Sayfa: 2/9 İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 90 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Imex Sabun

  1. Konu Sahibi : **SU** #11
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    6,223
    Alıntı kumpir kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    DURUP DURURKEN SİVİLCELER HİÇ BİRİMİZ HOŞNUT DEĞİLİZDİR.:1no2: BENDE ASLASİVİLCESORUNU YOKTU AMA NEDENSE SON 3 AYDIR SADECE ÇENE BÖLGEMDE ÇIKTILAR DEMEDİĞİM ÜRÜN, İLAÇ,YAĞ TEDAVİSİ KALMADI AMA SONUÇ ÇOK DAHA FAZLA SİVİLCE VE BUNU TAKİBEN TABİKİ HÜSRAN.BU 3 AY İÇİNDE KAÇ TANE CİLDİYECİYE KAÇ TANE DERİTTİM İNAN HİÇ BİR FAYDASINI GÖREMEDİM.SADECEEEEEEEE;;;; ECZACI BİR ARKADAŞIM İMEX SABUN ÖNERENE KADAR MÜKKEMEL BİRŞEY BEBEK GİBİ MİS KOKULU.VE SORUNLU CİLTLERE BİRE BİR.AYRICA GÜNLÜK OLARAK SORUN YAŞAMAYAN ARKADAŞLARDA GÖNÜL RAHATLIYLA KULLANABİLİRLER.BEN ARTIK SİVİLCESİZ BİR GÜNE POZİTİF BAŞLIYORUM İMEX SABUN SAYESİNDE.SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.SEVGİYİLE KALIN:1yes2:
    tşk ederim ablacım bende de aynı sorun var başka başka urunler kullandım daha fazla oldu sivilceler bende kullanacam inşallah yararını görurum sonucu yazarım ben buraya


  2. Konu Sahibi : **SU** #12
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    6,223
    siparişini verdim ve sabunum geldi kreminide aldım kremini hemen sürdüm yüzüme evde de güzelce yıkarım imex sabunuyla

    İMEX KREM FİATI 22,11 YTL

    İMEX SABUNU 12,60 YTL

    bugunden itibaren kullanmaya başlayacağım inşallah iyi bir sonuç verir ne kullandıysam daha beter oldu geçenlerde cildiyeciye gittim doktor dalga geçer gibi konuştu hiç beğenmedim ilaçta yazdı onuda aldım kullanıyorum bakalım

  3. Konu Sahibi : **SU** #13
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    6,223
    bu arada İMEX KREMİ fondoten gibi yuzumde surdum sanki fondoten surmuş gibi oldum :Roflol: :Roflol: İMEX SABUN un kokusuda çok güzel

  4. Konu Sahibi : **SU** #14
    bu imex sabunu nerden bulabiliriz arkadaşlar?

  5. Konu Sahibi : **SU** #15
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    643
    Alıntı mert kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bu imex sabunu nerden bulabiliriz arkadaşlar?
    ECZANEDEN ALABİLİRSİN İMEX SABUNU ,,, UMARIM İŞİNE YARAR.

  6. Konu Sahibi : **SU** #16
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    6,223
    Alıntı mert kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bu imex sabunu nerden bulabiliriz arkadaşlar?
    evet canım eczanede bulabilirsin

    İMEX KREM FİATI 22,11 YTL

    İMEX SABUNU 12,60 YTL

  7. Konu Sahibi : **SU** #17
    kızlar yaaa,12 ytl bir sabun için çok fazla değil mi.bildiğimiz kalıp sabun şeklinde mi?

  8. Konu Sahibi : **SU** #18
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    6,223
    Alıntı mert kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar yaaa,12 ytl bir sabun için çok fazla değil mi.bildiğimiz kalıp sabun şeklinde mi?
    canım bu akne tedavisi için yüzüm bu aknelerden kurtulsun başka bişi itemiyorum ben kreminide kullanıyorum ALLAH tan kremi karneye yazdırabiliyorsun ama sabunu elden alıyorsun eczaneden iyi olacağını düşünüyorum o kadar urune onca para ver ve hiç bir işe yaramasın bunun işe yarayacağına inanıyorum inşallah

  9. Konu Sahibi : **SU** #19
    Alıntı NILBERA kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bu akne tedavisi için yüzüm bu aknelerden kurtulsun başka bişi itemiyorum ben kreminide kullanıyorum ALLAH tan kremi karneye yazdırabiliyorsun ama sabunu elden alıyorsun eczaneden iyi olacağını düşünüyorum o kadar urune onca para ver ve hiç bir işe yaramasın bunun işe yarayacağına inanıyorum inşallah
    nilbera canım nasıl gidiyor imex sabun?kullandığından beri memnunmusun?içeriğinde ne var yazarmısın merak ettim.

  10. Konu Sahibi : **SU** #20
    flowerssss Guest
    slm.. bendeki sivilce sorunu öle böle değil.. önceden çok fazla yoktu sonra ünideki final vizeler derken stres.. bide baktım suratım tanınmıyacak halde.. şimdi başa çıkamıyorum.. sürekli hastaneler falan..bi doktorun dediği ötekinide tutmuyo neyse.. bide sivilcelerim iltihaplı çıkmaya başladı .. ben şuan imex krem akşamlarıda aknilox kullanıyorum 2 haftatır böle bide zinco sabun ve coppartone güneş losyonu .. bide cildim çok hassas.. neyse bugün gittim ve imex sabun aldım bakalım ne olcak.. çok üzülüyorum cildimi bebek gibi görmeyi çok isterdim.. bi tavsiyeniz varsa sevinirim arkadaşlar..

Sayfa: 2/9 İlkİlk 1234 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Imex kullananların paylaşım alanı ..
    By MaLiBu in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 24-01-2014, 01:43
  2. Imex krem
    By zatarra in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 11-09-2013, 11:10
  3. imex merhem ve kil maskesi..
    By PessiMisst.91 in forum Sivilceli Ciltler ve Çözümleri
    Cevaplar: 129
    Son Mesaj: 13-06-2010, 22:26
  4. sabun
    By kadar in forum Genç Ciltler ve Sorunları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 19-02-2010, 17:28

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.