PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bebek Erkek Mi Kiz Mi Nasil Anlariz?



nurx
11-07-2007, 08:51
BU İÇERİKLİ YAZILARSA VARSA AÇTIĞIM TOPİC İÇİN ÖZÜR ÇÜNKÜ DETAYLI BAKAMADIM DİĞER SAYFALARA.
12 HAFTALIK GEBEYİM. VE ULTRASONDA CİNSİYET BELİRLENMESİ İÇİN ÇOK ERKEN. BEN MERAKTAN ÇILDIRIORUM. ACABA BELİRTİLER VAR MI CİNSİYETİ ÖNCEDEN ANLAMAK İÇİN.
MESELA YE TATLIYI ÇIKAR HAKKIYI YE EKŞİ ÇIKAR AYŞEYİ DERLER:1rolleyes: AMA TAM TERSİNİ DİYENLERDE VAR. KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİOMU BU? KIZDA ANNENİN KALÇASI BÜYÜR, ERKEKTE KARIN BÜYÜR SADECE FALAN:bbo: YAAAA KIZLAR ALLAH AŞKINA KIZ VEYA ERKEK BEBEĞİ OLANLAR İPUCU VERSENİZE BANA:sm_confused:

SARI KIZ
11-07-2007, 09:14
Çin takvimine bir bak istersen. Benimki tutmuştu.

mybeans
11-07-2007, 09:23
Nurcum, benim popom büyüdü, karnım yanlara doğru genişledi sivri değil yani ve ilk üç ay bol bol erik yedim, çok uyudum, aşırı mide bulantım olmadı kızım olacak . Ben en çok karın popo şeklinin ipucu verdiğine inanmaya başladım.
ikili testtte BHCG değeri büyük çıkarsa kız küçük çıkarsa erkek olma ihtimali yüksekmiş diye bişeyler de okudum.
Erkek bebek cinsiyetini daha çabuk belli edermiş iyi bir doktor 12. haftada bile görebilirmiş.Eğer göstermiyor daha erken falan derlerse genelde kız oluyormuş. Bizde de öyle oldu.
Ayrıca yorumcu.com sitesinde bebek cinsiyeti diye bir bölüm var kız çıkmıştı doğru tuttu. Çin takvimi erkek diyordu tutmadı.
Şimdilik bunlar geliyor aklıma. Ben çok eğlenmiştim internetten cinsiyetini araştırırken. Umarım iyi vakit geçirirsin ve çooook sağlıklı ve şanslı bir bebeğin olur.

nurx
11-07-2007, 11:42
Çin takvimine bir bak istersen. Benimki tutmuştu.


canımcım son regl tarihim 17 nisan ama bebiş yapma girişimim 28 nisandaydı:utangac: ben çin takviminde işin içinden çıkamadım. nie diceksin ben nisan ayında hamile kalmış oluomuyum olmuomuum onu çözemedim. bi çok yere giriom otomatik hesaplayıcılar falan 17 nisansa regl tarihi efendim mayısta döllenme olurmuş felam, fisfisfis yani ilişki tarihi önemli değilmi hamile o zaman kalmış olmuomuum. çünkü nisan ise erkek mayıssa kız çıkıoda çin takvimindefisfisfis
sen benim için bi baksana:utangac:a.s.

nurx
11-07-2007, 11:45
Nurcum, benim popom büyüdü, karnım yanlara doğru genişledi sivri değil yani ve ilk üç ay bol bol erik yedim, çok uyudum, aşırı mide bulantım olmadı kızım olacak . Ben en çok karın popo şeklinin ipucu verdiğine inanmaya başladım.
ikili testtte BHCG değeri büyük çıkarsa kız küçük çıkarsa erkek olma ihtimali yüksekmiş diye bişeyler de okudum.
Erkek bebek cinsiyetini daha çabuk belli edermiş iyi bir doktor 12. haftada bile görebilirmiş.Eğer göstermiyor daha erken falan derlerse genelde kız oluyormuş. Bizde de öyle oldu.
Ayrıca yorumcu.com sitesinde bebek cinsiyeti diye bir bölüm var kız çıkmıştı doğru tuttu. Çin takvimi erkek diyordu tutmadı.
Şimdilik bunlar geliyor aklıma. Ben çok eğlenmiştim internetten cinsiyetini araştırırken. Umarım iyi vakit geçirirsin ve çooook sağlıklı ve şanslı bir bebeğin olur.

ben tatlı ekşi aklına ne geliosa yiorum ama erik hayatımda ağzıma sürmedim sürmemde:1rolleyes:
yani yiyecekten anlamam zor. uyku uyku uyku ve uyuşukluk var. midem hep davul gibi başka bi değişiklik yok o da gaz fisfisfis

Cinarefeninannesi
11-07-2007, 12:16
cnm ben hep ekşi yedım tatlı hastasıydım normalde tatlısız yapamazdım ama şimdi tatlıyı agzıma bıle almıyorum.benım karnım sıvrı gıdıyordu gören erkek dıyordu gercektende erkek bırde ben ıkı aylıktım hıssettım bebegımı erkek çocugu erken hıssedermış

EU1
11-07-2007, 14:42
BENİMDE YORUMCU TUTMUŞTUUU.ÇİN TUTMADI.AMA YORUMCU DAHA GÜVENİLİR GELİYO BANA...
http://www.yorumcu.com/baby/sexcalc.asp

SARI KIZ
11-07-2007, 15:27
canımcım son regl tarihim 17 nisan ama bebiş yapma girişimim 28 nisandaydı:utangac: ben çin takviminde işin içinden çıkamadım. nie diceksin ben nisan ayında hamile kalmış oluomuyum olmuomuum onu çözemedim. bi çok yere giriom otomatik hesaplayıcılar falan 17 nisansa regl tarihi efendim mayısta döllenme olurmuş felam, fisfisfis yani ilişki tarihi önemli değilmi hamile o zaman kalmış olmuomuum. çünkü nisan ise erkek mayıssa kız çıkıoda çin takvimindefisfisfis
sen benim için bi baksana:utangac:a.s.

Canım yaşın 32, çin takviminde 32 yaş için nisan ayı erkek görünüyor.Mayıs ayı için kız görünüyor ama bence son adetinin olduğu tarih önemlidir yani gebelik haftasını falan hesaplarkende son adet tarihine bakıyoruz ya o yüzden nisan ayını almalısın bence. Erkek diye tahminde bulunalım:1rolleyes:

bu arada benimde oğlum olucak ve hep tatlı yiyorum bulantım çoktu karnımda basketbol topu gibi, hatta sadece karnım var başka yerden kilo almadım.

belissimo
11-07-2007, 15:33
hepsi safsata ya bu cinsiyet belirleyicilerin.ancak erkek belirler naniknanik

nurx
11-07-2007, 15:43
Canım yaşın 32, çin takviminde 32 yaş için nisan ayı erkek görünüyor.Mayıs ayı için kız görünüyor ama bence son adetinin olduğu tarih önemlidir yani gebelik haftasını falan hesaplarkende son adet tarihine bakıyoruz ya o yüzden nisan ayını almalısın bence. Erkek diye tahminde bulunalım:1rolleyes:

bu arada benimde oğlum olucak ve hep tatlı yiyorum bulantım çoktu karnımda basketbol topu gibi, hatta sadece karnım var başka yerden kilo almadım.


BAŞKA Bİ ARKADAŞTA EKŞİ YİYİP TATLI YEMİOMUŞ AMA ONUNDA ERKEKMİŞ. SANIRIM HERKESE GÖRE DEĞİŞİO.

YORUMCU COM DA KIZ ÇIKIO, ÇİN TAKVİMİ ERKEK:bbo:

ALLAHIM İNŞALLAH SAĞLIKLIDIR, ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HEP Bİ OĞLUM OLSUN İSTEMİŞTİM SANIRIM KIZ OLUCAKfisfisfis SAĞLIKLI OLSUNDA ASLINDA NE OLURSA OLSUN AMA NAPİİM ELİMDE DEĞİL MERAK EDİORUM:utangac:

EU1
11-07-2007, 15:46
Canım yaşın 32, çin takviminde 32 yaş için nisan ayı erkek görünüyor.Mayıs ayı için kız görünüyor ama bence son adetinin olduğu tarih önemlidir yani gebelik haftasını falan hesaplarkende son adet tarihine bakıyoruz ya o yüzden nisan ayını almalısın bence. Erkek diye tahminde bulunalım:1rolleyes:

bu arada benimde oğlum olucak ve hep tatlı yiyorum bulantım çoktu karnımda basketbol topu gibi, hatta sadece karnım var başka yerden kilo almadım.

SARIKIZ ŞÖYLE HESAPLICAKSIN CNM.30 GÜNDE BİR ADET OLUYOSAN SON ADETİNE 15 EKLE.28 GÜNDE OLUYOSAN 14 EKLE.ANLADINMI CNM.O ZAMAN HANGİ TARİHTE KALDIĞIN ÇIKACAKKK

EU1
11-07-2007, 15:47
Yorumcuyu Da Deneyin Derimmmmm

nurx
11-07-2007, 15:49
İİDE KIZLAR BEN KESİN HAMİLE KALDIĞIM GÜNÜ BİLİORUM 28 NİSAN AKŞAMI:utangac: 15 VEYA 14 EKLEMEM GEREKİOMU İLLAfisfisfis

EU1
11-07-2007, 16:00
Yani Mesela Ben 15 Araliksa Diyelim 30 Gün Sürüyo Arti 15 Yapyom.30 Aralikta Kalmiş Oluyorum.yorumcuda Bu Işe Yarar Ama çin De Direk Son Adete Bakiliyoooooooo

SEMA_24
11-07-2007, 16:18
benim iki takvimdede kız çıkmıştı ama oğlum olacakmış.ben hep tuzlu yedim tatlıdan nefret ettim.bide karnım ortada var sadece top gibi göğüslerin çok kararırsa erkek basenler büyürse kız diye biliyorum canım.bide göbeğimde tüyler artmıştı. ama hep hayırlısı sağlıklısı diye dua et.az kalmış öğrenmene ben 17.haftada öğrenmiştim.

EU3
11-07-2007, 16:27
BU İÇERİKLİ YAZILARSA VARSA AÇTIĞIM TOPİC İÇİN ÖZÜR ÇÜNKÜ DETAYLI BAKAMADIM DİĞER SAYFALARA.
12 HAFTALIK GEBEYİM. VE ULTRASONDA CİNSİYET BELİRLENMESİ İÇİN ÇOK ERKEN. BEN MERAKTAN ÇILDIRIORUM. ACABA BELİRTİLER VAR MI CİNSİYETİ ÖNCEDEN ANLAMAK İÇİN.
MESELA YE TATLIYI ÇIKAR HAKKIYI YE EKŞİ ÇIKAR AYŞEYİ DERLER:1rolleyes: AMA TAM TERSİNİ DİYENLERDE VAR. KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİOMU BU? KIZDA ANNENİN KALÇASI BÜYÜR, ERKEKTE KARIN BÜYÜR SADECE FALAN:bbo: YAAAA KIZLAR ALLAH AŞKINA KIZ VEYA ERKEK BEBEĞİ OLANLAR İPUCU VERSENİZE BANA:sm_confused:

canım bence engüzeli ultrasyondaki görününce belli olması en garantisi bende 10 haftalık hamileyim pazartesi doktora gittim gelcek ay belki cinsiyetinide öğrenebiliriz dedi belki iki hafta sonra falan seninde belli olur gönlünden ne geçiyorsa inşallah o olur hayırlı ve sağlıklı olsun Allah'ın izniyle.

nurx
12-07-2007, 09:42
hamilelikte kabızlık söz konusu yanılmıosam ama benim aşırı gaz ve ishal sorunum var. illa kabız olmalımıyım normalı o mufisfisfis

kmercanefe
12-07-2007, 11:28
canlarım benimkini dr 14 haftalıkken söyledi ama herkeste farklı olabilir tabi bebişin duruş şekli de önemli inşallah hayırlısı uğurlusu olsun nurx :)

nurx
12-07-2007, 11:49
canlarım benimkini dr 14 haftalıkken söyledi ama herkeste farklı olabilir tabi bebişin duruş şekli de önemli inşallah hayırlısı uğurlusu olsun nurx :)



canımcım sağlıklımı die paranoya yaparken, eşim tel açıo sakın kız olmasın dio şaka gibi dimi:1shok:

ilk evliliğinden kızı var, bu erkek olmalı dio yoksa haftanın 5 günü annemde kalırmış bebeksenağlama

bunaldııııııımmmmmm bebeğin cinsiyeti benim elimde sanki bile bile üstüme gelio bazen güyya şaka yapıo ama kız istemediğini kesin biliorumsenağlama

bende erkek istiorum ama olmazsa napiiimsenağlama

moonshine76
12-07-2007, 12:26
Semacim bugün doktordaydimya oglan cikti.Ilk hissim malesef yaniltmadi. Hayirlisi yinede ama agladim ya doktorun yaninda ilk oglan dediginde, dur birdaha bakayim iyice dedi ama yinede oglan dedi. Ilk cocugum (10 ) erkek olmasaydi böyle üzülmezdim yanlis anlamayin kizlar. Allah saglik sihhat versin tabi.

moonday79
12-07-2007, 12:45
Çin takvimine bir bak istersen. Benimki tutmuştu.

Bende tutmadı ama çin takvimi. Bunlar eğlencelik şeyler arkadaşlar önemli olan bebeklerimizin sağlıklı olması.

dilos
12-07-2007, 13:19
Canim Ben Oglumda öyle Bi Eksi Yedimki Herkez Kizin Olcak Dedi 2 Inci Bebegimdi Ilk Kizdi Zaten Bende Sevindim Cünkü Gene Kiz Istiyodum Ama Erkek Oldu Bunlar Hep Hurafa Inanma Yada Kisiye Göre Degisiyor Demekki Saglikli Olsunda Kiz ; Oglan Ne Fark Ederki

BEGÜM55
13-07-2007, 08:39
Canım benim bir kızım var şimdide hayırlısıyla oğlum olucak. kızıma hamileyken 5 ay hareketlerini hissetmemişdim ama bu sefer çok erken hissettim sanırım 2 aylıkdı erkekler erken hareketlenirmiş ve kızımda mide bulantım pek yokdu. bundada hala her sabah kusuyorum. ve 13. haftada cinsiyetini öğrendim kızım 18 haftalıkdı öğrendiğimde

*mavili*
13-07-2007, 09:42
benimde karnım var başka kilo bile almadım..hem tuzlu yiyorum hem tatalı daha hiç aşermedim.sadece bi yerden burnuma yemek kokusu falan gelirse canım çekiyor.karnım badem yağı sürmediğim halde tüylendi göğüslerimin ucu kapkara ve çok belirgin.hiiç kusmadım...kız bebek anneleri çirkinleşir derler bende hiç değişiklik yok...3,5 aylıkken hissettim bende bebği ama bi kere.çin takvimi ve yorumcuya göre erkek..cinsiyetini sorarsan yarın öğlen öğreneceğiz inşallah...bana herkes erkek diyor bende oğlum olsun çok isterim ama rabbim sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah....

waterhardeningsteel
13-07-2007, 10:10
ben de kiz annesi oluyorum. belirtiler soyle oldu. mide bulantisi kusma yok. istah yok. aserme yok. tatlidan sogudum canim hic istemedi. eksiye meilim de olmadi ama tatlidan uzaklastigimi soyleyebilririm.hic kilo almadim henuz. karnim da varla yok arasi . eskisine oranla cildimde cok guzel bi ifade ve guzelik var diyebilriirm. sivilcenin s si kalmadi ve engim guzellesti. keske hep boyle kalsam cok dah aguzel bi kadin oldum. maske falan yok. gogus uclarim buyudu ama kararmadi(erkek karatirmis diye duymustum) gobek te falan killanma da yok. hatta kilarimin eskisinden daha gec ciktigini frkettim. ha bi de . dikkat edin. benim bebek karnimin sol tarafinda. bebek soldaysa eger kiz diyorlar . allah herkeisn gonlune gore versin .

moonshine76
13-07-2007, 10:38
Belirtilerim söyle : Ilk üc ay bulantim olmadi diyebilirim ,ücten sonra basladi hareketli olursam ozaman oluyor.kokudan tiksinmedim.
ilk üc ay et cekiyordu canim simdi tiksiniyorum bile diyebilirim. Üc aydan sonra erikci oldum ve meyve yedim yiyorum cok. tatli hic yemiyorum.
Karnimda tüylenme oldu, gögüs uclari karardi, sag tarafimda batma oluyor sanirim sagimda bebek.
Sivilcelenme oldu ,hafif hafifte günes lekeleri görüyorum.

Bende erkek annesi olacakmisim. Ama hala bir dahaki randevuya kadar kiz ümidim var.

Mev*Can
13-07-2007, 15:45
ekşi tatlı bunlar bahane herkesin hamileliği farklı en iyisi 16 haftay akadar bekle net cevap alırsın

Asud
14-07-2007, 10:58
Kesinlikle kisiye gore degisir diye dusunuyorum.
Benim 4,5 ay midem deli gibi bulandi, kusmalardan hastanelik oldum. cildim cok bozuldu. Hala ara ara mide bulantilarim devam ediyor. Karnimda tuylenme oldu. Eksi agzima surmuyorum. Eskiden oldugundan daha fazla tatli seviyorum. Onume getirsinler her daim yerim. As ermem yok, aklima sokarlarsa tatli yemek istiyorum sadece. Cin takvimi, yorumcu takvimi vs. eglenceli buldugum icin baktim. Baska takvim varsa onlara da bakabilirim. Yorumcu tutmadi, cin takvimi tuttu. Insallah bir KIZIM olacak. :)))
Gordugun gibi yazilanlardan ortak seyler de var ama tutmayanlar da var. Sonucta ihtimaller hep %50 % 50 olduguna gore istatistik kolay oluyor sanirim :Roflol:
Arkadasin da dedigi gibi sen ilk kontrolunu bekle, insallah gosterir. Ama emin ol ilerleyen haftalarda cinsiyetin hic onemli olmadigini farkedeceksin. HEr ikisi de ayni, once saglikli olsun :)

*mavili*
14-07-2007, 11:42
belirtiler herkesde farklı çıkıyor.....ben yazmıştım zaten belirtilerimi bebişim kız.prensesim benimmm

moonshine76
14-07-2007, 12:55
Kizlar birde su sayfaya bakin galiba 20. haftadan önce doktorlarin yanilmasi cok mümkün sanirim. ne dersiniz ?
http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.h-tml

waterhardeningsteel
14-07-2007, 13:51
tabi ki mumkun. ama gunumuzde artik ultarsonlar oyle gelismis ki . biraz zor oluyor yanilmak. mesela benim bebek acmis bacaklarini , e en ufak bi cikntisi yok arada, doktorlar 20. haftaya kadar degisebilir dese bile. hic olur mu. 16 haftadir cikmayan pipi hic 4 haftada cikar mi di mi ama? bence cok cok cok nadir oluyor . ama yine de .son gune kadar kiz denilip te dogurunce erkek oldugu anlailan bbekler duydum. ya da tam tersi . kizken erkek sanilan dsaha fazla tabi.

cachymyn
16-07-2007, 17:23
benım 6 aylık olduğu halde hala karnım hamıle karnı gıbı değıl gorenler analamıo bıle hamıle olduğumu benım goğsum popom buyudu karnımda yayıla yayıla buyuyo kız dıyolardı hakkatende tuttu kızım olacak kısmetse.

kelebek.81
17-07-2007, 14:25
benim oğlum 12. haftada gösteri pipisini ve 15.haftada tastikledi doktor erkek olduğunu.Kız bebeklere daha düşükünümdür ama içime hep erkek doğuyordu ve şimdi benim bebeğimden kıymetlisi yok içine ne doğuyosa o derim ben.hiç tatlı yemedim hem ekşi aşerdim ama erikten tiksindim sigaradan tiksindim,bulantım az oldu onda da hiç çıkarmadım daha çok hamurişi ve et aşerdima.s sebzeden bi dönem tiksindim şimdi fazla olmamakla beraber yiyorum,göğüs uçlarım kararmadı karnım kıllanmadı 7 kiloyuda heryerime aldım:teytey:

Beany
17-07-2007, 16:55
selam kıslar ,
bu cinsiyet mevsusunda yeni bişilewr duydum bilimsel bi araştırma gebeliğin 10-12 .haftalarında yapılat ikili test sonuçlarına göre yapılan free beta -hcg hormon değerlerine göre cinsiyet tespiti yapılıyormuş ama araştırma daha çok yeni .ne kadar tutar orasını bilemem ama yinede eğence amaçlı bebeğinin cinsiyetini öğrenen anneler bu testi bu haftalarda yaptırdılarsa değerleri yazıp karşılaştırma yapabilirir . eğer free beta-hcg 30 dan az ise erkek bebek, 50 den sonrası kız bebkmiş .bakalım doğru çıkacakmı bu tespit.

deniz...
18-07-2007, 10:06
slm ben de 28 haftalık hamileyim çin takviminde erkek yorumcuda kız çıktı ilk 3 ay sırf tatlıyla beslendim göğüslerim karadı karnım top gibi bütün belirtiler erkek ama bebeğim kız şuan söylediğimde bile yok yok erkek diyorlar kişiye göre değişiyo sanırım

nurx
19-07-2007, 11:32
:dance: şimdi doktordan geldim bissürü test yaptılar ama test sonuçları c.tesi elime geçicek. ay kızlar benim bebiş 14 haftalık olmuşmuş bi oynak bi oynak maşallah bebişime:nazar: hoppidi hoppidi oynuo:Roflol:

walla eğer kızsa fazla oynak olcak:Roflol: ikili test yaptırdım ii çıktı:nazar:

fazla kilo almışım:utangac: doktor zayıflarda cinsiyet daha ii belli oluo dedi:utangac: emin değilim ama erkeğe benzio dedisırnaşık şey

kızlar bişii sorcam 13 veya 14 haftalıkken dakikada kalp kaç kez atıodu. benim bebişin 160 atıo dkda. kalp atışına göre de cinsiyet belli oluo diolar ama doktor saçma dedi. bilen varsa istatiklik yapalım:dance: 140dan az atıosa erkek 140 dan fazla atıosa kız hurafe mi değil mi?

waterhardeningsteel
19-07-2007, 12:23
:dance: şimdi doktordan geldim bissürü test yaptılar ama test sonuçları c.tesi elime geçicek. ay kızlar benim bebiş 14 haftalık olmuşmuş bi oynak bi oynak maşallah bebişime:nazar: hoppidi hoppidi oynuo:Roflol:

walla eğer kızsa fazla oynak olcak:Roflol: ikili test yaptırdım ii çıktı:nazar:

fazla kilo almışım:utangac: doktor zayıflarda cinsiyet daha ii belli oluo dedi:utangac: emin değilim ama erkeğe benzio dedisırnaşık şey

kızlar bişii sorcam 13 veya 14 haftalıkken dakikada kalp kaç kez atıodu. benim bebişin 160 atıo dkda. kalp atışına göre de cinsiyet belli oluo diolar ama doktor saçma dedi. bilen varsa istatiklik yapalım:dance: 140dan az atıosa erkek 140 dan fazla atıosa kız hurafe mi değil mi?


hayirli olsun hayatim. insallah ta gonlun ne istiyorsa cinsiyeti o olur. kac atarsa ne bilmiyorum ama bazi doktorlarin kalp atisindan anladim bu kiz bu erkek vs dediklerini duydum. nerden anliyolar bilmiyorum ama ilk zamnlar kalp atisindan anlayan doktorlar varmis

nurx
19-07-2007, 14:09
saol canımcım
hep diolarda o tip doktorlar bize rastgelmio:1rolleyes:

nurx
23-07-2007, 08:09
kızlar bişii sorcam

19/07 de sat tarihime göre 13 hafta 2 günlük gebeyim

crl ye göre 13 hafta 6 günlük.
kafama takıldı adet tarihinin ilk gününe göre yani sat, yumurta o zaman oluşmuo mu? çocuğun ölçülerine bakıldığında adet tarihimden daha öncesine gidilmiş oluo. bu çocuğun ebatlarımı büyük yoksa benim yumurta bi önceki regl tarihimde atılmayan yumurtamı:Roflol:

ne soru sordum yaw:Roflol:

EU1
23-07-2007, 10:09
cnm orda ayrı ayrı 3 sonuç olur bpd fl ve ac diye burada önemli olan bpd dir.her hafta değişebilir.senin beslenmene ve bebişin gelişimine bağlı.bazen ileride bazen geride olabilirr...hamiş kaldığımız gün önemli aslında...

lapa
23-07-2007, 10:34
kızlar bişii sorcam

19/07 de sat tarihime göre 13 hafta 2 günlük gebeyim

crl ye göre 13 hafta 6 günlük.
kafama takıldı adet tarihinin ilk gününe göre yani sat, yumurta o zaman oluşmuo mu? çocuğun ölçülerine bakıldığında adet tarihimden daha öncesine gidilmiş oluo. bu çocuğun ebatlarımı büyük yoksa benim yumurta bi önceki regl tarihimde atılmayan yumurtamı:Roflol:

ne soru sordum yaw:Roflol:

canımmm selam bana doğum tarihini son adet tarihini ve hangi aydan beri çalışmalarr varryerimseniben söölermisin ???Şeniz

nurx
23-07-2007, 14:27
canımmm selam bana doğum tarihini son adet tarihini ve hangi aydan beri çalışmalarr varryerimseniben söölermisin ???Şeniz

DİĞER SAYFADA DA CEVAPLADIM AMA BURDAN YAZIYIM Bİ DAHAyerimseniben

17/04/2007 SON REGL TARİHİM
02/05/1975 DOĞUM TARİHİM

BABY YAPTIMIZ GÜN 28/04/2007:Roflol:

lapa
23-07-2007, 15:21
DİĞER SAYFADA DA CEVAPLADIM AMA BURDAN YAZIYIM Bİ DAHAyerimseniben

17/04/2007 SON REGL TARİHİM
02/05/1975 DOĞUM TARİHİM

BABY YAPTIMIZ GÜN 28/04/2007:Roflol:

canım www.yorumcu.com dan sende bakabilirsin ama ben senin yerine baktım 28 nisan kız görünüyo 29 olsaymışş erkek bakalım doğru çıkcakmı???

gerçi allah sağlıklı eli ayağı düzgün kucağına almak nasip etsin:1hug:

EU1
23-07-2007, 15:45
Ama Yorumcuda Adet Araliğida önemli Yani 28 Gün Mü 30 Gün Mü Ona Göre Bakmak Lazim

EU1
23-07-2007, 15:51
http://www.yorumcu.com/baby/sexcalc.asp BENCE BURDAN Bİ DENE CNM

EU1
23-07-2007, 15:56
Benim Yoruma Göre De Kiz Oluyo Seni Cnm Nurx

nurx
04-08-2007, 16:05
Benim Yoruma Göre De Kiz Oluyo Seni Cnm Nurx

ÇİN TAKVİMİNE GÖRE ERKEK YORUMCUYA GÖRE KIZ ÇIKIODU YA

BEN BİR HAFTADIR BACAKLARINI AÇMASINI BEKLİORUM BUGÜN AÇTI VEEEEEEEEEEEEEEE
SONUÇ %99 ERKEK ÇIKTIIIIIIIIIIIIIIIIII:sm_cool::dance::teytey:

ACABA YANILIOR OLABİLİRMİ:uhm:

EU1
12-08-2007, 01:17
slm bengis ordamisin

meldam
12-08-2007, 11:40
bu konu uzmanlık alanım oldu oğlumda dr gitmekten hastalar dr görünmeden ben kapıda durup senin kız senin oğlan diye tahmin ediyordum öncelikle dr bana dediği regl bittikten sonra ilk 15 gün ilişkide kız oluyor son 15 gün ise erkek test ettim onayladım birsürü kişidede hesap yaptım .sonrasında erkek ultrasounda hemen şekli belli oluyor kızın ise daha geç oluşuyor,sonra erkekte en çok göbek sivri oluyor kızda ise basen kilo alıyor bunlar benim bildiklerim daHADA VAR AMA YİNEDE ALLAHIN dediği olur ALLAH herkese sağlıklı hayırlıçocuklar nasip etsin

zeliha42
12-08-2007, 12:27
BOŞVER ÇOKTA TAKMA KAFANA .
RABBİM HAKKIMIZDA HAYIRLISINI VERSİN.
SAĞLIKLI,SIHHATLİ,ELİ AYAĞI DÜZGÜN VERSİN.
AMİN...

derenceren
30-10-2007, 10:45
selam arkadaşlar evet bende hamileyim 14 haftalık...allah nasip ederse ikinci kez anne oluyorum.ilk hamileliğimde deliler istifra etmiştim bunda çok rahat bi hamilelik geçiriyorum...inşallah böyle devam eder.herkese selamlar yerimseniben

tugbiş
30-10-2007, 12:44
BU İÇERİKLİ YAZILARSA VARSA AÇTIĞIM TOPİC İÇİN ÖZÜR ÇÜNKÜ DETAYLI BAKAMADIM DİĞER SAYFALARA.
12 HAFTALIK GEBEYİM. VE ULTRASONDA CİNSİYET BELİRLENMESİ İÇİN ÇOK ERKEN. BEN MERAKTAN ÇILDIRIORUM. ACABA BELİRTİLER VAR MI CİNSİYETİ ÖNCEDEN ANLAMAK İÇİN.
MESELA YE TATLIYI ÇIKAR HAKKIYI YE EKŞİ ÇIKAR AYŞEYİ DERLER:1rolleyes: AMA TAM TERSİNİ DİYENLERDE VAR. KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİOMU BU? KIZDA ANNENİN KALÇASI BÜYÜR, ERKEKTE KARIN BÜYÜR SADECE FALAN:bbo: YAAAA KIZLAR ALLAH AŞKINA KIZ VEYA ERKEK BEBEĞİ OLANLAR İPUCU VERSENİZE BANA:sm_confused:

canım ben hamile değilim ama kızda annenin kalça ve basenlerin genişlediğini ve çirkinleştiği,erkek çocukta ise karın sivri şekilde ve annenin güzelleştiğini duymuştum yerimseniben

nurx
08-11-2007, 16:44
EVET ŞEKERCİM DOĞRU KARNIM ALDI BAŞINI GİDİO sırnaşık şey
SİVRİ ARKADAN BAKINCA DİİLDE YANDAN BAKINCA HAMİLE OLDUĞUM ANLAŞILIOa.s

zeynep215
15-09-2008, 15:05
kusura bakma ama güzelim bunların hepsi safsata sakın inanma
millete kalsa benim 2 tane oğlum olması gerek ama 1 kızım var diğer kızımda yolda kaydirigubbakcemile5 hiç kıza işaret bişeyim yoktu ama kızım oluyor
topu topu 1 ayın kalmış canım öğrenirsin yakında hiç bu söylenenlere kulak asmaa.s.

neseliyasmin
15-09-2008, 16:54
Kizlar birde su sayfaya bakin galiba 20. haftadan önce doktorlarin yanilmasi cok mümkün sanirim. ne dersiniz ?
http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.h-tml

yalnız o dediğin sitede 11 haftalıkken bebeğin duruş şekline göre kız mı erkek mi olduğunu vermişler.ultrasonda 30 derecelik bir açıyla yukarı doğru duruyorsa erkek, eğer daha paralel duruyorsa kız diyor.

neseliyasmin
15-09-2008, 16:59
selam kıslar ,
bu cinsiyet mevsusunda yeni bişilewr duydum bilimsel bi araştırma gebeliğin 10-12 .haftalarında yapılat ikili test sonuçlarına göre yapılan free beta -hcg hormon değerlerine göre cinsiyet tespiti yapılıyormuş ama araştırma daha çok yeni .ne kadar tutar orasını bilemem ama yinede eğence amaçlı bebeğinin cinsiyetini öğrenen anneler bu testi bu haftalarda yaptırdılarsa değerleri yazıp karşılaştırma yapabilirir . eğer free beta-hcg 30 dan az ise erkek bebek, 50 den sonrası kız bebkmiş .bakalım doğru çıkacakmı bu tespit.

benimki 33 bu durumda erkek oluyor ama cinsiyetini daha öğrenmediğimiz için bir yorum yapamıyorum cinsiyeti öğrenince tutup tutmadığını bildiririm

Gideriz_nurlu_yolu
16-09-2008, 07:53
Arkadaşlar şu yorumcudan ben bir türlü bakamadım. Rica etsem bana da bir bakar mısınız? Neler gerekiyor. Son adet tarihim 4 Temmuz doğum tarihimde 13, 09, 1978 umarım yeterli gelmiştir. Şimdiden çok sağolun....

meleğimsin
16-09-2008, 08:53
arkadaşlar aynen ya bende anlamadım hamile kalınan tarihi istiyor ne bilim ben ne zaman kaldım bilen arkadaşlar banada yardımcı olabilirler mi lütfen sat 3 ağustos doğum tarihim 12.08.1988

Gideriz_nurlu_yolu
16-09-2008, 09:39
Arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr neden hala bir bakmadınız merak ediyorum....

nurgul8688
09-03-2010, 10:45
Arkadaşlar selam,
Aranıza yeni katıldım, bende hamişim:)
Bebişimin cinsiyetini çok merak ediyorum. Ama yorumcudan bakamadım.
Rica etsem bakabilir misiniz?
Son adet tarihim 8 yada 9 ekim 2009
30 günde bir adet görüyorum.
04.09.1987 doğumluyum.
Şimdiden teşekkür ederim :)

ahusu
25-12-2010, 12:40
ben 18 haftalık hamileyim ama hala bebişimin cinsiyeti belli olmadı geçen hafta doktorum büyük ihtimalle kız dedi....
doktorumu değiştirmem gerekiyordu şimdi bir doç.e gidiyorum oda büyük ihtimalle erkek dedi ama kesin sonu yaklaşı 1 ay sonra 4 boyutlu ultrasonda belli olur dediii kafam çokkk karıştı yaaa belirtilere göre çoğu kişi kız diyor ben tatlısız yaşayamam ama lşimdi yiyemiyorum sürekli ekşi şeyler yiyorum turşuu aşeriyorumm karnım pek belli değil biraz kilom var ama sivri değil yanlara doğru geniş çok bulantımda olmadı sadece ilk aylar oldu çok uykummm geliyorduuu sürekli uyuyordum...
anlamadımm gitti günler geçmiyorrr....:49:

clrscr
18-01-2011, 18:51
bence aserme ve cinsiyetin alakası yok

berfinbilgen
05-08-2011, 13:36
BENİMDE YORUMCU TUTMUŞTUUU.ÇİN TUTMADI.AMA YORUMCU DAHA GÜVENİLİR GELİYO BANA...
BabyPlan® Cinsiyet Öngörü Takvimi - Bebek Cinsiyet Tahmini, Bebek Cinsiyeti Belirleme (http://www.yorumcu.com/baby/sexcalc.asp)

üyelik istiyor............

ayseNURADA
06-08-2011, 08:42
ahusu ben de aynen senın anlattığın gibiydim hiç eksiksiz yani.benım kızım oldu cnmm

ciceimboceim
24-08-2011, 19:13
ben tatlı ekşi aklına ne geliosa yiorum ama erik hayatımda ağzıma sürmedim sürmemde:1rolleyes:
yani yiyecekten anlamam zor. uyku uyku uyku ve uyuşukluk var. midem hep davul gibi başka bi değişiklik yok o da gaz fisfisfis

kızlarrr,ben bundan 9 sene önceki hamileliğimde bi dünya erik yiyodum,öyle böyle deil yanii,yatağımın yandaki komidin çekmecelerini boşaltıp erikle doldurmuştum elimi attığımda erik elime gelmeliydi o derece yani meğer erkekmişşşşşş .))

eylul_kumsal
31-05-2012, 08:36
mrb anne adayları ben yeni üye oldum sayfaya bende hamileyim 4 bitirdim 5 qirdim yeni ama hala kız erkek olduqunu bilmiyorum doktor çok zayıf ve qöstermiyor kendini dedi.ben hem tatlı yiyorum hem ekşi ama qenelde tatlıyı daha çok seviyorum ve karnım sivri yanlara doqru qitmiyor sizce erekmi kız mı bu arada allah herkese saqlıklı evlatlar verir inş

eylul_kumsal
31-05-2012, 08:39
[QUOTE=ahusu;16812098]ben 18 haftalık hamileyim ama hala bebişimin cinsiyeti belli olmadı geçen hafta doktorum büyük ihtimalle kız dedi....
doktorumu değiştirmem gerekiyordu şimdi bir doç.e gidiyorum oda büyük ihtimalle erkek dedi ama kesin sonu yaklaşı 1 ay sonra 4 boyutlu ultrasonda belli olur dediii kafam çokkk karıştı yaaa belirtilere göre çoğu kişi kız diyor ben tatlısız yaşayamam ama lşimdi yiyemiyorum sürekli ekşi şeyler yiyorum turşuu aşeriyorumm karnım pek belli değil biraz kilom var ama sivri değil yanlara doğru geniş çok bulantımda olmadı sadece ilk aylar oldu çok uykummm geliyorduuu sürekli uyuyordum...
anlamadımm gitti günler geçmiyorrr....:49:[/QUOTE
cnm bende 18 haftalık hamileyim.bana da dedi kız ama kesin deqil dedi bende doktorumu deqiştircem.ben hem ekşi hemde tatlı seviyorum ama tatlıyı daha çok seviyorum benim karnım sivri yanlara doqru qidiyorsa kızdır muhtemelen cnm saqlıklı olsunlarda ilk önce ama insan merak ediyor cinsiyetlerini işte

eylul_kumsal
31-05-2012, 08:45
Bende tutmadı ama çin takvimi. Bunlar eğlencelik şeyler arkadaşlar önemli olan bebeklerimizin sağlıklı olması.

aynen cnm katılıyorum sana bende

eylul_kumsal
31-05-2012, 08:50
BOŞVER ÇOKTA TAKMA KAFANA .
RABBİM HAKKIMIZDA HAYIRLISINI VERSİN.
SAĞLIKLI,SIHHATLİ,ELİ AYAĞI DÜZGÜN VERSİN.
AMİN...

amin cnm aminnnnnnnnnnn

fadiming
31-05-2012, 12:20
ben 18 haftalık hamileyim ama hala bebişimin cinsiyeti belli olmadı geçen hafta doktorum büyük ihtimalle kız dedi....
doktorumu değiştirmem gerekiyordu şimdi bir doç.e gidiyorum oda büyük ihtimalle erkek dedi ama kesin sonu yaklaşı 1 ay sonra 4 boyutlu ultrasonda belli olur dediii kafam çokkk karıştı yaaa belirtilere göre çoğu kişi kız diyor ben tatlısız yaşayamam ama lşimdi yiyemiyorum sürekli ekşi şeyler yiyorum turşuu aşeriyorumm karnım pek belli değil biraz kilom var ama sivri değil yanlara doğru geniş çok bulantımda olmadı sadece ilk aylar oldu çok uykummm geliyorduuu sürekli uyuyordum...
anlamadımm gitti günler geçmiyorrr....:49:
ben erkek hissettim seninkini:)
ekşi tatlıya hiç takılma bence,arkadaşımda tatlı severdi ama hamileliğinde ekşi yedi oğlu var şimdi maşallah,bide bulantı falan yaşamadı. ekşi tatlı değilde peynir et bence daha belirgin onları canı çekenın oğlu oluyor.sağlıklı olsunlar inş...

DilaNaz
31-05-2012, 17:50
ilk hamileliğimde inanılmaz tatlı yedim kızım oldu.

bu sefer ilk aylarda et,peynir ,yoğurt ve ekşi ,acı

çok yedim dr.erkek dedi....

oZdEnIzEr
31-05-2012, 20:37
valla ilk hamileliğim bu, normalde tatlı hastası oldugum halde ben gebeliğimde hiç tatlı yemedim, ayran,peynir, acı, ekşi, turşu vs yedim bide çok dondurma yedim meyvede çok canım istiyo kızım olucakmış.

BenOyku
04-06-2012, 12:26
yorumcu coma üye oldum cinsiyet tahminine bakabilmek için ama sanırım ücretliymiş değil mi?

boncuk8167
18-07-2012, 13:06
kızlar bu topingi devam ettirelim ben 15 haftalık hamişim dr kıza benziyo dedi bende erkek istiyorum dr yanılmış olabilirmi 15şici hafta erkenmi cinsiyet için bu haftalarda yanılan oldumu lütfe yardım edin

ebru_1907
19-07-2012, 12:35
genelde erkekte sıvrı bır karın cıkıyor derler benımde öyleydı kızlarda kalcalar yayılıyor öyle sıvrı karın cıkmıyor ama tatlıla eksıyle alakası yok ben tatlı pek sevmem hamıleyknede ekşi yedım genelde tursu faalan ama ayseyı cıakrmadım:52: am karnım sivriydı hergören erkek mı dıyordu karın sıvrılıgı erkek oluyor yanı genelde benım 12.haftada cıkmıstı ıyı bır ultrasonda ıyı bakan dr anlayabılıyor meseal bızım bır komsuya doguma kdar kız demsıler hersey pespembe alınmıs bır doguyor erkek:52:pembelerı gıydırmısler artık erkege

ebru_1907
19-07-2012, 12:39
kızlar bu topingi devam ettirelim ben 15 haftalık hamişim dr kıza benziyo dedi bende erkek istiyorum dr yanılmış olabilirmi 15şici hafta erkenmi cinsiyet için bu haftalarda yanılan oldumu lütfe yardım edin

14.hafta erken degıl bence normal benım 12.haftada erkek dedı dr öylede oldu erkekte yanılmaz heralde cınsel organdan bellı olur erkekse senın pipiyı göbek kordonu sanıppta kız demıs olmaz heralde bırde nezman hamıle kaldın bılıyomusun yyumurtlama gününde ılıskıye gırınce erkke oluyor benım öyle oldu

bedef
12-08-2012, 14:30
kızlar bende 13 haftalığım ilk bebeğim erkek onda gerçekten çok tatlı yemiştim hatta doğumdan sonrasında bile tatlıya karşı ilgim hiç azalmadı .ama şimdi neredeyse krizimi yendim.arada sadece bisküvi ve dondurma oda çok bayıla bayıla değil.neredeyse hiç yemiyorum desem yeri.şuanda sanki karnım daha çıkmadı anlayamıyorum.sürekli yorgunluk ve uyku halim var.ve sivilceler çıkıyo yüzümde.oğlumda hiç birşey yoktu.Allah tan hayırlısı ve sağlıklısı tabi.bi oğlum var bide kızım olsa.hiç fena olmaz hani.ikili testtede bhcg 52.98 çıkmıştı.acaba kızım mı olacak:44:.

bedef
14-08-2012, 14:39
kızlar yafs.karnım sanki midemden başlıyo büyümeye.doğru dürüs oturamıyorum.nasıl iş anlamadım.ilk hamileliğimde daha rahattım sanki

mascoline
15-08-2012, 13:16
kesinlikle yanlış ben lıkır lıkır şalgam içiyorum ekşi ihtiyacımı gidermek için ve oğlum olacak:49:

mandalina52
15-08-2012, 21:49
ben de çok merak ediyorummm

bedef
16-08-2012, 13:30
eeee kimse cevap vermiyomu.madem ilgilenilmicek ne boş yere topik açılırki.

nemseb
17-08-2012, 10:12
Hiç bulantım olmadı, hep ekşi şeyler canım çekti ve az önce öğrendim ki oğlum oluyormuş.. :))

bedef
17-08-2012, 12:41
Hiç bulantım olmadı, hep ekşi şeyler canım çekti ve az önce öğrendim ki oğlum oluyormuş.. :))

bende 14 haftalığım canım ayrıntılı ultrasona girmem gerek bu haftalarda bende çok merak ediyorum cinsiyetini bi oğlum var bide kızım olsun istiyorum.sağlıklı olsunda kızım olsun bide:49:

efsunkar
17-08-2012, 19:05
ne bulantım ne kusmam oldu 4 aydayım kilo da almadım canım bi şey çekmedi iştahsızlık oldu kızım olcak, aslında çoğu kişi erkeğe benziyo dedi ama tersi oldu yani kişye göre değişiyo

Yesim83
20-08-2012, 01:54
ben ilk haftalar oldum bulantidan cok siddetli gecti
bir elmayla bir kuru simitle gun gecirdim
nerdeyse 14. haftaya kadar surdu
ozelliklede kahvaltidan sonra mutluka cikariyordum
ama cinsiyet tam belli degil hala
oglanda dediler kizda onumuzdeki ay dananin kuyrugu kopacak artik insallah :)

yger
27-08-2012, 07:56
eeee kimse cevap vermiyomu.madem ilgilenilmicek ne boş yere topik açılırki.

sızın bebeşinizi cınsıyetını merak ettım bızımle paylaşırmısınız lütfen bellı olduysa ??

gunes0107
27-08-2012, 10:14
doktor bebegimin cinsiyetini 12+3de söyledi.Kızım olacak:) bugün tekrar baktı %100 kız dedi,aksini iddia eden gelsin diplomamı yırtarım dedi.benim hala bulantı ve kusmalarım devam ediyor.Tatlıyla aram hiç iyi değil,daha çok tuzlu tüketiyorum oda bulantımı bastırsın diye sanırım.Herkesin farklı oluyor sanırım.

bedef
31-08-2012, 20:08
okadar çok ultrason resimlerine baktımki cinsiyet için.dr ultrasona bakarken ana dedim bi çıkıntı gördüm sanki orda dedim.dr da nerde gördün ben bişi görmüyorum dedim.sonra ultrason cihazını değiştirdi.bakalım dedi.evet sanki bende bişi görüyorum ama ben ihtimal üzerine konuşmam %100 sölemek isterim dedi.sende kafana takma orası çok karışık elleri kolları parmaklar kordonvs.15 gün sonra tekrar gel dedi.bakalım merak ediyorum bi oğlum daha mı olacak acaba :44::1:

bedef
12-09-2012, 10:14
kızlar yüzümde sivilce gibi kızarıklıklar var.bi anda çıktı sanki.kız anneleri sölermisiniz sizinde varmı.benim bebeğin cinsiyeti daha belli değil:(bi oğlum var bakalım şimdi ne olacak merak ediyorum.

Yesim83
13-09-2012, 09:36
son gittigimde 23. hafta bitmisti oglana benziyor dedi dr.

snopyy
13-09-2012, 13:37
kıza benziyormuuşş..bizimki de göstermiyo bi türlü:) ama canım hep tuzlu şeyler istedi,çok sevmeme rağmen hamile kaldığımdan beri tatlı istemiyurum..kızlar geç gösterirmiş diyolar öle mi kızlar??? gönlümden geçen de kız hadi hayırlısı diyelim....

bedef
15-09-2012, 11:24
kızlar rüyadan anlayanlar yorum yapabilirmi.18 haftalığım ben eşimde gece rüyasında görmüş henüz doğurmamışım ama doğacak kızımıza hazırlık yapıyomuşum pembe yapıştırma harflerle duvara iyiki doğdun kızım yazıyomuşum.

bi oğlum var bu bebeğimde kız olsun istiyorum tabi önce sağlıklı olsun bitanem.

akdenizmavisi3407
19-12-2012, 15:27
Kızlar merhaba benimde merak ettiğim konulardan birtanesi elbette cinsiyet tabiki ilk şartmız ne olursa olsun eli ayağı düzgin olsun mantığdır el bet yinede insan merak etmeden de duramıyor değil hani ben 15 haftalık hamileyim ancak göremedik cinsiyetini aşarmelerim ekşi yada tatlı gibi arzularım olmadı toplam kilo aldım henüz ama bebeğimin gelişimi normal ne basen nede arkalarıma doğru kilo aldım ve karnım aşağıda duruyor gögüs kararmalar ve karnımda kıllanmalar mevcut ikili testi yaptırdığım yerdeki bayan dedi ama kesin değil dedi mide bulantılarım sadece 3. Ayda sabah oldu ve onlarda kalmadı gibi bişi çok aşırı yemek yiyende biri değilim sizce ne olabilir tahminlerinizi bekliyorum ayrıca doğum içinde doktorum evlilik tarihimi söyledi:))

Yehan
03-01-2013, 02:55
Herkesin bünyesine göre değişiyor bence. Ben 12. haftamdayım ve cuma günü doktora gidicem, cinsiyeti öğrenmem zor gibi ama çok merak ediyorum. Gönlümdeki her zaman kız oldu, en başta sağlıklı olmasını diliyorum tabiki ..

ben daha adetime 15 gün vardı, canım turşu çekmişti ve acaba olabilir mi die ilk o zaman düşünmeye başlamıştım. En erken aşeren hamile benim sanırım. İlk zamanlar fazlasıyla ekşi yedim, tatlıyı ağzıma sürmedim. Şimdi tatlı da yiyorum ama ekşiye de devam. Ekşi - tatlı karışık yani. Bu isteklere göre cinsiyeti belirlemem zor çünkü herkesin bünyesine göre değişiyor.

En kısa zamanda öğrenmeyi ümit ediyorum..

silacik
08-01-2013, 14:58
Ben15 haftamda Dr gittim ultrasyon da baktı cinsiyetini sordum belli degil dedi iyice baktı kiz olabilir ama tam emin değilim kesin bise yok dedi ben su anda 18haftamdayim iki kilo aldım hiç midem bulanmadı göğüs uçlarım cok karardı ve hala cok acıyor daha cok tatlı ve tuzlu Canim çekiyor ilk haftalar iştahım cok açılmıştı ama şimdi kapandı kalçam ve bacaklarım hiç kilo almadı bebesinin hareketlerini yeni yeni hissediyorum sag kasığımda segirme seklinde sınır falan kalmadı melek gibi oldum bı kanadım eksik gobusumde biraz killanma oldu güzelleştirmemi bilmiyorum birine sormam lazım Rus cin Japon bakmadığım takvim kalmadı etrafımda küçük cocuklar aramaya başladım cocuklar doğru tahmin edermişti anket yapıyorum yarı yarı sonuclar rüyamda burgun oğlum oluyor burgun Kizim oluyor yine yarı yarı ihtimal bide şansımı burda deneyim dedim nolar yardım sizce ne olabilir lütfen cevappppp öpüyorum hepinizi

fiistikk
23-01-2013, 08:40
kıza benziyormuuşş..bizimki de göstermiyo bi türlü:) ama canım hep tuzlu şeyler istedi,çok sevmeme rağmen hamile kaldığımdan beri tatlı istemiyurum..kızlar geç gösterirmiş diyolar öle mi kızlar??? gönlümden geçen de kız hadi hayırlısı diyelim....

cinsiyeti belli olmuştur cnm neyin olucak=)

fiistikk
23-01-2013, 08:41
Herkesin bünyesine göre değişiyor bence. Ben 12. haftamdayım ve cuma günü doktora gidicem, cinsiyeti öğrenmem zor gibi ama çok merak ediyorum. Gönlümdeki her zaman kız oldu, en başta sağlıklı olmasını diliyorum tabiki ..

ben daha adetime 15 gün vardı, canım turşu çekmişti ve acaba olabilir mi die ilk o zaman düşünmeye başlamıştım. En erken aşeren hamile benim sanırım. İlk zamanlar fazlasıyla ekşi yedim, tatlıyı ağzıma sürmedim. Şimdi tatlı da yiyorum ama ekşiye de devam. Ekşi - tatlı karışık yani. Bu isteklere göre cinsiyeti belirlemem zor çünkü herkesin bünyesine göre değişiyor.

En kısa zamanda öğrenmeyi ümit ediyorum..


sonuç ne canım =)

banuari
29-12-2013, 09:24
merhaba ben 10 haftalık hamileyim böyle karnımda arada pıt pıt bişeyler oluyor acaba bebek midir:):18::18:

Mihrimanur
10-03-2014, 01:34
Meraba bende 19haftalik hamieyim normalde eti cok severdim simdi yiyemiyorum bol bol meyvaya yemeye basladim bizim bebekte gecen ay gostertmedi poposunu dondu bende cok merak ediyorum bir kizim olsun isdiyorum Allahim genede hayirliisini versin heekezin gonlune gore veresin