PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Esra erol saç rengi ne???



aykam
18-06-2012, 14:52
merhaba arkadaşlar bu konu daha önce açıldımı bilmiyorum?baktım bulamadım esra erol'un şuan daki saç rengini bilen varmı acaba?çok araştırdım bulamadım bi fikri olan varmı?

princess7
18-06-2012, 18:46
merhaba arkadaşlar bu konu daha önce açıldımı bilmiyorum?baktım bulamadım esra erol'un şuan daki saç rengini bilen varmı acaba?çok araştırdım bulamadım bi fikri olan varmı?

aynen canım bende denk geldim bugün ve çok hoşuma gitti esra erol'a da çok yakışmış bal köpüğümü acaba
446968

melantiselen
18-06-2012, 18:49
evet bende çok yakıştırdm bal köpüğü olsa gerek:)

melantiselen
18-06-2012, 18:50
soğan kabuğuda olabilir canım

Surrender
18-06-2012, 18:57
merhaba arkadaşlar bu konu daha önce açıldımı bilmiyorum?baktım bulamadım esra erol'un şuan daki saç rengini bilen varmı acaba?çok araştırdım bulamadım bi fikri olan varmı?

kuaföre sorsaydın cnm..

princess7
18-06-2012, 18:58
soğan kabuğuda olabilir canım

canım soğan kabuğunda bakırlık var diye biliyorum ama olabilir de :) .. bana açık kumral-kumral saç üzerine sık aralıklarla bal köpüğü atılmış gibi geldi :30:

Dilşad
18-06-2012, 19:21
soğan kabuğu kesinlikle değil kızlar soğan kabuğunda bakırlık yoğundur fındık kabuğu birazda açık kumral karıştırılmış ama aralarda ışıltılar var kerepe balyajlar var bende beğendim güzel olmuş

VikingPrincess
18-06-2012, 20:19
9.1 gibi duruyor

vileda34
18-06-2012, 20:57
Bal köpüğü ya da karamel gölgeler var tabii net algılanmaz ışıklar çok etkili

aykam
18-06-2012, 22:26
soğan kabuğu değildir bencede bal köpüğüde deği bu ama karışım olabilir balyajda var diyorsunuz o zaman bu evde olcak iş değil heralde arkadaşlar :5:

scarlettohara
19-06-2012, 07:39
kendisi pazar süprizinde saç renginin çikolata kahve olduğunu ama bende açık duruyor demişti.

princess7
19-06-2012, 14:15
kendisi pazar süprizinde saç renginin çikolata kahve olduğunu ama bende açık duruyor demişti.

hiç inandırıcı değil ya da kendisi de eksik biliyor

aykam
19-06-2012, 15:13
katılıyorum çikolata kahve ile alakası yok o daha koyu bi renk ben bi yerde koleston perfect kremalı kahve adında bi boyasını buldum yakın ve oda çok hış bi renk arkadaşlar bi bakın derim

dersane
19-06-2012, 16:51
Benim saç rengim buna çok yakın.Kuaförüm saçımı açtıktan sonra küllü sarıyla boyadı ve böyle oldu.

VikingPrincess
19-06-2012, 19:23
kendisi pazar süprizinde saç renginin çikolata kahve olduğunu ama bende açık duruyor demişti.
çikolata kahveyle alakası yok.ya çikolata kahveyi bilmiyor ya da kuaförü kandırmış onu:37:

jigglyypuff
20-09-2012, 16:34
tam bende bunu soracaktım çikolata kahve niye onda açık dursun ne saçma ya yalan söylemiş resmen tek bi renk değil bencede

almina2
03-11-2012, 00:21
tesadüfen gördüm bu konuyu geç oldu biraz ama yinede yazmak istedim sarı saçın üzerine çikolata kahveye boyatmış ama saçının çabuk aktığını söyledi bu yüzden açık duruyor dedi.. ben denedim sarı saçımın üzerine çikolata kahve yaptırdım fakat bu kadar açık bir ton olmadı çikolata kahveyi bir ay kullandım üzerine sarı boyattım esra erolun saç rengine yakın bir ton oldu...

qlf3m
03-11-2012, 00:26
Çok güzel ve ona da çok yakışmış

qlf3m
03-11-2012, 00:27
:52::52::52::52::52::52:

chloen
03-11-2012, 00:30
saçında çok farklı ton olduğu ve devamlı boyattığı, tabanı da açık olduğu için, kahve tonlarına boyatıyor muhtemelen akınca böyle oluyor.
kendisi de söyledi zaten "her yıkamada saçım daha da açılıyor, devamlı boyatıyorum" diye..

ladyb0
07-11-2012, 12:54
Tek bir renk olduğunu sanmıyorum ben
Karamel bal köpüğü ve koyu sarı renklerinin karışımı bir şey kesin
Ama cidden güzel renk:)

aykam
30-11-2012, 23:34
ben buldum arkadaşlar yaz dan beride boyuyorum çok güzel oldu saçlarım isteyenlere yazıyım kolaeston perfect 8.71 kremelı kahve benim knedi saçım kumral üszerine boyuyorum çok hoş birenk ama bu boya markette fian yok çünkü kuaför boyası kuaför mal. satan yerde vardır ben eminönünden zaza handan alıyorum bilginize...