Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Aknetrent Kullananlar


gaammzzee
7-11-12, 11:11
42emine
aynen yaaa sanirim zoretanin disardan geldigi icin fark aliyorlar ondan pahali ama ikiside ayniymis.
Evet canım bence de öyle :)

Patr10_40
7-11-12, 13:11
gaammzzee
Aa o zaman tamam canım doğru bana da ilk zoretanin vermeye çalışan adam öyle bir fiyat vermişti halbuki, aknetrentten hiç para almadılar :)
ben de aknetrent kullanıyorum ve 20 mg ve 10 mg'ye 50 lira veriyorum :KK43: SKK'lıyım bu arada

leyla43
7-11-12, 14:11
Patr10_40
ben de aknetrent kullanıyorum ve 20 mg ve 10 mg'ye 50 lira veriyorum :KK43: SKK'lıyım bu arada
ne kadardır kullanıyosun canım

leyla43
7-11-12, 14:11
ayrıca yokmu tedavisi biten arkadaşlar yahuuu :KK43: neden bize yardımcı olmuyosunuz :KK43:

gaammzzee
7-11-12, 14:11
Patr10_40
ben de aknetrent kullanıyorum ve 20 mg ve 10 mg'ye 50 lira veriyorum :KK43: SKK'lıyım bu arada
Hadi yaa, ben işte 2 gün önce 20 mg olanından aldım valla benden hiç para almadılar :)

87umutsuz
7-11-12, 21:11
bende 4. ayın içerisindeyim aknetrent kullanıyorum toplam 40 mg şeklinde, eczaneyede 11 tl veriyorum zaten ilacın normal fiyatı 50 tl, senden niye o kadar çok almışlarki?

bu arada merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışayım:KK34:

leyla43
8-11-12, 05:11
87umutsuz
bende 4. ayın içerisindeyim aknetrent kullanıyorum toplam 40 mg şeklinde, eczaneyede 11 tl veriyorum zaten ilacın normal fiyatı 50 tl, senden niye o kadar çok almışlarki?

bu arada merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışayım:KK34:
tabiki var canım :)
cildin nasıldı şuan ne durumda ? ve izler nasıl en çok merak edilen 3 soru :))

semen38
8-11-12, 11:11
ben 6.günümdeyim suan bariz bi kuruluk yok sivilcede yok...fırtına öncesi sessizlik değildir inşallah, normal mi bu durum kaç günden çıkıyor günde 2 lt su içiyorum ama bende 30-40 dk ya bir wc ihtiyacı oluyo hem de fena afedersiniz zor yetişiyorum benim durumda olan var mı? yani suyu ilaç önsesinde de çok tüketirdim ama sonrası bende böle oldu :99:

senicita
8-11-12, 12:11
Selam kızlar !

Ben de aranıza katılabilir miyim =) Bu ilacı kullanmaya başlamadan önce doktor benden de birtakım testler istedi ve testlerin sonucunda hormonal değerlerin biraz yüksek çıktığını, o yüzden de kadın doğum uzmanına görünmem gerektiğini söyledi. Kadın doğum uzmanına da muayene oldum ve bir sıkıntı olmadığını, yaşa bağlı (23) bir yükseklik olduğunu ve tedaviye engel teşkil etmediğini söyledi. Sonuç olarak dün 20 mg olarak tedavime başlamış bulunmaktayım.

Şimdii gelelim sıkıntılarıma. Yüzümde çok sivilce olduğunu söyleyemem. Daha çok çene bölgesinde ağırlıklı olmak üzere, regl dönemine yakın yanaklarımda birkaç tane çıkıyor. Fakat sırtım çok kötü durumda. Zaten dermatolojiye gitmemin sebebi de sırtımın durumuydu. Gerçekten de iri, kırmızı kırmızı ve iltihaplı birçok sivilce var, üstelik ağrılılar. Özellikle iç çamaşırı askılarının sıktığı yerlerde çok çıkıyor. Umarım bu hap sıkıntımın üstesinden gelir.

Bugün ikinci günüm. İnceleme yazılarını sürekli sizinle paylaşırım =)

Patr10_40
8-11-12, 12:11
leyla43
ne kadardır kullanıyosun canım
2. aydayım, son bi kaç gündür de sivilcelerim daha da artıyo ve iltihaplı çıkıyo sonra kendiliğinden patlıyo :KK43: umarım patlayan yerlerdeki izler geçer :KK43:

SSK çalışanım ben o yüzden mi fazla alıyolar yoksa beni mi kazıklıyolar bilemiyorum ki :KK70: hapı parayla da alsam 50 lira, doktora gitsem de 50 lira anlamadım bişi

Patr10_40
8-11-12, 12:11
87umutsuz
bende 4. ayın içerisindeyim aknetrent kullanıyorum toplam 40 mg şeklinde, eczaneyede 11 tl veriyorum zaten ilacın normal fiyatı 50 tl, senden niye o kadar çok almışlarki?

bu arada merak ettiğiniz bişey olursa yardımcı olmaya çalışayım:KK34:
yardımcı ol bize yaa :KK43: 2. aydayım ben ne zaman geçer ki bu sivilceler, sende kaçıncı ayda geçmeye başladı sivilceler

rainbowoman
8-11-12, 12:11
ben 7 ay boyunca, yanlış hatırlamıyorsam günde 20mg olarak kullanmış ve tedavisinin üzerinden 1 yıldan fazla zaman geçmiş biri olarak sorularınıza cevap vermeye çalışırım kızlar:KK34:

Patr10_40
8-11-12, 12:11
rainbowoman
ben 7 ay boyunca, yanlış hatırlamıyorsam günde 20mg olarak kullanmış ve tedavisinin üzerinden 1 yıldan fazla zaman geçmiş biri olarak sorularınıza cevap vermeye çalışırım kızlar:KK34:
evet evet, yardımcı ol :) izlerin geçti mi, kaçıncı ayda geçmeye başladı izlerin, ben 2. aydayım hala yüzümde sivilceler çıkıyo, sence normal mi ?

leyla43
8-11-12, 12:11
senicita
Selam kızlar !

Ben de aranıza katılabilir miyim =) Bu ilacı kullanmaya başlamadan önce doktor benden de birtakım testler istedi ve testlerin sonucunda hormonal değerlerin biraz yüksek çıktığını, o yüzden de kadın doğum uzmanına görünmem gerektiğini söyledi. Kadın doğum uzmanına da muayene oldum ve bir sıkıntı olmadığını, yaşa bağlı (23) bir yükseklik olduğunu ve tedaviye engel teşkil etmediğini söyledi. Sonuç olarak dün 20 mg olarak tedavime başlamış bulunmaktayım.

Şimdii gelelim sıkıntılarıma. Yüzümde çok sivilce olduğunu söyleyemem. Daha çok çene bölgesinde ağırlıklı olmak üzere, regl dönemine yakın yanaklarımda birkaç tane çıkıyor. Fakat sırtım çok kötü durumda. Zaten dermatolojiye gitmemin sebebi de sırtımın durumuydu. Gerçekten de iri, kırmızı kırmızı ve iltihaplı birçok sivilce var, üstelik ağrılılar. Özellikle iç çamaşırı askılarının sıktığı yerlerde çok çıkıyor. Umarım bu hap sıkıntımın üstesinden gelir.

Bugün ikinci günüm. İnceleme yazılarını sürekli sizinle paylaşırım =)

hadi bakalım geçmiş olsun canımmm :)

rainbowoman
8-11-12, 12:11
Patr10_40
evet evet, yardımcı ol :) izlerin geçti mi, kaçıncı ayda geçmeye başladı izlerin, ben 2. aydayım hala yüzümde sivilceler çıkıyo, sence normal mi ?
bende tedaviye başlamadan önce izler vardı sivilcelerimi sıktığımdan. tedavi sırasında çok fazla sivilce problemi yaşamadım tek tük çıkıyordu. onlar da doktorum ek ürünler vermişti kremler, köpükler vs onlarla geçiyordu. tedavi sırasında çıkanlarda iz kalmadı sanırım. eski izlerim için de doktorum tedaviden sonra lazerle peeling gibi bir şey önerdi ama ben yaptırmadım. 2. ayda sivilce çıkması normaldir diye düşünüyorum ama dediğim gibi benimkiler birden değil de 5-6. aya kadar tek tük çıktı. herkeste farklı etki yapıyor sonuçta ilaçlar.

rainbowoman
8-11-12, 12:11
senicita
Selam kızlar !

Ben de aranıza katılabilir miyim =) Bu ilacı kullanmaya başlamadan önce doktor benden de birtakım testler istedi ve testlerin sonucunda hormonal değerlerin biraz yüksek çıktığını, o yüzden de kadın doğum uzmanına görünmem gerektiğini söyledi. Kadın doğum uzmanına da muayene oldum ve bir sıkıntı olmadığını, yaşa bağlı (23) bir yükseklik olduğunu ve tedaviye engel teşkil etmediğini söyledi. Sonuç olarak dün 20 mg olarak tedavime başlamış bulunmaktayım.

Şimdii gelelim sıkıntılarıma. Yüzümde çok sivilce olduğunu söyleyemem. Daha çok çene bölgesinde ağırlıklı olmak üzere, regl dönemine yakın yanaklarımda birkaç tane çıkıyor. Fakat sırtım çok kötü durumda. Zaten dermatolojiye gitmemin sebebi de sırtımın durumuydu. Gerçekten de iri, kırmızı kırmızı ve iltihaplı birçok sivilce var, üstelik ağrılılar. Özellikle iç çamaşırı askılarının sıktığı yerlerde çok çıkıyor. Umarım bu hap sıkıntımın üstesinden gelir.

Bugün ikinci günüm. İnceleme yazılarını sürekli sizinle paylaşırım =)
bende de o askı yerlerindeki sivilce sorunundan vardı ama tedaviden sonra hepsinden kurtuldum. sende de öyle olacak umarım :KK34:

leyla43
8-11-12, 12:11
Patr10_40
2. aydayım, son bi kaç gündür de sivilcelerim daha da artıyo ve iltihaplı çıkıyo sonra kendiliğinden patlıyo :KK43: umarım patlayan yerlerdeki izler geçer :KK43:

SSK çalışanım ben o yüzden mi fazla alıyolar yoksa beni mi kazıklıyolar bilemiyorum ki :KK70: hapı parayla da alsam 50 lira, doktora gitsem de 50 lira anlamadım bişi
bende ssk calışanım ama 12 tl alıyolar canım eczacına bi sor bidahaki alışında yada farklı bi eczacıya git

Patr10_40
8-11-12, 12:11
rainbowoman
bende tedaviye başlamadan önce izler vardı sivilcelerimi sıktığımdan. tedavi sırasında çok fazla sivilce problemi yaşamadım tek tük çıkıyordu. onlar da doktorum ek ürünler vermişti kremler, köpükler vs onlarla geçiyordu. tedavi sırasında çıkanlarda iz kalmadı sanırım. eski izlerim için de doktorum tedaviden sonra lazerle peeling gibi bir şey önerdi ama ben yaptırmadım. 2. ayda sivilce çıkması normaldir diye düşünüyorum ama dediğim gibi benimkiler birden değil de 5-6. aya kadar tek tük çıktı. herkeste farklı etki yapıyor sonuçta ilaçlar.
umarım geçer :S çok sağol :)

Patr10_40
8-11-12, 12:11
leyla43
bende ssk calışanım ama 12 tl alıyolar canım eczacına bi sor bidahaki alışında yada farklı bi eczacıya git
bi dahakine farklı eczaneden alayım canım sağol :)

senicita
8-11-12, 13:11
rainbowoman
bende de o askı yerlerindeki sivilce sorunundan vardı ama tedaviden sonra hepsinden kurtuldum. sende de öyle olacak umarım :KK34:
Umarım tatlım en çok istediğim şey ... Sırtında da var mıydı peki yoksa yalnızca askıların yarattığı baskıdan oluşan sivilceler mi vardı ?

rainbowoman
8-11-12, 13:11
senicita
Umarım tatlım en çok istediğim şey ... Sırtında da var mıydı peki yoksa yalnızca askıların yarattığı baskıdan oluşan sivilceler mi vardı ?
sırtımda yoktu denilebilir ayda yılda 1 çıkardı ancak.

87umutsuz
8-11-12, 15:11
leyla43
tabiki var canım :)
cildin nasıldı şuan ne durumda ? ve izler nasıl en çok merak edilen 3 soru :))
cildim ilk etapta çok aşırı yağlıydı ve alnımda küçük küçük deri altında sivilceler vardı , şu an maşallah:nazar::nazar: diyeyim çok iyi 1 aydır hiç sivilce çıkmadı ilk 2 ay yanaklarımdan alnımdan koca koca sivilceler çıktı ama 3-4 gün içinde hemen kurudu tabi kırmızılıklar kaldı ama yavaş yavaş silikleşiyo onlarda, ayrıca dudak kuruluğu çok yapıyo her an nemlendirici sürüyorum ara ara belim ağrıyo şimdilik bu kadar sanırım 2 ay civarı daha kullanıcam, bu arada saçlarımı da kuruttu zaten o da çok yağlıydı benim her halukarda işime çok yaradı bu ilaç darısı tüm isteyenlerin başına:KK76:

87umutsuz
8-11-12, 15:11
Patr10_40
yardımcı ol bize yaa :KK43: 2. aydayım ben ne zaman geçer ki bu sivilceler, sende kaçıncı ayda geçmeye başladı sivilceler
canım öncelikle bu ilaç biraz sabır gerektiriyo o yüzden hiç canını sıkma, bak bende 3. aya kadar sivilceler çıktı ki bu da iyi bişey cilt temizleniyo mesela geçen ay yanağımda elimi sürünce altında bi tabaka hissediyordum tabi bi zaman sonra sivilce oldu ve kurudu bende kurtuldum artık pürüzsüz oldu:nazar: 4. aydan sonra artık iyice düzeliyo moralini yüksek tut kafana çok takma olur mu:KK34:

rainbowoman
8-11-12, 18:11
87umutsuz
cildim ilk etapta çok aşırı yağlıydı ve alnımda küçük küçük deri altında sivilceler vardı , şu an maşallah:nazar::nazar: diyeyim çok iyi 1 aydır hiç sivilce çıkmadı ilk 2 ay yanaklarımdan alnımdan koca koca sivilceler çıktı ama 3-4 gün içinde hemen kurudu tabi kırmızılıklar kaldı ama yavaş yavaş silikleşiyo onlarda, ayrıca dudak kuruluğu çok yapıyo her an nemlendirici sürüyorum ara ara belim ağrıyo şimdilik bu kadar sanırım 2 ay civarı daha kullanıcam, bu arada saçlarımı da kuruttu zaten o da çok yağlıydı benim her halukarda işime çok yaradı bu ilaç darısı tüm isteyenlerin başına:KK76:
saç konusunda ben de sevmiştim ilacı ama ilacı bırakınca eski çabucak yağlanan haline geri dönüyor ne yazık ki.

canerdem
9-11-12, 09:11
selam bayanlar..ben 20 gündür Aknetrent kullanıyorum..şu ana kadar sadece dudaklarımda kuruluk ve bugün itibarıyla yüzümde pullanma ve kuruma oluştu..doktorum nemlendirici kullanmama izin vermiyor maalesef..sadece dudaklarıma nemlendirici..bakalım neler olacak..sabırla beklemeyi düşünüyorum..

87umutsuz
9-11-12, 09:11
rainbowoman
saç konusunda ben de sevmiştim ilacı ama ilacı bırakınca eski çabucak yağlanan haline geri dönüyor ne yazık ki.
gerçekten mi bak bu kötü oldu:KK43: peki canım anladığım kadarıyla senin ilaç tedavin bitmiş peki ben bişey sorayım sana , lazer epilasyona gitmek için ilacın bitmesini mi beklemek lazım yoksa şu an gidebilirmiyim?

kita
9-11-12, 09:11
Bu konuda da msjım bulunsun.....................

Patr10_40
9-11-12, 10:11
87umutsuz
canım öncelikle bu ilaç biraz sabır gerektiriyo o yüzden hiç canını sıkma, bak bende 3. aya kadar sivilceler çıktı ki bu da iyi bişey cilt temizleniyo mesela geçen ay yanağımda elimi sürünce altında bi tabaka hissediyordum tabi bi zaman sonra sivilce oldu ve kurudu bende kurtuldum artık pürüzsüz oldu:nazar: 4. aydan sonra artık iyice düzeliyo moralini yüksek tut kafana çok takma olur mu:KK34:
çok teşekkür ederim canım, sağol :)

rainbowoman
9-11-12, 10:11
87umutsuz
gerçekten mi bak bu kötü oldu:KK43: peki canım anladığım kadarıyla senin ilaç tedavin bitmiş peki ben bişey sorayım sana , lazer epilasyona gitmek için ilacın bitmesini mi beklemek lazım yoksa şu an gidebilirmiyim?
bilemiyorum onu ama bu ilacı kullanırken güneş ışığına karşı bile cildimizin normalden daha fazla hassas olduğunu düşünürsek bence bitmesini beklemek gerekir. ama doktoruna danış en iyisini o bilir.

rainbowoman
9-11-12, 10:11
canerdem
selam bayanlar..ben 20 gündür Aknetrent kullanıyorum..şu ana kadar sadece dudaklarımda kuruluk ve bugün itibarıyla yüzümde pullanma ve kuruma oluştu..doktorum nemlendirici kullanmama izin vermiyor maalesef..sadece dudaklarıma nemlendirici..bakalım neler olacak..sabırla beklemeyi düşünüyorum..
hayret genelde nemlendirici kullandırıyor doktorlar diye biliyorum. bana da vermişti doktorum bir nemlendirici bir de güneş kremi. hatta ellerimin üzerinde oluşan kuruluklar için dahi krem vermişti. tedavim bitene kadar hepsini sürekli kullandım ve kuruluk konusunda sıkıntı yaşamadım.

leyla43
9-11-12, 12:11
87umutsuz
gerçekten mi bak bu kötü oldu:KK43: peki canım anladığım kadarıyla senin ilaç tedavin bitmiş peki ben bişey sorayım sana , lazer epilasyona gitmek için ilacın bitmesini mi beklemek lazım yoksa şu an gidebilirmiyim?
doktor bana yüzün hariç vucuduna gidebilirsin dedi canım ben 1. ayda gittim sorun olmadı

gaammzzee
10-11-12, 21:11
Kızlar bugün 6.günüm ve yüzümde yan yana 3 tane kistik sivilce tarzı sivilceler çıktı ya:KK43: iltihaplı da degiller öylece duruyolar var mı çaresi şiş şiş durmalarını istemiyorum :KK43:

shady
11-11-12, 11:11
ben aknetrend e 40 mg ile başladım ama çok ağır geldi doktor 20 mg ye düşürdü fakat sivilcelerim daha fazla çıktı ve iltihapları büyüdü ilacı kesti antibiyotiğe başlattı sabah akşam ve 1 ay boyunca sanki antibiyotik çok iyi bir şeymiş gibi bunun orta bi yolu yok mu yaaa tamda aknetrend e alışmıştım siyah noktalarım ve yağlanma gitmişti :KK25:

87umutsuz
11-11-12, 16:11
leyla43
doktor bana yüzün hariç vucuduna gidebilirsin dedi canım ben 1. ayda gittim sorun olmadı
sağol canım bende 1 seans gidip denemeyi düşünüyorum inş. yakmaz:KK37:

gaammzzee
11-11-12, 16:11
Kızlar bugün 7.günüm ve alnımda 3-4 tane iltihaplı sivilce çıktı yanağımda da 3 tane kistik olduğunu düşündüğüm sivilceler çıktı moralim inanılmaz bozuldu :KK43: iltihapları da yok uçlarında içleri dopdolu öylece duruyolar yarın kontrole gidicem bakalım :KK43:

semen38
12-11-12, 10:11
herkese merhaba kızlarr, bugün 10.günüm yüzümde biraz kuruma var alnım da hafif pullanma ... ve 2 gündür fark ettiğim yanagımda ve kaşımın oralarda küçük sert sivilcemsi bişe var sanırım zamanla cilt yüzeyine çıkacak :26: dudaklarımın kenarları kurudu ve acıyor :KK28: ben vazelin ve bebe losyonundan yaptığım karışımı sürüyorum etkili oluyo ama sabahında hersey eskisine dönüyo :44: dışarı çıktığımda ise vazelin ve ruj u eritip yeni bir lipstick yaptım onu sürüyorum o da güzel oldu :KK34: