Sayfa: 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 62 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Leblebi Yiyerek Zayıflama Deneyimlerimiz

  1. Konu Sahibi : sezenburak #21
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    3
    ben beyaz leblebi kabız yapar die biliodum şahsen denemiş olarak sarı tuzsuz leblebinin sağlam ishal yaptığını söyleyebilirim..


  2. Konu Sahibi : sezenburak #22
    kızlar sarı leblebi mi beyaz leblebi alıyım kafam karıştı yaa:))

  3. Konu Sahibi : sezenburak #23
    ben de akşamları su içmeyi unutuyordum .leblebimi alayım eve giderken.kızlar siz çok yaşayın.

  4. Konu Sahibi : sezenburak #24
    Alıntı ogretmen3891 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım arkadaşım bu kiloları yemene dikkat ederek , 5 i bir yerde ve leblebiyle mi verdin tebrikler. Peki, ne kadar kilo verdiğini de yazar mısın? 5'i bir yerdeyi hangi öğün zamanlarında tükettin ve günde kaç bardak içtin?
    aynı sorıuları bende soruyorum:) ayrıca sarımı beyaz mı leblebi....şimdiden teşkr. :)

  5. Konu Sahibi : sezenburak #25
    benim gibi çalışan hanımlar içinde iyi bir alternatif olabilirŞenizmalum diyetisyenler ara öğünlerde meyve yememizi tavsiye ediyorlar ama işyerinde meyve yıkayıp soyup yemek biraz zahmetli oluyorbenneyaptımkileblebi daha pratik bi yolmuş gibi geldi bana konuyu açan arkadaşa teşekkürlera.s.

  6. Konu Sahibi : sezenburak #26
    slm arkadaşlar konuyu görünce hepinizin yazdıklarını okudum..beyaz leblebiyi kendimi bildim bileli çok severim..sarı leblebi kabızlık yapar.. beyaz tok tutmasının yanında aynı zamanda idrar söktürücüdür...diye biliyorum ben.

  7. Konu Sahibi : sezenburak #27
    Dark_Layd Guest
    valla süpermiş hemen anneme siparişi verdim bende başlıyorum leblebi diyetine:sm_cool::teytey:

  8. Konu Sahibi : sezenburak #28
    kızlar gerçektende leblebi tok tutuyor zaten kaloriside fazla değil
    Beyaz leblebi 1 avuç 20
    Sarı leblebi 1 avuç 20 kalori

  9. Konu Sahibi : sezenburak #29
    Bende eşime hemen sipariş vereyim ve başlayayım

  10. Konu Sahibi : sezenburak #30
    kalorili bişey olmasın bu leblebi ama ??

Sayfa: 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Ispanak Yiyerek Enerjinizi Arttırın...
    By suri in forum Sağlıklı Beslenme
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-01-2010, 13:50
  2. Leblebi şekerli pasta [resimli]
    By kumsalll in forum Kekler - Pastalar
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13-12-2009, 14:28
  3. Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 30-10-2009, 07:48
  4. Leblebi Helvası
    By Elif in forum Tatlılar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21-12-2008, 01:56
  5. Turunçgil yiyerek taş düşürün
    By anne-10 in forum Bitki Sözlüğü
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 19-10-2007, 15:51

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.