PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Erkek arkadasım bana ne amacla yaklasıyor..



cikolatakizzz
17-08-2012, 17:56
yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

lavinia41
17-08-2012, 18:02
Nezamandır berabersınız? Benımde bır ılıskım var ama oyle para konusu edılmez bende yoksa ondan alırım onda yoksa gerekırse ben verırım.Ama bayanların hislerine güvenirim eger sevgılınde bır kullanma amacı varsa sen bunu hıssedersın dıye dusunuyorum.

chess
17-08-2012, 18:05
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

neyi deniyomuş anlamadım, çevir kazı yanmasın
bence sen ufak ufak bu çocuğa yol ver
evli değilsiniz nişanlı değilsiniz bu ne yüzsüzlük

cikolatakizzz
17-08-2012, 18:08
neyi deniyomuş anlamadım, çevir kazı yanmasın
bence sen ufak ufak bu çocuğa yol ver
evli değilsiniz nişanlı değilsiniz bu ne yüzsüzlük

daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok

chess
17-08-2012, 18:09
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok

isabet olmuş, gerçek yüzünü göstermiş bence, olumlu ılıman bakamadım ben bu olaya

DonukPudra
17-08-2012, 18:10
kapıyı aç yol ver :32:

gitmek istemezse otobüs parası ver başının gözünün sadakası olsun :27:

danceofdeath
17-08-2012, 18:13
Aynen,bu ne yüzsüzlük!! Öyle deneme olmaz! Neyi deniyor parayı verince bir kaç günlüğüne arabayı ver diye mi deneyecek!

Bir de üstüne trip mi atıyor! Öyle anladım "bir daha para lafı geçmeyecek" falan... Ne kadar yakın olursa olsun istenmez.Böyle giderse nişanlanınca maaşindan ister,evlenince maaş kartına el koyar valla :37:

lavinia41
17-08-2012, 18:15
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok

zaten sözde olmasın nişanda olmasın.4 ay zaten bır erkegı tanımak ıcın kısa bır sure ama sen sanslısın kı bazı seylerı erkenden gorebılırsın

ahaha
17-08-2012, 18:16
banada cok iyi niyetli gibi gelmedi :44::44:

bugu_su
17-08-2012, 18:18
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

Yol ver arkadaşım hemen...:8:

MissMini
17-08-2012, 18:19
yüzsüzlüğünde bu kadarı yani peess:19:
daha 4. ayda edilcek laf mı bu
yol ver gitsin :ssz:
bizim nerdeyse 1 sene oldu cebimde 5 lira kalmışken sevgilime söylemem ki söyle dediği halde
bazı insanlar gerçekten kendini bilmez oluyor. :19:

DonukPudra
17-08-2012, 18:19
sen bu çocuğa günden topladığın paraları versen al aşkım borcunu öde desen , parayı alır gidiş o gidişş :5: :10:

bir kere erkekler bu konularda gurur yaparlar durumu kötü de olsa ilişkin taze söylemez , hesabı parası olmasa bile başkasından borç alır sana ödetmez.

demek zamane erkekleri de böylee :27: :51: :47::47: sende onu denemek icin güne su kadar para vercem sen verebilir misin de bakalım ne dicek :9::9:

ttk
17-08-2012, 18:22
benim bir konum vardı sevgilim ve para diye, ben de böyle kararsızlıklara düşmüştüm. şu an neredeyse birinci senemizi doldurucaz, yavaş yavaş bu tür hareketlerinin beni yanlış fikirlere ittiğini anlattım, törpüledik bu tür davranışlarını. aslında ilişkiniz uzun süreliyse dediği çok da mantıksız değil.

http://www.kadinlarkulubu.com/ask-hikayelerimiz-dertlerimiz/483371-sevgilim-para.html

bu da o konu.

missdance
17-08-2012, 18:23
ah bebeğiiimm sakın yeme bunu ben yedim ordan biliyorum hala borç ödüyorum üstelik evlendim yıllar geçti canımı çıkardı arabamı da satmak zorunda kaldım.100 lira bile olsa verme kocan değilse hiç bir erkek senden para istememeli. (istisnalar olabilir tabi)

ayrıca kimsin lan sen beni deniyorsun diyip kibarca basacaktın tekmeyi daha o an :)

Madamiks
17-08-2012, 18:23
Konu ilgili başlığa taşınmıştır.

lethem
17-08-2012, 18:26
ben de erkek arkadaşımdan borç alıp vermiştim. zamanla ben de ona borç verdim. 2 yıl oldu bütün maddiyatımızı biliriz. ihtiyacı olursa borç ister benden. geri vermese de lafını etmem. ama canım ben erkek arkadaşımın nereye ne kadar borcu var bilirim. gerçekten zor durumda. ve isterken utanır sıkılır. siz daha yenisiniz. bence önce biraz tanı. kazandığını nereye harcıyor? o krediyle ne alıyor? çünkü erkeklerin yüzsüzü çok. eski erkek arkadaşım daha 2 haftadır görüşüyorken benden acil borç istemişti. verdim salak gibi. yüzsüzle ayrıldık veririm paranı kalmaz bende dedi ama vermedi. hoş sonra fazlasıyla ondan çıktı. Allah'ın adaleti işte. dikkat et sende canım. güvenmek zor bu devirde.

violin35
17-08-2012, 18:26
nişanlı olsanız, evli olsanız para konusu problem olmaz aanızda ama daha 4 ay olmuş.

kesinlikle paranı kaptırma, ben seni denedim sen paranı sakladın diye vijdan yaparsa da yol ver gitsin.
yoksa sen üzülürsün.tecrübeyle sabittir.

Usha
17-08-2012, 18:30
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok

ne bir kadının nede bir erkeğin maddi anlamda karşısındakinden(eşi değilse) beklentilerinin olmasını hoş bulmuyorum açıkçası
ancak söylediklerinizde abartı şeyler değil
-arabayla işe bırakma; gideceğiniz yer yakınsa birbirine neden olmasın insanlar sevgilisini değil arkadaşını bırakıyo işe hergün
-henüz sizden almadığı bir borç:almamış yani neyin telaşındasınız

ayrıca şimdi rahatsız ediyorda söz yada nişan olsaydı rahatsız etmeyecekmiydi sizden para istemesi
yada ortak ihtiyacınız olan birşeyi almak çok mu rahatsız edecek sizi
eğer her halukarda benim param benim paramdır onunla paylaşamam diyorsanız duygu durumunuzu tekrar gözden geçirin derim
çünkü ileride senin param-benim param ile evlilik yürümez

cikolatakizzz
17-08-2012, 19:20
bılmıyorum :( neyapsam..

nevbaharmina
17-08-2012, 19:22
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

cikolakizin arkadasi bu nebicim curret ne demek para istemek olmaz oyle sey
kac kurtul....
ayricada baskasinin uyeligini kullanmak yasak arkadsinin ceza almasina sebep olucaksin...

meltem88
17-08-2012, 20:33
benim sevgilimde benden borç istedi 2 yılda 3 4 kez falan..çok büyük paralar değil babasından para gelene kadar 10tl yol parası falan..neyse ben veririm parası olunca hemen geri verir bir kez bile üstüne yatmadı ben utandım ya aşkım 10tlnin lafı mı olur verme dedim kaşlarını çattı almazsan bidaha borç istemem senden diye..bende sevgilimle maddi sorunumuz olduğunu falan düşünmedim
ama seninki çok abartmış be canm niyeti belli yani

burcu_01
17-08-2012, 23:00
para konusu girmemeli bi ilişkinin içine.. bi erkek çok sıkışıksa önce erkek arkadaşlarından ve ailesinden destek istemeli.. bilemem, ben soğurdum.. itici gelir bana bu tür erkekler.. :ssz:

tgce_1994
18-08-2012, 02:37
Para konusu benim için çok önemli yani bi erkek bi bayandan çok mecbur kalmadıkça para isterse çok rahatsız olurum.

MeLeZGuZeL
18-08-2012, 02:51
Yapman gereken şey çok basit:

"İşte bu kapı işte bu da sapı" diceksin:ssz:

pembekalpp
18-08-2012, 02:57
ilşkiniz daha yeniymiş canım bu şekilde kızları kullananlar çok oluyo bence asla ödemiycek ben sana ayrıl demiyorum ama sakın paranı verme

badcatgarfield
18-08-2012, 06:43
benim bildiğim erkekler bu konuda çok gururludur. sevgilisinden çok rahat bir şekilde borç isteyemez.
yalnız kuzenimin başına böyle bir şey gelmişti. ilk aylarda parayı aldı, sonra da pırrrrrrrrr uçtu gitti.
olan bizim kıza oldu, üç kuruş maaşıyla zor geçinirdi, bir de üstüne haybeden borç yüklendi.
dikkat etmek lazım, insanları iyi ölçüp biçmek lazım :71:

cikolatakizzz
18-08-2012, 16:56
kızlar merhaba. bugun erkek arkadasımla bu para konusunu konustuk. bana açık açık dedı kı ''bızım aramızda paranın lafı mı olur yaa. olmamalı paranın lafı, ıstersen benım tum hersreyımı al. ama benım ıhtıyacım oldugunda ılk borç para ısteyecegım ınsan sen olmalısın.hatta sen bana demelisin, senın borçlarını kapatalım diye... eger eskı kız arkadaşımın duzenli maaşı olsaydı, boyle şeyleri hiç sorun etmezdi....''
dedı ve onu terkettim. benı kıyaslıyor..
kızlar napıcam, ne demelıyım.. şimdide mesaj atmıs, korktugum buydu ıste benı terkettın yazmıs...........

cikolatakizzz
18-08-2012, 17:04
kzlar bırıınız bısey söyleyın ya çok kotuyum , cok degerlıydı benım ıcın :s

kelebekkanadi
18-08-2012, 17:08
erkek dediğin biraz gururlu olur nedir bu daha 4 aylık sevgilinden para istiyorsun.yetmezmiş gibi salak yerine koyup "seni denedim" diyorsun.. aranızdaki samimiyer ve baglılık boyutunu bılemıyorum ama ılerde sana sıkıntı yaratailecek bir karaktere benziyor. bence daha fazla kendini kullandırtma

kimberley
18-08-2012, 17:11
bi de sana açıklamış ilk senden isterim aramızda lafı olmamalı diye...senin ona aramızda lafı olmaz sana borç veriyim dediğinde onun reddetmesi senden almaması düşündüğün için teşekkür etmesi lazım...erkek arkadaşın pek iyi niyetli gelmedi bana...hadi diyelim iyi niyetli bu konuda...o zaman da bu tarz şeyleri gurur yapmayan rahat bir adamla ne kadar mutlu olursun o ayrı birşey...insan maddi manevi güçlü gururlu bir sevgili eş istiyor yanında...parası olmasa da ekmeğini taştan çıkaran bir erkek istiyor insan...canım bu tarz parayı konuşan, benim de yıllar önce sürekli para konuşan çok cimri ve görgüsüz bir erkek arkadaşım vardı... o çalışıyordu kendi işi maaşı vardı ama a halde o kadar cimriydi ki o geldi aklıma şimdi :)) ablası avoncuydu bir kere bana parfüm almış avondan ( ki onun para verip aldığını düşünmüyorum ablasının elinde kalmıştır o demiştir kimberley e ver die ) sözde bana süpriz yapıcak ama yaptığı görgüsüzlüğe bakın... beni aradı " aşkım sana süprizim var avonda x parfümü sana 45 liraya aldım" fiyatıyla birlikte telefonda söylüyo aldığını süpriz anlayışı buydu... bir hafta yemek yediğimizde hesabı o ödese ertesi hafta daha yemek yenecek yere bile girmeden "bu haftada sen ısmarla bakalım kimberley" derdi............ ne kadar gurursuz bir erkekti yaaa... sanki o ısmarla demese ben hep onun parasını yicem sanki ben teklif etmicem bu hafta bendensin diye...

chess
18-08-2012, 17:11
kızlar merhaba. bugun erkek arkadasımla bu para konusunu konustuk. bana açık açık dedı kı ''bızım aramızda paranın lafı mı olur yaa. olmamalı paranın lafı, ıstersen benım tum hersreyımı al. ama benım ıhtıyacım oldugunda ılk borç para ısteyecegım ınsan sen olmalısın.hatta sen bana demelisin, senın borçlarını kapatalım diye... eger eskı kız arkadaşımın duzenli maaşı olsaydı, boyle şeyleri hiç sorun etmezdi....''
dedı ve onu terkettim. benı kıyaslıyor..
kızlar napıcam, ne demelıyım.. şimdide mesaj atmıs, korktugum buydu ıste benı terkettın yazmıs...........

sana değil eski kız arkadaşına mesaj atsın o zaman, sende eski erkek arkadaşım benden para istemezdi desen hoşuna gidermiymiş peki
ilişkiniz 4 aylık 4 yıllık değil, zamanı algılama problemi var herhalde
aramızda paranın lafı olmaz ne demek sanki 40 yıllık evlisinizde lafı olmayacak

kelebekkanadi
18-08-2012, 17:13
kızlar merhaba. bugun erkek arkadasımla bu para konusunu konustuk. bana açık açık dedı kı ''bızım aramızda paranın lafı mı olur yaa. olmamalı paranın lafı, ıstersen benım tum hersreyımı al. ama benım ıhtıyacım oldugunda ılk borç para ısteyecegım ınsan sen olmalısın.hatta sen bana demelisin, senın borçlarını kapatalım diye... eger eskı kız arkadaşımın duzenli maaşı olsaydı, boyle şeyleri hiç sorun etmezdi....''
dedı ve onu terkettim. benı kıyaslıyor..
kızlar napıcam, ne demelıyım.. şimdide mesaj atmıs, korktugum buydu ıste benı terkettın yazmıs...........

canım bu cok kurnaz bir cocuga benziyor soylediklerine bakılırsa..sana psıkolojık oyunlar oynuyor.. eski kız arkadasıyla kıyaslandıgında altta kalmayıp yapacagını dusundu sanırım..cumlelerınde hep kendı ıhtıyaclarından bahsedıyor."senden istemelıyım hatta sen vermelısın" falan bence oyuna gelme.herseyın bır adabı var

cikolatakizzz
18-08-2012, 17:17
canım aynen öyle yaa, bu eskı kızarkadaşı hiç sorun etmezmiş boyle şeyleri, hatta cebınde para yokken, o ödermiş hesabı fln... çoğu zaman harclık vermeye çalışmış ama bızımkısı ben reddettım dıyor.... benım ıcın paranın mıktarı onemlı degıl ama nasıl desem benden para ıstemesı zoruma gıttı yaa... off anlatamıyorum ama umarım sız benı anlıyorsunuzdur.......

cikolatakizzz
18-08-2012, 17:20
bi de sana açıklamış ilk senden isterim aramızda lafı olmamalı diye...senin ona aramızda lafı olmaz sana borç veriyim dediğinde onun reddetmesi senden almaması düşündüğün için teşekkür etmesi lazım...erkek arkadaşın pek iyi niyetli gelmedi bana...hadi diyelim iyi niyetli bu konuda...o zaman da bu tarz şeyleri gurur yapmayan rahat bir adamla ne kadar mutlu olursun o ayrı birşey...insan maddi manevi güçlü gururlu bir sevgili eş istiyor yanında...parası olmasa da ekmeğini taştan çıkaran bir erkek istiyor insan...canım bu tarz parayı konuşan, benim de yıllar önce sürekli para konuşan çok cimri ve görgüsüz bir erkek arkadaşım vardı... o çalışıyordu kendi işi maaşı vardı ama a halde o kadar cimriydi ki o geldi aklıma şimdi :)) ablası avoncuydu bir kere bana parfüm almış avondan ( ki onun para verip aldığını düşünmüyorum ablasının elinde kalmıştır o demiştir kimberley e ver die ) sözde bana süpriz yapıcak ama yaptığı görgüsüzlüğe bakın... beni aradı " aşkım sana süprizim var avonda x parfümü sana 45 liraya aldım" fiyatıyla birlikte telefonda söylüyo aldığını süpriz anlayışı buydu... bir hafta yemek yediğimizde hesabı o ödese ertesi hafta daha yemek yenecek yere bile girmeden "bu haftada sen ısmarla bakalım kimberley" derdi............ ne kadar gurursuz bir erkekti yaaa... sanki o ısmarla demese ben hep onun parasını yicem sanki ben teklif etmicem bu hafta bendensin diye...

çok güldümm canım yaa adama bak, parfümün fıyatına kadar soyluyor...
devır değişti herhalde, artık para yiyen erkekler var...
ya yıne de bana karsı okadar samımı ve sevecen dı kı ınanamıyorum aklım almıyor..

mrtylz
18-08-2012, 17:25
daha dorduncu aya gırdık , soz yok nısan yok


canım aynen öyle yaa, bu eskı kızarkadaşı hiç sorun etmezmiş boyle şeyleri, hatta cebınde para yokken, o ödermiş hesabı fln... çoğu zaman harclık vermeye çalışmış ama bızımkısı ben reddettım dıyor.... benım ıcın paranın mıktarı onemlı degıl ama nasıl desem benden para ıstemesı zoruma gıttı yaa... off anlatamıyorum ama umarım sız benı anlıyorsunuzdur.......

:53:

yol verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... gitsin eski kız arkadaşını yolsun yesin o zaman..

Lacivert.
18-08-2012, 17:26
kızlar merhaba. bugun erkek arkadasımla bu para konusunu konustuk. bana açık açık dedı kı ''bızım aramızda paranın lafı mı olur yaa. olmamalı paranın lafı, ıstersen benım tum hersreyımı al. ama benım ıhtıyacım oldugunda ılk borç para ısteyecegım ınsan sen olmalısın.hatta sen bana demelisin, senın borçlarını kapatalım diye... eger eskı kız arkadaşımın duzenli maaşı olsaydı, boyle şeyleri hiç sorun etmezdi....''
dedı ve onu terkettim. benı kıyaslıyor..
kızlar napıcam, ne demelıyım.. şimdide mesaj atmıs, korktugum buydu ıste benı terkettın yazmıs...........

nasıl ayak yapmış yaa adama bak, sana gaz vermek için de eski kız arkadaşıyla kıyaslamış yüzsüz.. salla gitsin

cikolatakizzz
18-08-2012, 17:27
:53:

yol verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... gitsin eski kız arkadaşını yolsun yesin o zaman..

canım, bana mesaj atmıs ben onun guvenını zedelemişim, bırakıp gıderek .......

mrtylz
18-08-2012, 17:30
canım, bana mesaj atmıs ben onun guvenını zedelemişim, bırakıp gıderek .......

kim kimin güvenini zedelemiş.. ağzı da iyi laf yapıyo haspam... sallama canım hiç.. duygusömürüsü başlamış bile bikaç güne de hakaretleri başlar gör bak.. demedi deme.. çok okuduk gördük bu tipleri. aman aman verilmiş sadakan varmış..

kimberley
18-08-2012, 17:30
çok güldümm canım yaa adama bak, parfümün fıyatına kadar soyluyor...
devır değişti herhalde, artık para yiyen erkekler var...
ya yıne de bana karsı okadar samımı ve sevecen dı kı ınanamıyorum aklım almıyor..

canımmm bak seni o kadar iyi anlıyorum ki... çünkü biz kızlar yanımızda her yönden güçlü, gururlu, kimseye muhtaç olmayacak, sahiplenici erkekler seviyoruz... açıkçası bende aynen senin gibiyim...erkek para pul muhabbeti yapınca, hele bi de isteyince tık diye soğuyorum... eğer çok seviyorsan ve biraz daha denemek istiyorsan devam et ilişkinize ve onu test et bazı konularda... mesela bir yere gittiğinizde sana hesap ödetir mi? yada senin ödemen konusunda ima yapar mı? cimri bir adam mı? sana süprizler yapıyor mu yada ileride yapacak mı? ileride ciddi konulardan konuşurken senin maaşının üstünde hayalleri var mı? yani bunlara dikkat et... para konularında ağzını yoklayabilirsin arada...

lalasko
18-08-2012, 17:31
daha onceki konunu hatırlıyorum cnm o zmn ben onemsememıstm ama bence bu onemli boyle seyler sorarak yokluyor senı anlasılan sen buna yol ver gitsin sakası bile itici ki bir değil yanı bu ve daha yeni bi ilşkıydı anladıgım kadaryla bnm ilişkm 4 senelk hıc boyle bısı soramaz teklf edemez yanı durumu anlatr mesela ben teklf ederm ona bile tamah etmez :20::20:

lalasko
18-08-2012, 17:37
kızlar merhaba. bugun erkek arkadasımla bu para konusunu konustuk. bana açık açık dedı kı ''bızım aramızda paranın lafı mı olur yaa. olmamalı paranın lafı, ıstersen benım tum hersreyımı al. ama benım ıhtıyacım oldugunda ılk borç para ısteyecegım ınsan sen olmalısın.hatta sen bana demelisin, senın borçlarını kapatalım diye... eger eskı kız arkadaşımın duzenli maaşı olsaydı, boyle şeyleri hiç sorun etmezdi....''
dedı ve onu terkettim. benı kıyaslıyor..
kızlar napıcam, ne demelıyım.. şimdide mesaj atmıs, korktugum buydu ıste benı terkettın yazmıs...........

ıhtıyacı oldugunda ilk borc ısteyecegı kısı sen olmamalsın en sn kısı sen olmalısn bu cocuk fena cnm ya bence yol yakınken ayrılın bırde kalkıp eski kız arkadasıyla kıyaslıyor.Benım ılk ılıskımde benden 6 yas buyuk bırısıydı 17 yasındaydım varlgımı fln goruodu yol parası kalmamıs dıodu ıstıyordu ya elektrk faturamın gunu gecıo maası alınca verrm verrmsn derdı vermstm ustune yattı en son kırasını ıstedı ondan sonrada ayrıldım once bişi solerdı baslarda sonra saka saka derdı sonrada ciddilesti işler salla gitsin bende kucuktm ozamnlar ıste neysekı yol ve elektrk faturasıyla kurtardm pacayı:24::24:

cikolatakizzz
18-08-2012, 17:38
canımmm bak seni o kadar iyi anlıyorum ki... çünkü biz kızlar yanımızda her yönden güçlü, gururlu, kimseye muhtaç olmayacak, sahiplenici erkekler seviyoruz... açıkçası bende aynen senin gibiyim...erkek para pul muhabbeti yapınca, hele bi de isteyince tık diye soğuyorum... eğer çok seviyorsan ve biraz daha denemek istiyorsan devam et ilişkinize ve onu test et bazı konularda... mesela bir yere gittiğinizde sana hesap ödetir mi? yada senin ödemen konusunda ima yapar mı? cimri bir adam mı? sana süprizler yapıyor mu yada ileride yapacak mı? ileride ciddi konulardan konuşurken senin maaşının üstünde hayalleri var mı? yani bunlara dikkat et... para konularında ağzını yoklayabilirsin arada...

canım normalde bana hıc hesap ödetmezdi.. ya 1 ya ıkı kere fln . ama bende mesela ona hedıye fln almıştım (hanı madem hesap ödetmıyor, baktım evınde çaycı yok, bende o tarz bısey almıstım... )
neyse canım aslında ona karşı içimde bıseyler vardı ama bu olaydan sonra bılmıyorum. bunu tamamen saf ve ıyı nıyetle soyledıgıne ınanmayı okadar ısterdım kı...
bana sürpriz pek yapmaz canım, bıraz kabadır, düşünemez o tur şeyleri.
benım maaşımla ılgılı evet hayallerı var, ev alacakmışız.......

lalasko
18-08-2012, 17:41
canım normalde bana hıc hesap ödetmezdi.. ya 1 ya ıkı kere fln . ama bende mesela ona hedıye fln almıştım (hanı madem hesap ödetmıyor, baktım evınde çaycı yok, bende o tarz bısey almıstım... )
neyse canım aslında ona karşı içimde bıseyler vardı ama bu olaydan sonra bılmıyorum. bunu tamamen saf ve ıyı nıyetle soyledıgıne ınanmayı okadar ısterdım kı...
bana sürpriz pek yapmaz canım, bıraz kabadır, düşünemez o tur şeyleri.
benım maaşımla ılgılı evet hayallerı var, ev alacakmışız.......[/B]

allah allah senın maasınla ev alacakmıs aşmıs bu haddını yeterınce sankı 40 yıllık evlısınız valla sınırlendm:ssz::ssz:

kimberley
18-08-2012, 17:49
tatlım sana eski ilişkimi yazmıştım zaten 2-3 ay sürmüştü çok gereksizdi zaten :)) şuanki sevgilim o kadar farklı ki para konularında şimdi diyorum kendime o görgüsüzle değil 3 ay 3 gün bile sevgili kalmamalıymışım... çok gururlu maddi konularda...sen benim kadınımsın der ben erkek olarak sana bakamıcaksam senin ihtiyaçlarını karşılayamıcaksam ne anlamı kaldı ilişkimizin der... kesinlikle benden hediye dışında birşey kabul etmez... parası oldukça sürekli küçük şeylerle de olsa beni mutlu etmeye çalışır... bir kere bile benim maaşımla hayal kurduğunu görmedim... daha o der sen paranı biriktir sen kızsın kenarda birikimin olsun ben gerekirse sana ek destek olurum falan diye... şimdi sevdiğin için belki yüzde yüz gözüne batmıyordur bazı şeyler ama emin ol Allah ileride erkek arkadaşının tam tersi birini çıkarınca farkı anlayacaksın.......

Bilgece
18-08-2012, 17:51
Kusura bakma ama bulmuş yağlı kapıyı sömürüyor sanki.. Bu ne böyle, çok ayıp.. Bence yol ver gitsin arkadaşım.. Kendine uygun birini bul, onuru olsun, haysiyeti olsun...

Lyd_____
18-08-2012, 18:30
Normalde bi erkek ihtiyacı olsada sevgilisinden para isteyemez.
nişanlı olsanız yıllardır bi ilişkiniz olsa tamam olur derim de,4 ay çok kısa bir süre
hadi diyelim kötü bir niyeti yoktu para isterken
ama senin paranla ev alalım filan demiş..
eski sevgilisinden bahsetmesi zaten kabul edilir gibi değil
bu insan geçimini sevgililerinden sağlamak isteyen biri mi yoksa
üzülme cnm hakkında hayırlısı..

kaktus_hanim
18-08-2012, 19:39
bence arada nişan ve evlenmeye yaklaşılmış bir durum yoksa sadece flört döneminde bir erkeğin para istemesi doğru bir davranış değil... yani zaman zaman insan annesinden bile para istemeye çekinebiliyor... aklın yolu bazen birdir arkadaşım... davranışlarını daha dikkatli gözlemle derim... ve lütfen maddi anlamda taviz verme şu dönemde... tabi nişanlı sözlü iseniz duruma biraz daha hoşgörüyle yaklaşılabilir belki.....

pinkbox2
20-08-2012, 03:46
Kızlar merhaba. Bu derdımı kımseye acamıyorum sıze anlatmak ıstedım. Erkek arkadasımda calsıyor, bende. Once, bu mesele, arabayla benı alırsın demesıyle basladı. O zaman ben abartıyorum dedım gectım., ta kı dune kadar. Dun de, benı aradı, konusurken dedım kı ısyerınde arkadaslarla gune gırdık dedım. Ne kadar dedı bın bes yuz dedım. Benı de alsanıza dedı. Sonra bu fıkrınden vazgectı, para sana geldıgınde bana borc olarak ver, kredı borcumu kapatayım, bosuna faıız odemeyeyım, ben sana vereyım her ay dedı... Once sasırdım ve , bı erkegın kızdan para ıstemesı hos mu dedım. Ben denemek ıstedım senı dedı, anladım dedı, bıdaha para lafı gecmeyecek dedı..... Ne yapmalıyım..... Not, konu sahıbı arkadasım onun uyelıgınden yazdım

bana biraz sırtından geçinmeye calısan tip gibi geldi

Tweety
20-08-2012, 03:52
evet denemis ama seni degil sansini denemis,bahanede hazir zaten denemek icin neyi deniyor...

eski kiz arkadasinida maasi duzensiz diye birakmistir o zaman :D

cikolatakizzz
20-08-2012, 22:06
kızlar, erkekarkadasımdan ayrıldım.....
bır gun aradı acmadım, mesaj attı ayagına cagırdı...
en son ıstenmedıgım yerde durmam yazmıs
ne mesaj ne cagrı
sanırım ayrıldık gercekten, ama cok canım yanıyor, ya yanıldıysam.........

SuLtan42
20-08-2012, 22:24
kızlar, erkekarkadasımdan ayrıldım.....
bır gun aradı acmadım, mesaj attı ayagına cagırdı...
en son ıstenmedıgım yerde durmam yazmıs
ne mesaj ne cagrı
sanırım ayrıldık gercekten, ama cok canım yanıyor, ya yanıldıysam.........


bence kesinlikle yanilmadin cünkü bende eski erkek arkadasimdan hic böyle seyler alisik degilim
asla ödetmezdi bana, ben zorla ödedigimde bile cok kizardi
okadar sIkistigi halde bazen yiyecek seyi zor aldigi halde, benden asla para istemedi, hatta belli bile etmedi..
erkeklik gururu diye bisey var
hatta sürekli cebime harcligimi bile vermeye calisirdi, hicbisekilde parasini sakinmazdi benden.

seninki gercekten cok tuhafmis, yemek istiyor gibi geldi bana..

ayrica hem sen ayriliyorsun, hemde msj atip ayagina cagiriyor öylemi ???

cok komikmis yaaaaaaa :) bide düsünüyomusun yanlis yaptim diye ?? bence kurtulduguna sevin, nekadar egosu yükselerdeymis adama bakkk

Tweety
20-08-2012, 22:36
kızlar, erkekarkadasımdan ayrıldım.....
bır gun aradı acmadım, mesaj attı ayagına cagırdı...
en son ıstenmedıgım yerde durmam yazmıs
ne mesaj ne cagrı
sanırım ayrıldık gercekten, ama cok canım yanıyor, ya yanıldıysam.........

ayagina cagiracagina bi zahmet kendi geleydi...
bosver gecer merak etme..

cikolatakizzz
21-08-2012, 09:29
ayagina cagiracagina bi zahmet kendi geleydi...
bosver gecer merak etme..

kızlar o aslında ben para ıstemedım , benım borcum var güne bende dahil olayım demişti.
ben ona hayır dedım ama kendımde ben sana yardım ederım demedım.
o da bana ''hatta sen bana demelısın hayatım senın borcun var, gel kapatalım '' diye dedi. bızım aramızda para, kagıttan baska bısey olmamalıymış
ıstersen benım kartımı al herseyımı al dedi.
ama şimdi düşünüyorum da, diyelım kı onun kotu bı nıyetı yoktu ve ben onu terkettim.
insan yanlıs anladı ya bu kız, deyıp gelmez mı?
hala dun mesajda benı ayagına cagrııyor.. kendısı zahmet edıp gelmıyor bıle...
çok içim acıyor kızlar bılemıyorum ya.
eger bırkac gun daha bır ses cıkmazsa onu tamamen sileceğim..

Tweety
21-08-2012, 11:55
kızlar o aslında ben para ıstemedım , benım borcum var güne bende dahil olayım demişti.
ben ona hayır dedım ama kendımde ben sana yardım ederım demedım.
o da bana ''hatta sen bana demelısın hayatım senın borcun var, gel kapatalım '' diye dedi. bızım aramızda para, kagıttan baska bısey olmamalıymış
ıstersen benım kartımı al herseyımı al dedi.
ama şimdi düşünüyorum da, diyelım kı onun kotu bı nıyetı yoktu ve ben onu terkettim.
insan yanlıs anladı ya bu kız, deyıp gelmez mı?
hala dun mesajda benı ayagına cagrııyor.. kendısı zahmet edıp gelmıyor bıle...
çok içim acıyor kızlar bılemıyorum ya.
eger bırkac gun daha bır ses cıkmazsa onu tamamen sileceğim..

aynen oyle yanlis anlasildiysa gelsin sana durumun dogrusunu anlatsin..

cikolatakizzz
21-08-2012, 13:41
aynen oyle yanlis anlasildiysa gelsin sana durumun dogrusunu anlatsin..

aynen canım. beklıyorum .......