda haksizsin

Zaten ben haklı olduğumu savunmuyorum tamam?Buraya kaçıncı yazışım,yaptığımın doğru olmadığının farkındayım diye..ALLAH'tan korkusu olmayanın,vicdanı rahat olur.
Ben geceleri uyuyamıyorum Ercin Hanım.Ve o denli çıkmaz bir noktaya geldim ki,son olarak internet gibi bir yerde bu durumu paylaşıp,fikir almaya karar verdim.Zaten kafamın bir köşesinde o kişiyle bağlantıyı kesmek vardı.Yalnızca kafam karışıktı.KK'den sadece birazcık destek ve cesaret beklemiştim,o kadar...Ama sağolun siz benim günahlarımı bir bir sırtladınız...

melisdeniz
21-03-2012, 23:09
sevigin oldugu halde başkasından hoşlanıyosun aslaa arada kalmaılısın seçiniini yapp yoksa böylee hem kendine hem onlara iahnet etmiş oluyosun !

Sorcha
21-03-2012, 23:20
Ulen, biz birini sevdik. Ondan başka tüm erkekler bana kadın gibi gelirdi.
Kafamı kaldırıp da bakmaz, o çok beğendiğim artist gelse, yine sevdiğimi değişmezdim.
De de de, noldu ?
Hep terkedildik.
İşte konu sahibi gibiler hep el üstünde. Bu mu adaletin dünya ? :50:


Yorumuma gelince; bir tarafta 3,5 yıllık seni seven bildiğin adam. Diğer tarafta 3 günlük adam. Erkeklerin ilgisi çabuk dağılır güzelim. Hele şimdikilerin. 3,5 yıl önce birini bulmuşsun bak 3,5 yıl edebilecek kadar gelmişsiniz buralara kadar iyi-kötü. Sen şimdi, yanlış anlama hepimiz öyle oluruz, saflar gibi:

" Ayyyyy ne güzel mesaj atmış yaaaa..."

"Ayyy her sabah ve her gece mesaj atıyor yaaa"

deriz.

Ama ya sonra ? Sana nolacağını söyleyeyim. Sen sevgilinden ayrılıp, onunla olmaya başlarsın ve olmaya başladığının ayı bile dolmadan, ilgisizlikten şikayetçi buraya konu açarsın. Ne derler, şarkıdaki gibi; bakma aldanma,çocuksu masum gülüşüne.
Ve bence, o kadar yıllık güvendiğin sevgilini, seni de seviyormuş (!) sakın ama sakın 3 günlük ardını arkasını bilmediğin adama değişme.

Ve şunu eklemek isterim; Allahtan korkusu olmayanın vicdanı rahat olur benim vicdanım rahat değil demişsin de, ben sevdiğim dediğim ve ya sevmesem de sevgilim olan biri hayatımdayken kafamı kaldırıp da başka bir çift göze bile bakmadım. Yani bu durumda tabi ki benim vicdanım rahat olacak ! Senin mi olsaydı ? Resmen ihanet.
Ayrılıp da bu naneleri yiyemiyorsan, o zaman diğerine duvarını örüp arkanı dönmesini bileceksin.

prettywitch
21-03-2012, 23:24
sevgilin olduğu haldee sana bu kadar ilgisini belli eden durumu kabullenen böylede devam etmeyi uygun gören adamın aşkına kim ne derse desin inanmam.

Seninde yaptığın davranışın ne kadar etik olduğu ortada.İİlahi adalet tecelli eder bir gün.Hayır anlamadığım şey bu olayı erkekler bize yaptığında kızıyor sinirleniyoruz haklı olarak bunu yanlış görüp hakaret ediyoruz falan o erkeğin ne ş..sizliği kalıyor ne adiliği..

Şimdi size diyorum kii bunu kendinize yakıştırıyor musunuz? Ha yakıştırıyorsanız buyrun devam edin..Ne diyim midesi geniş iki insan gördüm ben başka birşey değil.Aşk sevgi gibi duyguları bu tip durumlar kirletiyor..:ssz:

minnicikim
21-03-2012, 23:25
canım zor bir dönemdesin. buraya bu konuyu açarken sana gelecek tepkileri önerileri de kabul ederek açtın. bence kimseyle tartışma bu seni daha çok yorar.

bir geçiş dönemindesin, 3.5 yıl, ayrı şehirler, alışkanlıklar, eski heyecanın kalmayışı vs. hepsi seni karşına çıkan bu kişiye yönlendiriyor ve sen de karşı koyamıyorsun. çünkü bütün bunları özlemişsin. heyecanlanmak, beğenilmek, peşinden koşan biri... karşındakinin inatla seni bırakmamasına birşey demeyeceğim çünkü ne olduğu ortada ama;

sen 3.5 yıl bir ilişkiye emek vermişsin, bunu ciddi bir boyuta taşımışsın. ilişkini ihanet gibi ağır bir olayla lekeleme. en başta yaptığın şey, karşındakinin sana olan ilgisini farkettiğin anda kesmemek olmuş sonrası da ilerlemiş buralara kadar gelmiş. daha fazla vicdan azabı istemiyorsan o kişiden uzaklaş. bir an önce hem de. ileride sevgilin böyle birşeyi öğrenirse yine sen üzülürsün en iyisi daha fazla birşey olmadan bırakman. sonrası yalanlar, ihanet ve daha da kötü şeylere neden olabilir..

ilişkiden sıkılman, ayrılmak istemen gibi bir durum varsa, bu da birilerinin etkisiyle değil, kendi düşüncenle, iradenle olmalı. işte yine bu yüzden o kişiyle görüşmeyi kesmen en doğrusu. mantıklısı demiyorum doğrusu diyorum yani hem ahlaken hem de mantıken en doğrusu.

prettywitch
21-03-2012, 23:28
Zaten ben haklı olduğumu savunmuyorum tamam?Buraya kaçıncı yazışım,yaptığımın doğru olmadığının farkındayım diye..ALLAH'tan korkusu olmayanın,vicdanı rahat olur.
Ben geceleri uyuyamıyorum Ercin Hanım.Ve o denli çıkmaz bir noktaya geldim ki,son olarak internet gibi bir yerde bu durumu paylaşıp,fikir almaya karar verdim.Zaten kafamın bir köşesinde o kişiyle bağlantıyı kesmek vardı.Yalnızca kafam karışıktı.KK'den sadece birazcık destek ve cesaret beklemiştim,o kadar...Ama sağolun siz benim günahlarımı bir bir sırtladınız...

sırtını sıvazlayıp aferin canım iyi yapıyorsun mu diyecektik?:ssz:

umayuma
21-03-2012, 23:28
canım zor bir dönemdesin. buraya bu konuyu açarken sana gelecek tepkileri önerileri de kabul ederek açtın. bence kimseyle tartışma bu seni daha çok yorar.

bir geçiş dönemindesin, 3.5 yıl, ayrı şehirler, alışkanlıklar, eski heyecanın kalmayışı vs. hepsi seni karşına çıkan bu kişiye yönlendiriyor ve sen de karşı koyamıyorsun. çünkü bütün bunları özlemişsin. heyecanlanmak, beğenilmek, peşinden koşan biri... karşındakinin inatla seni bırakmamasına birşey demeyeceğim çünkü ne olduğu ortada ama;

sen 3.5 yıl bir ilişkiye emek vermişsin, bunu ciddi bir boyuta taşımışsın. ilişkini ihanet gibi ağır bir olayla lekeleme. en başta yaptığın şey, karşındakinin sana olan ilgisini farkettiğin anda kesmemek olmuş sonrası da ilerlemiş buralara kadar gelmiş. daha fazla vicdan azabı istemiyorsan o kişiden uzaklaş. bir an önce hem de. ileride sevgilin böyle birşeyi öğrenirse yine sen üzülürsün en iyisi daha fazla birşey olmadan bırakman. sonrası yalanlar, ihanet ve daha da kötü şeylere neden olabilir..

ilişkiden sıkılman, ayrılmak istemen gibi bir durum varsa, bu da birilerinin etkisiyle değil, kendi düşüncenle, iradenle olmalı. işte yine bu yüzden o kişiyle görüşmeyi kesmen en doğrusu. mantıklısı demiyorum doğrusu diyorum yani hem ahlaken hem de mantıken en doğrusu.

şapka çıkararak ayakta alkışlıyorum.

Ercin
21-03-2012, 23:29
Zaten ben haklı olduğumu savunmuyorum tamam?Buraya kaçıncı yazışım,yaptığımın doğru olmadığının farkındayım diye..ALLAH'tan korkusu olmayanın,vicdanı rahat olur.
Ben geceleri uyuyamıyorum Ercin Hanım.Ve o denli çıkmaz bir noktaya geldim ki,son olarak internet gibi bir yerde bu durumu paylaşıp,fikir almaya karar verdim.Zaten kafamın bir köşesinde o kişiyle bağlantıyı kesmek vardı.Yalnızca kafam karışıktı.KK'den sadece birazcık destek ve cesaret beklemiştim,o kadar...Ama sağolun siz benim günahlarımı bir bir sırtladınız...

ay yazmiyiym diyorum ama bensenin gunahlarini sirtladim:)) olduu canim sen yap yap yap bizler sirtlariz ydedigin bu kelimeler yapdiklarin icin gecerkli degildir tamam mi
yazdigin gibi olsaydin böyle yapmazdin cok zor degil yaaaa sankii bizlere olmuyormu esimiz nisanlimiz oldugu halde karsina birilerinin cikmasi insan bakamaz bile yaaa sevsen bakmazsin zaten ama kabul etip cozum aramiyorsun bahaneler kendini suyu yuzune cikarma biri bisey diyince hemen yagli yagli laglar gunah sirtlamaymis vallaha ben korkarim kalp kirkmaantan gunah almaktan ama sen yazmissin böyle böyle diye eeeeee sorun nerde olabilir cizgiyi actim belki yazdimda bunu ama dediklerimin arkadasindayim vicdanli olan biriisi bunu yapmaz neden sen bi erkek icin bunlari yasayasinki , neden kendini niye bukadar basit yapiyorsun bizler bos senin icin sen kendine once saygi duymalisin yaptigin bir hatadir asla ikinci erkekge gitsen sana herzaman aldatmis bir kadin gozuyle bakar sanirim bilmiyorum ama biraz akill mantik calistir dilin var masallah biraz aklina ver canim benim akilli ol ,eger laflar agir gelirse bunlarin iki katini realde daha beter duyarsin ona gore yasa millet gelip icinne bakmaz gorunune yorum yapar kimseyi alaka etmesede ama bu böyledir yanii bana böyle klassik laflar yapma

ilayda_almina
21-03-2012, 23:29
bizlere senı yargılamak düşmez bızlere fıkır danışmışsın o konuda yardımcı olmaya çalışırız sadece devam etmekte olan bır bırlıktelığın varken bır başkasıyla bır nevı flört edıosun ve işin garıbı bu kişi senın erkek arkadaşın olduğunu bıldığı halde sana yaklasıoo sen ise ikisi arasında kaldını syluorsun assında mantıklı düşünsen kendınde çıkabılırsın işin içinden sevgılınle sorun yasadığın donemde bırden bu kişi çıkıo karsına ve sana gercekten değer verdığini asık oldunu syluor sende bır bşlukta oldun için çok cazıp gelıo bunlar sana çünku sevgıye en muhtaç oldun dnem senın basını öle bır dnduruokı 3.5 yıllık ilişkını bıle gzden çıkarmayı düşünmüssün ama sunu atlıyosun şimdı gruştuğun 2 ci şahıs bır bırlıktelın varken onunla gruştunu bılıo eğer kı sen ilk askını bırakıp bu kişiye dnduüğünde inanıyormusun ki bu kişi sana gvencek ve dört dörtluk ilşkın olcak onun gzunde her zaman daha iisinı bulduğunda bır öncekınden vazgeçen sıp sevdı bırı olarak kalıcaksın ve inan bana ilk ilişkın gbı uzun srelı bır bırlıktelıkte yasamıycaksınız sen sevgılınden ayrıldığın anda butun tılsım bıtcek çünku artık heyacanlandırcak bişi kalmıycak artık senın saklaman gereken bır ilişkı onunsa kendısı için yasak bırlıktelık yasayan bır sevgılısı olmıycak çok uzattım bılıorum ama kısaca bır anlık heyecan için 3.5 yıllık askından donme sonunda pişman olan sadece sen olacaksın ben inanmıorum ikincı kısının senı grcekten sevdığine.

Lady18
21-03-2012, 23:30
Ulen, biz birini sevdik. Ondan başka tüm erkekler bana kadın gibi gelirdi.
Kafamı kaldırıp da bakmaz, o çok beğendiğim artist gelse, yine sevdiğimi değişmezdim.
De de de, noldu ?
Hep terkedildik.
İşte konu sahibi gibiler hep el üstünde. Bu mu adaletin dünya ? :50:


Yorumuma gelince; bir tarafta 3,5 yıllık seni seven bildiğin adam. Diğer tarafta 3 günlük adam. Erkeklerin ilgisi çabuk dağılır güzelim. Hele şimdikilerin. 3,5 yıl önce birini bulmuşsun bak 3,5 yıl edebilecek kadar gelmişsiniz buralara kadar iyi-kötü. Sen şimdi, yanlış anlama hepimiz öyle oluruz, saflar gibi:

" Ayyyyy ne güzel mesaj atmış yaaaa..."

"Ayyy her sabah ve her gece mesaj atıyor yaaa"

deriz.

Ama ya sonra ? Sana nolacağını söyleyeyim. Sen sevgilinden ayrılıp, onunla olmaya başlarsın ve olmaya başladığının ayı bile dolmadan, ilgisizlikten şikayetçi buraya konu açarsın. Ne derler, şarkıdaki gibi; bakma aldanma,çocuksu masum gülüşüne.
Ve bence, o kadar yıllık güvendiğin sevgilini, seni de seviyormuş (!) sakın ama sakın 3 günlük ardını arkasını bilmediğin adama değişme.

Ve şunu eklemek isterim; Allahtan korkusu olmayanın vicdanı rahat olur benim vicdanım rahat değil demişsin de, ben sevdiğim dediğim ve ya sevmesem de sevgilim olan biri hayatımdayken kafamı kaldırıp da başka bir çift göze bile bakmadım. Yani bu durumda tabi ki benim vicdanım rahat olacak ! Senin mi olsaydı ? Resmen ihanet.
Ayrılıp da bu naneleri yiyemiyorsan, o zaman diğerine duvarını örüp arkanı dönmesini bileceksin.

İnsanlar gaflete düşebilirler.Ayrıca gaflete düşme oranı,cinsiyete,yaşa,ailevi durumlara,arkadaş çevresine,bulunulan çevreye göre de değişebilir.Evet en güzeli düşmemek.Ne mutlu ki siz düşmemişsiniz.Düşmenizi de dilemem.Ama düşmez kalkmaz da bir ALLAH'tır.Hepimiz bir kuluz,hata yapabiliriz.Ama önemli olan bu hatadan ders çıkarıp,bir daha da yapmamaktır.Ben hatalarımdan ders çıkaran bir insanım.Bu da benim için bir hataydı.Yorumunuz için teşekkür ederim.

Sorcha
21-03-2012, 23:33
Hayır , bir de şöyle bir durum var.
Kendimi konu sahibinin yerine koydum da; ben eğer böyle bir konumda olsaydım.
Yani sonra gönlümün kaydığı adama sırtımı dönüp sevgilimi bile seçsem, asla sevgilime söylemeden duramazdım.
Sen şimdi o adamı hayatından göndersen bile nasıl sevgilinle evlenip eşim diyeceksin ?
İnsanın vicdanı, o adamı hayatından çıkarsa bile rahat etmez ki. Aklın kaymış bir kere.
Ve gidip sevgiline itiraf etsen bırakır seni.
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama, sanırım en doğrusu ikisiyle de olmaman.
Gerçi şimdi ki adamla ol. Nasılsa bırakacak seni. Hislerim doğrultusunda böyle düşünüyorum.

Hem o adam , sevgilini kabul etmiş. Tuhaf. Şu kadar söyleyeyim; hiçbir seven,aşık sevdiği kişiyi , ikinci bir kişiyle paylaşmaz. Gerekirse onsuz yaşar ama paylaşmaz.

Lady18
21-03-2012, 23:39
ay yazmiyiym diyorum ama bensenin gunahlarini sirtladim:)) olduu canim sen yap yap yap bizler sirtlariz ydedigin bu kelimeler yapdiklarin icin gecerkli degildir tamam mi
yazdigin gibi olsaydin böyle yapmazdin cok zor degil yaaaa sankii bizlere olmuyormu esimiz nisanlimiz oldugu halde karsina birilerinin cikmasi insan bakamaz bile yaaa sevsen bakmazsin zaten ama kabul etip cozum aramiyorsun bahaneler kendini suyu yuzune cikarma biri bisey diyince hemen yagli yagli laglar gunah sirtlamaymis vallaha ben korkarim kalp kirkmaantan gunah almaktan ama sen yazmissin böyle böyle diye eeeeee sorun nerde olabilir cizgiyi actim belki yazdimda bunu ama dediklerimin arkadasindayim vicdanli olan biriisi bunu yapmaz neden sen bi erkek icin bunlari yasayasinki , neden kendini niye bukadar basit yapiyorsun bizler bos senin icin sen kendine once saygi duymalisin yaptigin bir hatadir asla ikinci erkekge gitsen sana herzaman aldatmis bir kadin gozuyle bakar sanirim bilmiyorum ama biraz akill mantik calistir dilin var masallah biraz aklina ver canim benim akilli ol ,eger laflar agir gelirse bunlarin iki katini realde daha beter duyarsin ona gore yasa millet gelip icinne bakmaz gorunune yorum yapar kimseyi alaka etmesede ama bu böyledir yanii bana böyle klassik laflar yapma

Yahu ben her gece vicdan muhasebesi yapıyorum Ercin Hanım,benim vicdanımın muhasebesini yapmak size mi kalmış?Ayrıca aşık olmak,sevmek,hoşlanmak,ilgi duymak farklı kavramlar.
Ben sevgilimi seviyorum,ama o kişiye de ilgi duydum.Zaten bir insan 2 kişiyi birden sevemez,2 kişiye birden aşık hiç olamaz.

Sorcha
21-03-2012, 23:40
İnsanlar gaflete düşebilirler.Ayrıca gaflete düşme oranı,cinsiyete,yaşa,ailevi durumlara,arkadaş çevresine,bulunulan çevreye göre de değişebilir.Evet en güzeli düşmemek.Ne mutlu ki siz düşmemişsiniz.Düşmenizi de dilemem.Ama düşmez kalkmaz da bir ALLAH'tır.Hepimiz bir kuluz,hata yapabiliriz.Ama önemli olan bu hatadan ders çıkarıp,bir daha da yapmamaktır.Ben hatalarımdan ders çıkaran bir insanım.Bu da benim için bir hataydı.Yorumunuz için teşekkür ederim.


Her kul hata yapar, ama bile bile değil. Resmen beddua etseydin :) Ben, ilk önce ALLAHIN İZNİYLE, büyük konuşmak yine de istemem. Ama inan bana, ALLAH korusun, birini aldatabilecek, ya da aldatmaması gereken son insanım diyeyim. Çünkü ben yıllarca, bizim yuvamızı dağıtan kadın ve anneme ihanet eden babamın saçmalıklarıyla yaşadım. Hala daha da yaşıyorum. İhanet, hayatımda gördüğüm en büyük günahtır. İçinde yalanı, ikiyüzlülüğü barındırır. Ve şuan aklıma gelmeyen bir çok şey. Resmen anası gibi yani bence kötülüğün. Bence, senin ki tam anlamıyla bir ihanet olmadan tövbe et. Yoksa düşmez kalkmaz bir ALLAH, karşına çıkacaktır.

Ha bak bir de şunu söylemek istiyorum; o adama karşı dikkatli ol. Bazı adamlar, sevgilisi olan kızları bilerek deniyor. Eğer kız oltaya gelirse, kullanmaya çalışıyor.

berine
21-03-2012, 23:41
yorumların hepsini okumadım.. benzerlerini yazmış olan arkadaslarım varsa kusura bakmasın.. şimdi senin 3,5 yılllık bı ılıskın var ve CİDDİSİNİZ.. 1 sen değil erkek arkadaşın ciddi 2 sevgilin varken gönlün başkasına kayıyorsa evlendiğin zaman tek bi adamla nasıl bi ömür geçireceksin 3 evlendiğin de bu kadar basit olmaz hiçbirşey canım enselenirsen birgün eşinin gözünde itibarın sarsılır.. hayır anlam veremediğim de şu senin erkek arkadaşın oldugunu bıldıgı halde nasıl sana aşık olabiliyor seninle gerçekten ciddi olsaydı 2. kişi susmayı denerdi açılmayı değil.. anladığım kadarıyla çekici bi fiziğin var görmeme gerek kalmadı.. kendini toparla aslında ikisini de sevmıyorsun sevgılıne alışkanlık yapmışsın farklı heyecanlar arıyorsun ıkısını de bırak zamanla toparlan ve hayatına gercekten işte bu adam dıyebılcegın bırını al.. kimse ihaneti kaldıramaz hele de bi erkek asla.. alışkanlıklarından vazgeç tatlım bi an önce.. unutma ıkıncı kişi sana aşık falan değil amacı seni elde etmek.. sevgılısı olan bı kıza aşık olunmaz demıyorum aşık olunur ama bunu dıle getırmez..

Lady18
21-03-2012, 23:42
Hayır , bir de şöyle bir durum var.
Kendimi konu sahibinin yerine koydum da; ben eğer böyle bir konumda olsaydım.
Yani sonra gönlümün kaydığı adama sırtımı dönüp sevgilimi bile seçsem, asla sevgilime söylemeden duramazdım.
Sen şimdi o adamı hayatından göndersen bile nasıl sevgilinle evlenip eşim diyeceksin ?
İnsanın vicdanı, o adamı hayatından çıkarsa bile rahat etmez ki. Aklın kaymış bir kere.
Ve gidip sevgiline itiraf etsen bırakır seni.
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama, sanırım en doğrusu ikisiyle de olmaman.
Gerçi şimdi ki adamla ol. Nasılsa bırakacak seni. Hislerim doğrultusunda böyle düşünüyorum.

Hem o adam , sevgilini kabul etmiş. Tuhaf. Şu kadar söyleyeyim; hiçbir seven,aşık sevdiği kişiyi , ikinci bir kişiyle paylaşmaz. Gerekirse onsuz yaşar ama paylaşmaz.

İleride itiraf etmeyeceğimi nereden biliyorsunuz?
Herşeyi olduğu gibi anlattığım zaman,sevgilimin beni bırakabileceğine nasıl bu kadar eminsiniz?
Siz de önyargılarınızla konuşuyorsunuz...Ama teşekkür ederim fikirleriniz için yine de...

venustus
21-03-2012, 23:45
kapatılır diyordum kapatılmamış kaçıncı yorumum oldu:)
hala buralarda laf mı yetiştiriyorsun konu sahibi
arkadaşım kaç kişiyle tartışmaya girmişsin benden
sonra 4.sayfadan beri uğraşıyorsun ,kabul et artık toplum seni
ve senin gibi düşünenleri kabul etmiyooor etmeyecektir de....

prettywitch
21-03-2012, 23:46
İleride itiraf etmeyeceğimi nereden biliyorsunuz?
Herşeyi olduğu gibi anlattığım zaman,sevgilimin beni bırakabileceğine nasıl bu kadar eminsiniz?
Siz de önyargılarınızla konuşuyorsunuz...Ama teşekkür ederim fikirleriniz için yine de...

çünkü kim böyle bir insanı kabul eder? siz eder misiniz? hadi söyleyin erkek arkadaşınıza durumu tepkisinide dürüstçe yazın buraya.Oturup konuşalım nasıl bu kadar emin olduğumuzu.:ssz:Var mı o kadar cesaretiniz.:34:

keci3
21-03-2012, 23:46
konuyu okuyunca direk şu söz aklıma geldi: "Eğer bir gün iki kişinin arasında kalırsan; ikinciyi seç, çünkü eğer birinciyi gerçekten sevseydin, asla ikinci olmazdı...!"
benim fikrim de sözü söyleyen kişiyle aynı oluyor bu durumda..

Tinny
21-03-2012, 23:47
Yaa çok iğrenç bir ergen sözü var;
Eğer iki kişi arasında kalırsanız, ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı. :27:

Ercin
21-03-2012, 23:48
Yahu ben her gece vicdan muhasebesi yapıyorum Ercin Hanım,benim vicdanımın muhasebesini yapmak size mi kalmış?Ayrıca aşık olmak,sevmek,hoşlanmak,ilgi duymak farklı kavramlar.
Ben sevgilimi seviyorum,ama o kişiye de ilgi duydum.Zaten bir insan 2 kişiyi birden sevemez,2 kişiye birden aşık hiç olamaz.



yani varya pesss pess yani bukadarina pesss ay sende bu dill varken sana hic birsey olmaz , cok biliyorsun yaa askin ne odlgunu ondan bu durumdasin , senin gibiler egitimlöi sanki laf yapmada nasil da cevap veriyor ,,, hem olmayan vicdanin neresiin muhasebesini yapiyimki!!!!!!!!!!! madem cok durustsun cok yiisin cok vicdanlisin neden bu durmdasin cok bilyiorsunya askin ne oldugunu sevginin ne oldugunu,,, sen anca lafda herseyi yuruturcun ne bekliyordun yaa afferin sana ayy cok uzuldukmuuu delimi nee sen bi tedavi al bence aklin yanlis yerde calisiyor yada olmayan seylere inaniyorsun , oo...ruhlumu neee

Tinny
21-03-2012, 23:48
konuyu okuyunca direk şu söz aklıma geldi: "Eğer bir gün iki kişinin arasında kalırsan; ikinciyi seç, çünkü eğer birinciyi gerçekten sevseydin, asla ikinci olmazdı...!"
benim fikrim de sözü söyleyen kişiyle aynı oluyor bu durumda..

Tam aynısnı yazıyordum benden önce yazmışsın :)

hurremland
21-03-2012, 23:49
evlenmeyi düşündüğünüz kişinin size bir yanlısı olmadıysa sızı sevıyorsa ve ona guvenıyorsanız hata yapıyorsunuz
diğer şahsın ilgisine kapılmayın havalar guzellesıyor boyle duygu karmasaları hevesler olabılır, ciddi bir düşüncesi olsa kesin bir şekilde alır sizi karsısına ayrıl der senı sevıyorum felan der...

Sorcha
21-03-2012, 23:49
İleride itiraf etmeyeceğimi nereden biliyorsunuz?
Herşeyi olduğu gibi anlattığım zaman,sevgilimin beni bırakabileceğine nasıl bu kadar eminsiniz?
Siz de önyargılarınızla konuşuyorsunuz...Ama teşekkür ederim fikirleriniz için yine de...


Canım ben sana, ileride itiraf etmezsin demedim ki ?
Ben olsam etmeden duramam dedim. Hatta etmen için nasıl eşim diyeceksin? diye de yönlendirdim.
Şöyle diyeyim, yani kendimden yola çıktım aslında. Bir kere gönlü,aklı kaydıysa yine kayar düşüncesi ile güvensizleşir insan.
Ve kendini yıpratır.
Biz kadınların kabul etme derecesi var yine bir ihtimal. Ama erkekler çok acımasız. Kendileri yapsa erkek. Sen yapınca tü-kaka olursun.
Eğer senin sevgilin, senin itirafını duyup kabul ederse yine de, alnından öpülür. Ama sen de gerçek anlamıyla bir "hata" yapmışsan.
Ama bu zamanda, (örnek veriyorum sadece) genel evden kadını alıyorlar, sonra genel evden çıkma diye boşuyorlar. Düşün yani insanların acımasız saçmalığını.
Yani ilk başta kabullenip, sonra içlerine dert oluyor.
Ön yargı mı bilmiyorum. Genel yargı desek ? :)

umayuma
21-03-2012, 23:50
bir adam, sevgilisi olan bir kıza aşık olabilir. ona açılıp açılmaması ise tamamen yapısına ve aşkının coşkunluğuna bağlıdır. bunun bir çok örneğini arkadaş çevremde gördüm ben. enteresan olan, erkek arkadaşına ses etmemesi.

esas mesele konu sahibinin hisleri. eğer karşısındaki adamı seviyorsa ya da ileride de başka erkeklere ilgi duyabileceğini hissediyorsa, sevgilisinden ayrılmalı. çünkü 3.5 yılın hatrına devam etmek hem kendisine hem de adamcağıza haksızlık olur. yok eğer geçici bir heves olduğunu hissediyorsa, bütün bu duygu karmaşasını dönemin şartlarına bağlıyorsa o halde diğer adamı bırakıp sevgilisi ile mutlu olmalı.

Ercin
21-03-2012, 23:51
kapatılır diyordum kapatılmamış kaçıncı yorumum oldu:)
hala buralarda laf mı yetiştiriyorsun konu sahibi
arkadaşım kaç kişiyle tartışmaya girmişsin benden
sonra 4.sayfadan beri uğraşıyorsun ,kabul et artık toplum seni
ve senin gibi düşünenleri kabul etmiyooor etmeyecektir de....

aaaa öyle deme hanfendi cok durust cok vicdanli yazik onaaa aaaa bizlerin onun gunahini sirtliyoruzzz yaaa hanfendi sevgiyi aski biliyor herseyi biliyor yaa kotu bizleriz:14:

beyazbegonvil
21-03-2012, 23:52
İnsanlar bazen hic ummadiklari bir hikayenin bas rol oyuncusu olabiliyor. Bence sen biraz kafani topla yapman gerekene karar ver. İnsanin en cok seseveni yine kendisidir. Kendin icin iyi olani sec

Sorcha
21-03-2012, 23:52
çünkü kim böyle bir insanı kabul eder? siz eder misiniz? hadi söyleyin erkek arkadaşınıza durumu tepkisinide dürüstçe yazın buraya.Oturup konuşalım nasıl bu kadar emin olduğumuzu.:ssz:Var mı o kadar cesaretiniz.:34:


Yav ben zaten erkekleri sevmiyorum artık.
Erkekler zaten nankör varlıklar.
Ki hele böyle gerçekten haklı konumlarında asla acımazlar.
Ha ilk acısa bile acısını çıkartır. Hatta üstüne ciddi bir aldatır, sonra da "ödeştik" der. O kadar yüzsüzler. Kanları bozuk bunların :)

keci3
21-03-2012, 23:53
Tam aynısnı yazıyordum benden önce yazmışsın :)

sende iğrenç ergen sözü demişsin teessüf ettim, hatta küstüm :19: :9:

venustus
21-03-2012, 23:55
aaaa öyle deme hanfendi cok durust cok vicdanli yazik onaaa aaaa bizlerin onun gunahini sirtliyoruzzz yaaa hanfendi sevgiyi aski biliyor herseyi biliyor yaa kotu bizleriz:14:

gerçekten çok dürüstt:52:
vicdan konusuna hiç girmek bile istemiyorum:51:
valla onun günahı al al bitmez ercinn:1:

Sorcha
21-03-2012, 23:56
sende iğrenç ergen sözü demişsin teessüf ettim, hatta küstüm :19: :9:


Peki iki kişiyi sevdiğini söylüyorken, üçüncü kişiyle ilgilenip mesaj atıp duruyorsa ? :9: :9: