PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Eşimi affedemiyorum



Sayfa : [1] 2

acaba07
19-11-2012, 12:07
merhaba kızlar :( 3 gündür geçmeyen bi öfkeye sahibim. daha önce de konu acmıstım ordada bahsetmiştim daha yeni evliyim.. hersey yolunda gidiyordu.. ancak cuma aşkamı öyle bişey ögrendimki öfkem boyumu aştı.. eşim onunla evlenmeden önce görüştügüm kişiye mesaj yazmıs faceten. bundan 2 ay önce biz nişanlıydık ve ayrılmıstık bi tartısma yuzunden. ona benimle ilgili iyi kötü ne ögrenebilitim diye msj atmış (ama o cvp vermemiş) ve ben bunu tesadüfen 2 ay sonra ögrendim.. ne yazdın dedim seni sordum dedi. acaba senle ilgili ne söyler diye yazdım dedi. kızlar 3 gundur ayrı uyuyorum ondan bana dokunmasına bile izin vermiyorum. ne yapıcamı bilmiyorum. bi yanım ara o kişiyi ne yazdı tamamen ögren diyor bi yanım olmaz diyor kızlar bişey söyleyin nolursunuz.....

minnie
19-11-2012, 12:11
şaşırdım acaba yanlış mı anladım diye 2 kez okudum ne kadar gereksiz bi davranış amaç ne?yeni evlisiniz birbirinizi keşfedin tadını çıkarın başkasına sormak neymiş sen onun karısısın artık seni en iyi tanıyacak anlayacak o

acaba07
19-11-2012, 12:13
biz nişanlıydık ve ayrılmıstık yani kızgınlıklarda biter ya öle bi durum yaşadık oda zaten bitmişti bende ondan sordum seni ee neticede bi senrlik bi ilişkin vardı onunla ne dicek diye seni sordum dedi. detaylı söylemiyor ne yazdıgını. ama ben hazmedemiyorum bunu. tamam bitmişti ama yine barıstık ve evlendik neden söylemedin dedim böle bişey nasıl söylenir diyor nasıl yaptıgını hala aklım almıyor . öyle kızgınımki ona... tarif edemem.. affedemiyorum. napıcamıda bilmiyorummm

sedaecrin
19-11-2012, 12:14
O kişi cevap verseydi zaten faceden görürdün ki canım demek ki birşey dememiş seninle ilgili.
Ben de olsam cevap vermezdim sonuçta ciddi boyuta girmiş bir ilişki iyi ya da kötü desem neye yarar.
Eşinin yaptığı da çok yanlış ayrıca sana karşı güveni mi yokki de senin eski ilişkilerinle irtibata geçiyor madem merak ettikleri var seninle konuşsun eski ilişkideki insanları araya katması çok saçma!
Sen de bana kalırsa küslüğü daha fazla sürdürme yaptığı doğru değil tamam ama konuşmayı dene öğrenmek istediği neymiş tam olarak sor ve cevabını da ver bence

acaba07
19-11-2012, 12:15
Bu kadar kısa bi sürede... Onunla evlendigime pişman oldum kızlar :( onada söyledim evlenmeden önce bilseydim seninle asla evlenmezdim dedim.. Ama şimdi... şimdi napılırki. Ailene söyleyemiosun daha cok yeni evlisin.. Off yemek bile yiyemiyorum kaç gündür.. Napıcamı sasırdım...

bebegimyagmur
19-11-2012, 12:15
Nasil yani ya siz evlisiniz ve esin eski arkadasina senin icin nasildi diye soruyor ne duymak istiordu acaba sasirdim dogrusu :44: bende olsam bi zaman konusmazdm bu bana yapilmis hakaret olarak algilardim bu erkekler ne acaip varliklar anlamasi cok guc ne diyeyim bilemedim:44:

acaba07
19-11-2012, 12:18
o kişi cevap verseydi zaten faceden görürdün ki canım demek ki birşey dememiş seninle ilgili.
Ben de olsam cevap vermezdim sonuçta ciddi boyuta girmiş bir ilişki iyi ya da kötü desem neye yarar.
Eşinin yaptığı da çok yanlış ayrıca sana karşı güveni mi yokki de senin eski ilişkilerinle irtibata geçiyor madem merak ettikleri var seninle konuşsun eski ilişkideki insanları araya katması çok saçma!
Sen de bana kalırsa küslüğü daha fazla sürdürme yaptığı doğru değil tamam ama konuşmayı dene öğrenmek istediği neymiş tam olarak sor ve cevabını da ver bence

doğru diyorsun ama beceremiyorumki.. Konusmaya calıssamda içimden gelmiyor. Diyorum ya onunla uyumuyorum bile... Dediğin gibi ben olsam bende cevap vermezdim banada ters böle seyler ama onun midesi nasıl kaldırdı onuda bilmiyorum.. Ilk ögrendigimde amac ne dedim bilmem o anki ruh haliyle yaptım diyor.. Ama bide söyle düşünün... Bu önceden planlanmıs bişey. Bundan adım gibi eminim. Ayrılık noktasına gelmişiz... Durduk yere insanın aklına gelmez böle bişey. Bence fırsatını arıyordu ve ayrılıga gelince ilk yaptıgı sey bu oldu. Işte ben bunu kaldıramıyorumm

melek181
19-11-2012, 12:19
Neden böyle bir şey yapmış....Seni yeterince tanımamış mı yani..
Başkasının senin hakkında yaptığı iyi ya da kötü yorumları seni tanıyabilmek adına yeterli bulabilecekmiş miyani :44:

Benim hakkımda kocam sana ne sordu demek ,, senin adına rencide edici olmaz mı sence....:17:
Bence o kişiye bahsetme bundan...

acaba07
19-11-2012, 12:21
nasil yani ya siz evlisiniz ve esin eski arkadasina senin icin nasildi diye soruyor ne duymak istiordu acaba sasirdim dogrusu :44: Bende olsam bi zaman konusmazdm bu bana yapilmis hakaret olarak algilardim bu erkekler ne acaip varliklar anlamasi cok guc ne diyeyim bilemedim:44:
bi süremi... Inanın bana hiç ama hiç konusmak istemiyorum. Cuma gününden beri görmeye bile tahammülüm yok... Elim kolumm baglandı.. Hakaret.. Haklısın. Yerle bir etti onurumu... Ya onunla bitmiş zaten... Kuyruk acısından ya cvp verseydi olur olmaz seyler söyleseydi.. Bide lafa kardeş kusura bakma özür dilerim diye başlamış lafa.. Yediremiyorumki kendime yediremiyorummm

rrozz
19-11-2012, 12:22
Saçmalığa bakar mısın...
Neymiş, "seninle ilgili iyi, kötü ne öğrenebilirim diye yazdım"mış. Ben utanırdım resmen ya, o nasıl bir kendini bilmezliktir.
Soğuk davranmakta haklısın ama böyle sinirin dinmeyecek, aksine düşüne düşüne daha da alevlenecektir.
Git, onun başının etini "ne söyledin?" diye ye ama böyle kendini yeme.

acaba07
19-11-2012, 12:23
neden böyle bir şey yapmış....seni yeterince tanımamış mı yani..
Başkasının senin hakkında yaptığı iyi ya da kötü yorumları seni tanıyabilmek adına yeterli bulabilecekmiş miyani :44:

Benim hakkımda kocam sana ne sordu demek ,, senin adına rencide edici olmaz mı sence....:17:
Bence o kişiye bahsetme bundan...

bi bilsemm.. Amac belli... Bitmesine bitiodu bari kötü bişey duyarsam egomu tatmin ederim diye düşündü heralde.. O kişiyede soramıyorum haklısın daha fazla yerle bir olmaktan korkuyorum... Daha kötü seyler duymaktan korktugum gibi..

acaba07
19-11-2012, 12:25
saçmalığa bakar mısın...
Neymiş, "seninle ilgili iyi, kötü ne öğrenebilirim diye yazdım"mış. Ben utanırdım resmen ya, o nasıl bir kendini bilmezliktir.
Soğuk davranmakta haklısın ama böyle sinirin dinmeyecek, aksine düşüne düşüne daha da alevlenecektir.
Git, onun başının etini "ne söyledin?" diye ye ama böyle kendini yeme.


ilk gün yaptım. Bana dürüst ol tam ne yazdın ne dedin diye defalarca sordummmmm... Seni sordum acaba ne ögrenebilirim diye dedi. Başka bişi demiyo. Gecmiş gün hatırlamıyorum diyor...

manolya_1991
19-11-2012, 12:26
eşinizin yaptığı ayıp ve saçmalık onun sözünlemi hareket etcekmiş iftira atsa öle böle dese sizi bırakcakmışmı yarıda kendisi bilmiyormu tanımıyormu sizi eskiyi bile açmıcan erkeklere

acaba07
19-11-2012, 12:28
eşinizin yaptığı ayıp ve saçmalık onun sözünlemi hareket etcekmiş iftira atsa öle böle dese sizi bırakcakmışmı yarıda kendisi bilmiyormu tanımıyormu sizi eskiyi bile açmıcan erkeklere

işte bende bu ayıbı tasıyamadıgım için burdayım. Bilmiyorum napıcamı... Sonradan pişman olmaktan korkuyorum.. Suan onu görmeye bile tahammülüm yok.. Ilk sadece affet beni dedi.. Benden aldıgı tepkilerden sonra azını acmadı... Konusmuyoruzç ayrı yiyor ayrı uyuyoruz... Nolacak yada ne olmalı bilmiyorum..

sedaecrin
19-11-2012, 12:33
doğru diyorsun ama beceremiyorumki.. Konusmaya calıssamda içimden gelmiyor. Diyorum ya onunla uyumuyorum bile... Dediğin gibi ben olsam bende cevap vermezdim banada ters böle seyler ama onun midesi nasıl kaldırdı onuda bilmiyorum.. Ilk ögrendigimde amac ne dedim bilmem o anki ruh haliyle yaptım diyor.. Ama bide söyle düşünün... Bu önceden planlanmıs bişey. Bundan adım gibi eminim. Ayrılık noktasına gelmişiz... Durduk yere insanın aklına gelmez böle bişey. Bence fırsatını arıyordu ve ayrılıga gelince ilk yaptıgı sey bu oldu. Işte ben bunu kaldıramıyorumm

Yani ister istemez şu anki sinirle öfkeyle yüzünü dahi görmek istemezsin.Yaptığı çünkü bana göre yenilir yutulur birşey değil.Güvenmiyorsa nişanlanmayacak,evlenmeyecekti yani bu kadar basit.Seni senden başka kimden daha iyi tanıyabilir ki.Sen yine de biraz kafanı topla canım kendine gel en azından konuşmaya çalış şu an zor farkındayım ama evliliğiniz için yani denemelisin en azından.

NeMeSiS98235
19-11-2012, 12:34
böyle bi şeyi gururuna yediripte nasıl yapmış tebrik koyuyorum, eski sevgilin cevap vermemekle mert davranmış ne cevap bekliyodu acaba

acaba07
19-11-2012, 12:37
yani ister istemez şu anki sinirle öfkeyle yüzünü dahi görmek istemezsin.yaptığı çünkü bana göre yenilir yutulur birşey değil.güvenmiyorsa nişanlanmayacak,evlenmeyecekti yani bu kadar basit.seni senden başka kimden daha iyi tanıyabilir ki.sen yine de biraz kafanı topla canım kendine gel en azından konuşmaya çalış şu an zor farkındayım ama evliliğiniz için yani denemelisin en azından.

desemki onunla evli kalmak istedigimden artık emin değlim... Onada söyledim. Eger nişanlıyken söyleseydin evlenmezdim seninle.. Oda bunu bildigim için söylemedim dedi. Pişkin pişkin.. Iyide simdi böyle dahamı iyi oldu... Elimi kolumu bagladı... Hayır bide bu benim ikinci evliliğim kızlar :/ küçük yasta evlenmiştim 3 ay evli kaldım benden büyüktü görücü usulü bi evlilikti ayrıldım. Olmadı yapamadım...:( iyi dedim evlenmeden önce eski sevgilimden evlendikten sonrada eski eşimden sorarsın beni.... Kızlar napıcam ben..... :(((((

acaba07
19-11-2012, 12:38
böyle bi şeyi gururuna yediripte nasıl yapmış tebrik koyuyorum, eski sevgilin cevap vermemekle mert davranmış ne cevap bekliyodu acaba

bunun aynısını bende ona dedim. Sende nasıl bi mide varmış ya dedim. Neyseki o delikanlı cıkmıs midesi almamışta sana cvp vermemiş dedim... Bende inanmıyorum nasıl erkeklliğine yedirebilmiş. Bide kardeş özür dilerim diye lafa başlamış.. Düşündükçe çıldırıyorummm

NeMeSiS98235
19-11-2012, 12:40
eski sevgilin senin için kötü şeyler söyleseydi eşin napıcaktı, sen aslında böyle bi kızmışsın bla bla diye bel altımı vuracaktı?
böyle birimidir karakter olarak,valla hiç hoş değil

sedaecrin
19-11-2012, 12:40
desemki onunla evli kalmak istedigimden artık emin değlim... Onada söyledim. Eger nişanlıyken söyleseydin evlenmezdim seninle.. Oda bunu bildigim için söylemedim dedi. Pişkin pişkin.. Iyide simdi böyle dahamı iyi oldu... Elimi kolumu bagladı... Hayır bide bu benim ikinci evliliğim kızlar :/ küçük yasta evlenmiştim 3 ay evli kaldım benden büyüktü görücü usulü bi evlilikti ayrıldım. Olmadı yapamadım...:( iyi dedim evlenmeden önce eski sevgilimden evlendikten sonrada eski eşimden sorarsın beni.... Kızlar napıcam ben..... :(((((

Hmm böyle bir düşüncen de varsa canım evliliği yürütmen zor yani.İkinci üçüncü evlilik fark etmez canım hayat senin hayatın yürümüyor olmuyor ki bitiyor bir yerde.Herkes boşanmak için evlenmiyor sonuçta ama işte sorunlar bu nktaya getirebiliyor.O zaman senin önce evliliğini kurtarıp kurtarmama düşüncenin iyi düşünmen gerekir sonra da ona göre adım atman geerekiyor bana göre.Yine de hayırlısı neyse o olsun kfana da takma önceden evlendim boşandım diye olmuyorsa olmuyor demek ki.

NeMeSiS98235
19-11-2012, 12:43
günlerdir ayrı yiyosunuz ayrı yatıyosunuz tepkisi ne peki? olay konuşulduğunda bi kere özür dileyip sustumu yoksa bariz bi pişmanlık var mı

acaba07
19-11-2012, 12:44
eski sevgilin senin için kötü şeyler söyleseydi eşin napıcaktı, sen aslında böyle bi kızmışsın bla bla diye bel altımı vuracaktı?
Böyle birimidir karakter olarak,valla hiç hoş değil

dedim ya evlenmeden ögrenseydim aslaaaaaa evlenmezdimm... Bu küçük bişey değil

acaba07
19-11-2012, 12:46
hmm böyle bir düşüncen de varsa canım evliliği yürütmen zor yani.ikinci üçüncü evlilik fark etmez canım hayat senin hayatın yürümüyor olmuyor ki bitiyor bir yerde.herkes boşanmak için evlenmiyor sonuçta ama işte sorunlar bu nktaya getirebiliyor.o zaman senin önce evliliğini kurtarıp kurtarmama düşüncenin iyi düşünmen gerekir sonra da ona göre adım atman geerekiyor bana göre.yine de hayırlısı neyse o olsun kfana da takma önceden evlendim boşandım diye olmuyorsa olmuyor demek ki.

haklısın :( ama öyle insanlar öyle bi dünyadayızki... Insanlara ne sorunlarını anlatabiliyorsun ne yasadıklarını. Ayrılsan daha ilk aydan tutunamadı dicekler... Ailemden kimseyede bişey diyemedim. Hergün tlfda konusuyorum ailemle hersey normal rolu yapmak öyle agrıma gidiyorki. Sahte sahte gülmeler... Bide ailemden ayrı memleketteyim ben... Uzaktayım ve yalnızım.. şimdi hepten yalnız kaldım...

acaba07
19-11-2012, 12:47
günlerdir ayrı yiyosunuz ayrı yatıyosunuz tepkisi ne peki? Olay konuşulduğunda bi kere özür dileyip sustumu yoksa bariz bi pişmanlık var mı

hiç konusmuyoruz.. Ilk gün özür diledi. Dahada açılmadı konusu... O sus ben sus.... Okadar..

gazeldustubaglara
19-11-2012, 12:49
eşinizin yaptığı hiç yakışık almayan bi davranış, öfkenizde haklısınız..
fakat eski arkadaşınızla, ortaya çıkınca yüz kızartacak bişey yaşamadıysanız, neden bu kadar uzattınız ki...
eşiniz öğrendiğinde kötü şeyler olacak bi durum olmadıysa eski arkadaşınızla, bence fazla uzatmayın...kaldı ki kötü şeyler yaşamış da olabilirsiniz..ve eşinizin hiç bilmemesi gereken durumlarıda yaşamış olabilirsiniz...bu sizin geçmişinizde kalmıştır, eşinizden öncesidir..ve eşinizin bunları sorgulayıp yargılama hakkı yok...
tepkinizi belli etmişsiniz ve artık uzatmayın bence...eşinizin yaptığı dam üstünde saksağan hesabına benziyor..lüzumsuz hatta çocukça...hiç olgun bi davranış değil...
acaba eşiniz neden bunu yaptı, bişeyden mi şüphelendi veya karısına evli olduğu süre zarfında hiçmi güvenmemiş..ayıp etmiş hem de çok...ama bırakın eşiniz yaptığı ayıbıyla utansın ezilsin....siz fazla tepki gösterdikçe dikkat çeker ve aklındaki şüpheleri doğrulayıcı olursunuz....eşinizin aklına gelir hep, acaba niye bu kadar tepki veriyor...bilmemem gerekn bişey varda ortaya çıkmasından mı korkuyor diye düşünebilir...

sedaecrin
19-11-2012, 12:50
haklısın :( ama öyle insanlar öyle bi dünyadayızki... Insanlara ne sorunlarını anlatabiliyorsun ne yasadıklarını. Ayrılsan daha ilk aydan tutunamadı dicekler... Ailemden kimseyede bişey diyemedim. Hergün tlfda konusuyorum ailemle hersey normal rolu yapmak öyle agrıma gidiyorki. Sahte sahte gülmeler... Bide ailemden ayrı memleketteyim ben... Uzaktayım ve yalnızım.. şimdi hepten yalnız kaldım...

Bazıları anlatsan da dinlemezler ya da kendi bildiklerini okurlar öylesi de var tabi bir de.Sen d ehaklısın canım aileden uzakta olunca daha da zor.İnsan böyle günlerde bir dayanak istiyor ama yükünü alacağı destek olacağı.Annene olsun anlatabilirsin aslında o sana daha çok yardımcı olur belki evladısın sonuçta.

acaba07
19-11-2012, 12:53
eşinizin yaptığı hiç yakışık almayan bi davranış, öfkenizde haklısınız..
Fakat eski arkadaşınızla, ortaya çıkınca yüz kızartmayacak bişey olmadıysa, neden bu kadar uzattınız...
Eşiniz öğrendiğinde kötü şeyler olacak bi durum olmadıysa eski arkadaşınızla, bence fazla uzatmayın...kaldı ki kötü şeyler yaşamış da olabilirsiniz..vey eşinizin hiç bilmemesi gerek durumlarıda yaşamış olabilirsiniz...bu sizin geçmişinizde kalmıştır, eşinizden öncesidir..ve eşinizin bunları sorgulayıp yargılama hakkı yok...
Tepkinizi belli etmişsiniz ve artık uzatmayın bence...eşinizin yaptığı dam üstünde saksağan hesabına benziyor..lüzumsuz hatta çocukça...hiç olgun bi davranış değil...
Acaba eşiniz neden bunu yaptı, bişeyden mi şüphelendi veya karısına evli olduğu süre zarfında hiçmi güvenmemiş..ayıp etmiş hem de çok...ama bırakın eşiniz yaptığı ayıbıyla utansın ezilsin....siz fazla tepki gösterdikçe dikkat çeker ve aklındaki şüpheleri doğrulayıcı olursunuz....

bişeyler olup olmaması değilki burda önemli olan yada bişey ögrendimi telaşıda değil. Sadece bana bunu nasıl yapabildi. Sevdigi kadını eski sevdiginden sormak hangi kitapta yazıyor ben bunu tasıyamıyorum.. Kendmle konusuyorum affet diyorum ama affedemiyorum. Kandıramıyorum kendimi. Ben onun gecmişini bi kez olsun sorgulamadım.. Kendine bile sormadım. Ama o bana sordukları yetmemiş gitmiş bide şahısa sormuş. Bana dokunan bu.. Bunu bana nasıl yaptı....

sashamia88
19-11-2012, 12:54
canım tepkınde o kadar haklısın kı ,esının yaptıgı cok ama

cok buyuk yanlıs herşeyden once sana saygısızlık .

eskı sevgılının soyledıgıne gore mı davranacaktı sana .

eskı sevgılın ıyı cevap verse kotu olur,kotu cevap verse

yıne kotu olur .dusunsene eskı sevgılın senın ıcın ;"

cok ıyı bır kızdı ona ıyı bak degerını bıl "gıbı cumle kullandıgını

senın koca bıldıgın sızofrene baglardı herhalde :9:

"acaba hala esımı sevıyor mu "gıbı kafasında kurar dururdu .

eskı sevgılın senın hakkında kotu bırseyde soyleyebılırdı

onun dedıgıne gore mı davranacaktı sana :20:

gercekten cok buyuk yanlıs bu .belkide nefret ve ofkeyle

bıten bır ılıskıydı .karsı tarafı mutlu eden bır mesaj olmustur bu .

eşının sana guvenmedıgını dusunmustur kesın .o mesajı atarak eskı

sevgılının gozunde senı resmen kucuk dusurmus .tepkınde cok haklısın

bıraz surundur sonra affet cnm uzatma :)

acaba07
19-11-2012, 12:55
bazıları anlatsan da dinlemezler ya da kendi bildiklerini okurlar öylesi de var tabi bir de.sen d ehaklısın canım aileden uzakta olunca daha da zor.insan böyle günlerde bir dayanak istiyor ama yükünü alacağı destek olacağı.annene olsun anlatabilirsin aslında o sana daha çok yardımcı olur belki evladısın sonuçta.

bu mümkün değil... Eminim yardımcı olacaktır mutlaka istemiyorsan cık gel diyecektir. O kadar acık yürekli bi annem var allaha sükür. Ama ben babasız büyüdüm 20 senedir annem bzi tek basına büyüttü. Annem babam ayrı.. Bi kez daha üzülsün istemiyorum. Bi kez daha benden yana hayalleri kırılsın istemiyorum

acaba07
19-11-2012, 12:57
canım tepkınde o kadar haklısın kı ,esının yaptıgı cok ama

cok buyuk yanlıs herşeyden once sana saygısızlık .

Eskı sevgılının soyledıgıne gore mı davranacaktı sana .

Eskı sevgılın ıyı cevap verse kotu olur,kotu cevap verse

yıne kotu olur .dusunsene eskı sevgılın senın ıcın ;"

cok ıyı bır kızdı ona ıyı bak degerını bıl "gıbı cumle kullandıgını

senın koca bıldıgın sızofrene baglardı herhalde :9:

"acaba hala esımı sevıyor mu "gıbı kafasında kurar dururdu .

Eskı sevgılın senın hakkında kotu bırseyde soyleyebılırdı

onun dedıgıne gore mı davranacaktı sana :20:

Gercekten cok buyuk yanlıs bu .belkide nefret ve ofkeyle

bıten bır ılıskıydı .karsı tarafı mutlu eden bır mesaj olmustur bu .

Eşının sana guvenmedıgını dusunmustur kesın .o mesajı atarak eskı

sevgılının gozunde senı resmen kucuk dusurmus .tepkınde cok haklısın

bıraz surundur sonra affet cnm uzatma :)

süründür kısmı isteyerek yapılan bişey değil. Içimden konusmak zaten gelmiyor ama o affet kısmı varya.... Işte onu kendime yediremiyorum. Sorunda tam burda işte. Nasıl affedicem affetsem nasıl yeniden inanıp güvenicem...

nzlm
19-11-2012, 13:00
Ama karşına alıp bir konuş,ne duymayı bekliyormuş???ona birde şunu söyle güvensiz hiç bir ilşki yürümez.üzüldüm bende senin için:(

Meleknaz
19-11-2012, 13:02
Eşinle evlenmeden önce nişanlıyken ayrılmışsınız.
Bu olay,o dönemde olmuş.
O yüzden fazla uzatma derim.

Şimdi,evliyken ve herşey yolundayken yapsaydı uzatmanı anlardım.
Ama ayrıyken saçmalamış,ne yapacağını şaşırmış herhalde.
Belki de seni unutabilmek için,hakkında kötü şeyler duymaya ihtiyacı vardı.

Şu an bu sebepleri sorgulamak yersiz bence.
Eşin,açıklaması olmadığı için ve belki utandığı için susuyordur.

Hepimiz insanız.Her zaman doğru davranamayabiliriz.
Her zaman her yaptığımızın mantıklı bir açıklaması olmayabilir.

gumus01
19-11-2012, 13:02
Bu ikinci evliliğiniz.

Eşiniz eski sevgilinizi tanıyor mu?

Siz kaç yaşındasınız eşiniz kaç yaşında?

Siz nasıl tanışıp evlenmeye karar verdiniz ve kısa sürede demişsiniz bu kısa süre ne kadar?

Eşinizin demi ikinci evliliği?

Galiba sorularım bitti bunları bilmeden yorum yapamıyorum

Dionisa
19-11-2012, 13:10
Bu çok ince bir çizgi,
Gelen cevaba göre muamele edecekti size sanırım
Ama sizin değerinizi düşürdüğünün farkında değil
Kim eşini eski sevgilisine sorar ki
Adam allahtan iyi insanmışta aranıza girmemiş.

2. evliliğin olması bir şey ifade etmez
Gururun kırılmış bu başlı başına bir sorun
Affetmeye çalış olmuyorsa da zorlaman sadece sana zarar

DonukPudra
19-11-2012, 13:17
Eşinle evlenmeden önce nişanlıyken ayrılmışsınız.
Bu olay,o dönemde olmuş.
O yüzden fazla uzatma derim.

Şimdi,evliyken ve herşey yolundayken yapsaydı uzatmanı anlardım.
Ama ayrıyken saçmalamış,ne yapacağını şaşırmış herhalde.
Belki de seni unutabilmek için,hakkında kötü şeyler duymaya ihtiyacı vardı.

Şu an bu sebepleri sorgulamak yersiz bence.
Eşin,açıklaması olmadığı için ve belki utandığı için susuyordur.

Hepimiz insanız.Her zaman doğru davranamayabiliriz.
Her zaman her yaptığımızın mantıklı bir açıklaması olmayabilir.

kesinlikle katılıyorum. :31::31: yaptıgı dogru birsey değil tamam ama suan yapmamıs. sizin nişanlıyken ayrıldıgınız bir dönemde yapmıs. insan her zaman mantıklı seyler yapamaz bazen kaldı ki o zaman ayrılıgın saskınlıgı ile saldıracak bir yer arıyordu belli ki.

acaba07
19-11-2012, 13:19
bu ikinci evliliğiniz.

Eşiniz eski sevgilinizi tanıyor mu?

Siz kaç yaşındasınız eşiniz kaç yaşında?

Siz nasıl tanışıp evlenmeye karar verdiniz ve kısa sürede demişsiniz bu kısa süre ne kadar?

Eşinizin demi ikinci evliliği?

Galiba sorularım bitti bunları bilmeden yorum yapamıyorum

ewet bu ikinci evliliğim..
Ben 25 esim 27 yasında
biz aynı yerde calısıoduk 7 ay cıktık sonra evlrndik
hayır esimin ilk evliliği

acaba07
19-11-2012, 13:19
eşinle evlenmeden önce nişanlıyken ayrılmışsınız.
Bu olay,o dönemde olmuş.
O yüzden fazla uzatma derim.

şimdi,evliyken ve herşey yolundayken yapsaydı uzatmanı anlardım.
Ama ayrıyken saçmalamış,ne yapacağını şaşırmış herhalde.
Belki de seni unutabilmek için,hakkında kötü şeyler duymaya ihtiyacı vardı.

şu an bu sebepleri sorgulamak yersiz bence.
Eşin,açıklaması olmadığı için ve belki utandığı için susuyordur.

Hepimiz insanız.her zaman doğru davranamayabiliriz.
Her zaman her yaptığımızın mantıklı bir açıklaması olmayabilir.
ama ben bunu nişanlıyken bilseydim evlenmezdim onunla. Bunu onada soyledim.. Simdi nasıl susupta sineye cekeyimki

acaba07
19-11-2012, 13:21
[sıze=2][ı]kesinlikle katılıyorum. :31::31: Yaptıgı dogru birsey değil tamam ama suan yapmamıs. Sizin nişanlıyken ayrıldıgınız bir dönemde yapmıs. Insan her zaman mantıklı seyler yapamaz bazen kaldı ki o zaman ayrılıgın saskınlıgı ile saldıracak bir yer arıyordu belli ki. [/ı][/sıze]

öyle diosunuz ama. Bi düşünsenize en güvendiginiz en cok inandıgınız insan aslında size hiç inanmıyormus. Hiç güvenmiyormus. Ve bunu yapmıs. Bide bunun hemen ertesi hafta sizinle evlenmiş... Bu kolay bişeymi

DonukPudra
19-11-2012, 13:24
öyle diosunuz ama. Bi düşünsenize en güvendiginiz en cok inandıgınız insan aslında size hiç inanmıyormus. Hiç güvenmiyormus. Ve bunu yapmıs. Bide bunun hemen ertesi hafta sizinle evlenmiş... Bu kolay bişeymi

kesinlikle kolay değil..

bireyler birbirlerine güveniyor ki evleniyorlar. birbirlerinin sıgınagı oluyrlar.

benimde onuruma cok dokunur. kırgınlıgımı da belli ederim..

büyük konusmamak gerekir. ayrılmayı düsünebilirdim de.. ama yasayan anlar.:31:

gumus01
19-11-2012, 13:27
ewet bu ikinci evliliğim..
Ben 25 esim 27 yasında
biz aynı yerde calısıoduk 7 ay cıktık sonra evlrndik
hayır esimin ilk evliliği

7 ay kısa bir süre değil aslında. o ayrılıkta sizin eski sevgilinizi araması çok çocukcaymış ayrılıgında vicdan azabı çekmemek için kuvvetli bir neden arıyordu sanki.

O zaman ayrıymışsınız bunu yapmış peki ve siz şimdi öğrenmişsiniz haklı olarakta tepki vermişsiniz. Neden sizi kaybetmemek için bir çaba sarfetmiyor sadece bir kere özür mü diler insan aradan 3 gün geçmiş bu kısmı çok kötü hiç bir çaba sarfetmemesi.

O ayrılıktan sonra neden birleştiniz tekrar gerçekten vicdanını rahatlatmak için mi evlendi ki sizinle umut verdim yarı yolsa bırakmayayım diye.

Biirde şu var yanlış anlamayın ama dul bir bayanın bekar bir erkekle evlenmesi hep sıkıntı olur. Erkek sorun etmese de çevresinde muhakkak sorun edenler olur.

Bu ikinci adımınız ben ayrılmanızı istemem yaptıgı bir hata ve barışmak için çabalamaması da bir hata.

Oturun konuşun derdi neymiş küs olmakla ayrı yatmakla sadece zaman kaybedersiniz başka hiç birşey değil eğer olmayacaksa yolunuza yalnız devam edersiniz, eğer devam edecekse de ayrı ayrı küs olmanın hiç bir anlamı yok.

ArkAngel
19-11-2012, 13:30
ama ben bunu nişanlıyken bilseydim evlenmezdim onunla. Bunu onada soyledim.. Simdi nasıl susupta sineye cekeyimki

Nasıl bu kadar eminsin ''evlenmezdim onunla'' derken? Belki o zaman olsaydı sana bir açıklama yapardı ve yine evlenmiş olurdun... Şimdi ise bence kendini zorlayacağına onu zorla elbet bir açıklaması vardır...

Zor bir durum evet belki banada kızacaksın bu yorum yüzünden lakin yangına körükle gitmemen taraftarıyım... sakin olmak lazım. olabildiğince:)

tamtatam
19-11-2012, 13:32
Bu kadar kısa bi sürede... Onunla evlendigime pişman oldum kızlar :( onada söyledim evlenmeden önce bilseydim seninle asla evlenmezdim dedim.. Ama şimdi... şimdi napılırki. Ailene söyleyemiosun daha cok yeni evlisin.. Off yemek bile yiyemiyorum kaç gündür.. Napıcamı sasırdım...

aaay Allah yardımcın olsun cidden ne sinir bozucu bi durum ya..
bence eşinin yapısıyla alakalı bu durum..kafasına taktıysa bişeyleri irdeleyip duruyor demekki..
peki özel olmazsa bilmesini istemediğin durumlar var mı?
eğer yoksa korkma ve ona biraz daha tavır koymaya devam et..
yaptığı büyük bi hata..anlaması lazım hatasını

tamtatam
19-11-2012, 13:35
haklısın :( ama öyle insanlar öyle bi dünyadayızki... Insanlara ne sorunlarını anlatabiliyorsun ne yasadıklarını. Ayrılsan daha ilk aydan tutunamadı dicekler... Ailemden kimseyede bişey diyemedim. Hergün tlfda konusuyorum ailemle hersey normal rolu yapmak öyle agrıma gidiyorki. Sahte sahte gülmeler... Bide ailemden ayrı memleketteyim ben... Uzaktayım ve yalnızım.. şimdi hepten yalnız kaldım...

bence de fevri karar verme..
biraz zaman tanı ikinize de :50:

muklakukla
19-11-2012, 13:35
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

acaba07
19-11-2012, 13:52
bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

sen hangi devirde yaşıosun....... Ne özrü ne saygısı.. Sen ne dediğinin farkındamısınn

aryz
19-11-2012, 14:03
Canım ya eşinin yaptığı gerçekten çok yanlış bişey ama böyle evlendiğime pişmanım falanda deme bence. Sonuçta o sıra ayrıymışsınız ve aklı karışmış belliki. Allah yardımcın olsun.. :50:

Meleknaz
19-11-2012, 14:08
ama ben bunu nişanlıyken bilseydim evlenmezdim onunla. Bunu onada soyledim.. Simdi nasıl susupta sineye cekeyimki

Sineye çekmiş değilsin ki.
Söyleyeceğini söylemişsin,tepkini de vermişsin.
2 aylık evliliğin en güzel günleri,bu olay yüzünden dargınlıkla geçiyor.

Bence ya eşine son kez (güven konusunda) kızgınlığını anlatıp konuyu sonsuza kadar kapat.
Veya gönlünü alacak hoş bir jest yaptığı zaman barış.

Uzatman taraftarı değilim.
Bu olayı,senden ayrılan adamla senden ayrılan adam olarak düşün.
Sevgiliyle eski sevgili değil.
Kocayla eski sevgili hiç değil !

Öğrenseydim evlenmezdim diyorsun ama...
Eşin,evli olsaydınız böyle birşey yapmazdı bence.
Ve sen o zaman öğrenseydin çoktan kavgasını edip barışmış olurdunuz :)

uragan
19-11-2012, 14:10
esinin yaptigi cok yanlis bir davranis. affedilir affedilmez o kisiye gore degisir. suana bak olaylar yasanmis degistiremezsin. sen esini hala seviyor musun? hala ona guveniyor musun? gelecege yonelik hayallerinde hala yeri var mi? bunlari sor kendine cevaplarina gore davran. ben sogudum diyorsan kendini yipratmanin manasi yok. hala seviyorum diyorsan al karsina uzun uzun konus nasil kirildigini, davranisinin cok manasiz oldugunu anlat ona. biz birlikte yasicaksak elbet tartisicazda kavgamizda olacak her defasinda ayni mantiksiz seyleri yapmani istemem de. ve hakli oldugunun altini ciz konusurken

FallenAngel
19-11-2012, 14:19
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

güven vermediyse veremediyse eşi evlenmeseymiş çok saçma yazdığınız şey..

sizin eşiniz size böyle bişey yapsa affet kocacım deyip ayaklarınamı sarılcaksınız :26::26::26::26:

FallenAngel
19-11-2012, 14:23
sen hangi devirde yaşıosun....... Ne özrü ne saygısı.. Sen ne dediğinin farkındamısınn


canım öncelikle biraz sakin ol...erkek işte şeytan dürtmüş demekkiii kimi insan pek sever geçmişi kurcalamayı...

güzelce konuş ama biraz kendini dinle şu an ne onu nede kendini kırma :(( çok üzüldüm yaaaa:5::5::5::5:

DonukPudra
19-11-2012, 14:24
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

dimiii ama mantıklı !!

hatta ayaklarını sıcak suda bol köpükle yıkaması da lazım.. oyy kocacımmmmmm diyerek !!!!!!!!!!!!!!

----

şaka mı bu ? eger öyleyse kamera nerde ?

BenKader
19-11-2012, 14:27
O kişi ile ayrılmışsınız

Bu nedenle başkası ile mutluluğunu istemezse yalan bile söyleyebilir

O iftira atsa inanacak yani eşiniz ?

Hiç tanımadığı birine, eski sevgilinize sizden daha fazla güveniyor demek

Bu erkeklerde akıl neden bu kadar noksan anlamıyorum

Gunicen
19-11-2012, 14:32
Ayrı kalınan dönemlerde insanların saçmalaması gayet normal...
Kaldı ki böyle bir hatayı belki de sizde yapabilirdiniz.
Lütfen biraz sakin düşünüp öyle hareket edin derim.
Belli ki pişmanlığından karşınızda sus pus olmuş olan bir eş var.
Konuşmadan birşeyi net olarak anlayamazsınız.

HurremSultan2012
19-11-2012, 14:41
Resmen acigini aramaya calismis ve seni kücük düsürmüs,
nisanli olsaydim ve böyle biseyi ögrenseydim bende evlenmezdim büyük ihtimalle,
ama olan olmus artik, belliki ayriligin acisiyla sacmalamis,
epey süründür, ama icin soguyunca zaten affedersin,
bosanma sebebi degil yani

bisidicem
19-11-2012, 14:48
gerçekten çok ayıp etmiş düşündümde böyle bir msj atmasının hiçç bi mantıklı sebebını bulamadım bence surat yapmayı bırakın ciddi ciddi konuşun ne söylese emınım mutsuzluğunuz geçmiycek mantıklı gelmıyycek söyledıklerı ama daha yenı evli olduğunuzdan aranıza soğukluk girmesın bir konuşun derim

bisidicem
19-11-2012, 14:49
...............................msj tkrr

Tandoorii
19-11-2012, 15:56
Bu durumu normal karsılayanlara ınanamıyorum ..

Ayrılık donemınde sızın nasıl bır acıgınızı yakalarım dıye eskı sevgılınıze mj atmıs adam ..
Ya benım anladıgım bu ,
3 kere okudum yazıyı yanlıs anlamıayayım dıye ama konuyu nerden tutarsan tut ınsanın elınde kalıyor..

Demek kı ayrılık surseydı : bak senın eskı sevgılınde sunları sunları soyledı sen zaten soylesın dıye camurluga mı yatacaktı ?
sınırım bozuldu konuyu okuyunca ne ınsanlar var..

Sızın adınıza uzgunum , bunu ıcınızde atlatmanız zaman alıcaktır.

sedaecrin
19-11-2012, 16:06
bu mümkün değil... Eminim yardımcı olacaktır mutlaka istemiyorsan cık gel diyecektir. O kadar acık yürekli bi annem var allaha sükür. Ama ben babasız büyüdüm 20 senedir annem bzi tek basına büyüttü. Annem babam ayrı.. Bi kez daha üzülsün istemiyorum. Bi kez daha benden yana hayalleri kırılsın istemiyorum

Anladım canım.Zor tabi her anne evladının mutlu olmasını ister tabi herşeyden önce.

cadikedi
19-11-2012, 16:13
Kusura bakmayın da bence çok abartıyorsunuz.

Adam size şiddet uygulamamış, kötü söz söylememiş, aldatmamış. Sırf evlenmeden önce eski sevgilinize sizi sordu diye kıyametleri koparıyor bir de yatağınızı ayırıyorsunuz.

Ortada bu kadar abartılacak bir durum yok. Sizden ayrılmış ve sizi özlemiş. Sizinle ilgili birileriyle konuşmaya ihtiyacı varmış. Size soramadıklarını ona sormuş.

Şu yazdığınız mesele öyle yatak ayıracak ve bu kadar kısa sürede birinden soğumayacak bir durum değil.

Siz soğumaya yer aramışsınız bu da bahane olmuş bence:50:

Ben olsam ben de kızardım ama bu kadar da abartmazdım diye düşünüyorum

prenses006
19-11-2012, 16:19
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.
:ssz:

Kusura bakmayın da bence çok abartıyorsunuz.

Adam size şiddet uygulamamış, kötü söz söylememiş, aldatmamış. Sırf evlenmeden önce eski sevgilinize sizi sordu diye kıyametleri koparıyor bir de yatağınızı ayırıyorsunuz.

Ortada bu kadar abartılacak bir durum yok. Sizden ayrılmış ve sizi özlemiş. Sizinle ilgili birileriyle konuşmaya ihtiyacı varmış. Size soramadıklarını ona sormuş.

Şu yazdığınız mesele öyle yatak ayıracak ve bu kadar kısa sürede birinden soğumayacak bir durum değil.

Siz soğumaya yer aramışsınız bu da bahane olmuş bence:50:

Ben olsam ben de kızardım ama bu kadar da abartmazdım diye düşünüyorum

tamam da canım o zaman konu sahibinin en iyi arkadaşını arasaydı, o da yanlış da hadi o kafayla illa birini arayacaksa onu arasaydı mesela. eski sevgiliyi aramak da nedir, aaa bu nasıl bi sakat düşünce yapısı,ne cevabı bekliyordu ki, herbişeyi yaptım falan mı demesini bekliyordu iftira atmasını mı ne biliyim yani bi insan bunu hangi kafayla yapar:44:

cadikedi
19-11-2012, 16:31
:ssz:


tamam da canım o zaman konu sahibinin en iyi arkadaşını arasaydı, o da yanlış da hadi o kafayla illa birini arayacaksa onu arasaydı mesela. eski sevgiliyi aramak da nedir, aaa bu nasıl bi sakat düşünce yapısı,ne cevabı bekliyordu ki, herbişeyi yaptım falan mı demesini bekliyordu iftira atmasını mı ne biliyim yani bi insan bunu hangi kafayla yapar:44:

Kızmakta haklı ona bir şey dediğim yok da yatağı ayırmak bu kadar süre affedememek bunlar abartı bence.

Sevmediğinden değil sevdiğinden yapmış demekki...

Biraz burnunu sürtmeli sonra da affetmeli bence. Bu soğuyacak kadar abartılacak bir durum değil.

Eski sevgili iftira atsaydı eşinin inanacağını sanmıyorum. Ayrılma psikolojisi ile saçmalamış işte:34:

Bulyon
19-11-2012, 16:35
son derece gereksiz bir davranış olmuş eşininki..ben böyle bi durumda eşimden soğurdum heralde..eğer soğuduysan tekrar ısınabilir miyim diye kendini bi inzivaya çek..çok yüz verme..eğer sadece kızdınsa yani hala seviyosan eşini o zaman da bu durumu unutmaya çalış..ama sakın eski görüştüğün kişiyi arama..bu seni de eşini de küçük düşürür..haberin yokmuş gibi davran..

DatluCan
19-11-2012, 16:40
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

:60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::6 0::60::60::60::60:

istanbula
19-11-2012, 16:43
Bence kapris yapman çok yersiz. Eşine yeterince güven veremediğin için çocuk seni eskilerden öğrenmeye çalışmış. Gidip eşinden özür dilemelisin, artık o senin kocan saygıda kusur etme bence.

konununun başından beri maklakukla ne zaman yorum yazacak diye bekliyodum.

kittyy
19-11-2012, 17:12
Eski erkek arkadaşına neyi sorduğu aslında belli .
Eski eşinizden sonra cinsel olarak başkasıyla beraberlik yaşayıp yaşamadığınızı
teyit etmek istemiştir büyük ihtimalle.
Benim anlamadığım bunu kendine nasıl yakıştırdığı ve kendini düşürdüğü durum.
Size olan güvensizliği de ayrı bir konu.
Sonuna kadar haklısınız.
Kabul edilebilir bir şey değil benim açımdan.
Büyütme diyen arkadaşlara saygı duyarım ama buda hayata bakışın farklılığı diyelim.

mlkctk
19-11-2012, 17:13
onla yattın mı yatmadın mı merak etmiştir sonuçta evlenmeyi düşünüyor ya paşa efendi

boşayamayacağına göre affetmeyi denesen ruh sağlığın için iyi olur

mlkctk
19-11-2012, 17:14
konununun başından beri maklakukla ne zaman yorum yazacak diye bekliyodum.

o erkektir kesin yazış tarzı bile ne kadar belli ediyor saygıda kusur etme falan....

turkuazbulut
19-11-2012, 17:15
acaba07 icindeki duygu durumunu cok iyi anliyorum. İkinci kez binbir hayal ile evlenipdaha basindayken esinin yapmis oldugu saygisizlik cok kirici gurur onur incitici.
Ama olan olmus zamani geri ceviremezsin. Ayri yemek ayri yatmak inan evliligi koparir. Yillar sonra bile belki İcinde kalicak bu kirginlik ama uzatma bence. Bazi erkekler vardir hayata sadece dar scidan bakarlar. Esinde oyleymis demekki. Bu tarz insanlar bir adim atarken ileriyide goremezler. Sacma sapan davranir yaptiginida aciklaymaz. Affetmek buyuklukdur, sen onun cahilligine bagisla. Bunuda al karsina konus muhakkak onla. Sen onu bunu yaparak seni utandirdigindan daha fazla olgunlugun ile utandir.
Emin ol simdi olmasa bile ilerde bu yaptigindan kendisi utanacak.

PENYEZ09
19-11-2012, 17:17
Ya sen çok merak ettin eşinle konuş. Neden yazmış. Sebebi açıklasın. Yoksa boşanırım de.

Mert_Deniz
19-11-2012, 18:11
Bence zamanla affedersin ama bana göre çoğu kadın hemen hemen aynı tepkiyi verirdi.

Marjinaly
19-11-2012, 18:28
Tepkinizde çok haklısınız.

Muhtemelen eski arkadaşınız cevap verdiyse bile, olumlu şeyler söyledi ki, sizinle evlendi...

Ama daha çoook fırın ekmek yemesi lazım.. Nişanlısının eski sevgilisine, "kardeş" diyerek konuşmaya başlıyorsa, büyümesi lazım...

Size de biraz sabır gerekiyor.

Konuşun ve konuştuktan sonra bu konuyu kapatın. (Bence)

zar_zor
19-11-2012, 18:46
eşinde baya bir gurusuzluk yapmış yani onu karşına al ve hissettiklerini ona anlat ne bekliyodun diye bir sor hatasını yüzüne vur bu ilgisizliğin soğukluğun onda ne gibi değişiklikler yaptı??

acaba07
19-11-2012, 19:12
dayanamadım............
aradım sordum....
meraba kardeş hatırladınmı beni pegasos clubtan...kardeş bu sene yoktun bizim orda kader kısmet nerden bilecen senin geçen seneden kız arkadaşın vardı burda tesadüf tanıştık ama ben seninle daha önce birlikte olduğunu çok sonradan öğrendim seni sordum ama bana birlikteydik anlaşamadık ayrıldık aramızda hiç bir şey yok dedi herneyse konuştuk anlaştık evlenecektik sözde ama ne olduysa birden bire vazgeçti beni bütün akrabalarıma rezil etti bana kendinden çok vazla bahs etmedi anlayamadım kardeş herkes şok içerisinde ne olduğunu anlayamadık kusura bakma kardeş belki yazdıklarım abest kaçıyordur ayıptır ama valla bi anlam getiremedim onu tanıdığını duydum bana senden başka hiç kimse yardım edemez bu kız neyin nesi amacı ney insanlarla dalgamı geçiyor amacı ney bana yardımcı olur aydınlatırsan çok sevinirim..gece gece bunları yazarak canını sıktıysam çok özür dilerim kardeş hayırlı geceler...
bunu yazmış.... yerin dibindeyim suan...... bana dediki bumu senin eşin... yerin dibindeyim kızlar...

acaba07
19-11-2012, 19:14
garip olanda burda yazdıgı hersey yalan....!!!!

zeynep346161
19-11-2012, 19:17
dayanamadım............
aradım sordum....
meraba kardeş hatırladınmı beni pegasos clubtan...kardeş bu sene yoktun bizim orda kader kısmet nerden bilecen senin geçen seneden kız arkadaşın vardı burda tesadüf tanıştık ama ben seninle daha önce birlikte olduğunu çok sonradan öğrendim seni sordum ama bana birlikteydik anlaşamadık ayrıldık aramızda hiç bir şey yok dedi herneyse konuştuk anlaştık evlenecektik sözde ama ne olduysa birden bire vazgeçti beni bütün akrabalarıma rezil etti bana kendinden çok vazla bahs etmedi anlayamadım kardeş herkes şok içerisinde ne olduğunu anlayamadık kusura bakma kardeş belki yazdıklarım abest kaçıyordur ayıptır ama valla bi anlam getiremedim onu tanıdığını duydum bana senden başka hiç kimse yardım edemez bu kız neyin nesi amacı ney insanlarla dalgamı geçiyor amacı ney bana yardımcı olur aydınlatırsan çok sevinirim..gece gece bunları yazarak canını sıktıysam çok özür dilerim kardeş hayırlı geceler...
bunu yazmış.... yerin dibindeyim suan...... bana dediki bumu senin eşin... yerin dibindeyim kızlar...öür dilerım anlayamadıgım sey bunu eşin mı yazmıs adam mı yazmıs

acaba07
19-11-2012, 19:22
öür dilerım anlayamadıgım sey bunu eşin mı yazmıs adam mı yazmıs

maalesef eşim yazmış bunu eski sevgilime... ://

sndz94
19-11-2012, 19:25
:53::53::53: evlenmeden önce aklı nerdeymiş ya terbiyesize bak.

kubra91
19-11-2012, 19:25
böyle aptal saptal şeylerin peşine düşücekse seninle ne diye evlenmiş
insan biraz karşısındakini düşünür ya seni ne duruma düşürmüş

acaba07
19-11-2012, 19:26
bunu yaz ve bi hafta sonra evlen.... şaka gibi.... bu msjdan bi hafta sonra evlendik ve ben yeniş ögreniyorum.. berbat bi hal...

acaba07
19-11-2012, 19:27
böyle aptal saptal şeylerin peşine düşücekse seninle ne diye evlenmiş
insan biraz karşısındakini düşünür ya seni ne duruma düşürmüş

bana telde dediği zaman EŞİN BUMU BÖYLE Bİ ADAMLAMI EVLENDİN .... yerin dibine bi kez daha girdim....

zeynep346161
19-11-2012, 19:30
adminlerden özür dileyerek ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diyorummm:47:

acaba07
19-11-2012, 19:34
ben yazdıklarını gördükten sonra hiç bişey diyemiyorum artık.... yerle bir oldum...

kubra91
19-11-2012, 19:34
yaptığı aptalca bişsey yüzünden seni nasıl çıkmaza soktu , napıcaksın şimdi
bişey olmamış gibi devam etsen bi kere kocan gözünden düştü
ayrılsan daha yeni evliyiz diyorsun hemde boşanmakta ne biliyim fazla olur ya bilemiyorum
ee yaptığından pişmanmı peki?

acaba07
19-11-2012, 19:36
yaptığı aptalca bişsey yüzünden seni nasıl çıkmaza soktu , napıcaksın şimdi
bişey olmamış gibi devam etsen bi kere kocan gözünden düştü
ayrılsan daha yeni evliyiz diyorsun hemde boşanmakta ne biliyim fazla olur ya bilemiyorum
ee yaptığından pişmanmı peki?

ya bide o var dimi. pişmanmı.. ewet pişman ama aksam bana dediği sey. bu hatanın telafisi yok beni böyle kabul ediceksin yada cık git diceksin... gitmemi istiosan giderim diyor.. sonra sustu karsımda oturuo suan... çıldırmak üzereyim bide gayet pişkin.... az öncede tmm zaman gecsin iki yabancı olalım evin içinde ama zaman gecsin bana kızgınsın gececek biliyorum diyor... ama gayet pişkin yaa....

glymt
19-11-2012, 19:39
Kendinizi ne kadar kötü ve aşağılanmış hissettiğinizi tahmin edebiliyorum.Ama yerin dibine girmesi gereken siz değilsiniz, rezil olan da siz değilsiniz.Bir de yazdıkları yalan diyorsunuz yani eski erkek arkadaşınıza sizi kötülemiş birde...Heralde duymak istediği şey 'evet o kız öyle insanlarla dalga geçer, duygularıyla oynar' vs falan gibi birşeydi.Bu saçmalığı neden yaptığını en iyi kendi bilir.Hatırlamıyorum ne yazdığımı geçmiş zaman diyor ya şimdi siz işte bunları yazmışsın şimdi açıkla diye karşısına koysanız o insanı aradığınız için sizi suçlayıp üste çıkmaya çalışacaktır büyük ihtimal, kendi suçunu bastırmak için.O yüzden isterseniz bir arkadaşınıza sordurduğunuzu falan söyleyerek önüne koyup neyin kafasıyla yazmış bu saçmalığı açıklamasını isteyin.

kubra91
19-11-2012, 19:39
ya bide o var dimi. pişmanmı.. ewet pişman ama aksam bana dediği sey. bu hatanın telafisi yok beni böyle kabul ediceksin yada cık git diceksin... gitmemi istiosan giderim diyor.. sonra sustu karsımda oturuo suan... çıldırmak üzereyim bide gayet pişkin.... az öncede tmm zaman gecsin iki yabancı olalım evin içinde ama zaman gecsin bana kızgınsın gececek biliyorum diyor... ama gayet pişkin yaa....

eekeklerin şu pişkinliklerindende nefret ediyorum
topla pılını pırtını git evden seni istemiyorum diyeceksin görücek daha rahata bağlamayı:47:

minnie
19-11-2012, 19:42
kk nin ilginç konularında başı oynar bu konu çok şaşırdım eşin aklınca bilgi almaya çalışmış şaka gibi

gzmtulp
19-11-2012, 19:49
Canimmm cok uzuldumm ya okurken sen nasil dayaniyorsun..buyuk bir hayal kirikligi ..Simdi dusunme zamani kafani topla dusun ne yapacaksanda yol yakinken yap...Seviyorsan orasina karisamam...ama cok fenaaa yaaa..... bu kisiyle bir omurrrr..!!!!!!

sevgicankurt
19-11-2012, 19:49
Erkek adam sevdiği kadının açığını çıkarmaz, bilakis onu arka alır, korur kollar. Bu adamda hiç gurur yokmuş. İnsan karısına... Neyse aklıma bir çok şey geliyor ama olay yeni, kırılmanızdan korkuyorum. Erkeğim diye dolaşmasın böyle tipler, zira değiller...

gzmtulp
19-11-2012, 19:49
Canimmm cok uzuldumm ya okurken sen nasil dayaniyorsun..buyuk bir hayal kirikligi ..Simdi dusunme zamani kafani topla dusun ne yapacaksanda yol yakinken yap...Seviyorsan orasina karisamam...ama cok fenaaa yaaa..... bu kisiyle bir omurrrr..!!!!!!

kittyy
19-11-2012, 19:53
Eşşekler kadar pişman ama pişkinliğe vuruyor başka çaresi yok.
Sakinleşmenizi bekliyor.
Çok büyük hata yapmış.
Önemli olan sizin ne yapacağınız artık.
Biraz kendinize zaman verip sakinleşmeye çalışın.
sıcağı sıcağına bir karar vermeyin.

acaba07
19-11-2012, 19:53
yaptım kızlar.... bu msjı önüne sundum. onun yaptıgını yapmadım. aradım ve gercegi ondan ögrendigimi acık yüreklilikle söyledim... şaşkındı baktı öyle sacma sacma ama bişey diyemedi. onun üstüne dedi bazı hataların telafisi yoktur.. ya beni hatamla kabul edicen yada cek git dicen. git dersen gelmem bi daha dedi. bende git dedim ama gitmedi.. sonrada tmm zaman gecsin bana kızgınsın gececek dedi sustu... ölede oturmus tv izlio.. şaka gibi...

sevgicankurt
19-11-2012, 19:58
yaptım kızlar.... bu msjı önüne sundum. onun yaptıgını yapmadım. aradım ve gercegi ondan ögrendigimi acık yüreklilikle söyledim... şaşkındı baktı öyle sacma sacma ama bişey diyemedi. onun üstüne dedi bazı hataların telafisi yoktur.. ya beni hatamla kabul edicen yada cek git dicen. git dersen gelmem bi daha dedi. bende git dedim ama gitmedi.. sonrada tmm zaman gecsin bana kızgınsın gececek dedi sustu... ölede oturmus tv izlio.. şaka gibi...

Affetmenizi çantada keklik görüyor olabilir mi?

acaba07
19-11-2012, 20:00
haklısın... her hatasını affettiim... bunuda onlardan sanıyor olabilir.. ama öyle olmıcak.... bu defa öyle olmamalı... ben bunu hakedecek hiç bişey yapmadım :(

EandE
19-11-2012, 20:01
Çok gurursuz, onursuz bir davranış. Ne haysiyeti var eşinizin ne de şerefi. Kusura bakmayın ama öyle. Yaptığı davranış da tam kendisine göre. Hayatınızı kendiniz yönlendirirsiniz.. Karar size kalmış..

kubra91
19-11-2012, 20:02
yaptım kızlar.... bu msjı önüne sundum. onun yaptıgını yapmadım. aradım ve gercegi ondan ögrendigimi acık yüreklilikle söyledim... şaşkındı baktı öyle sacma sacma ama bişey diyemedi. onun üstüne dedi bazı hataların telafisi yoktur.. ya beni hatamla kabul edicen yada cek git dicen. git dersen gelmem bi daha dedi. bende git dedim ama gitmedi.. sonrada tmm zaman gecsin bana kızgınsın gececek dedi sustu... ölede oturmus tv izlio.. şaka gibi...

bence o tutuşmuş napcağını bilemiyo . kalsikleşmiş erkek savunması ya
gayet relax hiç suçlu ayaklarında değil..
koy mesafeyi zaten koymuşsun yumuşamada hemen kim kini yola getiriyomuş görsün..
aklınca böle relax davrancak sende zamanla zaten yumuşarsın bu düşüncede heralde
nasılsa evliyiz çekip gidemezde elaleme ne dicek falan die düşünüyodur

glymt
19-11-2012, 20:04
yaptım kızlar.... bu msjı önüne sundum. onun yaptıgını yapmadım. aradım ve gercegi ondan ögrendigimi acık yüreklilikle söyledim... şaşkındı baktı öyle sacma sacma ama bişey diyemedi. onun üstüne dedi bazı hataların telafisi yoktur.. ya beni hatamla kabul edicen yada cek git dicen. git dersen gelmem bi daha dedi. bende git dedim ama gitmedi.. sonrada tmm zaman gecsin bana kızgınsın gececek dedi sustu... ölede oturmus tv izlio.. şaka gibi...

Bence için için böyle birşey için boşanmayacağınızı düşünüyor bu yüzden de kafasında bir hafta on gün böyle oluruz sonra siniri geçince barışırız düşüncesi var.
Ya şu erkekleri anlamıyorum biz böyle bir saçmalık yapsak kendimizi nasıl affettireceğimizi sapıtırız ama erkekler 'evet hata yaptım telafi edemem git dersen giderim' bu kadar tek uğraşları.Gözlerim yaşarıyor ya.
Kendinizi perişan etmeyin bırakın o perişan etsin kendini.

acaba07
19-11-2012, 20:05
bence o tutuşmuş napcağını bilemiyo . kalsikleşmiş erkek savunması ya
gayet relax hiç suçlu ayaklarında değil..
koy mesafeyi zaten koymuşsun yumuşamada hemen kim kini yola getiriyomuş görsün..
aklınca böle relax davrancak sende zamanla zaten yumuşarsın bu düşüncede heralde
nasılsa evliyiz çekip gidemezde elaleme ne dicek falan die düşünüyodur

ona söyledim.. gitmek istesem giderim biliosun dimi dedim. oda kimseyi zorla tutamayız dedi.. şaka gibi dimi... burdaysam senin için değil dedim kendim için en azından kendimi toplamak için burdayım sen evin içinde varsın ama bana göre yokmussun gbii dedim..

kittyy
19-11-2012, 20:07
Telafi edemeyeceği ve geri çeviremeyeceği bir hata yapmış ama
Olayın üstüne gittikçe de hazmetmek zorlaşacak.
Biraz sakin olun.
Aynı konuyu tartışıp büyüttükçe gerçekten evliliğiniz bitecek.
Şimdi çok öfkelisiniz, gerçekten evliliğinizi bitirmek istiyor musunuz?

acaba07
19-11-2012, 20:09
Telafi edemeyeceği ve geri çeviremeyeceği bir hata yapmış ama
Olayın üstüne gittikçe de hazmetmek zorlaşacak.
Biraz sakin olun.
Aynı konuyu tartışıp büyüttükçe gerçekten evliliğiniz bitecek.
Şimdi .ok öfkelisiniz, gerçekten evliliğinizi bitirmek istiyor musunuz?

bunu öfkemdenmi söylüyorum bilmiyorum ama ona olan hersey bitti içimde suan tek hisettigim bu... inanmak güvenmek sevgi aşk... hiç bişey kalmadı... yerle bir oldu hepsi

kubra91
19-11-2012, 20:12
tepkini koy ve zamana bırak..
daha yeni evlisiniz ya çok üzücü bunların yaşanması

adiyeff
19-11-2012, 20:17
böyle şeyleri genelde kadınlar yapabilir aslında.erkeklerin pek yapabileceği şey değil.kızmakta çok haklısın,o konuda ne diyebilirim ki.ama hayatı ikinize de zehir etme.yapacak birşey yok.şimdi eşinden soğusan hayat çekilmez olacak senin için.çok kötü şeyler de yaşanabiliyor evlilikte.evlenmeden önce bir hata yapmış.unutmaya çalış.hatasını anlamıştır bence tepkini de vermişsin.hatasını kabul etmesini sağla ve beraberce bunun bir hata olduğunu tekrar edin ve unutma kararı alın.bir daha da düşünmeyin.

kittyy
19-11-2012, 20:20
Öfke ve hayalkırıklığınız o kadar yoğun ki diğer duygularınızı itelediler.
Yoksa yeni evlisiniz, severekte evlenmişsiniz.
biraz zaman geçince , öfkeniz sinirin azalınca duygularınız da dengelenmeye başlıyacaktır.
Bir büyük hata da siz yapmayın.
zaman verin kendinize.
Bir süre sonra hala aynı noktadaysanız o zaman evliliğinizle ilgili net kararı verirsiniz.

efsal
19-11-2012, 20:21
Bu sefer affetmeyeceksiniz
Onunla evlendiğinize pişman olduğunuzu söylediniz
bu olayı bilseydiniz evliliğiniz hiç olmayacaktı.
sonunda git dediniz.
Peki bir sonraki adım ne olacak.

Lütfen beni yanlış anlamayın size sonuna kadar hak veriyorum zaten cok haklısınız.ama bu kadar laftan sonra birde tükürdüğünü yalamak var.ben sizin yerinizde olsam bu olayın daha fazla büyümesini istemezdim.çünkü bir adım ötesi 'BOŞANALIM' demeyi gerektiriyor.eğer suan için boşanmak gibi bir niyetiniz yoksa daha fazla uzatmayın.Bırakın utancıyla kalsın.HAKLIYKEN HAKSIZ OLMAYI KİMSE İSTEMEZ.

Cudana
19-11-2012, 20:25
dayanamadım............
aradım sordum....
meraba kardeş hatırladınmı beni pegasos clubtan...kardeş bu sene yoktun bizim orda kader kısmet nerden bilecen senin geçen seneden kız arkadaşın vardı burda tesadüf tanıştık ama ben seninle daha önce birlikte olduğunu çok sonradan öğrendim seni sordum ama bana birlikteydik anlaşamadık ayrıldık aramızda hiç bir şey yok dedi herneyse konuştuk anlaştık evlenecektik sözde ama ne olduysa birden bire vazgeçti beni bütün akrabalarıma rezil etti bana kendinden çok vazla bahs etmedi anlayamadım kardeş herkes şok içerisinde ne olduğunu anlayamadık kusura bakma kardeş belki yazdıklarım abest kaçıyordur ayıptır ama valla bi anlam getiremedim onu tanıdığını duydum bana senden başka hiç kimse yardım edemez bu kız neyin nesi amacı ney insanlarla dalgamı geçiyor amacı ney bana yardımcı olur aydınlatırsan çok sevinirim..gece gece bunları yazarak canını sıktıysam çok özür dilerim kardeş hayırlı geceler...
bunu yazmış.... yerin dibindeyim suan...... bana dediki bumu senin eşin... yerin dibindeyim kızlar...

Gerçekten eşinizde hiç gurur yokmuş!

Mesajda çok açık, karşısındakinin agzından laf almak için yazdıgı.

Acaba eski erkek arkadaşınız sizin hakkınızda kötü bir şey dese ne yapacaktı?
Ben en çok bunu merak ettim...

Ayrıca böyle bir davranışta bulunmasının sebebini de şuna bagladım.
kendisi pek çok kişiyle çok farklı şeyler yaşamış ki,
o nedenle sizi yokluyor!

Hani hep deriz ya evlenmeden önce her haltı yiyenler, kendi tabirleriyle ''el degmemiş kızlarla'' evlenmek isterler diye,
eşinizin yaptıgı tek kelime ile bu.

Sizin ''el degmemiş kız'' olup olmadıgınızı teyit etmek!

kittyy
19-11-2012, 20:34
Cudana konu sahibinin 2. evliliği
Bence o arayı merak ediyor.

Cudana
19-11-2012, 20:51
Cudana konu sahibinin 2. evliliği
Bence o arayı merak ediyor.

Öyle olsa bile kime ne ki?

O zaman boşanmış bir kadınla evlenmeyecekti beyefendi!!!

aqualilly
19-11-2012, 21:40
haklısın... her hatasını affettiim... bunuda onlardan sanıyor olabilir.. ama öyle olmıcak.... bu defa öyle olmamalı... ben bunu hakedecek hiç bişey yapmadım :(

yaptığı şey utanç verici ve onur kırıcı evet bunun için bir evlilik bitirilir mi işte ona bir şey diyemem. sakin olmaya çalışın biraz zamana bırakın ki soğusun olaylar, laf dalaşına girmeyin altında kalacağınız sözler söylemeyin diye düşünüyorum ben. sıcağı sıcağına insanın ağzından her şey çıkar sonra pişman olursunuz. ben olsam napardım; öncelikle büyük konuşmazdım "ayrılırım, boşanırım, öyle yaparım böyle yaparım" gibi ama sürüm sürüm de süründürürdüm ağzına ederdim kısacası.

eşiniz de istemezdi muhakkak ortaya çıkmasını, utanmıyor olsa sizden saklamazdı zaten. gemileri yakmayın bir anda kendinizi doldurdukça daha da hırslanırsınız. yazık daha yeni de evliymişsiniz inşallah iyi olur her şey.

sedaecrin
19-11-2012, 22:05
Mesajı görünce tekrar yine sana hak verdim.Yazık gerçekten çok yazık canım seni hakeden birisi değil belli ki çok sinir bozucu bir mesaj bu :47: .Allah yardımın olsun.

rouges
19-11-2012, 23:44
:53:
yazacak söz bulamadım

06ankara06
20-11-2012, 00:18
canım konunu baştan sona okudum ve ilk izlenimim şu; yorumların çoğu senin konunu şu şekilde anlayıp yorum yazmış kocan eski sevgiline msj atıp seni sormuş diye anlamış ve yorumunu buna dayanarak yapmış ANCAK arada şöyle bir fark var eşin bunu eşin değilken nişanlanıp ayrıldığınız dönemde yapmış bu önemli bir fark eşinken böyle bir msj atsa eski sevgiline pardon ama eşine KAV....AT denir(banlanmak istemiyorum birleştir) ama bunu nişanlıyken ayrıldığınızda yapmış ve msjından anlıyorumki terketmişsin bunun acısıyla yapmış....


he diceksinki haklımı yani KESİNLİKLE HAYIR ama evliyken yapılanlada nişanlandıktan sonra ayrılmışsınız hatta terketmişsin yapılan asla aynı değil...


bu evlilik senin açından eksiyle başlamış bunu inan kendimde bir yuva sahibi bir bayan olarak söylüyorum çünkü sen evlenmiş ayrılmışsın ve eşinin ilk evliliği....

bu asla senin eksin değil yanlış anlama ama maalesef çevre açısından kesinlikle eksi (aşamadık bunu)....


eşinle evlendin sen çevreyle evlenmedin ama en klas,ileri görüşlü erkek bile bu boşanmış kadın aldım yanlışmı yaptım acaba kısmını içten içe barındırır kiii sizin eşinizde bunu aşamadığını bu acabasını orda çok ortada belli etmiş emin değilmiş bu açıdan....


hani insanlar her zaman tam düşündüğü benimsediği şeylerde yapmazlar ya acaba doğrumu yanlışmı derken bir bakarsın olmuş yapmışız öyle bir evlilik yapmış içinden tam onaylayamadığı ama bir yanınında olur dediği bir evlilik yapmış malesefki...

haksızmı şu açıdan haksız genel türk erkeği böyledir zaten bunu yadırgamıyoruz artık biliyoruzda madem yapma be kardeşim kaldıramıyorsan alma bu kadını zorla değil ya...


alıcaksanda adam gibi kadının kaldırmayı geçmişini unutmayı bilceksin madem daha ötesi yok ....


eşiniz evlenmeden önceki bu acabaları varmış demekki ama evlenmeye karar verdiğine ve siz bilseydim seninle evlenmezdim dediğinize o yüzden söylemedim dediğine göre bunu aşmış ve sizinle evlenmiş bunu sizin geçmişinizi unutmanızı nasıl istiyorsanız sizde geçmişini unutun o msjıda silinki yoksa unutmazsınız okumak iyi gelmicek size...

eşiniz bu düşüncesini aşarak sizinle evlenmiş ve sizde lütfen evliliğinizi geçmişte yaptığı hata (evet büyük ama geçmişte bunu unutmayın) yüzünden bitirmeyin derim


çünkü bitirmekmi size iyi gelicek devam etmekmi derseniz eksileri artıları bir yere toplamanız ve karar vermeniz çok kolay olcaktık bir ayrılık yaşayıp boşanmış bir kadının toplumdaki yerini yaşamışsınız maalesef ve o eksilere bir eksi daha koyun derim bu ilkde değil 2. bitiş ve ilk hadi şanssızlık 2.de herkes hımmm kadında hata var herkes hatalı bir bumu iyi dicek maalesef...


inanın bu cümleleri kırılıcakmısınız diye çok düşünerek yazıyorum ama yaşamayın bunları düşünün diye size üzüldüğüm için yazmak zorunda hissediyorum kendimi bir borç gibi....


bakın bu size ağır gelen birşey hak veriyorum bunu bastıra bastıra söylüyorum ama maksat burda haklısınız diye sizi gazlamak değil çözüm bulmak olduğu için bunuda söylüyorum içiniz ısınsın eşinize diye; eşi aldatan,eşi her gece döven, içki içip eve para getirmeyip çalışmayan çoluk çocuk aç bırakan kocalarda duyuyoruz burda daha neleri var yaşamadan bilemeyiz ama ben eşimin hatalarında bunları düşünüp rahatlıyorum sizde düşünün en kötülerini okuyun ve düşünün....

birde şu aklıma geldi eşiniz hani terketmişsiniz ve nedenini anlamamış ya o sevgiliniz için onu terketiğinizi düşünüpte ona msj atmışta olabilir acaba onunlamı barıştı falan diye düşünmüşte olabilir buda bir fikir...




son olarakta şunu söylicem eğer eşinizi gerçekten seviyorsanız kızmışsınızdır ona ama gerçeten seviyorsanız daha fazla uzatıp ondan ayrılmayı düşünemezsiniz zaten herşeyden önce... çünkü insan sevdiğinden istesede ayrı duramaz içinden gelmez kendine kızar neden affetim diye neden yumuşadım diye ama genede gider onsuz duramaz sevmek gururla savaşmaktır,sevmek aklınla savaşmaktır, akıl kabul etmez ona gidip sarılmanı onu affetmeni ama kalbine söz geçiremez...

mlkctk
20-11-2012, 07:27
yaptım kızlar.... bu msjı önüne sundum. onun yaptıgını yapmadım. aradım ve gercegi ondan ögrendigimi acık yüreklilikle söyledim... şaşkındı baktı öyle sacma sacma ama bişey diyemedi. onun üstüne dedi bazı hataların telafisi yoktur.. ya beni hatamla kabul edicen yada cek git dicen. git dersen gelmem bi daha dedi. bende git dedim ama gitmedi.. sonrada tmm zaman gecsin bana kızgınsın gececek dedi sustu... ölede oturmus tv izlio.. şaka gibi...

nasıl olsa köprüyü geçmiş onun rahatlığı var birde senın adamda anlayamadığımız bir rahatlık var acayip derecede uzak durulası bi adamla maalesef evlenmişsin

bi erkek kadının gözünden düşeceğine damdan düşsün daha iyi

sebatiye
20-11-2012, 07:39
merhaba kızlar :( 3 gündür geçmeyen bi öfkeye sahibim. daha önce de konu acmıstım ordada bahsetmiştim daha yeni evliyim.. hersey yolunda gidiyordu.. ancak cuma aşkamı öyle bişey ögrendimki öfkem boyumu aştı.. eşim onunla evlenmeden önce görüştügüm kişiye mesaj yazmıs faceten. bundan 2 ay önce biz nişanlıydık ve ayrılmıstık bi tartısma yuzunden. ona benimle ilgili iyi kötü ne ögrenebilitim diye msj atmış (ama o cvp vermemiş) ve ben bunu tesadüfen 2 ay sonra ögrendim.. ne yazdın dedim seni sordum dedi. acaba senle ilgili ne söyler diye yazdım dedi. kızlar 3 gundur ayrı uyuyorum ondan bana dokunmasına bile izin vermiyorum. ne yapıcamı bilmiyorum. bi yanım ara o kişiyi ne yazdı tamamen ögren diyor bi yanım olmaz diyor kızlar bişey söyleyin nolursunuz.....


daha 2 aylık evliyken aynı şeyleri bende yaşamıştım.o zaman face yoktu.telefon etmişti.öyle kötü bir duruma düşürmüştü beni.sırf ondan gelen bir maili saklayıp okutmadan sildim diye olmustu bunlar.şimdi sürekli başına kalkıyorum.çok pişman.bir anlık kızgınlıkla yapılan bir şeydi.ilişkimizi hiç etkilemedi.deli gibi severek evlenmiştik çünkü.