Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bebekte antibiyotik(amoklavin) kullanımı?

  1. Konu Sahibi : gulnur7 #1

    Ufak bir soru ? bebekte antibiyotik(amoklavin) kullanımı?

    arkadaşlar benim kızım 4,5 aylık vede pztesi birden öksürmeye başladı
    bugünde burnu tıkandı dr a götürdük
    amoklavin antibiyotik ve balgam sökücü verdi
    bebeğine amoklavin kullanan var mı?
    reçetesine baktım penisilin içeriyor
    daha çok küçük olduğu için canım sıkıldı antibiyotik kullanmam doğrumu?
    nasıl böyle oldu anlamadım


  2. Konu Sahibi : gulnur7 #2
    Alıntı gulnur7 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar benim kızım 4,5 aylık vede pztesi birden öksürmeye başladı
    bugünde burnu tıkandı dr a götürdük
    amoklavin antibiyotik ve balgam sökücü verdi
    bebeğine amoklavin kullanan var mı?
    reçetesine baktım penisilin içeriyor
    daha çok küçük olduğu için canım sıkıldı antibiyotik kullanmam doğrumu?
    nasıl böyle oldu anlamadım
    Öncelikle geçmiş olsun diyor.
    Ben doktorunun verdiğini tartışacak değilim ama burnu tıklanıklı ve öksürük için pek antibiyotik verilmiyor.
    Neden verdiğini anlamış değilim, bir yerine enfeksiyon mu gördü acaba?
    Sen neden antibiyotik verdiğini sormadın mı?
    Eğer antibiyotiğe başladıysa artık devam et, eğer başlamadıysan bence başka bir doktora danış.
    Eğer antibiyotik vermeye başladıysan (sanırım bebeğine ilk kez antibiyotik veriyorsun), ara sıra bebeğinin vucudunu kontrol et. Eğer kırmızı döküntüler varsa ilaçını hemen kes. Demek ki bebeğin penisiline karşı alerjisi var.
    Bebeğin penisiline karşı alerjisi varsa korkma. Verdiğin penisilin suspansyon olduğu için sadece dökünüsü yapacak. Enjeksiyon olsaydı ozaman problem olurdu.
    Eğer antibiyotiği başladıysan mutlaka bitir ama. Yetersiz doz olarak verilen antibiyotiğini aşı etkisi yaratıyor. Yani başka zaman o gruptaki antibiyotikler verilirse, hiç etki vermez.
    Sonuç olarak, panik yapma. Eğer için rahat değilse başka bir doktora git, bence.

  3. Konu Sahibi : gulnur7 #3
    Alıntı Aris kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Öncelikle geçmiş olsun diyor.
    Ben doktorunun verdiğini tartışacak değilim ama burnu tıklanıklı ve öksürük için pek antibiyotik verilmiyor.
    Neden verdiğini anlamış değilim, bir yerine enfeksiyon mu gördü acaba?
    Sen neden antibiyotik verdiğini sormadın mı?
    Eğer antibiyotiğe başladıysa artık devam et, eğer başlamadıysan bence başka bir doktora danış.
    Eğer antibiyotik vermeye başladıysan (sanırım bebeğine ilk kez antibiyotik veriyorsun), ara sıra bebeğinin vucudunu kontrol et. Eğer kırmızı döküntüler varsa ilaçını hemen kes. Demek ki bebeğin penisiline karşı alerjisi var.
    Bebeğin penisiline karşı alerjisi varsa korkma. Verdiğin penisilin suspansyon olduğu için sadece dökünüsü yapacak. Enjeksiyon olsaydı ozaman problem olurdu.
    Eğer antibiyotiği başladıysan mutlaka bitir ama. Yetersiz doz olarak verilen antibiyotiğini aşı etkisi yaratıyor. Yani başka zaman o gruptaki antibiyotikler verilirse, hiç etki vermez.
    Sonuç olarak, panik yapma. Eğer için rahat değilse başka bir doktora git, bence.
    cevabınız için tşkler
    bebeğimin öksürüğü kuru bir öksürük değildi
    3 gün içinde bayağı ilerledi ve balgamlı sanırım
    dr ciğerlerine inebilir diye verdi antibiyotiği
    çok tereddütte kaldım ama her dr anti verir bu durumda
    mecburen ilerlemesin diye başladım
    şişeyi mi bitirmem gerek anlamadım dr 1 hafta sonra kontrole çağırdı
    zaten 1 çay kaşığı veriyorum 1 şişeyi bitirmek çok uzun sürer

  4. Konu Sahibi : gulnur7 #4
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1,140
    öncelikle geçmiş olsun bebeğinize
    amoklavin yanlış hatırlamıyorsam sulandırılan toz ilaç olması lazım
    10 günden fazla kullanmamalısınız ki üstünde yazması lazım
    ben verdim bebeğime penisilinitek penisilin olarak verirseniz
    alerji ihtimali var bir şurubun içinde varsa dokunmaz demişti doktorum
    Düzenleyen: şirin06 Düzenleme Tarihi : 20-05-2011 Düzenleme Saati :17:50

  5. Konu Sahibi : gulnur7 #5
    biz kullanmistik. bogaz enfeksiyonu sonrasinda. tadini begenmeyip kusuyordu bizimki, tekrar veriyorduk etkisi olsun diye. dokuntu yapiyor kimine. ama bize yapmadi.

  6. Konu Sahibi : gulnur7 #6
    Alıntı gulnur7 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar benim kızım 4,5 aylık vede pztesi birden öksürmeye başladı
    bugünde burnu tıkandı dr a götürdük
    amoklavin antibiyotik ve balgam sökücü verdi
    bebeğine amoklavin kullanan var mı?
    reçetesine baktım penisilin içeriyor
    daha çok küçük olduğu için canım sıkıldı antibiyotik kullanmam doğrumu?
    nasıl böyle oldu anlamadım
    geçmiş olsun öncelikle.benimde 4 aylık kızım dün gece ateşlendi öksürmeye başladı bugün dr götürdük antibiyotik verdi azitro diye bi ilaç.ama bende kararsızım daha çok küçük versemmi ilacı bilmiyorum. çok üzülüyorum:(( çalışıyorum bebişimin yanında değilim kendimden nefret ediyorum bazen.allah hepimizin bebişlerine sağlık versin.

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.