PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : aknetrent kullananlar yardım :(



emosmos
27-11-2013, 15:39
merhaba.. çok fazla sivilcem olmasada regli dönemlerimde biraz fazlalşıyordu, o yüzden 1 hafta önce aknetrent kullamaya başladım..sadece hafta sonları sabah akşam alıyorum.. doktor, ilacın dışında benzalin jel, azelderm krem ve neutrogena nemlendirici verdi.. ilacı 2 gün aldım henüz cildim çok kurudu ve diğer kremleri(azelderm,nemlendirici,benzalin) sürünce dayanamayacak şekilde yüzüm yanıyor ve kızarıyor, dudak çevremde ve çenemde pul pul dökülmeler var.. yumuşatmak için nemlendirici de sürsem acıyor.

Hafta da iki gün kullanmam bana garip geldi sormadım da o gün doktora.. ama şuan diğer kremleri yüzüme değdiremiyorum bile o derece acıtıyorlar yüzümü.. böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?

biblodeniz
27-11-2013, 16:06
bende acnegen tedavisi bitirdim ve izler için azelderm verdi doktor ...cilt kuruması dudaklarının hali normal çünkü ilaç yapıyor senin yapman gereken bol bol su içmek ve nemlendirmek kremlerden sonra yanma da yan etkiden dolayı cildinin hassasiyetinden dolayıdır,fakat en sağlıklısı doktoruna sormak yalnış birşey söylemek istemem geçmiş olsun

emosmos
28-11-2013, 08:38
bende acnegen tedavisi bitirdim ve izler için azelderm verdi doktor ...cilt kuruması dudaklarının hali normal çünkü ilaç yapıyor senin yapman gereken bol bol su içmek ve nemlendirmek kremlerden sonra yanma da yan etkiden dolayı cildinin hassasiyetinden dolayıdır,fakat en sağlıklısı doktoruna sormak yalnış birşey söylemek istemem geçmiş olsun

Normalde zaten alerjik bir cildim var sanırım ondan oluyor.. kremleri bıraktım doktora gidene kadar sürmicem ki zaten dayanamıyorum acısına.. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için

burcu2310
28-11-2013, 11:09
merhaba.. çok fazla sivilcem olmasada regli dönemlerimde biraz fazlalşıyordu, o yüzden 1 hafta önce aknetrent kullamaya başladım..sadece hafta sonları sabah akşam alıyorum.. doktor, ilacın dışında benzalin jel, azelderm krem ve neutrogena nemlendirici verdi.. ilacı 2 gün aldım henüz cildim çok kurudu ve diğer kremleri(azelderm,nemlendirici,benzalin) sürünce dayanamayacak şekilde yüzüm yanıyor ve kızarıyor, dudak çevremde ve çenemde pul pul dökülmeler var.. yumuşatmak için nemlendirici de sürsem acıyor.

Hafta da iki gün kullanmam bana garip geldi sormadım da o gün doktora.. ama şuan diğer kremleri yüzüme değdiremiyorum bile o derece acıtıyorlar yüzümü.. böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?


canım bende aknetrent kullandım yalnız onun dışında farklı bi ürün vermedi bana bide dudaklarım için bepanthen krem verdi her ayda düzenli olarak kan tahlili yaptırman gerekiyor sen bence ya farklı bir doktora git yada tekrar iyice öğren bu ilaç bildiğim öle kullanılımıyor

burcu2310
28-11-2013, 11:12
bu arada kaç mg kullanıyosun ?

biblodeniz
28-11-2013, 12:46
Normalde zaten alerjik bir cildim var sanırım ondan oluyor.. kremleri bıraktım doktora gidene kadar sürmicem ki zaten dayanamıyorum acısına.. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için


rica ederim benim cildim de öyle maalesef..öyle herşeyi kullanamıyorum tepki veriyor hemen

askerininLuLuSu
28-11-2013, 13:26
o ilacı bende kullandım ama onu kullanırken benzamiyn olmaz bence ya cilt zaten hassaslaşıyo benzamiynde ciddi bi ilaç ben ikisini uygun görmedim başka bi doktora git bence

emosmos
29-11-2013, 09:14
canım bende aknetrent kullandım yalnız onun dışında farklı bi ürün vermedi bana bide dudaklarım için bepanthen krem verdi her ayda düzenli olarak kan tahlili yaptırman gerekiyor sen bence ya farklı bir doktora git yada tekrar iyice öğren bu ilaç bildiğim öle kullanılımıyor

bana kan tahlilide yaptırmadı..sordum neden diye.haftada 2 gün kullanacaksın gerek yok dedi.. 20 mg kullanıyorum canım

emosmos
29-11-2013, 09:16
o ilacı bende kullandım ama onu kullanırken benzamiyn olmaz bence ya cilt zaten hassaslaşıyo benzamiynde ciddi bi ilaç ben ikisini uygun görmedim başka bi doktora git bence

doktora tavsiye üzerine gittim ama bencede çok alakasız birşey olmuş
o losyon kumaşı bile beyazlatıyormuş, o derece etkili bir ilaç.. yüzüm çok kötü oldu..

burcu2310
10-12-2013, 14:26
bana kan tahlilide yaptırmadı..sordum neden diye.haftada 2 gün kullanacaksın gerek yok dedi.. 20 mg kullanıyorum canım

tmm ama karaciğeri yoran bi ilaç o test yapılamadan kullanılması çok sakıncalı bence farklı bi doktora git ben lepraya gitmiştim orda neslihan hanım var ondan çok memnunum