Sayfa: 14/35 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Toplam 346 adet sonuctan sayfa basi 131 ile 140 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Bana acil kız çocuk ismi lütfen ...

  1. Konu Sahibi : MERCH #131
    bence isim türkce olmasi gerekmiyor,peygamberimiz demiski,anlami güzel olsun.yani bazilari kizinin ismini "aleyna"koyuyor,yani dile hos gelen bu isim "üzerimize"demek,yani pekte hos bir anlam degil yani.kuranda gecen isimlerin hepsini de koymamak gerekiyor,dedigim gibi hepsinin güzel bir anlami olmayabiliyor.benim hosuma giden isimler :amber müberra kizima koydum

    amber: miski amber den geliyor,yani cenneteki güzel bir koku

    müberra: günahlardan arinmis,paklanmis,temiz

    hayrunnisa: hayirli kadin

    Rumeysa: cennetle müjdelenen kadin,gökyüzünde parlayan yildiz,ilk müslüman kadinin ismi

    Sara: Duru,temiz

    Ahsen: En güzel,cok güzel

    Bidaha kizim olursa ismini Sara Ahsen koymayi düsünüyorum,Hayrunnisa ve Rumeysa da yenegenlerim.


  2. Konu Sahibi : MERCH #132
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1,071
    Amber gerçekten de güzel bir isimmiş. Teşekkürler.

  3. Konu Sahibi : MERCH #133
    Giriş tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    472
    bence ilkim bende kızım olursa ilkim koyucam :)

  4. Konu Sahibi : MERCH #134
    deryaacielma Guest
    zulal sena aybike hayat ve hüma ecem düşünmüştüm kizimn ismini ama hüma ecem koymak naip oldu

  5. Konu Sahibi : MERCH #135
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    3,940
    beril
    berru
    berrak
    alkim
    berfu...
    benim kizim olursa adi mutlaka b ile baslayacak

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 10-04-2015

    Hamileliğimin 4. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 252 gün kaldı.

    Bebeğinizin vücudunda baş ve kuyruk bögelerini tespit etmek artık mümkün. Eğer 28 günde bir adet görüyorsanız, bugün adet olmadığınızı fark edebilirsiniz.

    Yaklaşık boyu : 0,15-0,20 mm (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : MERCH #136
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    174
    ben kızım olursa inşallah CEMRE SILA-EYLÜL EVGÜ-YAREN NAZ bunlardan birini düşünürüm ikili isimleri daha çok seviyorum

  7. Konu Sahibi : MERCH #137
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    2,408
    ben PELİN ismine bayılıyorum kızımın ismi söylemeside kolay

  8. Konu Sahibi : MERCH #138
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    157

    I love KK

    Alıntı MERCH kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşlar çok sevdiğim kardeşim hamile ve 2 hafta sonra doğum olacak, kızı olacak onun da ama henüz isim koyamadılar kızlarına, lütfen bana en çok sevdiğiniz 6 kız ismi söyler misiniz, biriniz kızımızın isim annesi olacaksınız, şimdilik benim favorim, irem ve nehir ama daha güzel isimler vardır muhakkak, yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler hepinize.
    canım ENZEL GÜZEL BİR İSİM DİR LİVANUR VEYA LİZANUR DA GÜZEL DÜŞÜN BENCE VEYA ŞÜHEDA YA DA İMRAN HEPSİ KIZ İSMİDİR HAYIRLI BEBEKLER OLSUN İNŞAALLAH...

  9. Konu Sahibi : MERCH #139
    silayda Guest
    Alıntı ebosh kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    rabbim kısmet eder de bir kızım olursa adı hazır
    hûma: cennetten bi kuş ismi.
    çok hoşuma gidio ya.
    hûma gel bakim anneye
    oyhhh
    ne güzel valla:roflol::roflol:
    yazdigina çok güldümsırnaşık şey, bende bir güzel isim buldugum zaman, bir deneme yaparim öncesırnaşık şeyilayda gel kizim buraya, kulagima hos geliyorsa o isimi not ederim.
    kizimin adi ilayda
    sevdigim kiz isimleri ise
    dilla
    suna
    alev

  10. Konu Sahibi : MERCH #140
    ceylin .. ilkim ..... cemre .....

    ama kızım olursa kardelen koyacağım..

Sayfa: 14/35 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon

Benzer Konular

  1. bana acil cevap verir misiniz?lütfen arkadaşlar
    By SEVENAN in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 13-10-2009, 17:00
  2. çıt çıt kullananlar bana acil yardım edin lütfen..
    By SipidiGonzales in forum Postiş, Çıtçıt ve Peruk
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 29-04-2009, 17:43
  3. acil bana yardım edin lütfen!
    By nadideiris in forum Doğum ve Sonrası...
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 01-04-2009, 18:49
  4. acil bana cevap verin lütfen
    By joyist in forum Arşiv
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 24-02-2009, 17:11

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.