PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beyaz tenlilere makyaj önerileri



BenCano
17-08-2007, 17:13
Beyazlara gül kurusu ruj

Beyaz tenliler için en önemli unsur, öncelikle beyaz bir tene sahip olduğunuzu hatırlamaktan geçer. Başkalarının yüzünde güzel duran bir makyaj, sizi bir palyaço gibi gösterebilir..

Kahverengi rimel uygun

Gözleri vurgulamak için, kirpiklerden başlamak en iyisidir. Koyu renk kirpikler gözleri vurgular. Kahve veya kahve siyah renkte rimel tercih edin. Rimel sonrasında göz kaleminizi uygulayın. Daha açık renkte veya şeffaf bir göz kalemi tercih edin. Beyaz tenlilere uygun far renkleri ise; pembe, gri, yeşil, mavi, mor ve tonları ek olarak da açık kahvedir.

Pembe dudak kalemi

Beyaz tenliler, koyu renk rujdan uzak durmalıdır. Uygun renkler ise; açık pembe, parlak ve domates kırmızısıdır. Dudak kalemi de kullanmalıdır. Açık pembe, pembekahve, gül kurusu allıklar hoş durur. Beyaz tenliler fondötenini doğru seçmelidir. Çok açık renk küllü, çok koyu renk ise kırmızı gösterir.
(alıntı)

Yuhanna
18-09-2007, 16:15
Beyaz tenli olmak büyük avantaj bence,çünkü bi çok renk beyaz tenlilere yakışıyo mesela bakır ve şeftali tonlarında makyaj açık tenlilere çok yakışır,tavsiye ederim

strawberrylips
18-09-2007, 23:17
bende en çok bakır ve şeftali tonlarıyla,pembe,lila tonlarını kullanıyorum.bakır bonlarıyla şeftali allık,pembe tonlarla gülkurusu allık tabiki beyaz pudra...tavsiye ederim

su alem
22-09-2007, 20:15
Tesekkürler Bende Beyaz Tenli Olarak Yazi Dikkatimi çekti Genelde Kullandigim Renk Tonlari Yanliz özel Gecelerde Koyu Renk Ruj Bordo Kullaniyorum Yakiştigini Söylüyorlar Yine De Tesekkür Ederim

mylilapause
08-08-2008, 19:14
bencede beyaz tenlilerin renk alternatifi daha fazla tabiki..bnde beyazım ve her ruju yakıştırırım kendime özellikle kırmızı ve pembe tonlarınıı..allıklardada öylee

-ışık-
08-08-2008, 19:31
beyaz tenliyim yazları bronzlasmazsam tabi =) ben hep koyu makyaj yapıorum siyah göz için favori rengim..dudaklarımı soft renkler kullanıyorum koyuda acıkta yakısıyo beyaz tenlilere..

princess.17
09-08-2008, 15:48
önceden niye bu kadar beyazım derdim ama sımdı iyikide boyleyim diyorum hatta yazın bronzlasmamak için qünesten kacıyorum xD ve beyaz tenin her türlü makyajıda sac renqini de tasıdıqını dusunuyorum mavi mor rujlar bile ! kırmızının da her tonu yakısıyo qoz makyajıyla uyum ıcınde olursa pembe turuncu tonlarıda yakısıyo yaşasın beyaz olmk xD

sena25
10-08-2008, 15:33
bende beyaz tanli oldugum ıçın bu yazıyı dıkkate alıcam. en cok altın rengi yakışmıyor bizlere onu sıkılıyorum.

tinkywinky
19-08-2008, 21:32
çoğu markanın strawberry olarak adlandırdığı o kırmızı ton beyaz tenlilerde çok güzel duruyor.dudak koruyucmdan rujuma kadar çilek kırmızısı :D... güzel duruyor..ayrıca kırmızı ruju sürüp üstünden peçeteyle sildkten sonra çok doğal duruyor ve beyaz tene yakışıyor.beyaz tenliller bronzlaşınca çok güzel durmuyor yalnız.ben bronzlaşamıyorm genellikle kızarıyorum :D..zaten herkes bronzlaşnca süt gibi dolaşp dikkat çekmek de güzel oluyor:lepi::sm_cool::roflol:hihoyyyt

BASAK0402
21-08-2008, 12:50
Kizlar bende açik kumralmişim oyle diyorlar...neyse sizce bende kahverengi göz kalemi ve kahverengi rimel mi daha hoş durur almaya korkuyorum açikcasi ya çok yapay durursa diye...acilll yardimmm yarin düğüne gideceğimde önerilerinize göre makyaj yapiyimm

Scarlet_89
21-08-2008, 23:11
ben de yardım istiyorum kızlarr çooook çok beyaz tenliyim kışın ruh gibi görünüorum ve bu durum beni çok rahatsız ediyo. fondoten sürsem iyice ruh gibi oluorum pembe allık da süremiorum yanaklarım hafif kırmızı . gözlerim yeşil, saçlarım kızıl. bana uygun tonlar ve makyaj tekniği nedir acaba söyler misinz???

tinkywinky
22-08-2008, 00:14
Kizlar bende açik kumralmişim oyle diyorlar...neyse sizce bende kahverengi göz kalemi ve kahverengi rimel mi daha hoş durur almaya korkuyorum açikcasi ya çok yapay durursa diye...acilll yardimmm yarin düğüne gideceğimde önerilerinize göre makyaj yapiyimm

açık kumralsan angelina jolienin tekniklerini deneyebilirsin.ama gözlerin ela ise kahverengi tonlar mükemmel durur diye düşünüyorum.

tinkywinky
22-08-2008, 00:16
ben de yardım istiyorum kızlarr çooook çok beyaz tenliyim kışın ruh gibi görünüorum ve bu durum beni çok rahatsız ediyo. fondoten sürsem iyice ruh gibi oluorum pembe allık da süremiorum yanaklarım hafif kırmızı . gözlerim yeşil, saçlarım kızıl. bana uygun tonlar ve makyaj tekniği nedir acaba söyler misinz???

beyaz tenliller fondoten sürmemeli bence.çünkü ölü gibi duruluyor.ben öyle duuyorm açıkçası... yeşil gözlü isen mürdüm gibi sıcak renkleri tercih edebilirsin.umarm işe yarar

black__devil
22-08-2008, 00:20
bence beyaz tenlilerde gerektiği zaman fondeten kullanmalı çünkü fondoten yüzünün rengini değiştirmek için değil yüzündeki küçük kusurları gizlemek ve yüzünün pürüssüz olmasını sağlamak için sürülür ve bence beyaz tenliler kırmızı tonlarındaki rujları kullanmalı ben bir esmer olarak kendime pek yakıştıramıyorum ama beyaz tenlilerde çok güzel duruyo tabi dudaklarınız biraz küçükse koyu renklerden kaçının

Scarlet_89
22-08-2008, 00:33
ben fondoten sürünce hepten ruh gibi gözüküorum işte o canımı sıkıo

black__devil
22-08-2008, 00:47
ama cildine çok uyum sağlaması gerekio cilt tonundan bir ton koyu rengini seçmelisin ve fondoteni denerken bileğin iç kısmına sürerek dene gerçi yüzünde gizlencek biyerin yoksa nie süresinki ama fondoten sürünce renkler daha bi oturuyo

Demet
22-08-2008, 00:49
ben bu işi kendi kendime çözmüşüm yav demekki

Scarlet_89
22-08-2008, 16:42
ama cildine çok uyum sağlaması gerekio cilt tonundan bir ton koyu rengini seçmelisin ve fondoteni denerken bileğin iç kısmına sürerek dene gerçi yüzünde gizlencek biyerin yoksa nie süresinki ama fondoten sürünce renkler daha bi oturuyo

cnm benm cildim hassas biraz prüzlü duruo o yüzden , hafif de yanaklarım kızarıo kışın kılcal damarlardan ötürü. o yüzden kullanıorum maalesef.

Scarlet_89
22-08-2008, 17:15
bi de tavsiye edebileceğiniz iyi bir şeftali tonu allık var mı ?

nemida
08-09-2008, 19:40
Biraz pahalı ama Lancaster markasının makyaj renklerinin beyaz tenliler için çok uygun olduğunu keşfettim. Yanlıs hatırlamıyorsam İngiliz markası. Malum İngilizler de beyaz tenlidir. Fondotenim de allığımda Lancaster. Zaten ikisini almak yeter diğer malzelemer başka marka olabilir önemli değil.

Diğer markaların fondotenleri bende badana gibi duruyordu allıkları da sıvaştırmışsın gibi ağır bir görünümü vardı. Ama bunun renkleri şeffaf duruyor ve fondoteni de -uygun renk seçmiş olmak ta önemli tabi - sadece hataları kapatıyor ve çok hafif bir beyazlık veriyor üstüne allık sürünce de hoş ve taze duruyor.

Fondotenin az bir miktarı yeterli oluyor bu yüzden uzun dayanıyor. Fakat allığın tek kötü yanı çok fazla yumuşak ve fırçayla gerektiğinden fazlası dağılıyor, biraz da miligram olarak az koymuşlar gibi sanki hemen alttaki demiri göründü bende. Bu yüzden azıcık pahalıya gelebilir.

Ama bundan sonra başka bir markanın fondotenini kullanabileceğimi sanmiyorum kaydirigubbakcemile2

moilolita
10-09-2008, 19:00
Bende beyaz tenliyim saclarım koyu kumral ama ben kendime nedense beyaz fardan başka bi renk yakıştıramıyorum.. Beyaz far + eyeliner.. Başka kombinasyonlarda bulmam lazım.. fisfisfis