Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bebeklere sebze nasıl yedirilir yardım annelerrrr

  1. Konu Sahibi : angal_19 #1

    bebeklere sebze nasıl yedirilir yardım annelerrrr

    6.5 aylık bir kızım var ek gıgalara geçtik ama ben sebze yedirmeyi bir türlü başaramıyorum. sebzeleri suda yada buharda haşlayıp püre yapıyorum ama yemiyor lütfen bana yardım edin sebzeleri nasıl seveceği hale getirebilirim. Tecrübeli anneler bana önerilerinizi yazın lütfen. Çalışıyorum annem bakıyor o benim gibi ilgilenmiyor. en azından severek yerse bebeğim sorunsuz besler annemde lütfen yardım edin bana :(


  2. Konu Sahibi : angal_19 #2

    adet düzenleyici ve vitamin

    Alıntı angal_19 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    6.5 aylık bir kızım var ek gıgalara geçtik ama ben sebze yedirmeyi bir türlü başaramıyorum. sebzeleri suda yada buharda haşlayıp püre yapıyorum ama yemiyor lütfen bana yardım edin sebzeleri nasıl seveceği hale getirebilirim. Tecrübeli anneler bana önerilerinizi yazın lütfen. Çalışıyorum annem bakıyor o benim gibi ilgilenmiyor. en azından severek yerse bebeğim sorunsuz besler annemde lütfen yardım edin bana :(
    Konuyla çok alakasız olacak ama konu açma yerini bulamadım :) Bana linki yollayabilir misiniz ?

    Bu arada eğer bilginiz varsa ben de size danışmış olayım. Adet düzenleyici (cyclo-progynova) ile Centurum vitamin aynı anda kullanabilir mi ? B

  3. Konu Sahibi : angal_19 #3
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    4,287
    ayy cnmm benimde oğlumm var ama ne yaptıysamm beceremedım sebze yedırmeyıı sabah kahvaltısı hazırlıyorumm çeyrek yumurta sarısı az peynır çk az tereyağ bazen cicibebe bazen kaşık mamasından koyuyorum ama resmen öğrüyoo ağzını açmıyo delirtçek benii meyve püresi meyve suyu kaşık maması yiyoo onu da yedırene kadr şaklabanlık yapıyom bi formul varsa bilen söylesın

  4. Konu Sahibi : angal_19 #4
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    827
    Haşlanmış sebzeleri püre olarak yememekte, bebişlerimiz biraz haklılar sanırım.
    çünkü tadları gerçektende pek hoş olmuyor.

    ama en güzeli o sebzenin lezzetli bi yemeğini yapmak veya çorbalarına katmak.
    o zaman afiyetle yiyorlar.
    Düzenleyen: sevdankara Düzenleme Tarihi : 14-03-2011 Düzenleme Saati :17:12

  5. Konu Sahibi : angal_19 #5
    10.5 aylık bir oğlum var hiç sebze haşlayıp vermedim ama çorbalarını yapıp verdim sende öyle dene canım

  6. Konu Sahibi : angal_19 #6
    cnm benim bebeğim şu an 11 aylık hiç anne sütü almadı o yüzden ek gıdalara 4,5 aylık geçtiç.henüz sebze yemeği yemz bebeğin.çorbasını yap ama gerçekten doktorların verdiği listeye uyunca lezzetsiz oluyo ve yemiyolar ben biraz kendi kafamdan yapıyorum bayılarak yiyo. 3,5 yaşında bi oğlum var ağzına senze koymaz o da bu çorbaya severek yiyo.istersen tarif edeyim bide öle dene..ben büyük tencerede yapıyorum eşim dahil hepimiz akşam yemeğindede yiyoruz..sen miktarlarını kendin ayarlarsın.ben haşlama yapmıyorum.1 yemek kaşığı sıvıyağı kızdırıp malzemeleri içine öel atıp kavuruyorum.önce çok az bi kuru soğan koyuyorum çok az olsun sadece lezzetlendirmek için.havuç patates az bi kereviz brokoli veya karnıbahar pırasa ıspanak kabak artık evde hangi sebzen varsa hepsinden az bi miktar kesip atabilirsin tencereye.çok az bişeyde kemikli et atıyorum yoksa kıymada koyduğum oluyo..bunları kavurup içine tencerenin yarısına gelecek şekilde sıcak su katıyorum.daha sonrada pirinç yeşil mercimek kırtmızı mercimek koyup haşlanmaya bırakıyorum.sewbzeler yumuşadıktan sonra içine çok az bi nane ve tırnağının ucuyla kimyon katıyorum bu kerevizin ve diğerlerinin kokusunu alıyo tabi tuzda katıyorum.sebzeler yumuşadıktan ve suyu azasldıktan sonra içine 1 su bardağına yakın süt katıyorum ve bi 5 dk.öle piriyorum suyu azaldıysa suda kat çok koyu olmasın.piştikten sonrada blendırdan geçiriyorum.gerçekten çok lkezzetli oluyo.biraz büyük insanların yemekleri gibi oluyo ama en azından hiç yememektense bütün sebzelerin vitaminini almış oluyolar.çokta lezzetli eşiminde en sevdiği çorbalar arasındadır.bi dene istersen.kahvaltıdada ben bebe büsküvisinin içine çok az pekmez 2 adet rendelenmiş ceviz biraz peynir birazda labne veya krem peynir çok az bi kahvaltılık margarin yumurta sar,ısı biraz ekmek içi koyup sütle eziyorum ama baya eziyorum pütürlü oldumu yemiyolar çünkü hüzel bi puding kıvamına gelince yediriyorum onuda severek yiyolar..umarım senin bebişinde yer.ayrıca seninki henüz yeni geçmnil ek gıdaya şu ana ona bu tatlar yabancı gelebilir anne sütüde alıyosa o varken yemek yemek istemeyebilir ama sabırlı davranırsan zamanla alışıp yediğini görürsün.zaten şu an fazla yiyemez.umarım sorunsuz bi beslenme dönemi geçirirsin.kolay gelsin şimdiden

  7. Konu Sahibi : angal_19 #7
    bu arada oğluşum kucağımda yazı yazmaya çalıştığım için hep saçma sapan yazmışım yani baya bi imla hatam olmuş artık affola..

  8. Konu Sahibi : angal_19 #8
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    1,571
    sebze çorbalarına biraz evde mayaladığınız yoğurdu katıp deneyin..

    benimkiler ilk denemede sevmemişlerdi çorbayı.. 3 gün ara verip sonra yoğurtla denedim yediler.. şimdi en sevdikleri öğün çorba öğünü..

    artık yoğurtsuzda yiyorlar, yoğurdu ayrı yiyorlar.

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.