Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2013 Temmuz annleri paylaşım alanı


myangelx
6-12-12, 11:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
biz daha söylemedik :))))) bundan önce kötü bi tecrübe yaşadığımız içinn bekliyoruzzzzzzzzzz :))

efsunn07
6-12-12, 11:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
benimki çok mutlu oldu zaten uzun süredir çocuğu kardeşsiz bıraktınız diye kızıyordu hep dua ediyordum dedi.

efsunn07
6-12-12, 11:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
benimki çok mutlu oldu zaten uzun süredir çocuğu kardeşsiz bıraktınız diye kızıyordu hep dua ediyordum dedi.

myangelx
6-12-12, 11:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
biz daha söylemedik :))))) bundan önce kötü bi tecrübe yaşadığımız içinn bekliyoruzzzzzzzzzz :))

suzan6638
6-12-12, 11:12
peri3866
benim kayınvalidem ilk hamileliğime sevinmişti ama 2.hamileliğime çok kızdı erken daha diye:KK16:
periii dogu evınde hanı dr gıtın yada ozelde gıttıgın dr varmı cnmm ılk dogumunu kım yaptrdı ben tedırgınım tekden aytul hnma gıdıyorum amaa daha tam emın dglmm acaba ıyımı dıye norma dogumu yaptırılırmıı dıeee

leylamer
6-12-12, 11:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
hayırlı olsun dedi ve gayet sakin karşıladı eşim söylemiş ilk hayırlısı olsun demiş beni görüncede aynısını dedi

cnstnr
6-12-12, 12:12
benimkide çok sevindi hatta kendisi kanser hastası bakalım ben görebilcekmiyim diye ağladı :KK43:

ajikal bursadansın sanırım,bende bursadanım :)) hangi doktora devam ediyosun

gullumsun
6-12-12, 12:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
kadının iki gelini 15 gün arayla gebe olduğunu söleyince kadın şoka girdi :KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1:

ajikal
6-12-12, 12:12
benim kayınvalidemde başka şehirde yaşıyor,telefonda eşim söyledi sonra telefonu ben aldım,sevindi,henüz doktora gitmemiştik,aradan 1,5 ay geçti kızlar,doktora 2 defa gittik,kalp atışını duyduk bile beni 1 kere arayıp halimi hatrımı sormadı,doktora gidip gitmediğimizi sormadı,bulantın varmı kaç haftalık hiiiiiiç ama iç sormadı,sonra geçenlerde eşim annemler buraya geleceklermiş dedi,hayırdır dedim işlerimi varmış,bilmiyorum dedi,heralde kutlamaya geliyorlar.Neyse ne gün geleceklerini haber vermediler çarşamba sabahı uyuyoruz 5.45 te zil çaldı,panikle kalktık,kapıyı bir açtıkki kayınvalideyle kayınpeder kapıda.neyse dün eve gittim işten çıkınca ne bir yemek yapmış ne bişey,bekliyorum ki tebrik etsin,öpsün yanaklarımdan,şimdi ben babanemi oluyorum desin,adı bile geçmedi yaaa :KK14::KK14:
dizi izlerken bulantın varmı diye sordu,var deyincee kayınpedere döndü aa mehmet bak aynı ben,benimde bulanırdı dedi.

Nasıl sinirim bozuk anlatamam.:KK14::KK14::KK14::KK14:

gullumsun
6-12-12, 12:12
ajikal
benim kayınvalidemde başka şehirde yaşıyor,telefonda eşim söyledi sonra telefonu ben aldım,sevindi,henüz doktora gitmemiştik,aradan 1,5 ay geçti kızlar,doktora 2 defa gittik,kalp atışını duyduk bile beni 1 kere arayıp halimi hatrımı sormadı,doktora gidip gitmediğimizi sormadı,bulantın varmı kaç haftalık hiiiiiiç ama iç sormadı,sonra geçenlerde eşim annemler buraya geleceklermiş dedi,hayırdır dedim işlerimi varmış,bilmiyorum dedi,heralde kutlamaya geliyorlar.Neyse ne gün geleceklerini haber vermediler çarşamba sabahı uyuyoruz 5.45 te zil çaldı,panikle kalktık,kapıyı bir açtıkki kayınvalideyle kayınpeder kapıda.neyse dün eve gittim işten çıkınca ne bir yemek yapmış ne bişey,bekliyorum ki tebrik etsin,öpsün yanaklarımdan,şimdi ben babanemi oluyorum desin,adı bile geçmedi yaaa :KK14::KK14:
dizi izlerken bulantın varmı diye sordu,var deyincee kayınpedere döndü aa mehmet bak aynı ben,benimde bulanırdı dedi.

Nasıl sinirim bozuk anlatamam.:KK14::KK14::KK14::KK14:
niye üzülüyosun ki boşver sen içinde bulunduğun durumun tadını çıkar
bi daha mi gelecek bu günler
bizimkide bazen sinir ediyo beni
benim küçük eltide hamile onunki daha çnce doğacak sürekli onun yanına gitmekten bahsediyo sen napacan falan dio
napayım yani şimdi
giderse gitsin benim herifimle kendi anam yeter bana

cnstnr
6-12-12, 12:12
tam boğazına çökülcek kadınmış ama sen sabırlı ol kendini ve bebeğini üzme

blgn08
6-12-12, 12:12
keşke kayınvaldem olsada söleyebilseydik.ama eşim annesini 6 aylıkken kaybetmiş babasınıda 15 yaşında hep bi tarafı eksik
hamile olduğumu duyduğu andan itibaren yakları yere basmıyor,bazen benle aynı belirtileri bile yaşıyor yani o denli:))))))

heath_19
6-12-12, 12:12
efsunn07
hadi ya ben duymamıştım bak onu havaalanındakiler zararlı onların derecesi farklıymış ama alışveriş merkezindekilerden geçiyordum geçmemeyim bari bende
canım bunlara dıkkat etmek gerekıyo o cıhazlardan gecenken gorevlıye hamıleyım dıyene kadar tamam siz gecmeyin diyo senı hemen obur taraftan gecırıyo onlarda bılıyo yanı. lap topu kucagımda kullanmıyorum bundan sonra telefonu kulaklıkla kullanıcam falan bunlarda önemli

efsunn07
6-12-12, 12:12
heath_19
canım bunlara dıkkat etmek gerekıyo o cıhazlardan gecenken gorevlıye hamıleyım dıyene kadar tamam siz gecmeyin diyo senı hemen obur taraftan gecırıyo onlarda bılıyo yanı. lap topu kucagımda kullanmıyorum bundan sonra telefonu kulaklıkla kullanıcam falan bunlarda önemli
teşekkürler uyardığınız için dikkat edicem bundan sonra :KK16:

kendimi_7_m
6-12-12, 12:12
Selamm kızlarr...:KK3:
Bugün sağlık ocağına gittim kaydolmaya. 3 tüp kan verdim bide idrar. Sarılık, şeker, kan tahlili yaptılar yarın çıkıcak sonuçlar.
4. aya kadar yeme içme konusunda kendini kasma dedi bebek kendini besliyomuş, sadece bol bol kalsiyum önerdi. Kanım düşükse de ilaç yazıcak kan hapı. Folik asiti kullan dedi 12. haftaya kadar. diğer sağlık ocağı kontrolü ocağın 31nde.
Benim gibi giden varmı, size ne önerilerde bulundu dr?

heath_19
6-12-12, 12:12
kaynana konusu gecmıs. kısa ve öz soylım aramızda buyuk bır ask yasamadıgımız için kayınvalıdemle basta cok sevındıde sonra nasılsın dıye bıle soramadı. aman canıma mınnet en azından boyle kafam rahat sunu ye bunu yap dıye tutturamıyo :KK37:

peri3866
6-12-12, 12:12
suzan6638
periii dogu evınde hanı dr gıtın yada ozelde gıttıgın dr varmı cnmm ılk dogumunu kım yaptrdı ben tedırgınım tekden aytul hnma gıdıyorum amaa daha tam emın dglmm acaba ıyımı dıye norma dogumu yaptırılırmıı dıeee
canım doğum evine gitmeni tavsiye etmem çünki fazla ilgilenmiyorlar bakıyor geçiyyor ama bir doktor var o çok iyi ama erkek doğom evinde op.dr oğuz yılmaz ben kartal erciyese gidiyorum zeki yılmaza ilk ona gittim çok ilgili bir doktor bayada hastası var ben sezeryan oldum oğlum 20 gün önce doğdu suyu bittiği için bildiğime göre zeki bey normal doğum almıyor:KK16:

cnstnr
6-12-12, 12:12
bursada olan arkadaşlarım hangi doktora gidiyorlar ben çok kararsızım anadolu mu bahar mı ? yada başka tavsiyeniz sonuçta ilk hamileliğim doktor beni her konuda bilgilendirsin istiyorum

heath_19
6-12-12, 12:12
kendimi_7_m
Selamm kızlarr...:KK3:
Bugün sağlık ocağına gittim kaydolmaya. 3 tüp kan verdim bide idrar. Sarılık, şeker, kan tahlili yaptılar yarın çıkıcak sonuçlar.
4. aya kadar yeme içme konusunda kendini kasma dedi bebek kendini besliyomuş, sadece bol bol kalsiyum önerdi. Kanım düşükse de ilaç yazıcak kan hapı. Folik asiti kullan dedi 12. haftaya kadar. diğer sağlık ocağı kontrolü ocağın 31nde.
Benim gibi giden varmı, size ne önerilerde bulundu dr?
benıde aradılar saglık ocagından gel hamıleymıssın dıye kaynanam soylemıste :KK37: gelırken doktorun yaptıgı kan testlerını getır dedıler orda ayrıca test yapılmadı. folık asiti ben gebe kalmadan aylar once baslamıstım zaten. doktora kontrole gıdınce donuste tekrar bıze mutlaka ugra dedıler. acıkmayı bekleme sık sık yemek ye dedı kullandıgım ılacları sordu bende tıroıt var. bunun gıbı seyler yanı

papatyaa88
6-12-12, 12:12
Mrb kizlar biraz sacma olabilir ama bisey sorucam sizin ultrason kagitlariniz nasil.? Kucuk kare seklindemi veriyor doktorunuz yoksa bnmki gibi a4 kagidinin ust kosesnde gibimi ? Buna gore yeni , eski ultrason makinasi diyebilirmiyiz ki

gullumsun
6-12-12, 12:12
papatyaa88
Mrb kizlar biraz sacma olabilir ama bisey sorucam sizin ultrason kagitlariniz nasil.? Kucuk kare seklindemi veriyor doktorunuz yoksa bnmki gibi a4 kagidinin ust kosesnde gibimi ? Buna gore yeni , eski ultrason makinasi diyebilirmiyiz ki
cnm küçük veriyo benimki
ama bu gitiğimizde 4 boyutlu görüntüde verdi sıpacığımın

heath_19
6-12-12, 12:12
papatyaa88
Mrb kizlar biraz sacma olabilir ama bisey sorucam sizin ultrason kagitlariniz nasil.? Kucuk kare seklindemi veriyor doktorunuz yoksa bnmki gibi a4 kagidinin ust kosesnde gibimi ? Buna gore yeni , eski ultrason makinasi diyebilirmiyiz ki
bızımkı kare
senın bahsettıgını ılk defa duyuyorum

cnstnr
6-12-12, 12:12
tşk ler @ajikal özel msaj yazamıyorum henüz :)

peri3866
6-12-12, 12:12
papatyaa88
Mrb kizlar biraz sacma olabilir ama bisey sorucam sizin ultrason kagitlariniz nasil.? Kucuk kare seklindemi veriyor doktorunuz yoksa bnmki gibi a4 kagidinin ust kosesnde gibimi ? Buna gore yeni , eski ultrason makinasi diyebilirmiyiz ki
benim gittiğim doktorunki 4 boyutlu ultrasondu bildiğimiz fotağraf gibiydi yani :KK16:

tuanazehra
6-12-12, 12:12
ajikal
kızlar kayınvalideniz hamile olduğunuzu öğrenince ne yaptılar?
Canım konuyu ben açmak istiyordum ama açtığın iyi oldu benim kayınvalideme haber verdi eşim torun geliyor diye hayırlı olsun dedi oğluna banada dedi sevindirdiniz bizi hayırlı olsun dedi o kadar kayınpederim 1 kere bile arayıp hayırlı olsun demedi yani bana demedi eşime dediyse bilmiyorum ve düşük tehlikem olduğu halde kaynanam gelmedi ve aramadı bahanede ev taşıyormuş halbuki biz sonucu öğrendiğimizde taşınmıştı bile 10 gün evde raporlu yattım biz söyledik 1 hafta sonra aradı napiyon diye ve kalkıp bana ne dese beyenirsiniz seni buraya getirip 10 gün bakmayı düşünüyordum (ayrı şehirlerdeyizde biz ailemle aynı şehirde yaşıyoruz) sonradan kardeşi demiş kaynanamın getirip götürürken bişi olur getirme demiş öylelikle vazgeçmiş deli oldum evim barkım varken kalkıp oraya gidecekmişim hiç akıl mantık alıyormu sizce bende dedim ne işim varmış diye bişi demedi tabi annem sağolsun geldi gelemediğinde aradı geldiğinde hiç bir iş yaptırmadı durum bu yani kendi annem babam kardeşlerim akrabalırım çok sevindiler ama kaynana tarafında kimsenin sevindiğini sanmıyorum hoş çota umurumda şimdi bile haftada yada 2 haftada bir arıyor kaynanam ben aramıyorum bile o lafından sonra sinir oldum ve eşimin haberi yok böyle söylediğinden ama oğlunu hergün arar selam söyle sadece selem söyleyene kadar ara dimi ama yok bir ihtiyacınız varmı diye sor demi ama yok küs kaynım bile arayıp tebrik edip bir ihtiyacınız varmı diye sordu yani inşallah doğumdan sonrada sana ben bakayım deyip evine götürmeye kalkmaz...offf çok uzun yazdımm.....

ajikal
6-12-12, 12:12
cnstnr
bursada olan arkadaşlarım hangi doktora gidiyorlar ben çok kararsızım anadolu mu bahar mı ? yada başka tavsiyeniz sonuçta ilk hamileliğim doktor beni her konuda bilgilendirsin istiyorum
Ben kadın hastalıklardan hep Anadolu Hastanesinden Deniz hanıma gittim,ama çok soğuk bir kadın,doğum odasında rahim ağzı yaramda yakılmıştı odayıda gördüm.Soğuk kasvetli bir oda,ben pek beğenmedim,Bence bahara git,hem fiyatları güzel,doktorlarınıda çok duydum.Doğum yapan tanıdıklarımda memnunlar

myangelx
6-12-12, 12:12
ben niye sık tuvalte gitmiyorum yaaa büyümüyomu ki bebişimm ama 1.3 cm di gayet normaldi gece falan hiç kalkmıyorum ben wc ye

papatyaa88
6-12-12, 12:12
heath_19
bızımkı kare
senın bahsettıgını ılk defa duyuyorum
Bnde hic bilmiyordum . Ozele gidiorum bole nebiliyim sIk biyerde . Aklima takildida neyse kizlar sagolun.

ajikal
6-12-12, 12:12
tuanazehra
Canım konuyu ben açmak istiyordum ama açtığın iyi oldu benim kayınvalideme haber verdi eşim torun geliyor diye hayırlı olsun dedi oğluna banada dedi sevindirdiniz bizi hayırlı olsun dedi o kadar kayınpederim 1 kere bile arayıp hayırlı olsun demedi yani bana demedi eşime dediyse bilmiyorum ve düşük tehlikem olduğu halde kaynanam gelmedi ve aramadı bahanede ev taşıyormuş halbuki biz sonucu öğrendiğimizde taşınmıştı bile 10 gün evde raporlu yattım biz söyledik 1 hafta sonra aradı napiyon diye ve kalkıp bana ne dese beyenirsiniz seni buraya getirip 10 gün bakmayı düşünüyordum (ayrı şehirlerdeyizde biz ailemle aynı şehirde yaşıyoruz) sonradan kardeşi demiş kaynanamın getirip götürürken bişi olur getirme demiş öylelikle vazgeçmiş deli oldum evim barkım varken kalkıp oraya gidecekmişim hiç akıl mantık alıyormu sizce bende dedim ne işim varmış diye bişi demedi tabi annem sağolsun geldi gelemediğinde aradı geldiğinde hiç bir iş yaptırmadı durum bu yani kendi annem babam kardeşlerim akrabalırım çok sevindiler ama kaynana tarafında kimsenin sevindiğini sanmıyorum hoş çota umurumda şimdi bile haftada yada 2 haftada bir arıyor kaynanam ben aramıyorum bile o lafından sonra sinir oldum ve eşimin haberi yok böyle söylediğinden ama oğlunu hergün arar selam söyle sadece selem söyleyene kadar ara dimi ama yok bir ihtiyacınız varmı diye sor demi ama yok küs kaynım bile arayıp tebrik edip bir ihtiyacınız varmı diye sordu yani inşallah doğumdan sonrada sana ben bakayım deyip evine götürmeye kalkmaz...offf çok uzun yazdımm.....
al birini vur ötekine...

gullumsun
6-12-12, 12:12
valla kızlar bu kaynana mevzusu bitmez ağzımı açmyım şimdi
ama benden size tavsiye
takılmayın
ben eşimi aldım karşıma konuştum aramızdaki köprüyü sen kurulu tutacaksın dedim
benim canımı sıkacak bi çok seyi eşim perdeler saolsun
tabiki kendi anamız gibi olmayacak
anlarımız bakacak bize hatunlar onlar doğumda herkesten misafir olacak demedi demeyin

kendimi_7_m
6-12-12, 12:12
papatyaa88
Mrb kizlar biraz sacma olabilir ama bisey sorucam sizin ultrason kagitlariniz nasil.? Kucuk kare seklindemi veriyor doktorunuz yoksa bnmki gibi a4 kagidinin ust kosesnde gibimi ? Buna gore yeni , eski ultrason makinasi diyebilirmiyiz ki
Benimki de küçük kare kağıt. Senin dediğini ilk duydum:26:

Bende gece kalkmıyorum lavaboya sadece gündüz 2-3 kere en fazla, öyle olmamaması mı lazımmış:26:

Sarisekerannesi
6-12-12, 12:12
kızlar merhabalar ben eylul 2012 annesıyım temmuz 2013 annesı olucaktım ama kaybettım sıpamı.benım sıze tavsıyem maddı durumu ıyı olanlar kesınlıke memorale gıtsın.bırde medıpol mega hastanesı var bagcılarda orda muayene ucretı almıyolar ve super bır hastane ben ıkısıne bırarada gıttım ıkısındende memnunum.medıpolde dogum yaptım superdı.hersey dort dortluktu

cnstnr
6-12-12, 12:12
ajikal
Ben kadın hastalıklardan hep Anadolu Hastanesinden Deniz hanıma gittim,ama çok soğuk bir kadın,doğum odasında rahim ağzı yaramda yakılmıştı odayıda gördüm.Soğuk kasvetli bir oda,ben pek beğenmedim,Bence bahara git,hem fiyatları güzel,doktorlarınıda çok duydum.Doğum yapan tanıdıklarımda memnunlar
deniz hanımdan da randevu aldım baharda nagihan hanımdanda :)) bakalım bahar çok kalabalık ve doğum esnasında nöbetçi doktor giriyo doğuma diyolar ama bilemiyorum çok karışığım işte

heath_19
6-12-12, 12:12
myangelx
ben niye sık tuvalte gitmiyorum yaaa büyümüyomu ki bebişimm ama 1.3 cm di gayet normaldi gece falan hiç kalkmıyorum ben wc ye
canım soyle soylım gecen gun tesadufen tv ızlerken doktorum programı varya oranın sunucusu doktor soylemıstı sımdı nasıl anlatsam elıyle bır ısaret yaptı sankı elınde elma tutar gıbı dusun yanı elının ortasında bırsey varmıs gıbı baş parmagın tek kalsın dığer dort parmagın yan yana olsun. o aynen soyle taırf ettı banada mantıklı geldı. bas parmagınızı idrar torbası olarak dusunun dığer parmaklar ise bagırsak. ortada kalan boslukta ise rahım var dedı. bazı kadınların kesesı one dogru buyur bu durumda idrar torbaına baskı yapar sureklı tuvalet ıhtıyacı duyar. bazı kadınlarda ıse kese arkaya dogru buyur onlardada bagırsaga baskı yapar cocunlukla kabızlık ve sırt agrısı sorunu yasar bu tıplerde demişti. yani senınkı one baskı yapmıyo olabılır.

tuanazehra
6-12-12, 12:12
gullumsun
valla kızlar bu kaynana mevzusu bitmez ağzımı açmyım şimdi
ama benden size tavsiye
takılmayın
ben eşimi aldım karşıma konuştum aramızdaki köprüyü sen kurulu tutacaksın dedim
benim canımı sıkacak bi çok seyi eşim perdeler saolsun
tabiki kendi anamız gibi olmayacak
anlarımız bakacak bize hatunlar onlar doğumda herkesten misafir olacak demedi demeyin
Öyle Tabi anlatacak çok şeyler varda içimde kalsın ben bişi söylemedim eşime ama eğer ilerde doğum yaklaşyığında gene böyle bişi derse derim yani benim lafım yüzümdedirde kırılacak diye düşünmem kaynanayada söylerim hakediyor çünki (zamanında yaptığı şeylerden dolayı nefret ediyorum da yüzsüzün tekidir)ben geleceğini bile düşünmüyorum yani gelirsede misafir gibi olur birde benim kaynanada bir huy var en nefret ettiğim huylarında birisi kızlığında hastanede çalışmış çok bilmiştir kendisi doktora bişi sorar karışır beni deli eder annemide tabi abartır herşeyi lafta yapar ama icraat yoktur bende o zaman terslerim tabi dediğin gibi misafir gibi olur öyle olsun zaten annem eşim olsun yanımda yeter bana....

myangelx
6-12-12, 12:12
kendimi_7_m
Benimki de küçük kare kağıt. Senin dediğini ilk duydum:26:

Bende gece kalkmıyorum lavaboya sadece gündüz 2-3 kere en fazla, öyle olmamaması mı lazımmış:26:
burdaki kızlar gece 2-3 kere hep kalkıyorlarmış tabi normalde bebiş büyüdüğü için sık idrara çıkma ihtiyacı duyuyosun ..
çok ta sıvı alıyorum aslında