Anket sonuçlarını görüntüle: Sizce boyun uzaması için neler yapılır?

Katılımcı sayısı
486. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Basketbol oynamak yeter!

    11 2.26%

  • basketbol oynaır ve tüm süt ürünleri tüketilir..

    183 37.65%

  • şifalı bitkilerden yararlanılır..

    17 3.50%

  • hepsi

    275 56.58%

Sayfa: 1/57 1231151 ... SonSon
Toplam 567 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Boy uzatmak için neler yapılabilir?

  1. Konu Sahibi : sema..1907 #1
    sema..1907 Guest

    Ufak bir soru ? Boy uzatmak için neler yapılabilir?

    arkadaşlar bnm boyum cok kısa değil yaşıma göre normal ama ben daha da uzamak istiyorum.bu konuda bildikleriniz var mı? özellikle bitkilerden nasıl faydalanabilirm?Diğer yöntemleri de yazarsanız sevinirm.. teşekkürler..:utangac::uhm::uhm::1rolleyes:


  2. Konu Sahibi : sema..1907 #2
    Alıntı sema..1907 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar bnm boyum cok kısa değil yaşıma göre normal ama ben daha da uzamak istiyorum.bu konuda bildikleriniz var mı? özellikle bitkilerden nasıl faydalanabilirm?Diğer yöntemleri de yazarsanız sevinirm.. teşekkürler..:utangac::uhm::uhm::1rolleyes:
    canım yaşın kaç? ona göre bitkisel bi çözüm önerisinde bulunucam... a.s.

  3. Konu Sahibi : sema..1907 #3
    Alıntı başak-3434 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    GERÇEKTEN İŞE YARAMI ARKADAŞIM
    BENDE OĞLUM ÇİN KULANIRIM.GERÇİ YAŞI DAHA UFAK AMA OLURYA ,İLERDE BÖYLE BİR SORUNLA KARŞILASIRSAKKK :)))) KENDİNE İYİ BAK..
    CANLARIM O ZAMAN HEMEN YAZAYIM... BEN DENEMEDIM AMA DENEYIP DE MEMNUN KALAN BIRINDEN ALDIM TARIFI...

    50 gr.çemen
    50 gr. günlük
    50 gr. tane karabiber
    200 gr. zeytinyagi

    hepsi havanda dovulup cam siseye koyulur.2 hafta kadar guneste bekletilir.
    ense kökünden kuyruk sokumuna kadar butun omurga bununla ovulur.
    2 saat kadar bekletilip yýkanýr.omurgaya suruldukten sonra bir miktar guneslenmek gerekiyor.

    Yalniz tabii cemenden dolayi koku fena oluyor, o yuzden dus sart... bir de kisin yapmak lazim ki, kokmasin insan... bu bitkiler sanirim saglikli omurga gelisimi icin destek sagliyor ergenlikte...

    haydi kalin saglicakla... a.s.

  4. Konu Sahibi : sema..1907 #4
    sema..1907 Guest
    Alıntı ozge72 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım yaşın kaç? ona göre bitkisel bi çözüm önerisinde bulunucam... a.s.
    bn 15-16 yaslarındayım :Dnaniknaniksırnaşık şey

  5. Konu Sahibi : sema..1907 #5
    sema..1907 Guest
    Alıntı ozge72 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    CANLARIM O ZAMAN HEMEN YAZAYIM... BEN DENEMEDIM AMA DENEYIP DE MEMNUN KALAN BIRINDEN ALDIM TARIFI...

    50 gr.çemen
    50 gr. günlük
    50 gr. tane karabiber
    200 gr. zeytinyagi

    hepsi havanda dovulup cam siseye koyulur.2 hafta kadar guneste bekletilir.
    ense kökünden kuyruk sokumuna kadar butun omurga bununla ovulur.
    2 saat kadar bekletilip yýkanýr.omurgaya suruldukten sonra bir miktar guneslenmek gerekiyor.

    Yalniz tabii cemenden dolayi koku fena oluyor, o yuzden dus sart... bir de kisin yapmak lazim ki, kokmasin insan... bu bitkiler sanirim saglikli omurga gelisimi icin destek sagliyor ergenlikte...

    haydi kalin saglicakla... a.s.
    peki bu formul gerçekten boy uzatıyor mu ???a.s.:sm_cool::dance:

  6. Konu Sahibi : sema..1907 #6
    Boy Uzaması genetiktir Arkadaşlar...Otla çöple olmaz...Şimdi diceksiniz ki basketbolcuların nasıl uzuyo boyu..?..şöyle cevap veriyim : çokk küçük yaşlardan itibaren ( 6-7 ) bu insanlar spor yapmaya başlıyo..ve gelişim sürecinde antrenörleri bir takım ilaçlar (çoğu bunu yalanlar) veriyolar .. belli bir beslenme şekli belirleniyo ve cocuklar basketbolunda etkisiyle evet uzuyo...ama unutmayalim ki cok uzun bir süreç..yillardan bahsediyoruz...ve yine unutmayalim ki 1.70 boyunda basketbolcularda var..NBAde örneklerine rastlanilabilir...yani genleriniz buna müsait degilse basketbolda oynasaniz bir yere kadar...nette bir sürü ilaç pazarlanıyo..boy uzatıyoruz falan fişman hiçbirine kanmayın..tamamen para tuzagı..Anne ve babanın boyu çocugun boyunun ne kadar uzayacagı konusunda bir ipucudur.. tabiki belli beslenme alışkanlıklarıyla çok küçüklükten olabildigince en iyisi elde edilmeye calısılabilir..Ama şöyle bi durumda var..Çocugunuzda büyüme geriliği var ise ; yani yaşıtlarından cok cok küçük görünüyorsa ergenliğe girmeden doktora başvurmalısınız..büyüme geriliği tespit edilen cocuklara büyüme hormonu verilerek bi tedavi uygulaniyo..ve olması gereken duruma getiriliyo..ama boy uzaması her durumda genetiktir...
    Hayallerime suikast düzenlemeyi planlıyorum, rüyalarımı satılığa çıkarıp, sonrasında da uzun soluklu bir tatil istiyorum laelaelaelaelae şakkıdı kafamçokkarıştı sırnaşık şey

  7. Konu Sahibi : sema..1907 #7
    kızlarrrrrrrrr ne otu ne diyorsunuz yaws:uhm: benim boyumda çık kısaydı babam bana balık yağı hapı aldı ablam kullanmamıştı hap alamıyordu yutamıyordu ben kullandım benim boyum uzadı ama az kullandım basketbol oynarsanda uzar ama balık yağı herkese sölerim tavsiye ederim a.s.

  8. Konu Sahibi : sema..1907 #8
    Giriş tarihi
    Mar 2007
    Mesajlar
    510
    Bende bu konuda uzun zaman cok arastirmalar yapmistim, malum bende kisa bpoyumdan hic memnun degildim... sen daha cok genc oldugun icin belki birsey fayda edebilir, bol bol balli süt ic derim, bol temiz havada ve günesli olan yerlerde bulun. bol bol ip atla, hareket et. Bol meyve sebze tüket.

    Bu arada evet bunlari yaparak dev olamazsiniz, beli biraz yardimci olur ama genetik faktör cok büyük bir rol oynuyor, ben bir formül biliyorum ona göre boyunun ne kadar olacagini tahminen belli olur..

    Baba boyu + anne boyu = ???? bu sayiyi 2 ye bölüyorsun o sayidan - 10 aldinmi kizlar icin ortalama boy + 10 yaptinmida oglanlar icin ortalama boy oluyor.

    Ben kendimden misal vereyim:

    Babam 176 cm + annem 160 cm = 336 336:2=168
    benim icin ortalama boy 1,58 falan ( ben gerci 156 yim genc kizligimda spor yapmadigimdan kaynaklaniyor)
    erkek kardesim ise 1,80 boyunda ve 18 yasinda

    anlasilmayan bir konu varsa ben yardimci oluruma.s.

  9. Konu Sahibi : sema..1907 #9
    Alıntı YaseminHH kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bende bu konuda uzun zaman cok arastirmalar yapmistim, malum bende kisa bpoyumdan hic memnun degildim... sen daha cok genc oldugun icin belki birsey fayda edebilir, bol bol balli süt ic derim, bol temiz havada ve günesli olan yerlerde bulun. bol bol ip atla, hareket et. Bol meyve sebze tüket.

    Bu arada evet bunlari yaparak dev olamazsiniz, beli biraz yardimci olur ama genetik faktör cok büyük bir rol oynuyor, ben bir formül biliyorum ona göre boyunun ne kadar olacagini tahminen belli olur..

    Baba boyu + anne boyu = ???? bu sayiyi 2 ye bölüyorsun o sayidan - 10 aldinmi kizlar icin ortalama boy + 10 yaptinmida oglanlar icin ortalama boy oluyor.

    Ben kendimden misal vereyim:

    Babam 176 cm + annem 160 cm = 336 336:2=168
    benim icin ortalama boy 1,58 falan ( ben gerci 156 yim genc kizligimda spor yapmadigimdan kaynaklaniyor)
    erkek kardesim ise 1,80 boyunda ve 18 yasinda

    anlasilmayan bir konu varsa ben yardimci oluruma.s.
    evet soylemek istedigim buydu :)
    Ama bide Şu var arkadaşlar..Anne babanız kısa olsada eger dede babaanne anneanne filan uzunsa ve annenizdeki yada babanızdaki sakli durup kendini ortaya cikarmayan genler sizde ortaya cikabiliyo :) bu da bilimsel olarak kanıtlanmıştır..onlar sadece taşıyıcı sizde kullanıcı oluyosunuz gibi bi durum :)
    örnek kendimi gosteriyim
    Dedemin boyu 1.90'dı..(babamın babası)
    Anne tarafım cok kısadır..
    Babamın boyu 1.73 annemin boyu 1.57
    benim boyum üstteki hesaplamaya gore 155 olmalı..Ancak boyum 1.75..
    Spor yapan bi tip miyim ? Hiç işim olmadı ..Süt mü ? ergenlikde ve kücüklükte en nefret ettiğim şeydi..içince kusuyodum..Ama şimdi içiyorum 22 yaşındayım boyum uzasın diye degil tabi sadece kilo almak için..
    Hayallerime suikast düzenlemeyi planlıyorum, rüyalarımı satılığa çıkarıp, sonrasında da uzun soluklu bir tatil istiyorum laelaelaelaelae şakkıdı kafamçokkarıştı sırnaşık şey

  10. Konu Sahibi : sema..1907 #10
    Giriş tarihi
    Mar 2007
    Mesajlar
    510
    Alıntı puff kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet soylemek istedigim buydu :)
    Ama bide Şu var arkadaşlar..Anne babanız kısa olsada eger dede babaanne anneanne filan uzunsa ve annenizdeki yada babanızdaki sakli durup kendini ortaya cikarmayan genler sizde ortaya cikabiliyo :) bu da bilimsel olarak kanıtlanmıştır..onlar sadece taşıyıcı sizde kullanıcı oluyosunuz gibi bi durum :)
    örnek kendimi gosteriyim
    Dedemin boyu 1.90'dı..(babamın babası)
    Anne tarafım cok kısadır..
    Babamın boyu 1.73 annemin boyu 1.57
    benim boyum üstteki hesaplamaya gore 155 olmalı..Ancak boyum 1.75..
    Spor yapan bi tip miyim ? Hiç işim olmadı ..Süt mü ? ergenlikde ve kücüklükte en nefret ettiğim şeydi..içince kusuyodum..Ama şimdi içiyorum 22 yaşındayım boyum uzasın diye degil tabi sadece kilo almak için..
    diyorumya canim biraz degisiklik olur benim kardesim erkek ve simdiden 1,80 boyunda ve daha uzayacaga benziyor,,, ama ortalama ne kadar olur hesabi bu zatena.s.

Sayfa: 1/57 1231151 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Damada neler takılabilir?
    By er_ca in forum Damatlık Aksesuarları
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 02-02-2014, 00:26
  2. Kırık saçlara yönelik neler yapılabilir ?
    By yonca... in forum Sağlıklı Saç ve Saç Derisi
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 03-07-2013, 05:25
  3. Ses güzelleştirmek için neler yapılabilir?
    By kesh12 in forum Bitkisel Kürler - Şifa Reçeteleri
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 19-08-2012, 21:15
  4. Saç uzatmak için neler yapabiliriz?
    By rabmer in forum Saç Uzatma Yöntemleri
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 30-07-2012, 21:54
  5. Göğüs sertleştirmek için neler yapılabilir?
    By no.comment in forum Genel Göğüs Sağlığı ve Bakımı hk.
    Cevaplar: 101
    Son Mesaj: 12-09-2010, 20:53

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.