Sayfa: 12/20 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon
Toplam 192 adet sonuctan sayfa basi 111 ile 120 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Ek besin tarifleri (4.aydan itibaren)

  1. Konu Sahibi : eylül166 #111
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    53
    dün yaptığım ikindi mamasını sizinlede paylaşayım
    3 ölçek devam mamasına 3 adet cicibebe bisküvüsi ezilir içine çeyrek muz çatalla ezilerek karıştırılır
    benim kızım çok sevdi :)


  2. Konu Sahibi : eylül166 #112
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    1,079
    Alıntı mugumugu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    benimkide kahvaltıdan sonra ara öğün olan meyveyi yemiyo napsam nasıl meyve yedirebilirim
    siz nasıl veriyosum meyveyi ve hangi saat arasında
    ben bazı günler meyveyi bir öğün olarak yediriyorum şöyle:göz kararı muz,kayısı,şeftali,elma mesela genelde 3-4 çeşit meyve koyarım blendırla ezip içine tahıllı kaşık maması koyarım birkaç kaşık neredeyse bi kaseye yakın oluyo böylece bir öğün oluyo ona neredeyse:))yerimseniben

  3. Konu Sahibi : eylül166 #113
    mugumugu eğer kahvaltıyı güzel yiyorsa öğlene kadar acıkmıyordur belki ondan yemiyordur.şahsen ben pek kuşluk öğünü vermiyorum,ana öğünlere daha çok önem veriyorum ve ikindi öğnünü mmkün olduğunca yedirmeye çalışıyorum.meyve ve yoğurdunu bi şekilde mutlaka yediriyorum yalnız

  4. Konu Sahibi : eylül166 #114
    Alıntı SAPHIRA kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    mugumugu eğer kahvaltıyı güzel yiyorsa öğlene kadar acıkmıyordur belki ondan yemiyordur.şahsen ben pek kuşluk öğünü vermiyorum,ana öğünlere daha çok önem veriyorum ve ikindi öğnünü mmkün olduğunca yedirmeye çalışıyorum.meyve ve yoğurdunu bi şekilde mutlaka yediriyorum yalnız
    evet canım aynen dediğin gibi oluyo kahvaltı güzel yiyo , öğlen çorba veriyorum ama meyve yerse az bile olsa çorbaya mızmızlık ediyo , sonra yoğurt yiyiyo o yoğurda meyveler karıştırıyım yada bi gün yoğurt bi gün meyve yapıyım bari . Ama meyveylede arası yok gibi

  5. Konu Sahibi : eylül166 #115
    merhaba arkadaşlar
    6 aylık bebeğime hiçbir şekilde sebze yediremiyorum. meyveyi de püre olarak değil suyunu içiyor.
    bazen hazır kavanoz mamaların meyve pürelerini yiyor o da bir kaç kaşık. ayrıca devam süt ve mamalarından nefret ediyor. çok ağlıyor. bu yüzden yoğurtta yediremiyorum aptamille mayaladığımız için. ama hazır yoğurdu yiyor. açıkcası bend eehep hazır vermek istemiyorum kendim birşeyler yapmak istiyorum.ne olur yardımcı olun. çok zor durumdayım..

  6. Konu Sahibi : eylül166 #116
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,086
    benım cadının bır gÜnlÜk menÜsÜ sabah kahvaltısı yarım yumurta sarısı bır tatlı kaŞıĞı labne ayrı ayrı verıyorum bunları ,fakat bır bÜtÜn Şeftelı ıÇıne bır bebe bıskÜvısı ve 1 tatlı kaŞıĞı organık ÜzÜm pekmezı koyuyorum bunu bulamaÇ yapıyorum tabı bÖylelıkle meyvede aradan ÇıkmıŞ oluyor.bunların hepsını bıraz ondan bıraz onda sÜpÜrÜyo mahŞallah, ÖĞlende Çorbası oluyo tabı artık o gÜn ne olursa pek yemıyo gerÇı yaa ıŞte ne yerse tabıkı kıyma mutlaka oluyo ıÇınde tavuk koymuyorum doktoru kesınlıkle verme dedı nedenını bılmıyorum sormadım salak gıbı.sonrada 1,2 saat sonra evde kızım ıÇın yoĞurt mayaladıĞım yoĞurttan verıyorum ıÇınede bır bebe bıskÜvısı koyuyurum yoĞurda hasta zaten her gÜn kesın 100 -150gr yoĞurdunu yer maŞallah, akŞamda bır yemek kaŞıĞı pırınÇ unundan muhallebı yapıyorumsuyla tabı o zaten koyu bır kıvam alıyo sonra bende ıÇıne 60lıkbır devam sÜtÜ yapıp katıyorum bırde ıŞte allah ne verdıyse bır meyve rendelıyorum . Aralarda ıse bıberon maması yada anne sÜtÜ alıyo daha ne olsunn .bızım menÜ standart yanı Öyle Çok fazla yenılıkÇı, bı anne deĞılım zaten 3-5 ay sonra ben ne yersem oda onu yıycek o yÜzden Öyle kendımı Çok fazla parÇalamamaya kara verdım yoksa bı ara kafayı yıcektım ıyıce kayıŞı koparmıŞtım bırde yemeyınce ÇoÇuklar gıbı oturup aĞlıyodum ay ne pıŞırsem ara ÖĞÜnde neversem dıye ama gerek yokmuŞ anladım tabı

  7. Konu Sahibi : eylül166 #117
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,086
    Alıntı esr4 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşlar
    6 aylık bebeğime hiçbir şekilde sebze yediremiyorum. Meyveyi de püre olarak değil suyunu içiyor.
    Bazen hazır kavanoz mamaların meyve pürelerini yiyor o da bir kaç kaşık. Ayrıca devam süt ve mamalarından nefret ediyor. çok ağlıyor. Bu yüzden yoğurtta yediremiyorum aptamille mayaladığımız için. Ama hazır yoğurdu yiyor. Açıkcası bend eehep hazır vermek istemiyorum kendim birşeyler yapmak istiyorum.ne olur yardımcı olun. çok zor durumdayım..
    yahuu mamdan yoğurtmu olur hiçç çoçuk haklı sütten mayalada yoğurt yesin yavrucak mamayı yoğurdun içine bebe bisküvisi koy tok tutar şeftasli vermeyi dene birde benim kızızmda sebze pek sevmiyenlerden yoğurdu sevdiği için çorbasını pişirdikten sonra içine az bişi yoğurt kat bak yiyo ozaman

  8. Konu Sahibi : eylül166 #118
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    1,079
    valla bende mamadan hiç yoğurt yapmadım denedim beceremedim 3 aydır sütten mayalıyorum gıda mühendisi bi arkadasım kesinlikle zararı yok inek sütü mayalandığında başkalasıma uğruyo demişti.bende genlede evde mayalarım ara sıra babymix veriorum..bizdede kahvaltı hariç diğer öğünle sorunsuz geçer ortalama günde 5 nadiren 6 öğün yer ama ara öğün falan yok bizde ara öğün yaptıkmı ana öğünlere ağzını açmıyo sonra :))) bu arada tavuk eti niye koymam dediki doktor benim oğluşş çok seviyo valla gün aşırı koyarım ben çorbalarına nedenki..

  9. Konu Sahibi : eylül166 #119
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    3,031
    ben mamadan yapılan yoğurdu bir türlü anlamadım gitti zaten.
    doğal olan ne ise o verilmeli diye düşünüyorum
    normal sütten yapılan yoğurt en iyisi...

  10. Konu Sahibi : eylül166 #120
    benim kızımda aksine sebze severler grubundan..tatlı pek sevmez ama yer ..ama çorbalara ve sebze yemeklerine ağzını açıp iştahlı yediği gibi yemez ,aç kalmamak için yer..yoğurduda köy sütünden yaparım ,onu da çok seviyo..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-09-2014

    Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 135 gün kaldı.

    Bebeğinizin kalp atışları stetoskopla dinlenebilir. Eğer doktorunuz size bebeğinizin kalp atışlarını dinlemeniz için teklifte bulunmadıysa bir sonraki randevunuzda bunu doktorunuzdan isteyebilirsiniz. Bebeğinizin göbek kordonu o kadar iyi tasarlanmıştır ki kan dolaşımı saate 6-7 km hızla kordon ve bebeğiniz arasında tamamlanır. Ve bu sadece 30 sn içinde tamamlanır. Baba hamilelikle daha ilgili bir döneme girebilir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


Sayfa: 12/20 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon

Benzer Konular

  1. 6. aydan itibaren ilk kahvaltı
    By Elif in forum * Bebeklere Özel Menü
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 27-12-2010, 15:41
  2. 8. aydan itibaren kahvaltı
    By SaGoSu KaJmEr in forum * Bebeklere Özel Menü
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 22-04-2009, 01:54
  3. Ispanak Yemeği-6.aydan itibaren
    By megilara in forum * Bebeklere Özel Menü
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 03-03-2009, 22:06
  4. Mercimek çorbası( 6. aydan itibaren)
    By Elif in forum * Bebeklere Özel Menü
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-01-2009, 16:42
  5. Ispanak Çorbası-6.aydan itibaren
    By megilara in forum * Bebeklere Özel Menü
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07-10-2008, 13:17

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.