Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: geceleri

  1. Konu Sahibi : artesk85 #1

    geceleri

    kızlar geceleri emzirirken de bebıısnızın gazını cıkartıyor musunuz ben doğrusu emzırıp hemen yatırıyorum zaetn oda gözlerini acamıyor uykulu oluor bende uğrasmıyorum .. bebıısm ıcın sorun oluyor mudur


  2. Konu Sahibi : artesk85 #2
    Hmm...

    henüz bu konularda bilgisizim yakin zamanda slkça ziyaret etcegim bölümlerden birisi burasi olacak ama sana söyleyebilcegim $ey $u: ailemden gördügüm kadariyla ister gece olsun, ister sabah olsun bebekleri mutlaka emzirdikten sonra veya biberonuyla emzirdikten sonra gazini alirlardi....
    Bunu yapmazlarsa bebeklerin rahat uyumadigi ve karin agrilari ya$adiklari söyleniliyordu. Siz bebegim hemen uyuyor demi$siniz ama o ufacik canlariyla zaten emerken sizi yorulup slzlp kaliyordur.. Uyurken bile olsun alin gögsünüze yatirin ba$i omuzunun o taraflarda olsun elinizle sirtinda yuvarlak daireler yapin o uyurken mutlaka bir "bhÖÖÖ" yapacaktir.

    Tabi diger anneler daha iyi bilir, bebekten bebege degi$iyormu bilmiyorum ama ben hep yapilmasi gerektigini biliyorum.

  3. Konu Sahibi : artesk85 #3
    ben de geceleri gazını çıkartmıyorum açıkçası. çünkü benimki emdikten sonra tam omzuma alınca hemen gözlerini açıyor. ben de bu yüzden çoğu zaman emzirip yatırıyorum. şimdilik bir sorun yaşamadım ama umarım bir şey de olmaz.

  4. Konu Sahibi : artesk85 #4
    Alıntı hy_patia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben de geceleri gazını çıkartmıyorum açıkçası. çünkü benimki emdikten sonra tam omzuma alınca hemen gözlerini açıyor. ben de bu yüzden çoğu zaman emzirip yatırıyorum. şimdilik bir sorun yaşamadım ama umarım bir şey de olmaz.
    ay cnm benımkı de oyle.ılk zamanlar oyle degıldı.kucagıma aldıgım anda cıkarırdı gazını uyanmazdı da.14 gunluk oldu bebısım sımdı emzırıyorum kucagıma aldıgım anda uyanıyor.sallamak da ıstemyıroum,hafıf piş pişliyorum 5 dk fılan sıvazlıyorum sırtını pıt pıt vuruyorum poposuna cıkarmıyor oyle olunca yatırıyorum.ama pırtlıyor genelde benım kızım.aslında cıkarmamız gerekıyor ama alttan cıkarınca da gaz cıkarmıs oluyormu yoksa ılla agızdanmı cıkarması gerekıyor

  5. Konu Sahibi : artesk85 #5
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    862
    bizimde 13 gün oldu. hergece emdikten sonra göğsümüze alıp gazını çıkarıyoruz annemle. zaten öyle bi alıştıki zilli illa göğsümüzde uyucak. daldıktan sonra yatağına yatıryoruz. bide gazınıda çıkarsa emdikten 10 dk.sonra resmen kazınıyo. karnı ağrıyo sanırım. iyice daldımı geçiyo. bazen 2 3 saat uyanık kalıyoruz geceleri.

  6. Konu Sahibi : artesk85 #6
    Giriş tarihi
    Nov 2010
    Mesajlar
    3,538
    Benim bebiş de geceleri emince uyuyor, uyurken de gaz çıkartamıyor. Ben de yatırıyorum mecburen. Pek sıkıntı olmadı bugüne kadar. Olunca uyanıyor, o zaman çıkartıyoruz....

  7. Konu Sahibi : artesk85 #7
    Giriş tarihi
    Nov 2010
    Mesajlar
    3,538
    Alıntı zederdi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ay cnm benımkı de oyle.ılk zamanlar oyle degıldı.kucagıma aldıgım anda cıkarırdı gazını uyanmazdı da.14 gunluk oldu bebısım sımdı emzırıyorum kucagıma aldıgım anda uyanıyor.sallamak da ıstemyıroum,hafıf piş pişliyorum 5 dk fılan sıvazlıyorum sırtını pıt pıt vuruyorum poposuna cıkarmıyor oyle olunca yatırıyorum.ama pırtlıyor genelde benım kızım.aslında cıkarmamız gerekıyor ama alttan cıkarınca da gaz cıkarmıs oluyormu yoksa ılla agızdanmı cıkarması gerekıyor

    Alttan çıkarınca bağırsak gazını çıkarmış oluyor canım, üstten çıkarınca da mide gazını. Eğer mide gazını çıkarmazsak, bağırsaklara ilerler ki onu çıkarmak biraz daha zor oluyor. Emdikten sonra ivedilikle gazını çıkarmak gerekiyor o yüzden. Ben bazen emzirme arasında bile çıkarıyorum, ya da meme değiştirince...

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.