Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Boş Gebelik


zeytin2506
13-11-06, 12:11
Arkadaşlar Merhaba. Ben Bundan 2 Ay Önce Kürtaj Oldum. Nedenide Başima Gelince Adini Duymuş Olduğum Boş Gebelik Olayi. 10 Gün Günüm Geçince Test Yaptirdim Ve Hamile Olduğumu Öğrendim Daha Sonra Doktoruma Gittim. Ultrasonda Gebelik Kesesi Görünüyor Ama Embriyo Yoktu. Doktorum Bir Süre Daha Bekleyelim Dedi Belki Bebek Çok Küçüktür O Nedenle Görmiyoruz Dedi. Gebeliğimin 7. Haftasi Gittiğimde Gebelik Kesesinin Yaninda Yolk Kesinide Gördü Ve Biraz Daha Bekleyelim Dedi. 8. Hafta Gittiğimde Bebek Yine Görünmüyordu Ve Boş Gebelik Tanisi Konulup Kürtaj Oldum. Bunun Nedenide Ya Bebek Gebeliğin Ilk Haftasinda Beslenememiş Ve Düşmüş Yada Genetik Bozukluk Dedi. Doktorum 10000 De Bir Olduğunu Söyledi Bu Boş Gebeliğin. Eğer Benim Yaşadiğim Gerçekten Bir Genetik Bozukluk Ise Tekrar Hamile Kaldiğimda Özürlü Bir Bebek Doğurmaktan Korkuyorum. Bu Konu Hakkinda Bilgisi Olan Veya Ayni Olayi Yaşamiş Arkadaşlarimizn Yaşadiklarini Paylaşmasini Rica Ediyorum. Teşekkürler.

onetimes
16-11-06, 08:11
bi arkadaşımın başınada gelmiş yazın anlatmıştı ama onun şuan 2-3 yaşlarında sapa sağlam bi oğlu var. boş gebeliği oğlundan önce imiş. bence korkulcak birşey değildir içini rahat tut.

gülücük
2-10-07, 05:10
canım yaa bende şuan aynı durumdayım geçen hafta dr. gittim bebeğim 8 hft. 5günlük olması gerekirken 6 hft. 2 günlük çıktı ya döllenmen geçikmiş yada boş gebelik dediler cuma tekrar gel o zamanda hala bebek görünmüyorsa kürtaj yapalım dedi çok korkuyorum cuma bir türlü gelmek bilmiyor kürtajdan çok korkuyorum 5 yaşında 1 oğlum var kardeşini dört gözle beklerken ben ona bunu nasıl anlatacagım ?::::::::::.

yELiiizz
2-10-07, 07:10
bendede oldu anembriyonik kesinlikle tekrarlamaz merak etme çoooook çooook bebek isteyince psikolojik olarak vücut yapıyomuş diyor yaşlılar ama tam olarak sebebi yok arkasından tekrar düşük yaptım ben ama diğerleri normaldi şimdi kızım var ve yine hamileyim birazdan doktora gidicem

çikolatalı_süt
2-10-07, 07:10
benim akrabamda canım gecen hafta bos gebelik kürtajı oldu. onun daha öncesinde 5 yasında sapasağlam oğlu var...

gülücük
3-10-07, 06:10
:1no2:ya cuma gelmek bilmiyor şu cuma gelsede bi rahatlasam bebişimin olup olmadığı bir kesinleşse boş gebelik olup olmadığı belli olacak allahım inşallah hersey normaldir gel cuma gel ne olur bana dua edin

gülücük
3-10-07, 06:10
arkadaşlar birde 5 yaşında oğlum var tabi bir kardeşi olacagını biliyordu eger boş gebelikse ben bu durumu ona nasıl anlatacagım?

gülücük
3-10-07, 07:10
ha birde şöyle bir durum var dr. genelde saglıksız bebeklerde böyle olabiliyor yani boş gebelikte olbilir tabi allahtan hayırlı sağlıklı evlat olamsını dilerim ama olki özürlü olursa yinede doguracagım eşim karşı çıksa bile

gülücük
3-10-07, 07:10
arkadaşlar ama 2 gündür birseyler hissediyorum yani ilk gebeliğim değil az çok aşinayız yani dün çok kustum ya içim dışıma çıktı sandımboş gebelikte öyle şeyler olur mu?:1hug:

gülücük
7-10-07, 07:10
:1no2:kızlar dr.hala birsey göremedi sadece kese azıcık büyümüş buda bir iyiye işaret olabilir diye çarşamba tekrar bakalım dedi ben yarın bir başka dr.a gidecem çarşambada oraya giderim eger hala çocukla ilgili birsey yoksa kürtaj olacak mışım haa bu arada akıntıyla karışık ara ara kan geliyor progestan verdi oda karın agrısı ve sersemlıik yapıyor aranızda kullanan oldu mu?

medine
7-10-07, 19:10
canım aynı sorunu bende yaşadım şimdi 14 günlük bir oğlum var merak etme bişey olmaz 2. gebeliğe bir etkisi yok üzülme moralini yüksek tut sadece 2. gebelik için acele etme bekle biraz vucüdün ilk gebelik hormonlarını atması gerekiyor

yELiiizz
10-10-07, 23:10
bişey söylicem kızma ama ankara gibi yerdesin niye bekliyosun büyüdükçe tehliken artıyor boş kese de büyür hatta 9 ay bile büyür. kaldı ki ki hangi çağda yaşıyoruz 5 haftalıkken vajinal ultrasondan kalp atışı yoksa bebek yok demektir ya da kalbi durmuş demektir

gülücük
16-10-07, 07:10
arkadaşlar gebeliğim boş gebelik çıktı çarşamba günü genel anesteziyle kürtaj oldum allah hakkımızda herşeyin hayırlısını versin çocuklarımızada ömürler versin

qusel
16-10-07, 09:10
gecmıs olsun cnm hayırlısını versın allahım

ceydacey
3-11-07, 19:11
arkadaşlar bende en son 7 haftalıkken gittim doktora kalp atışlarıın göründüğünü söyledi dış gebelik değildir değilmi:KK43:

eyif
4-11-07, 10:11
canım aynı şeyleri bende yaşadım benim bi kızım var 3,5 yaşında çok sağlıklı çok şükür geçtiğimiz mayıs ayında bende seninle aynı şeyleri yaşadım kese var amam bebek görünmedi sonra yolk kordonu göründü bu bebeğin olduğu anlamına geliyormuş dr um onu gördük ben daha ümitliyim dedi ama ertesi hafta bebek göründü fakat çok küçüktü olması gerekenden yani zaten düşer dedi alalım dedi kalp atışıda yoktu aldırdık şimdi yeniden bebek istiyorum bu ay ilk kez denedik ama adet oldum :KK43: fakat benim adetim ilk zamanlardaki gibi yani eskisi gibi yoğun değil yine 7 gün oluyorum fakat dediğim gibi yoğunluğu az gibi rahim yapışmasından korukyorum bende sende oluyormu böyle bişey yazarsan sevinirim canım

ceydacey
4-11-07, 10:11
çok teşekkür ederim içim rahatladı dilerim herşey hepimizin gönlünce olur

bazir
13-12-07, 15:12
Merhaba Benim De Ibaşimdan 5 Ay önce Boş Gebelik Geçti.kürtaj Olmak Zorunda Kaldim.ilk Gebeliğimdi.halen Korkuyorum Bir Daha Tekrarlar Mi Diye.gerçi Halen Gebe Değilim. Korunmama Rağmen. Doktor Endişenme Ilk Hamileliklerde Olur Dedi.tahlil Bile önermedi Ama Ben Yine De Yaptirdim. Bişey çikmadi

swetlana
13-12-07, 15:12
bence kafana takma herseyın hayırlısı de ılk bebegın ole oldu dıye hepsı ole olacak demek degıl bak arkadaslar ne guzeel anlatmıs gonlunu ferah tut

bazir
14-12-07, 08:12
tşkler swetlana
iyi olur inş herşeyden önce hayırlısı.eşim rahat bu konuda (belki doktor olduğu için) bende yeni yeni pozitif düşünmeye çalışıyorum.

dilek_286
6-01-08, 09:01
Merhaba Arkadaslar.6 Haftalık hamileyim....beşbucuk haftalıkken açık kahverengi lekelenme oldu.Doktora gittim.Kese bos ama 6 ila 8 hafta arası çocuk keseye yerleşir ve kalp atısı duyulurmuş....kahverengi lekelenmeden dolayı düsük tehlikesi olabilirmiş...igne tedavisi görüyorum suan..2 hafta sonra tekrar ultrasonla bakacak doktorum...İnternet sitelerine baktıgımda beşbucuk haftada kalp atışları baslar diye yazıyor...çok korkuyoruum arkadaslar..aranızda bu durumu yasayan varmı ?kalp atısını duyma ihtimalim ne kadar yüksek ?ve kürtaj olmak zormu ?ilk gebeligim oldugundan dolayı çok tedirgin ve üzgünüm..Lütfen benimle bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim.

kucukkedicik
6-01-08, 11:01
dilek_286
Merhaba Arkadaslar.6 Haftalık hamileyim....beşbucuk haftalıkken açık kahverengi lekelenme oldu.Doktora gittim.Kese bos ama 6 ila 8 hafta arası çocuk keseye yerleşir ve kalp atısı duyulurmuş....kahverengi lekelenmeden dolayı düsük tehlikesi olabilirmiş...igne tedavisi görüyorum suan..2 hafta sonra tekrar ultrasonla bakacak doktorum...İnternet sitelerine baktıgımda beşbucuk haftada kalp atışları baslar diye yazıyor...çok korkuyoruum arkadaslar..aranızda bu durumu yasayan varmı ?kalp atısını duyma ihtimalim ne kadar yüksek ?ve kürtaj olmak zormu ?ilk gebeligim oldugundan dolayı çok tedirgin ve üzgünüm..Lütfen benimle bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim.
canım moralini bozma sakın kürtajı düşünmen için çok erken.. dinlen bol bol. uzan ayağa fazla kalkma.

canım 7. haftada görenler var. o belli olmaz, herkeste farklı olur. keseyi görmüşsünüz inşallah bebişi ve kalp atışını da duyarsın hayırlısıyla...

dilek_286
6-01-08, 14:01
kucukkedicik
canım moralini bozma sakın kürtajı düşünmen için çok erken.. dinlen bol bol. uzan ayağa fazla kalkma.

canım 7. haftada görenler var. o belli olmaz, herkeste farklı olur. keseyi görmüşsünüz inşallah bebişi ve kalp atışını da duyarsın hayırlısıyla...
İlgine tesekür ederim....canım umarım yazdıgın gibi olur...ayın 17 sinde doktora gidecegim.....günler geçmiyor...hergün dua ediyorum :KK43: benim gibi olupta olumlu cevap alanlar lütfen yazsın..benim için moral olucak....

Kancicegim
6-01-08, 15:01
canim benim cok gecmis olsun benim bebegim de 7 haftada kalbi atmiyordu dr da cok kucuk oldugundan olabilir bekleyelim dedi ama sonraki muayenede gene atmiyordu ve ölü kurtaj yapmamiz gerek dediler,kurtaj oldum ama dr normalde 5 haftalikken kalbi atmaya baslar dedi benimki 7 haftada atmayinca biraz beklettiler sonra tekrar baktilar gene atmiyordu ve dr bebek rahime tutunamamis yani yerlesememis ölmüs dedi....bazen bebek sakat ya da hastalikli oldugu zaman vucut bebegi birakiyor demislerdi bana..ama bos gebeligi ilk kez duydum korkma canim herseyin hayirlisi olsun kafana takma...

dilek_286
6-01-08, 17:01
Kancicegim
canim benim cok gecmis olsun benim bebegim de 7 haftada kalbi atmiyordu dr da cok kucuk oldugundan olabilir bekleyelim dedi ama sonraki muayenede gene atmiyordu ve ölü kurtaj yapmamiz gerek dediler,kurtaj oldum ama dr normalde 5 haftalikken kalbi atmaya baslar dedi benimki 7 haftada atmayinca biraz beklettiler sonra tekrar baktilar gene atmiyordu ve dr bebek rahime tutunamamis yani yerlesememis ölmüs dedi....bazen bebek sakat ya da hastalikli oldugu zaman vucut bebegi birakiyor demislerdi bana..ama bos gebeligi ilk kez duydum korkma canim herseyin hayirlisi olsun kafana takma...
merhaba kanciçegim,
kürtaj olmak zormu ?ablamda kürtaj oldu gecen hafta...2.5 aylık hamileydi ama....üzüm gebesiymiş...içinde parça bırakmışlar...tekrar lokal anestesiyle kürtaj oldu..çok zormuş...

hansel77
6-01-08, 18:01
slm ben de 5 haftalık hamileyim hafif bi kanamam oldu . benimde boş gebelik olabilirmi

dilek_286
6-01-08, 19:01
hansel77
slm ben de 5 haftalık hamileyim hafif bi kanamam oldu . benimde boş gebelik olabilirmi
merhaba hansel
bazı kadınlar ilk ay adet olabiliyor ...belki adet kanamasıdır...dusuk tehlikesi de olabilir....bence doktorurunu mutlaka ara

Saruboceq
6-01-08, 20:01
Hamile olan her bayanın hemen hemen tek korkusudur o..
Ama bir şey olmaz Allahın izniyle..Tüm tarama testlerini yaptırır ona göre davranırsın..
Benimde çok yakın bir arkadaşımın eşi boş gebelik yaşadı.7 ay sonra tekrar hamile kaldı.Şimdi Allah bağışlasın sağlıklı ve çok tatlı bir kızları var.
Ferah tut sen içini..
:1hug:

ebrar20
17-02-08, 17:02
slm bende 3 hafta önce kürtaj oldum ılk hamılelıgımde düşüktü acaba tekrar böle bısey olurmu ya..

hürrem 2000
17-02-08, 18:02
Boş gebelik nedeni ile kürtaj olmak zorunda kalan anne adaylarında 1-2 hafta içinde yeniden yumurtlama olur ve 4 hafta sonunda adet görürler. Bu adet kanamasından sonraki siklusdan itibaren yeniden gebe kalınmasında hiçbir sakınca yoktur.

nisa77
27-03-08, 13:03
Rose_Ay
üzgünüm ama benimde basıma aynı olay daha dün geldi 8 haftalık hamileyim ve dun doktoruma gittim sikayetim kanamam vardı gittim dediki boş gebelik.oysa ben düşükten korkmuştum.internetten arastırdım zaralı değil bidahaki cocuktada bi zararı yokmuş.cok üzüldüm ama hayırlısı daha 8 hafta önce hamile oldugumu ögrendiğim gün ilk sizinle paylasmıstım ama olmadı üzülsemde bişey ifade etmiyor üstelik ilk hamileliğimde.


bide arkadaslar size birsey soracagım kurtaj olsam bi zararı olurmu annem diyorki rahmin döner ilk hamileliğinde kurtaj olman ii değil bilgisi olanlar ltfen beni bilgilendirsin.cvblarınızı bekliyoorum kib
canım olur mu öyle şey ben 2 kez boş gebelik geçirdim.biri kendiliğinden düştü.koskocaman bir keseydi.ama 2.sinde kürtaj oldum.hiç bir engel olmadı.yine hamile kaldım tabi.hamile kalmaya engel değil canım.o eskiden bıçakla kazıyolarmış şimdi vakumla rahme zarar vermeden alıyolar.hiç kafanı takma.bana da annm çok söyledi daha hamile kalamıycaksın kürtaj olma vs.ama içinde durup düşmezse sana zarar verir.inşallah bir daha rabbim yaşatmaz a.s.

SUDENAZ222
27-03-08, 13:03
Rose_Ay
üzgünüm ama benimde basıma aynı olay daha dün geldi 8 haftalık hamileyim ve dun doktoruma gittim sikayetim kanamam vardı gittim dediki boş gebelik.oysa ben düşükten korkmuştum.internetten arastırdım zaralı değil bidahaki cocuktada bi zararı yokmuş.cok üzüldüm ama hayırlısı daha 8 hafta önce hamile oldugumu ögrendiğim gün ilk sizinle paylasmıstım ama olmadı üzülsemde bişey ifade etmiyor üstelik ilk hamileliğimde.


bide arkadaslar size birsey soracagım kurtaj olsam bi zararı olurmu annem diyorki rahmin döner ilk hamileliğinde kurtaj olman ii değil bilgisi olanlar ltfen beni bilgilendirsin.cvblarınızı bekliyoorum kib[/QUOT

öncelikle geçmiş olsun canım...

yok öyle bişey burda nice arkadaşlar var ilki düşük oluyor sonra tekrar hamile kalıyolar...bunu dr.unada sorabilisin...:içelim:

eyif
27-03-08, 18:03
zeytin2506
Arkadaşlar Merhaba. Ben Bundan 2 Ay Önce Kürtaj Oldum. Nedenide Başima Gelince Adini Duymuş Olduğum Boş Gebelik Olayi. 10 Gün Günüm Geçince Test Yaptirdim Ve Hamile Olduğumu Öğrendim Daha Sonra Doktoruma Gittim. Ultrasonda Gebelik Kesesi Görünüyor Ama Embriyo Yoktu. Doktorum Bir Süre Daha Bekleyelim Dedi Belki Bebek Çok Küçüktür O Nedenle Görmiyoruz Dedi. Gebeliğimin 7. Haftasi Gittiğimde Gebelik Kesesinin Yaninda Yolk Kesinide Gördü Ve Biraz Daha Bekleyelim Dedi. 8. Hafta Gittiğimde Bebek Yine Görünmüyordu Ve Boş Gebelik Tanisi Konulup Kürtaj Oldum. Bunun Nedenide Ya Bebek Gebeliğin Ilk Haftasinda Beslenememiş Ve Düşmüş Yada Genetik Bozukluk Dedi. Doktorum 10000 De Bir Olduğunu Söyledi Bu Boş Gebeliğin. Eğer Benim Yaşadiğim Gerçekten Bir Genetik Bozukluk Ise Tekrar Hamile Kaldiğimda Özürlü Bir Bebek Doğurmaktan Korkuyorum. Bu Konu Hakkinda Bilgisi Olan Veya Ayni Olayi Yaşamiş Arkadaşlarimizn Yaşadiklarini Paylaşmasini Rica Ediyorum. Teşekkürler.
CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN YAZDIKLARIN YAŞADIKLARIMLA BİRE BİR BEBEK HAFTALARI GERÇİ BENİM BEBEK GÖRÜNDÜ AMA KALP ATIŞI YOKTU DOKTORUN SÖYLEDİKLERİ HERŞEY AYNI BENDE GEÇTİĞİMİZ YIL MAYIS AYINDA KÜRTAJ OLDUM BU BEBEPTEN DOLAYI EKİME KADAR KORUNDUK SONRASINDA DENEDİK AMA HALA OLMADI BENDE SENİN GİBİ KORKTUM ACABA Bİ DAHA YAŞARMIYIM AYNI OLAYI DİYE AMA BENİM ÇOK SAĞLIKLI Bİ KIZIM VAR ÇOK ŞÜKÜR DOKTORUM RAHAT OLMAMIZI SÖYLEDİ ALLAH IM YARDIM ETSİN SAĞLIKLI SIHHATLİ GÜZEL HAYIRLI EVLATLAR VERSİN

iLayda
4-04-08, 13:04
Rose_Ay
slm arkadaslar bendeki boş gebelik değilmiş bebek varmiş ben ilaç içince bebek düşmüş 2 gün hastanede yattım cok şükür kürtaj olmadım içim kendiliğinden temizlendi.


allah hiç kimseye o acıyı yasatmasın eger ilaç içmeseydim suanda hamile olacaktım ama hayırlısı olsun hepinizi ve bebişlerinizi opüyorum
geçmiş olsun canım. kürtaj olmadan kendiliğinden düşmesi daha iyi . ben de bir ay önce boş gebelikden dolayı bebeğimi düşürdüm. kürtaj olmadım. onca ağrıya sızıya katlandım ve kendiliğinden düşmesini bekledim ve düşürdüm. doktorum ultrasonla kontrol etti ve çok şükür parça falan kalmamış. sen de düşükten sonra tekrar kontrollerini ihmal etme. yaşın daha çok genç. o yüzden hiç acele etme ve de endişelenme. Allah tekrar böyle acılar yaşatmasın inşallah.

cimbomlu
4-04-08, 14:04
bu konuyu açsam mı diye düşünürken yine gündeme gelmiş
çok üzgünüm ki dün sabah bende boş gebelik yüzünden maalesef kürtaj oldum
ilk gebeliğimdi ve çok istemiştim ben bu bebeği
tek tesellim dr tekrarlamayacağını söyledi ve 2 ay sonra tekrar hamile kalabilirsin herşey çok güzel dedi
ama ben ilk hamileleğimde çok üuğraştığım için yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
şimdi adet olmayı beklicem ve 2.adetten sonra çalışmalara başlıcam
yaşadığım olay çok kötüydü inanılmaz üzüldüm allah kimseye yaşatmasın
bi de bilenlere soruyorum kürtajdan hemen sonra hamile kalınabiliyor mu

iLayda
4-04-08, 15:04
cimbomlu
bu konuyu açsam mı diye düşünürken yine gündeme gelmiş
çok üzgünüm ki dün sabah bende boş gebelik yüzünden maalesef kürtaj oldum
ilk gebeliğimdi ve çok istemiştim ben bu bebeği
tek tesellim dr tekrarlamayacağını söyledi ve 2 ay sonra tekrar hamile kalabilirsin herşey çok güzel dedi
ama ben ilk hamileleğimde çok üuğraştığım için yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
şimdi adet olmayı beklicem ve 2.adetten sonra çalışmalara başlıcam
yaşadığım olay çok kötüydü inanılmaz üzüldüm allah kimseye yaşatmasın
bi de bilenlere soruyorum kürtajdan hemen sonra hamile kalınabiliyor mu
canım çok geçmiş olsun. bende benzer şeyleri yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. benim de senin gibi ilk gebeliğimdi ve ben de 7-8 aylık uğraşlardan sonra gebe kalabilmiştim ve aynı ben de senin gibi çok istemiştim bu bebeği. ama kısmet değilmiş. bir de ben de pko da var o da yumurtlamayı ve gebe kalmayı güçleştiriyor. benimki kendiliğinden düştü kürtaj olmadım. o yüzden doktorum bana korunmana gerek yok dedi. ama sen doktorunu dinle 2 ay bekle dediyse bekle canım. düşükten ve kürtajdan sonra adet süresi de normale göre daha uzun oluyormuş sanırım. daha adet olmadım ben de, korunmadım da bilmiyorum bakalım. ama Allah herşeyin hayırlısını versin. sabırlı olmamız ve stres yapmamamız gerek. inşallah Allah tekrar böyle acılar yaşatmaz.