Sayfa: 2/2 İlkİlk 12
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bebegim yuzune sivilceler var.yardım

  1. Konu Sahibi : mangalia #11
    çok yanıldım.çok morallım bozuldu.bu sabah tekrar çiktılar.minicik kırmızı noktalar.şimdide başinda dogru yayılmaya basladı.nekadar zor bir durum.çok uzuluyorum.daha 1 aylık ve kasıntı yapiyor mi acaba bilmiyorum.yarın sabah doktora randevu aldım.insallah iyi haberler alırım.


  2. Konu Sahibi : mangalia #12
    Alıntı mangalia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok yanıldım.çok morallım bozuldu.bu sabah tekrar çiktılar.minicik kırmızı noktalar.şimdide başinda dogru yayılmaya basladı.nekadar zor bir durum.çok uzuluyorum.daha 1 aylık ve kasıntı yapiyor mi acaba bilmiyorum.yarın sabah doktora randevu aldım.insallah iyi haberler alırım.
    merhaba arkadaşım büyük ihtimalle senin bebişinde de bebek egzeması var bu sene doğan bebeklerin 5inden birinde mutlaka çıkıyomuş bu hastalıktann ben dermotolağa götürmüştüm 2 yaşına kadar % 60 5 yaşına kadar % 90 geçer denildi...

    yünlü ,sentetik,hava değişikliği,halıfleks,yedikleri,şampuanı,deterjanı ,hatta babasının sakalları,ve tükürüklü öpmek,terlemesi herşey etkili olabilirmiş....egzemalı bebekler için olan mustela stelatopıa şampuanını kullanıyorum dr omo baby deterjan önerdi onu kullanıyorum...atopıclaır nemlendirici verdi (etkili ama uzun bir süre sonra yaklaşık 7 gün , geçiriyo hemen değil) pantenol krem buda sabah akşam kullanılabilir ama hemen etksi yok ..m-furo adlı bir krem var ama bu biraz ağır bir kremmiş çabuk geçiriyo ama içinde kortizon var snaıyorum o yüzden kullanmaktan çekiniyorum ...4 aydır uğraşıyoruz bizde çok üzücü bir durum geçiyo gibi oluyo sonra tekrar alevleniyo böyle ataklar halinde gidip gidip geliyo...malesef ki:çok üzgünüm:
    bir doktora daha gidicem en azından hergün sağlıklı bir şekilde kullanabileceğim bir nemlendirici ismi alıcam.. kuruluktan kaynaklanan bişiy çünkü genelde...geçmiş olsunn.. allah beterinden korusun ... en azından belli bir yaştan geçicek olması sevindirici...

    sende doktora gidersen ve bildiklerini paylaşırsan sevinirim...a.s.

  3. Konu Sahibi : mangalia #13
    Alıntı mangalia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok yanıldım.çok morallım bozuldu.bu sabah tekrar çiktılar.minicik kırmızı noktalar.şimdide başinda dogru yayılmaya basladı.nekadar zor bir durum.çok uzuluyorum.daha 1 aylık ve kasıntı yapiyor mi acaba bilmiyorum.yarın sabah doktora randevu aldım.insallah iyi haberler alırım.
    merhaba arkadaşım büyük ihtimalle senin bebişinde de bebek egzeması var bu sene doğan bebeklerin 5inden birinde mutlaka çıkıyomuş bu hastalıktann ben dermotolağa götürmüştüm 2 yaşına kadar % 60 5 yaşına kadar % 90 geçer denildi...
    yünlü ,sentetik,hava değişikliği,halıfleks,yedikleri,şampuanı,deterjanı ,hatta babasının sakalları,ve tükürüklü öpmek,terlemesi herşey etkili olabilirmiş....egzemalı bebekler için olan mustela stelatopıa şampuanını kullanıyorum dr omo baby deterjan önerdi onu kullanıyorum...atopıclaır nemlendirici verdi (etkili ama uzun bir süre sonra yaklaşık 7 gün , geçiriyo hemen değil) pantenol krem buda sabah akşam kullanılabilir ama hemen etksi yok ..m-furo adlı bir krem var ama bu biraz ağır bir kremmiş çabuk geçiriyo ama içinde kortizon var snaıyorum o yüzden kullanmaktan çekiniyorum ...4 aydır uğraşıyoruz bizde çok üzücü bir durum geçiyo gibi oluyo sonra tekrar alevleniyo böyle ataklar halinde gidip gidip geliyo...malesef ki:çok üzgünüm:
    bir doktora daha gidicem en azından hergün sağlıklı bir şekilde kullanabileceğim bir nemlendirici ismi alıcam.. kuruluktan kaynaklanan bişiy çünkü genelde...geçmiş olsunn.. allah beterinden korusun ... en azından belli bir yaştan geçicek olması sevindirici...
    sende doktora gidersen ve bildiklerini paylaşırsan sevinirim...a.s.

  4. Konu Sahibi : mangalia #14
    Alıntı içimde bir kıpırtı var kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşım büyük ihtimalle senin bebişinde de bebek egzeması var bu sene doğan bebeklerin 5inden birinde mutlaka çıkıyomuş bu hastalıktann ben dermotolağa götürmüştüm 2 yaşına kadar % 60 5 yaşına kadar % 90 geçer denildi...

    yünlü ,sentetik,hava değişikliği,halıfleks,yedikleri,şampuanı,deterjanı ,hatta babasının sakalları,ve tükürüklü öpmek,terlemesi herşey etkili olabilirmiş....egzemalı bebekler için olan mustela stelatopıa şampuanını kullanıyorum dr omo baby deterjan önerdi onu kullanıyorum...atopıclaır nemlendirici verdi (etkili ama uzun bir süre sonra yaklaşık 7 gün , geçiriyo hemen değil) pantenol krem buda sabah akşam kullanılabilir ama hemen etksi yok ..m-furo adlı bir krem var ama bu biraz ağır bir kremmiş çabuk geçiriyo ama içinde kortizon var snaıyorum o yüzden kullanmaktan çekiniyorum ...4 aydır uğraşıyoruz bizde çok üzücü bir durum geçiyo gibi oluyo sonra tekrar alevleniyo böyle ataklar halinde gidip gidip geliyo...malesef ki:çok üzgünüm:
    bir doktora daha gidicem en azından hergün sağlıklı bir şekilde kullanabileceğim bir nemlendirici ismi alıcam.. kuruluktan kaynaklanan bişiy çünkü genelde...geçmiş olsunn.. allah beterinden korusun ... en azından belli bir yaştan geçicek olması sevindirici...

    sende doktora gidersen ve bildiklerini paylaşırsan sevinirim...a.s.
    tabiki paylasırım.çok merak ediyorum bende.bugun bioderma-abc surdum koruyucu ve besleyici krem.iyi geldi.eumovate sanki cilti kuruttu gibi.neyse,insallah iui haberler alırım.haber veririm.

  5. Konu Sahibi : mangalia #15
    arkadaşım doktora gittim.iyileşme var dedi.tamamen iyileşmeden kremi bırakma gunde iki defa.süt alerjisi varmış.gerçekten bugun daha iyi gorunuyor.sadece hafif izleri kaldı.tekrar gelebilir.normalmış.insallah kurtuluruz bu dertten.kendine iyi bak.bebişi benim için öp.

  6. Konu Sahibi : mangalia #16
    Alıntı mangalia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşım doktora gittim.iyileşme var dedi.tamamen iyileşmeden kremi bırakma gunde iki defa.süt alerjisi varmış.gerçekten bugun daha iyi gorunuyor.sadece hafif izleri kaldı.tekrar gelebilir.normalmış.insallah kurtuluruz bu dertten.kendine iyi bak.bebişi benim için öp.
    teşekkürler arkadaşım benim oğlumda iyi bir 10 gündür tekrarlarsa bende bir doktora daha gidicem inşallah biran önce kurtuluruz.. sende öp bebişinin o güzel egzemasını benim için:asigim:

  7. Konu Sahibi : mangalia #17
    benim kızım 6,5 aylık oldu hafifledi bizede süte hassasiyet var demişti.bu gece yine iki yanağıda kızarıktı bakalım yarına birşey olmaz umarım.sizede geçmiş olsun.kurumasın bebeklerimizin ipek ciltleri

Sayfa: 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. bir aylık bebegim uyumuyor yardım
    By butterfly83 in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 20-08-2013, 08:47
  2. Geçmeyen Sivilceler Lütfen Yardım Edin :(
    By angelly in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 06-10-2009, 14:47
  3. Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 19-09-2009, 02:46
  4. sivilceler yardım!!
    By mum in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 17-08-2009, 21:37
  5. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 29-11-2008, 16:45

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.