Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 42 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bebeğim çok iştahsız

  1. Konu Sahibi : bride_ #1
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    2,246

    bebeğim çok iştahsız

    Merhaba arkadaşlar,

    benim 3 aylık bebeğim var ve sorunum bebeğim çok iştahsız son ay yalnızca 500 gr almış, ben zorlamasam kesinlikle emmicek..sütüm bol sağıp sağıp veriyorum, eskiden bebeğim iştahsız diye üzülen annelere "manyak neyi dert ediyor bebek aç olsa yer" diye düşünürdüm.Ama şimdi ben öyle oldum.O kadar sinirlerim bozuk ki az evvel kahvaltımı edemedim stresten, ağlıyorum ona süt içirmeye çalışırken. Bebeğim 5200 gr. Kilosu çok kötü değil ama bu gidişle zayıflayacak diye korkuyorum.benden sonra doğum yapanların bebekleri 6 kilo oldu bile..Bebeğim hasta görünmüyor, hareketli ama reflüsü varmış doktor yememesini buna bağlıyor, bana bu da saçma gelmeye başladı...Çıldırmak üzereyim..Artık tek düşünem onu nasıl beslerim oldu, tek idealim onu beslemek oldu. Kendimden sıkıldım. Depresyon girmek üzereyim sanırım. Çok mutsuzum, hiçbirşey yapmak istemiyorum, bayramda kimseye gitmedim bu yüzden, ya yemezse diye...yesin yeterki tek dileğim bu...Bebeği benim gibi olan var mı? Yardım edin arkadaşlar bebeğime bişey olmaz di mi?:a015::a015::a015:


  2. Konu Sahibi : bride_ #2
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    634
    arkadaşım bak bu kadar stres yaparsan bebeğin bundan etkilenir ve hiç emmek istemez rahat ol benim bebeğimde aynıydı 3. ayda 500 gr almıştı önemli olan kilosu değil sağlığı eğer sağlıklı ise kilolu olmasada olur

  3. Konu Sahibi : bride_ #3
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    2,246
    Alıntı alize_13 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşım bak bu kadar stres yaparsan bebeğin bundan etkilenir ve hiç emmek istemez rahat ol benim bebeğimde aynıydı 3. ayda 500 gr almıştı önemli olan kilosu değil sağlığı eğer sağlıklı ise kilolu olmasada olur
    Canım teşekkür ederim cevap verdiğin için,peki senin bebeğinde az mı emiyordu? Yani acıkmıyormuydu benimki gibi?Sonra nasıl toparladı?

  4. Konu Sahibi : bride_ #4
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    634
    evet az emiyodu az kilo aldı ama sağlığıda gayet iyiydi
    bence sende stres yapmadan emzirebildiğin kadar emzir ve kiloya takılma

  5. Konu Sahibi : bride_ #5
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1,319
    [QUOTE=bride_;4509528]Merhaba arkadaşlar,

    benim 3 aylık bebeğim var ve sorunum bebeğim çok iştahsız son ay yalnızca 500 gr almış, ben zorlamasam kesinlikle emmicek..sütüm bol sağıp sağıp veriyorum, eskiden bebeğim iştahsız diye üzülen annelere "manyak neyi dert ediyor bebek aç olsa yer" diye düşünürdüm.Ama şimdi ben öyle oldum.O kadar sinirlerim bozuk ki az evvel kahvaltımı edemedim stresten, ağlıyorum ona süt içirmeye çalışırken. Bebeğim 5200 gr. Kilosu çok kötü değil ama bu gidişle zayıflayacak diye korkuyorum.benden sonra doğum yapanların bebekleri 6 kilo oldu bile..Bebeğim hasta görünmüyor, hareketli ama reflüsü varmış doktor yememesini buna bağlıyor, bana bu da saçma gelmeye başladı...Çıldırmak üzereyim..Artık tek düşünem onu nasıl beslerim oldu, tek idealim onu beslemek oldu. Kendimden sıkıldım. Depresyon girmek üzereyim sanırım. Çok mutsuzum, hiçbirşey yapmak istemiyorum, bayramda kimseye gitmedim bu yüzden, ya yemezse diye...yesin yeterki tek dileğim bu...Bebeği benim gibi olan var mı? Yardım edin arkadaşlar bebeğime bişey olmaz di mi?:a015::a015::a015:
    [/QUOTE
    merhaba benimde bebişim iştahsız hemde bizim bebiş 2 kilo dğdu birde küçük bebekler daha çabuk toparlar derler nerde bizdede reflü varmış şuan 4300 gramız sütüm çok şükür var fışkırıyor ama hiçbir zaman oğlum göğsümü boşaltamadı en fazla 15 dk emiyor ama genelde 5 dk falan emiyor (seri ve hızlı bir şekilde) geçen ay doktorum zorla mamaya başlatmaya çalıştı sütüm var diyorum ama adam anlamıyor meğer reflüymüş eğer çok kusması var demesem adam zola mama verdirecekti ama mücadele etmemiz lazım anne sütü varsa alabildiği kadar alsın napalım bizimkilerde şişko olmayıversin arkadaşında dediği gibi önemli olan sağlıkları

  6. Konu Sahibi : bride_ #6
    canımbenim sana tavsiyem,sütünü sağma,bebişin acıktıkça ver emeceği kadar emsin.o zaman sen de stres olmazsın,bebişin de .doymasa ağlar zaten.ben bu süt sağma işine hiç anlam veremedim.benim kızım da 3 aylık ve şimdiye kadar sütümü hiç sağmadım.günde kaç cc çıkıyo,kaç cc emiyo hiç takılmıyorum.acıktıkça veriyorum ve emiyo işte o kadar.ayrıca artık 500 gr alması az değil bence.

  7. Konu Sahibi : bride_ #7
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    2,246
    Alıntı sule3852 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canımbenim sana tavsiyem,sütünü sağma,bebişin acıktıkça ver emeceği kadar emsin.o zaman sen de stres olmazsın,bebişin de .doymasa ağlar zaten.ben bu süt sağma işine hiç anlam veremedim.benim kızım da 3 aylık ve şimdiye kadar sütümü hiç sağmadım.günde kaç cc çıkıyo,kaç cc emiyo hiç takılmıyorum.acıktıkça veriyorum ve emiyo işte o kadar.ayrıca artık 500 gr alması az değil bence.
    Canım sağmayı bende istemem elbet, sağmak çok zahmetli bir iş, tam acıktığı saati gözlüyorsun,vsağıyorsun, içiriyorsun, biberonu fırçalayıp sabunluyorsun iyice emin olana kadar çeşme altında duruluyorsun..çeşme suyunda mikrop olabilir diye birde stelizatöre atıyorsun, içmedi diyelim ısıttığın sütü çöpe döküyorsun..Bende istemem sağmayı ama benim tek göğüs ucum yok malesef...:delphin:

  8. Konu Sahibi : bride_ #8
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    8,172
    Alıntı bride_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım sağmayı bende istemem elbet, sağmak çok zahmetli bir iş, tam acıktığı saati gözlüyorsun,vsağıyorsun, içiriyorsun, biberonu fırçalayıp sabunluyorsun iyice emin olana kadar çeşme altında duruluyorsun..çeşme suyunda mikrop olabilir diye birde stelizatöre atıyorsun, içmedi diyelim ısıttığın sütü çöpe döküyorsun..Bende istemem sağmayı ama benim tek göğüs ucum yok malesef...:delphin:
    sorun sadece göğüs ucuysa emzirmemen için bunu silikon göğüs ucuyla halledebilirsin bence.
    bilmiyorum denedin mi ama:uhm:
    bende 1 hafta önce doğum yaptım.
    benim 2 göğüs ucum da resmen yok.
    yani bebeğin ağzına alacağı bir kısım yok yani.
    silikon göğüs uçlarından aldım.
    onu rahatlıkla ağzına alıyor,buna alıştı da zaten.
    böylelikle hem zamanla ucu cıkarmış,çıkmasa bile bebek bir süre sonra tutmaya alışacağından göğüs ucu olmasa bile emebilirmiş..

  9. Konu Sahibi : bride_ #9
    sizin bu yazdiklarinizi okuyunca bende 2-3 haftadir olan durumumu gördüm. benimki de istahsizdi daha istahsizlasti bir de 3 haftada 300 gr aldigini ögrenince tam krize girdim. ( bebegim 4 aylik oldu ) sabah 6 saat bekliyorum bazen aciksin diye ama sadece 100 gr sütü bile 2 saatte ictigi oluyor. Doktora götürmüstüm 3 hafta önce. birsey yok fiziksel sükür . Tek dedikleri aglamiyorsa uyuyorsa geceleri ve keyfi yerindeyse kilo da vermemisse sorun yok. Ben sütüme ek mama da veriyorum. hadi sütüm yetti mama yemesin ama emmiyor da hele 3-4 gündür .cok stresliyim bende.2 hafta sonra tekrar doktor randevumuz var nasil bekleyecem onu bilmem. Allah hepimize istahli iyi yiyen bebekler versin.öbür türlüsü cok zor

  10. Konu Sahibi : bride_ #10
    ahhh benimkide aynıydı benim bebeğim 1.5 aylıkken emmeyi bıraktı beniimde gögüs uçlarımın ikiside yoktu sağıp verdim hep çok zor sağıp vermek birde benimki uyanıkken yemezdi sadece uykuda iken yerdi her yemek yedirmek için uyutmak zorundaydım karnı aç ve uykusu yoksa basardı yargarayı ama yemezdi zaten zayıf bir bebekti ve çok az kilo alırdı tam 6. ay bitene kadar uykuda besledim. çokkkkkk zor bilirim. sütümü hep sağıp verdim.

    büyüyorlar canım benimki büyüdüyse herkesinki büyür diyorum sen stres yaparsan o daha az yiyor bunu anladım vallaha hissediyorlar sen yinede yedirmeye çabala ama stres yapmma benimki bazen günde 1 öğün yerdi delirirdim ben dedirdikçe oda yanı olurdu.

    canını sıkma kilosuda iyiyse bu günlerde geçecek

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. bebeğim çok iştahsız...
    By kocaoz in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08-11-2013, 15:26
  2. Bebeğim çok iştahsız!!
    By tugba_mehmet in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 08-11-2013, 15:25
  3. bebeğim çok iştahsız
    By bennueren in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15-02-2009, 14:37
  4. bebeğim çok iştahsız
    By dilek.sen in forum Nisan Anneleri
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17-11-2008, 14:22
  5. bebeğim çok iştahsız
    By dilek.sen in forum Bebek Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-11-2008, 18:05

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.