Sayfa: 1/12 12311 ... SonSon
Toplam 113 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 1.aşılamadan sonra hamile kaldım............

  1. Konu Sahibi : MBASATAN #1

    I love KK 1.aşılamadan sonra hamile kaldım............

    kızlar merhaba 19.aralıkta ilk aşılamam yapıldı.4 ocak çarşamba günüde beta hcg testim yapıldı ve sonuç 166.8 çıktı.doktorum hamilesin ama pazartesi ultrasonla bakıcaz.dedi.aşılama ile kalınan hamileliklerden sonra %40 düşük riski varmış.şimdide çok korkuyorum pazartesi olmak bilmiyor.peki sizce ben nekadarlık hamileyim bu test sonucuna göre yardımcı olurmusunuz.birde vajinal ultrasonla yapılan muayene bebeğime zarar verirmi acaba.....


  2. Konu Sahibi : MBASATAN #2
    kimse yokmu arkadaşlar

  3. Konu Sahibi : MBASATAN #3
    neden cvp veren yok

  4. Konu Sahibi : MBASATAN #4
    Giriş tarihi
    Dec 2011
    Mesajlar
    2,277
    öncelikle gözün aydın inşallah darısı başımıza.doktor büyük bi ihtimal karından ultrasyonla bakacaktır eğer alttan bakmaya kalkarsada istemediğini karından bakmasını söyle.çünkü alttan muayeneler düşüğe neden olur diye biliyorum...

  5. Konu Sahibi : MBASATAN #5
    senin adına çok sevindim. umarım ultrason muayenende güzel geçer. düşük riskini hiç düşünme. sadece Allaha dua et. bende ocak ayında aşılamayı düşünüyorum. nasıl geçti bu sürecin bana anlatırmısın. özeldemi oldun devlettemi? doktorun varmıydı? adetin 3. günü hormon tahlili yapıldımı? ilaca ne gün başladın ve iğnemiydi? bide sende yada eşinde herhangi bi sorun varmıydı? çok soru sordum değilmi. beni aydınlatırsan çok sevinirim.

  6. Konu Sahibi : MBASATAN #6
    canım hcg bellı bı sevıyeye gelmeden karından zaten gozukmez vajınal bakılacak ve vajınal ultrasonun hıc bır zararı yokkk emın ol
    hatta yaptırmazsan bı sorun varsa bıle gorulmez ve hem bebek hem sneın ıcın kotu olur arastır bak vajınal goruntu ozellıkle gebelık basında daha net herseyı gosterır
    bebegın senınle ıse ve senle kalacaksa hıc bısey olmaz canım benım rabbım ol desın yeterkı
    sana tavsıyem maydonoz ada caylarından sıcak dustan uzak dur
    dolaplara uzanma
    agır kaldırma
    ve sureklı ayaklarının altına yastık koy ve yat canım cok faydalı emın ol muhtemek dusuklerı engeller elınden gelıosa sureklı yat ıkı aylık olunca ayaklanmaya baslarsın
    adetın gectıgınde sanırım 4haftalık oluosun bu tabı dollenme zamanınada baglı bısey gec olmus da olabılır hcg dende anlayabılırsın canım

  7. Konu Sahibi : MBASATAN #7
    Alıntı d_celebi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    senin adına çok sevindim. umarım ultrason muayenende güzel geçer. düşük riskini hiç düşünme. sadece Allaha dua et. bende ocak ayında aşılamayı düşünüyorum. nasıl geçti bu sürecin bana anlatırmısın. özeldemi oldun devlettemi? doktorun varmıydı? adetin 3. günü hormon tahlili yapıldımı? ilaca ne gün başladın ve iğnemiydi? bide sende yada eşinde herhangi bi sorun varmıydı? çok soru sordum değilmi. beni aydınlatırsan çok sevinirim.
    canım ben avrupa florence nightinglee herman işçiye gidiorum.ben menogon ve ovitrelle tedavisi gördüm.yani iğne ile.yumurtalar çatlayınca aşılama yapıldı.sorun bendeydi hipo hipoluyum ben.yani adet olamama bi diğer adı amenore.ilaca 5 aralıkta başladım 19 aralıkta aşılama yapıldı ve 4 ocakta hamiş olduğumu öğrendim herman bey muhteşem bi doktor yavsiye ederim.

  8. Konu Sahibi : MBASATAN #8
    Alıntı semra2003 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım hcg bellı bı sevıyeye gelmeden karından zaten gozukmez vajınal bakılacak ve vajınal ultrasonun hıc bır zararı yokkk emın ol
    hatta yaptırmazsan bı sorun varsa bıle gorulmez ve hem bebek hem sneın ıcın kotu olur arastır bak vajınal goruntu ozellıkle gebelık basında daha net herseyı gosterır
    bebegın senınle ıse ve senle kalacaksa hıc bısey olmaz canım benım rabbım ol desın yeterkı
    sana tavsıyem maydonoz ada caylarından sıcak dustan uzak dur
    dolaplara uzanma
    agır kaldırma
    ve sureklı ayaklarının altına yastık koy ve yat canım cok faydalı emın ol muhtemek dusuklerı engeller elınden gelıosa sureklı yat ıkı aylık olunca ayaklanmaya baslarsın
    adetın gectıgınde sanırım 4haftalık oluosun bu tabı dollenme zamanınada baglı bısey gec olmus da olabılır hcg dende anlayabılırsın canım
    verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşım

  9. Konu Sahibi : MBASATAN #9

    azimle devam ....

    merhaba arkadaşlar ,

    bende kısmetse bu ay 3. aşılama mı olucam bundan önceki 2 aşılamam da başarılı bir şekilde gerçekleşti hanmile kaldım ama hüsranla sona erdi ilkinde kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğin kalp atışları durdu, 2. sinde düşük yaptım şimdi tekrar allah'a sığınıp işe koyulduk 3 gündür iğnelerimi vuruluyorum perşembe günü kontrolüm var bakalım yumurtaların gelişimine bakıcak heralde ona göre aşılama tarihini verir. allah hepimizin yardımcısı olsun ...............

  10. Konu Sahibi : MBASATAN #10
    Alıntı MBASATAN kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım ben avrupa florence nightinglee herman işçiye gidiorum.ben menogon ve ovitrelle tedavisi gördüm.yani iğne ile.yumurtalar çatlayınca aşılama yapıldı.sorun bendeydi hipo hipoluyum ben.yani adet olamama bi diğer adı amenore.ilaca 5 aralıkta başladım 19 aralıkta aşılama yapıldı ve 4 ocakta hamiş olduğumu öğrendim herman bey muhteşem bi doktor yavsiye ederim.


    allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin öncelikle arkadaşım. inşallah bizde senin gibi hayırlı haberleri tez zamanda paylaşırız coşkuyla .bende geçen seferde bu seferde menagon isimli ilacı kullanıyorum o bende daha cabuk ve verimli etki yaptı ama göbeğim delik deşik :) olsun o mutlu haber herşeye değer ....

Sayfa: 1/12 12311 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.