Sayfa: 7/148 İlkİlk ... 567891757 ... SonSon
Toplam 1471 adet sonuctan sayfa basi 61 ile 70 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Bursa'da Falcı

  1. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #61
    Bu arada daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum.

    Yine Bursa'nın ünlü falcılarından Ayşe diye bir kadın var. Bundan 4 sene önce gitmiştim 2-3 kere. İnci cinli bir şey.

    Evinde bakıyor. Rivayetlere göre kaybolan eşyaların yerini bile şak diye söyleyiveriyormuş. "Şunun bunun, şu renkteki, bu askıda duran ceketinin iç cebinde" vs diye...

    Size fal bakarken 3 harflileriyle konuşuyor bir yandan falan aklinialirimsmile

    Bana dediği çoğu şey çıkmadı. Ama o kadına gidip şoke olan çok insan var. Dilerseniz onun da numarası duruyor hala, verebilirim...

    Benim sanırım yıldızım düşük. Çoğu iyi denilen falcı bana iyi bakamıyor...


  2. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #62
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    9,690
    onun adını duydum ne kadara bakıyor ben 100 dıye anımsıyorum o ıse eger..

  3. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #63
    Valla 4 sene önce ilk gittiğimde 20, sonraki gittiğimde 30du... 2 veya 3 ay ara ile gitmişimdir. Bu arada 3 kere değil, 2 kere gittim ben ona.

    Eğer 2-3 ay arayla 10 TL zam yapmaya devam ediyorsa 100ü bile çoktan geçmiştir kaydirigubbakcemile3

  4. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #64
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    2,729
    Alıntı lfbrls kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Valla 4 sene önce ilk gittiğimde 20, sonraki gittiğimde 30du... 2 veya 3 ay ara ile gitmişimdir. Bu arada 3 kere değil, 2 kere gittim ben ona.

    Eğer 2-3 ay arayla 10 TL zam yapmaya devam ediyorsa 100ü bile çoktan geçmiştir kaydirigubbakcemile3
    100 tl de çok ya. bide bilemezmiş ozaman üzülürüm işte verdiğim paraya

  5. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #65
    Bence Ayşe kesinlikle 100 TL etmez. Hani 1 tane bile dediği çıkmış olsa, belki dicem. Ama 1 tanesi bile olmadı :)))

  6. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #66
    Ayşe'ye 30 bile çok fazla...

  7. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #67
    Arkadaşlar bugün yine Gül Hn.'daydım ve yine çok isabetli şeyler söyledi. Tek kelimesi bile boş değildi. İnşallah söyledikleri yine çıkar... boshayallersmile

  8. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #68
    arkadaşlar bir de soğukkuyuda bi falcı var diyolar o da evinde bakıyomuş bu seçil döner falan var ya o sokakta diye duymuştum bilen duyan varmı,çok ünlüymüş...

  9. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #69
    Alıntı minish 21 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar bir de soğukkuyuda bi falcı var diyolar o da evinde bakıyomuş bu seçil döner falan var ya o sokakta diye duymuştum bilen duyan varmı,çok ünlüymüş...
    Neee!!! Ben Soğukkuyu'da oturuyorum. Seçil Döner benim evimin neredeyse yanı ohaoldumsmile 5 dk da giderim yürüyerek... Ama hiç duymadım... Ve 1 hafta sonra da taşınıyoruz... eyvahedigeldismile

  10. Konu Sahibi : BULUTOLSAM #70
    Adı sanı yok muymuş bu falcının minish21 ?

Sayfa: 7/148 İlkİlk ... 567891757 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.