Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: aşılamada hamile kalan arkadaşların belirtileri

  1. Konu Sahibi : catdog #1

    aşılamada hamile kalan arkadaşların belirtileri

    aşılama ile hamile kalan arkadaşlar test günü öncesi belirtilerini bizimle paylaşabilirlerse bizlere de fikir verebilir.
    ben de aşılama sonucumu bekliyorum 5 günüm var ama beklemek çok zor...

    şimdiden teşekkürler arkadaşlar...


  2. Konu Sahibi : catdog #2
    merhabalar ben de 23 nisanda 2.aşlamamı yaptırdım.çocuk bayramında çocuk aşılatık yani.6 gün sonra belli olacak.ama ben adet olana kadar test yapmayı bile düşünmüyorm.çünkü hiç umut yok içimde.herseferinde o testi yapıp da tek çizgi görmekten bıktım..

  3. Konu Sahibi : catdog #3
    Ben çok şükür ilk aşılamada hamile kaldım.Genelde ilk aşılamanın tutmadığını duyuyordum.Adet öncesi belirtilerim çok vardı.Bu yüzden dr. aşılamanın 15.günü kanda baktır dediyse de ben hiç yaptırmayı bile düşünmüyordum.Ama gene dayanamayıp idrar testi yaptım hem de adetim bile gecikmemişken çift çizgi çıktı,hemen ertesinde kan tahlili,sonuç 5 haftalık hamile))Ama dr. keseyi göremedi,dış gebelik olabilir dedi,çok üzüldüm,,7 haftalık olduğumuzda kese,bebek ve kalp atışı görüldü))
    Gelelim belirtilerime..ben de günlerce buradaki forum sayfalarında gezindim durdum ama dediğim gibi hiç ümidim yoktu..Sürekli bir karın ağrısı vardı,daha çok gaz sancısına benziyordu...Ha bugün ha yarın adet olucam dedirten bir ağrıydı. bunun haricinde forumlarda yazılanlar yada gebelik sayfalarında yazan belirtiler gibi belirtim yoktu,tabi ki her bünye de farklı şeyler olabiliyor.Ama bana idrar testini yaptıran ve şu an aklıma gelen şey derste birden midemin kazınması oldu))) Ben genelde hiç acıkmam ve midem kazınmaz da....))Bilmem belirtimidir? Umarım hayırlısıyla güzel haberleri alırsınız...

  4. Konu Sahibi : catdog #4
    slm kelebek bende 24 de yaptırdım aşılama ilk aşılamam doktorum 6 gün sonra yani bugun çagırdı tekrar yumurtama baktı hala çatlak dedi bi tahlil verdi adetine kadar beklicez dedi senin 1 ci aşılamda yada bunda doktorun böle bişey yaptımı

  5. Konu Sahibi : catdog #5
    snopy tatlım aşılamayı yeni yaptırdım diyosun ama 5 haftalık olmuş dedin nasıl oluyo o zaman aşılamadan tutmamış mı senin bi cevap yazsana

  6. Konu Sahibi : catdog #6
    snopy tatlım aşılamayı yeni yaptırdım diyosun ama 5 haftalık olmuş dedin nasıl oluyo o zaman aşılamadan tutmamış mı senin bi cevap yazsana

  7. Konu Sahibi : catdog #7
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    8,862
    Alıntı snoopy.izmir kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben çok şükür ilk aşılamada hamile kaldım.Genelde ilk aşılamanın tutmadığını duyuyordum.Adet öncesi belirtilerim çok vardı.Bu yüzden dr. aşılamanın 15.günü kanda baktır dediyse de ben hiç yaptırmayı bile düşünmüyordum.Ama gene dayanamayıp idrar testi yaptım hem de adetim bile gecikmemişken çift çizgi çıktı,hemen ertesinde kan tahlili,sonuç 5 haftalık hamile))Ama dr. keseyi göremedi,dış gebelik olabilir dedi,çok üzüldüm,,7 haftalık olduğumuzda kese,bebek ve kalp atışı görüldü))
    Gelelim belirtilerime..ben de günlerce buradaki forum sayfalarında gezindim durdum ama dediğim gibi hiç ümidim yoktu..Sürekli bir karın ağrısı vardı,daha çok gaz sancısına benziyordu...Ha bugün ha yarın adet olucam dedirten bir ağrıydı. bunun haricinde forumlarda yazılanlar yada gebelik sayfalarında yazan belirtiler gibi belirtim yoktu,tabi ki her bünye de farklı şeyler olabiliyor.Ama bana idrar testini yaptıran ve şu an aklıma gelen şey derste birden midemin kazınması oldu))) Ben genelde hiç acıkmam ve midem kazınmaz da....))Bilmem belirtimidir? Umarım hayırlısıyla güzel haberleri alırsınız...
    canım ne güzl Allah sağlık sıhhat versin sana ve bebişine
    benim yarın 15. günüm 11. günüm dayanamadım basit bi test yaptım ama negatif çıktı eşime söyleyemedim :)kaydirigubbakcemile3 ama diyorum belki erkendir yarın çıkarmı acaba içime kurt düştü valla ne yalan söyleyeyim dr da bana 15. gün kanda baktır dedi kocamda bekle adet günü gelsin yaparsın diyooo ay ben herkesden önce öğrenmek için merakdan ölüyorum tabiii hiç bir belirti yok gaz sancısı göğüslerimdeki feci ağrıdan başka bir de gece uyurken uyanıyorum adet sancısı gibi bi ağrı oluyor bende:1no2: korkuyorum gelecek diye

  8. Konu Sahibi : catdog #8
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    8,862
    Alıntı daydo kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    snopy tatlım aşılamayı yeni yaptırdım diyosun ama 5 haftalık olmuş dedin nasıl oluyo o zaman aşılamadan tutmamış mı senin bi cevap yazsana
    canım hamileliklerde ilk adet tarihinin başlangacından sayılır matematiksel olarak ilk ilişki gününde 2 bebiş ortada olmasa bile 2 haftalık sayılırsın doğum haftasını hesaplamak için bu yöntemi kullanıyolar..gamyoncuiremsu

  9. Konu Sahibi : catdog #9
    Alıntı snoopy.izmir kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben çok şükür ilk aşılamada hamile kaldım.Genelde ilk aşılamanın tutmadığını duyuyordum.Adet öncesi belirtilerim çok vardı.Bu yüzden dr. aşılamanın 15.günü kanda baktır dediyse de ben hiç yaptırmayı bile düşünmüyordum.Ama gene dayanamayıp idrar testi yaptım hem de adetim bile gecikmemişken çift çizgi çıktı,hemen ertesinde kan tahlili,sonuç 5 haftalık hamile))Ama dr. keseyi göremedi,dış gebelik olabilir dedi,çok üzüldüm,,7 haftalık olduğumuzda kese,bebek ve kalp atışı görüldü))
    Gelelim belirtilerime..ben de günlerce buradaki forum sayfalarında gezindim durdum ama dediğim gibi hiç ümidim yoktu..Sürekli bir karın ağrısı vardı,daha çok gaz sancısına benziyordu...Ha bugün ha yarın adet olucam dedirten bir ağrıydı. bunun haricinde forumlarda yazılanlar yada gebelik sayfalarında yazan belirtiler gibi belirtim yoktu,tabi ki her bünye de farklı şeyler olabiliyor.Ama bana idrar testini yaptıran ve şu an aklıma gelen şey derste birden midemin kazınması oldu))) Ben genelde hiç acıkmam ve midem kazınmaz da....))Bilmem belirtimidir? Umarım hayırlısıyla güzel haberleri alırsınız...



    canım ne güzel gelmiş bebbeğin inşallah bizim de gelmiştir benimde bugün 12. günüm ara ara sancım oluyo ama bugün çok yok bide enterasan test günüm yaklaştıkça göğüslerimin ağrısı da azaldı, tutmadı mı ki ne 2-3 gün daha dayanıcaz artık napalım
    hepimiz için hayırlısı:ecrin_bebek:

  10. Konu Sahibi : catdog #10
    Alıntı ukla kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ne güzl Allah sağlık sıhhat versin sana ve bebişine
    benim yarın 15. günüm 11. günüm dayanamadım basit bi test yaptım ama negatif çıktı eşime söyleyemedim :)kaydirigubbakcemile3 ama diyorum belki erkendir yarın çıkarmı acaba içime kurt düştü valla ne yalan söyleyeyim dr da bana 15. gün kanda baktır dedi kocamda bekle adet günü gelsin yaparsın diyooo ay ben herkesden önce öğrenmek için merakdan ölüyorum tabiii hiç bir belirti yok gaz sancısı göğüslerimdeki feci ağrıdan başka bir de gece uyurken uyanıyorum adet sancısı gibi bi ağrı oluyor bende:1no2: korkuyorum gelecek diye

    uklacım noldu test yaptırdın mı benim aşımın 13.günüydü bugün şimdi adet oldum çoküzgünüm

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Kaçıncı aşılamada hamile kaldınız?
    By YAGMURUM in forum Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 13-05-2014, 14:25
  2. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 11-01-2014, 13:41
  3. İlk aşılamada hamile kalan varmı
    By beyaz karamel in forum Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz
    Cevaplar: 82
    Son Mesaj: 12-11-2013, 11:23
  4. aşılamayla hamile kalıp bebeğini kaybedip daha sonra normal hamile kalan varmı
    By Pıtırcık in forum Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 27-05-2010, 23:38
  5. ilk aşılamada hamile kalanlar burayaaaaaaa
    By greys.85 in forum Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 24-07-2008, 20:19

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.