Sayfa: 3/12 İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 111 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: dış gebelik ve dış gebelik geçiripte hamile kalan varmı

  1. Konu Sahibi : EU1 #21
    EU1 Guest
    amin inşallah kucagına almak nasip olur hayırlı bir evla tolur amin inşallah tüm isteyenler de anne olur????????????????
    Düzenleyen: EU1 Düzenleme Tarihi : 14-05-2007 Düzenleme Saati :13:29


  2. Konu Sahibi : EU1 #22
    Benimkide galiba dış gebelik ihtimaller onu gösteriyor artık ama henüz kesin karar veremediler çok korkuyorum.Bende normal regl olmam gereken zamanda regl olduğum halde çok az ve kısa sürdüğü için ve bu ay hamileliği denediğim için şüphelendim kanda beta hcg ölçdürdüm ve 69 çıkdı 48 saat sonraki testde 59 a indi kimyasal düşük olduğu düşünüldü 4 gün sonra bir daha ölçdürmem söylendi biz değer sıfırlanır diye umarken 319 çıkdı ve dış gebelik ihtimali meydana çıkdı bu aradada kanamam başlamışdı zaten ama değerler daha henüz düşük olduğu için ne tüplerde nede rahimde herhangi bir şey göremediler ultrasonla ve bu gün yine ölçdürdük yani 48 saat sonra 430 lara yükselmiş bu ihtimal iyice kuvvetlendi ben bir umutla değerin düşmesini beklerken o yükseldi ilk günler düşük yapdığıma üzülürken şimdi kendi kendine düşmesine dua eder oldum çünkü yaşım 39 ve 2 aylık evliyim daha.Yarın tekrar doktorla randevum var kanamamda devam ediyor herhalde artık ne yapmaları gerektiğine karar verecekler çok korkuyorum anne olma şansımı yitirmekden.

  3. Konu Sahibi : EU1 #23
    ekrulum_mor ametist Guest
    bende dış gebelik geçirdim yaklaşık 15 yıl önce ve sol tüpüm alındı...yumurtam sağlammış bıraktı dr'um....benim gbelik tüpün rahim içine giren o uzantısının tam uç noktasında gerçekleşmiş yani bir iki milim daha ilerlese rahim içi bir gebelik olacakmış....çok üzüldüm...çok korktum ve ameliyattan sonra 1,5 yıl çok kötü zamanalr geçirdim panik atak hastası oldum...zamannn arkadaşım senin gebeliğin oluştuğu noktanın muhakkak yumurtalıklarla ve tüplerle alakası yok...aksi taktirde organ kaybı yaşamaman mümkün değil....çünkü tüp içinde olsa patlıyor...mantıkende düşünürsen tüp parçalanıyor...kurşun kalem içi kalınlığında birşey zaten o durumda onarılması mümkün değil yani....büyük ihtimal karın boşluğunda oluşmuş gebelik...yani ille tüpte olmuyor uyarayım..karın boşluğuna düşen yumurta gidip bağırsağada tutunabilir ordaki başka bir organada....yumurtalık kenarında felan kalmışsa yumurtalık kazınıp temizlenebiliyor....yani orda da olmuş olabilir....fakat şunu üstüne basarak tekrar tekrar söylüyorum....burda bir arkadaşta hatta böyle söylemiş....dış gebesi oldum ama ameliyata gerek kalmadan düşürdüm diye bir şey olamaz!!!dış gebelik,tıptaki adı ile ektopik gebeliğin anlamı rahim dışı gelişen gebelik demektir...rahim dışında gelişen bir gebeliği nasıl düşükle sonlandırabilirsiniz mantığa aykırı zaten...ha şu olabiliyor...eğer tüpte veya yumurtalık kenarında gelişen ve erken dönemde farkedilen(yani çok büyümemiş ve rüptür yani patlamamış olan)bir dış gebelik varsa dr açık ameliyat yerine laparoskopik yöntemle tüpü sağıyor ve içini boşaltabiliyor burda amaç tüpü kaybetmemek...veya yumurta kenarındaki gebelik laparoskopi aletinin içine emilerek çekilip sonlandırılabilir...veya başka yerde ise ...ama dediğim gibi çok büyümemiş ve patlamaış olması gerekli ...olmadı aynı durumda bu işi açık ameliyatla yapıp yumurtalık ve tüpün korunması sağlanabiliyor....yinede sağma işlemi gören bir tüp tekrar tıkanabilir çünkü içinde yapışıklık olabiliyor...geçirilen operasyona bağlı olarak......bu dış gebesi olupta düşük yaptığını düşünen arkadaşlar...onlarınki farklı bir olay bence yani rahimde oluşan ama boş olan,yada mol gebelik dedikleri üzüm salkımı şeklinde rahimde gelişen bir gebelik yada başka bir şey olabilir....ama hakiki anlamda dış gebelikte düşük olmaz...ameliyatsız veya laparoskopisiz bu durumdan kurtulma şansı yok......dış gebeliğin tekrarı yok demiş bir arkadaş....yanlış...bir dış gebelik geçiren kadının tekrar dış gebesi olma ihtimali yanlış hatırlamıyorsam %15 felan(kesin konuşamam oran konusunda hatırımda öyle kalmış)eğer bu kişi bir kere daha gebelik geçirirse tekrar olma ihtimali dhada yükselir....çünkü dış gebelik durduk yerde oluşmaz genelde yapışıklıklar yüzünden ve tüp içindeki itici yüylerin yanlış yöne çalışmasından kaynaklandığı için bu sorunlar ortadan kalkmadığı müddetçe dış gebelik olasılığı vardır ki karın içindeki yapışıklık kolay bertaraf edilen bir şey değil...maalesef...bu yüzden bir dış gebelik geçiren kadını dr u çok dikkatli ve tedirgin takip eder her zaman bu olasılığı göz önünde tutar....(.sonraki gebelikler için)...tüm bunlara rağmen illa yine olacak diye bir şey yok...ben bir oğlum varken dış gebesi oldum....tek tüpüm olduğu için hamileliği çabuklaştırmak adına 1,5 yıl bebek tedavisi oldum....ama hamile kalamadım...tedaviyi bıraktım 1,5 yıl sonra kendiliğinden hamile kalıp 2. oğlumu dünyaya getirdim..yani ameliyattan 3-3,5 yıl sonra.....şimdi tıpın imkanları 15 yıl öncesine oranla çok çok ilerde ...korkmayın ...anladığım kadarı ile dr kontrolundesiniz....en az hasarla sizi tedavi edeceklerdir...birde son dönemlerde şöyle bir şey duydum....eğer dış gebelik çok erken dönemde tesbit edilip yakalanmışsa ...kemoterapi ilaçı ile tedavi edip ameliyatsız bu işi halledebiliyorlarmış...çok net bilgi sahibi değilim ama siz araştırın bence...her ameliyat olası yeni yapışıklıklar kaynağıdır sonuçta....geçmiş olsun...zor bir durum sabırlı ve sakin kalın derim....umarım Allah tez zamanda sağlık bir hamilelik ve bebek sahibi yapar sizi.....sevgiler...

  4. Konu Sahibi : EU1 #24
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    2

    I love KK merhaba

    ben aranızda çok yeniyim ama ortak bir derdimiz var bende bir sene önce dış gebelik geçirdim ve benimde doktorum anlamadı fakat ben onu uyardım .ben nerden biliyordum çünkü tüm hamilelik belirtilerini taşıyordum. fakat 26 günlük bir kananmam vardı ve durmuyordu ağrı falan yoktu gebelik testleriyse ne hamile nede değil diyordu .doktorum düşük yapıyorsun dedi bense dış gebe olabileceğimi söyledim öylede oldu.ilaç tedavisiyle o kütleyi düşürdük. ondanm kurtuldum ama kanamalar devam etti. bir parça kalmış şüphesiyle kürtaj oldum kanamalar bitti.ben altı senelik evliyim hiç hamile kalmamıştım eşimde ve bende problem olmadığını söyleyip oyaladılar.tedavi gerekiz dediler. bu olayı yaşayınca doktorumu değiştirmiştim.bu yeni doktorum benim yumurtlamamın çok olduğunu ve bu yüzden yumurtalarımın gelişmediğini söyledi ben bir daha hamile kalamadım. şimdi klomentedavisi gördüm prengl iğnesi oldum fakat ben hiç umutlu değilim ama çok hamile kalan var umarım bunlardan biriside sen olursun:a015:

  5. Konu Sahibi : EU1 #25
    Çok teşekkür ederim bekliyorum sabır gösterebileceğim kadar göstererek bugün doktora gideceğim tekrar yarında tekrar kanda beta hcg ölçtüreceğim ama vajinal ultrasonla göremiyorlar umarım bu gün görürler galibada zaten bu değerlerle görülmesi pek mümkün değilmiş naapcaklar nasıl görecekler peki nerde olduğunu göremeden nasıl müdahala etcekler bilmiyorumki o kadar korkdumki tek doktor kontrolündede değilim iki doktorun birden kontrolündeyim çünkü yanlış birşey yapılmasından korkuyorum artık ne diyeyimki Allah yardımcım olsun benimde zor durumda olan herkesinde

  6. Konu Sahibi : EU1 #26
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    2
    benimde görilmemişti kanalın arkasındaymış sonuçtan haberdar et beni merak ettim

  7. Konu Sahibi : EU1 #27
    13 gündür hastanede yatıyordum yeni çıkdım buraya en son yazdığım gün kürtaja karar verdi doktor çünkü emin olmak istedi dış gebelik olup olmadığına ve kürtajdan sonrada beta hsg 1000 lere çıkınca dış gebelik olduğu kesinleşdi hemen hastaneye yatırdılar 13 günde ilaç tedavisi yapdılar iğneyle sonlandırmak için hastanede 1600 lere çıkdı değer en son bu gün 600 e düşünce taburcu ettiler dışardan devam edeceğim ölçtürmeye sıfırlanana kadar ama cidden çok zor bir süreçmiş neyseki erken fark ettik umarım yükselme yapmaz tekrar değer çünkü ölmemiş bir hücre bile o hormonu salgılamaya devam edermiş Allah kimseye vermesin ne düşüğe benziyormuş ne kürtaja

  8. Konu Sahibi : EU1 #28
    efsun_ka70 Guest
    geçmiş olsun arkadaşım....bende 1 ay önce dış gebelik ameliyatı oldum..1 ay sonra rahim filmi çekilecek ..tüplerin durumuna göre (büyük ihtimalle sağ tüpüm hasarlı) doktorum iki ay normal hamilelik için zaman verecek..2 ay içinde hamile kalamazsam tüp bebek yöntemine başvururacağız..37 yaşında olduğum için zaman kaybetmek istemiyor doktorum..hayırlısı bakalım

  9. Konu Sahibi : EU1 #29
    geçmiş olsun canım. benim yengem dış gebelik geçirdi.
    şimdi biri 10 biri 6 yaşında iki çocuğu var
    içini fereh tut, aklına kötü şeyler getirme
    güzel düşün ki güzel şeyler olsun...

  10. Konu Sahibi : EU1 #30
    efsun bence hemen tüp bebek deneme yaşın 37 ne olmuşki benimde 39 6 ay dene bence yumurta takibi yaptır yok olmuyorsa denersin tüp bebek çünkü öyle tüp bebekde kolay iş değil ben hastanede yatarken gördüm zahmetli iş.Doktorların işine geliyor tüp bebek para açısından ayrıcada rahim filmi hamile kalmanıda kolaylaştırabilir gerçi sana söylüyorum bunları bende çok korkuyorum hem vaktim yok hem bunları yaşadım ilaçla atlattımmı bile belli değil değer tekrar yükselirse tüp patlarsa bunları hep düşünüyorum ya tekrar dış gebelik geçirirsem bunlar hep korkutuyor beni ama şu bir gerçekki Allah ne diyorsa o olur yapacak bir şey yok nasip etmişse olur etmemişsede razı gelmekden başka çare yok

Sayfa: 3/12 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. kimyasal gebelik yaşayıp sonra hamile kalan var mı
    By MELİS 78-5 in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 27-07-2014, 10:37
  2. Kimyasal Gebelik Geçiripte Düşük Yaşayan Arkadaşlar
    By 3simay in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 04-03-2012, 19:54
  3. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 20-04-2011, 00:38
  4. Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 06-07-2010, 18:29
  5. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 17-04-2008, 17:35

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.