Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İple burun estetiği yaptıran var mı?

  1. Konu Sahibi : selamsabah #1
    selamsabah Guest

    İkaz ... İple burun estetiği yaptıran var mı?

    arkadaşlar google da bu şekilde ararsanız iple burun estetiği diye bi yöntem var ama hiç yaptırana rastlamadım şimdiye kadar bu yöntemle burnunu yaptıran var mı bir iki merkez yapıyo galiba fiyat ve etkisi konusunda bilgilendirirseniz çok sevinirim


  2. Konu Sahibi : selamsabah #2
    evet ben de merak ediyorum bunu...bu iple burun kaldırma yönteminin bir adı da mini rinoplasti sanırım teoman doğan geliştirmiş.. ben de merak ediyorum bunu, burnum düzgün ama ucu çok çok az daha kalkık olsa daha iyi olcak, ama yaptırır mıyım bilmem. bazı doktorlar karşı buna öyle şey olmaz diye ama bazıları da savunuyo gayet.

  3. Konu Sahibi : selamsabah #3
    bende gordum ilginc bisey,aslinda cokta iyi bisey sadece burun ucun dusukse burnunun diger yerlerinde problem yoksa bu yontemle birkac dakikada burnunu kaldiriyor adam hemde yuz ifaden degismeden fiyatini cok merak ediyorum bilenler varmi? cunki doktor icin ufak bir is ama bu doktorlarin isi belli olmuyor ufak seylerede cok isteyebiliyorlar

  4. Konu Sahibi : selamsabah #4
    Giriş tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    4,970
    ılk defa duyuyorum çok ilginç yaa

  5. Konu Sahibi : selamsabah #5
    canım benim doktorum bahsetmişti bu yöntemden ,burun kemiği eğri olmayan hastalarda sadece ucunda düşüklük varsa mini bir operasyon ile burun ucundan toplanılan kaslar bir iple kaşların arasındaki bölgede saglamca kemiğe dikiliyormuş .ve burun ucu kalkıklıgı sağlanıyormuş..ama ben istemezdim şahsen burnumun içinde bir ip oldugunu bilee bile zor olurdu :):)

  6. Konu Sahibi : selamsabah #6
    valla ben isterdim cok kolay bir ameliyat, ama fiyat konusunda doktor bilgi vermiyor muayennesine gitmeden, bilen varsa fiyatini ogrenmek isterim ama kizlar bu yontem sadece burunun ucu icin arkadasimizin dedigi gibi burnunun diger yerlerinde problem olmicak sadece burun ucu dusuk olanlar icin youtubedan izleyebilirsiniz iple burun asmaydi galiba.

  7. Konu Sahibi : selamsabah #7
    çok kolaymış ya yaptıran varsa paylaşsın lütfenn

  8. Konu Sahibi : selamsabah #8
    kızlaar bend eçok merak ediyorum bunu dün arkadaım normal ameliyat olsu 4 saat sürdü bende olsammı olmasammı hala korkuyorum o olda ol diye bask yapıyo şişliği morluğu yok ama ben bu iple burun asma olayını istiyorummm bi istanbulda tunç tiryaki yapıyo galiba bunu başka dr.lar yapmıyomu yada yaptıran varsa nasıl halinden memnunmu?

  9. Konu Sahibi : selamsabah #9
    Alıntı sibushe kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlaar bend eçok merak ediyorum bunu dün arkadaım normal ameliyat olsu 4 saat sürdü bende olsammı olmasammı hala korkuyorum o olda ol diye bask yapıyo şişliği morluğu yok ama ben bu iple burun asma olayını istiyorummm bi istanbulda tunç tiryaki yapıyo galiba bunu başka dr.lar yapmıyomu yada yaptıran varsa nasıl halinden memnunmu?
    ya bi zararı yok iple burun ameliyat videoyu izlersin çok kolay ama bn izmirdeyim burda yok sanırım istanbuldaysan KBB doktora git daha iyi bilir...

  10. Konu Sahibi : selamsabah #10
    bir programda canlı canlı yapmışlardı ben de merak ediyorum.

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Kayseride Burun Estetiği yaptıran arkadaşlarım
    By aysu3866 in forum Doktorlar, öneriler sorular
    Cevaplar: 116
    Son Mesaj: 14-12-2013, 16:08
  2. Hatayda burun estetiği yaptıran varmı??
    By rose_rose_88 in forum Burun Estetiği
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 29-05-2013, 15:42
  3. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 06-09-2011, 13:10
  4. Burun Estetiği hak.
    By EU1 in forum Arşiv
    Cevaplar: 99
    Son Mesaj: 03-03-2009, 12:40

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.