PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yüz için ağda mı daha iyi ip mi?



mektp
03-04-2012, 17:52
arkadaslar yüzümü aldırıcam gerçekten çok rahatsız olmaya basladım . pskoljimi etkiliyor. sir agdanın yakmasından korkuyorum zaten lekelenmeye müsait bir cildim var. birde tretin tedavisindeyim cildim inceldi ağda iyice kaldırır mı ?
ip çoğaltırmı. alırken aycangülün verdiği tarihleri dikkate alarak alıcam..

yardımcı olurmusunuz?

figanya
05-04-2012, 18:06
iple tavsiye edemem kendim iki sene iple aldirdim daha cok oldu
gecen ilk kez agda ile denedik 3 hafta oldu cok az cikti ama iple iki gun sonra siyah siyah belli oluyordu

selamlar

mathematician
05-04-2012, 19:47
ben bütün bölgelerde sir ağdayı seviyorum.ipi hiç denemedim.hep sir ağda kullandım.çok ta memnunum.yüzümü sir ağda ile aldırdığımda 3 ayda zor çıkıyor.

garnet
07-04-2012, 10:03
arkadaslar yüzümü aldırıcam gerçekten çok rahatsız olmaya basladım . pskoljimi etkiliyor. sir agdanın yakmasından korkuyorum zaten lekelenmeye müsait bir cildim var. birde tretin tedavisindeyim cildim inceldi ağda iyice kaldırır mı ?
ip çoğaltırmı. alırken aycangülün verdiği tarihleri dikkate alarak alıcam..

yardımcı olurmusunuz?

sir yüze çok önerilmez sivilcelenme ve lekelenme yapabilir. o yüzden hiç riske girme derim... ben yaptım şuan sivilce kremleri ve leke açıcılarla boğuşuyorum... artık aycangül' ün tarihlerine uyarak iple alıyorum... tatlım ayrıca anlamadığım bişey var tretin benim bildiğim kadarıyla hücre yenilenmesini arttırıyor bi zaman ben de kullandım.. neden cildin incelsin ki :100:

melegimveben
07-04-2012, 10:05
aynı dert bendede var toplumda ailemin içinde bile eşarbımı açmadan oturuyorum ya.ama ağda sarkıtıyo diye iple alıyom ben ağda çok kızartıyo zaten sivilcede yapıyodu bende

mektp
08-04-2012, 13:12
sir yüze çok önerilmez sivilcelenme ve lekelenme yapabilir. o yüzden hiç riske girme derim... ben yaptım şuan sivilce kremleri ve leke açıcılarla boğuşuyorum... artık aycangül' ün tarihlerine uyarak iple alıyorum... tatlım ayrıca anlamadığım bişey var tretin benim bildiğim kadarıyla hücre yenilenmesini arttırıyor bi zaman ben de kullandım.. neden cildin incelsin ki :100:


cild soyuyor o yüzden tahrişe daha elverişli diye düşünüyorum..bu yüzden agdadan korkuyorum özelliklede lekeden çünkü yüzümde sir lekesi var :(( bende uymak istiyorum o tarihlere . bi fark var mı ne kadar sürede alıyorsun ?

garnet
09-04-2012, 07:27
cild soyuyor o yüzden tahrişe daha elverişli diye düşünüyorum..bu yüzden agdadan korkuyorum özelliklede lekeden çünkü yüzümde sir lekesi var :(( bende uymak istiyorum o tarihlere . bi fark var mı ne kadar sürede alıyorsun ?

yüzümü 2 aydır o tarihlere uyarak alıyorum çünkü kaş ve bıyıklarda bekleyemediğim için mecburen o tarihlerin dışına çıktığım zamanlar oluyor. buna rağmen tüyler cansızlaştı ve özellikle bıyık bölgesinde azalma oldu. vücudum içinse 6 aydır tarihleri takip ediyorum ve daha çok faydasını gördüm...

böcüküm
09-04-2012, 15:00
arkadaslar yüzümü aldırıcam gerçekten çok rahatsız olmaya basladım . pskoljimi etkiliyor. sir agdanın yakmasından korkuyorum zaten lekelenmeye müsait bir cildim var. birde tretin tedavisindeyim cildim inceldi ağda iyice kaldırır mı ?
ip çoğaltırmı. alırken aycangülün verdiği tarihleri dikkate alarak alıcam..

yardımcı olurmusunuz?

Cildin lekelenmeye müsaitse ip kullan, benim de hassas bi cildim var ve sir kesinlikli leke yapıyor, özellekle de yaz aylarında, bir de düzenle olarak güneş koruyucu kullan leke olmaması için.

lakeoftears
10-04-2012, 19:06
selam,benim de bıyıklarımın yan tarafındakiler çok uzadılar. Aslında sapsarılar ama uzunlar.Yandan ışık gelince falan parıl parıl parıldıyorlar ,en sonunda dayanamadım soğuk ağda bandıyla aldım.Tamamen bıyığımı değil de sol taraftakiler fazlaca uzundu onları aldım.Çok küçük bir alan.İnşallah çok sivilce falan çıkmaz bi de renkleri koyulaşmaz.