Sayfa: 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
Toplam 94 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 50 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sevgiliye atılan komik romantik mesajlar :)

  1. Konu Sahibi : hazan_aksami #41
    Alıntı nurdrytk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bit olsam saclarında dollassam,yesem yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım :) bnmkide buna baya bi gülmüştü evlenmeden taaaaa önce :)
    süper.... hemen eşime gönderdim...


  2. Konu Sahibi : hazan_aksami #42
    Alıntı nurdrytk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bit olsam saclarında dollassam,yesem yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım :) bnmkide buna baya bi gülmüştü evlenmeden taaaaa önce :)
    ay alemsiniz valla
    hani telefonu ters çavirince anlaşılan bi msj vardı çevirince seni seviyorum yazıyodu.onu gönderdim sevdiceğime.arkadan msj bende seni çok seviyorum aşkım
    bir araya geldiğimizde sordum ne güzel msj dimi aşkım diye ben o msjını anlamadım ki demişti okuyamamış.böle tuhaflıkları beklediği için hemen karşılık olarak seni seviyorum demiş meğerse
    tabi intikamım çok acı oldu

  3. Konu Sahibi : hazan_aksami #43
    Alıntı Cookie_Dough kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben birkere bi mesak atmıstım.. komiklik saka olsun diyee amaaa neredeyse kalp krizi geciyormus benim askım ruhumu teslim edicektim nerdeyse dedi..

    aynı mesajı kankama da biraz degiştirip ona uygun hale getirip de atmıstım.. o da arayıp allah seni kahretmesin cookie yuregime iniyordu diye çemkirmişti

    mesaj da şu:

    bunu sana nasıl soyleyecegimi bilmiyorum.. cok dusundum, ama artık soylemeliyim, içimde tutamıyorum..biliyorum acı tatlı gunlerimiz gercti, hiçbirini unutamam.. seninle ilk tanıstıgımız gunu,sana nasıl asık oldugumu,bana bakıslarını...
    bana yasattıgın hersey icin sana ne kadar tesekkur etsem azdır... sen içimdeki kucuk kız cocugunu goren, onu sadece o oldugu icin seven yegane erkeksin, seni gercekten cok seviyorum... ama üzgünüm,lütfen beni anla, mecburum, artık olmaz.. bunu kendimide sana da yapamam.. çünkü...


    BUGUN DOKTORA GİTTİM VE DOKTORUM TATLI SEYLERDEN UZAK DURMAMI SOYLEDİİ VE SEN SEVGİLİMMM BU DUNYADA TANIDIGIM VE TATTIGIM EN TATLI SEYSİİNNNN ! :)
    ( burada bu son kısmı yazmadan "çünkü" den sonra birsuru bosluk bırakıoruz, sola ok tusundan alt satıra geciliyor yaa, oyle yapıyoruz ki cevabı hemen goremesin daha cok catlasınnn..ayıca su ustteki yazıyıda istedigiiniz kadar uzatabilirsiniz kendinize gore acıklı bir ayrılık mesajı gibi olcak yani )

    yalnız karsıdakinin kalp krizi gecirme riskini goze alın


    şimdi attım bunu bakalım napcaak inşallah ölmeden gelir cevabım

  4. Konu Sahibi : hazan_aksami #44
    al işte bugün bana bişey yazma artık başımdan kaynar sular döktün mutlu oldun mu dedi ve yazmıyo şimdiiiii

  5. Konu Sahibi : hazan_aksami #45
    Alıntı korkulugunler kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    al işte bugün bana bişey yazma artık başımdan kaynar sular döktün mutlu oldun mu dedi ve yazmıyo şimdiiiii
    ben olsam 1 hafta konuşmazdım

  6. Konu Sahibi : hazan_aksami #46
    Alıntı quietnrkn kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben olsam 1 hafta konuşmazdım
    ya şaka ama ya :( affetmiyo :(

  7. Konu Sahibi : hazan_aksami #47
    Giriş tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    13,046
    benimde bissürü vardı uydurup yazdığüım ama hepsini unuttum

  8. Konu Sahibi : hazan_aksami #48
    Alıntı korkulugunler kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ya şaka ama ya :( affetmiyo :(
    buna benzer bi msj vardı hamamböcekleri terlermi diye
    msjı anneme göndericektim o zman başka şehirdeydim yanlışlıkla amcama gönderdim felaket fırça atmıştı bana
    ağzım yandı o yüzden sevdiceğime yapmam böle bişey

  9. Konu Sahibi : hazan_aksami #49
    tık tık kimse yokmu ben dili baldan tatlı gülüsüyle cana can katan bakınca sevgiyi andıran birisine bakmstm ordamı acaba ?? (; günaydınnnn bitanemm :)

  10. Konu Sahibi : hazan_aksami #50
    Alıntı tatlırüya kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    süper.... hemen eşime gönderdim...
    ne tepki verdi merak ettim :)

Sayfa: 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.