Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Garnier Saf & Temiz Derinlemesine Arındırıcı Peeling

  1. Konu Sahibi : sedefonur #1
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    9,468

    Ufak bir soru ? Garnier Saf & Temiz Derinlemesine Arındırıcı Peeling

    Kızlar garnier saf & temiz derinlemesine arındırıcı peelingi kullanan var mı:uhm: Benim cildim karma, özellikle burnumda çok fazla siyah noktam var =( bir arkadaşım bu üründen memnun kalmış ama ben ne kullandıysam bir türlü işe yaramadı.Sizlerin de fikirlerini almak istedim.
    Ürün bu kızlar




  2. Konu Sahibi : sedefonur #2
    ben beğenmedim, yapış yapış, ciltten arındırmasıda ayrı bi dert. bir iki kere kullandım, bi daha kullanmadım.

  3. Konu Sahibi : sedefonur #3
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    9,468
    canım sağol yorumun için.Peki siyah noktalar için önerebileceğin bir ürün var mı :uhm:

  4. Konu Sahibi : sedefonur #4
    başka bir derinlemesine temizlik maskesi kullansan? kil içerikli...
    daha iyi olur sanıyorum.

  5. Konu Sahibi : sedefonur #5
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    322
    ben 2 3 aydır kullanıyorum cildimde olumsuz bi etki yapmadı siyah noktalara iyi geliyor ama benm gözenek problemim var bu ürün pek işime yaramadı o yüzden ama ziyan olmasın diye bitene kadar kullanıyorum :)

  6. Konu Sahibi : sedefonur #6
    Giriş tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    4,634
    arkadaşıma katılıyorum.cildimde sorun yaratmadı bende kullanıyorum kii benim cildim aşırı duyarlı bu tarz şeylere hemen lekeleniyor.bunda öyle birşey olmadı fakat benim derdimde gözenekler sırf aldım boşa gitmesin diye temizleyici niyetine kullanıyorum

  7. Konu Sahibi : sedefonur #7
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    9,468
    Alıntı sevinctas kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    başka bir derinlemesine temizlik maskesi kullansan? kil içerikli...
    daha iyi olur sanıyorum.
    sitede kil maskeleri var onları deneyebilirim canım sağol

  8. Konu Sahibi : sedefonur #8
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    9,468
    EvM ve semiha benim sadece siyah nokta sorunum var, gözenek sorunum yok, o yüzden iyi geleceğini umuyorum.
    Sanırım bu tür ürünler herkesin cildine göre olumlu veya olumsuz sonuç veriyor boshayallersmile denicem görücem =)

  9. Konu Sahibi : sedefonur #9
    Giriş tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    2,715
    yok yavrum o siyah noktaların çaresi yok iki gün sonra pat tekrar çıkıolar benimde burnumda çok siyah nokta var ama ben ne kullanıyorum bilio musun nivea burun temizleme bandı patır patır çıkartıyo tek seferde yoksa diğer temizleyiciler sadeec cildin kirini alıyo bacım ben o kadar ürün denemiş deneyimli biri oalrak diorum bunu sanayerimseniben

  10. Konu Sahibi : sedefonur #10
    bnde kullandım iki ay fln hiç bi işe yaramadı ayrıca cok duznlı kullanmıstım qüzel bi ürün diil kutu tamamen duruo ..

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Garnier 3ü bir arada(Temizleme, Peeling, Maske)
    By daylight in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 259
    Son Mesaj: 07-09-2013, 06:57
  2. Nivea Visage Arındırıcı Peeling Yardım ?
    By Rana_Yurdanur in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 18-07-2012, 18:56
  3. Garnier Temizleme+Peeling+Maske 3 ü 1 arada..
    By krometerapi in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 78
    Son Mesaj: 28-04-2012, 11:56
  4. Canlandırcı ve arındırıcı tonik tavsiyeleriniz
    By BULUTT in forum Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 06-08-2011, 21:40
  5. Vücudunuz için Arındırıcı !!
    By Asortie in forum Vücut kremleri, losyonlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03-05-2008, 18:50

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.