Sayfa: 24/406 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon
Toplam 4058 adet sonuctan sayfa basi 231 ile 240 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sandaloz Sakızı ve Elma Sirkesi ile Zayıflama Deneyimlerimiz

  1. Konu Sahibi : pelincan #231
    dlny Guest
    avrupada var mı bilmiyorum canım ama damla sakızı değil sandoloz alacaksın..

    burda aktarlarda bulunuyorda orada bilemeyeceğim canım


  2. Konu Sahibi : pelincan #232
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    545
    selam kızlar dün gece nerdeyse ölüyordum:1no2: 2 gündür sandoloz sakızı içtim 2 gündür mide bulantısı ve baş dönmesiyle hastaneye kaldırıldım dr kum döktüğü söyledi 2 gündür sandoloz içtiğimi belirttim idrar tahlilinde çıktı ondan kaynaklanmış olabileceğini söyledi
    benim gibi olanlar var mı böğle yan etkileri olabiliyormu acaba:çok üzgünüm: tekrar içmeyi deniycem ama korkuyorum açıksası beni bu konuda bilgilendiririseniz sevinirim hepinizi öpüyorum a.s.

  3. Konu Sahibi : pelincan #233
    arkadaşlar peki bu sandolos sakızı ve elme sirkeli formülü uygularken şekerden ve süt ürünlerinden uzak durmak mı gerekiyor? beşi bi yerde kullkanırken şeker almıyoruz bunda da mı böyle acaba

  4. Konu Sahibi : pelincan #234
    sadece elma sirkesi içsek olurmu

  5. Konu Sahibi : pelincan #235
    ahmelege Guest
    KIZLAR,HERKESE MERHABA. BAKIN İNTERNETTE GEZİNİRKEN NE BULDUM. BEN ALDIM YAPTIM VE YENİ DENEMEYE BAŞLADIM. SONUÇLARI YAZARIM.
    BUNU HİÇ DENEYEN VAR MI?


    alıntıdır!
    (....Ben bunda 2 sene önce çok kilolu bir kişi iken(118kg) bir arkadaşımın tarifi ile 8 ay içerisinde 45 kg verdim fakat ozamanda zombilere benzedim şimdilerde 82 kg dayım ve sürekli aynı kilomu koruyabiliyorum..

    çok ucuz ve kolay tariftir,en azından bende işe yaradığı için paylaşıyorum..

    """aktardan 4 ytl'lik Çiçek tozu+2 ytl'lik hibisküs+2 ytl'lik keten tohumu+2 ytl'lik sandoroz sakızı+1 kg nar ekşisi"""bu malzemelerin hepsini un gibi yapıp nar ekşisi ile beraber macun yapıp yemeklerden yarım saat önce 1 tatlı kaşığı (ilk 3 gün) sonrasında günde 1 defa tatlıkaşığı yenir,,,

    kilo almamak için 3 günde bir 1 tatlı kaşığıyenebilir,,


    hamile ve emziren hanımların kullanmaması gerekir çünkü müshil etkisi olan bitkiler bulunduğu için... şifa olması dileği ile....)

  6. Konu Sahibi : pelincan #236
    Sevgili Ahmelege bu tarifteki çiçek tozu nedir.?Başka bir adı var mı? Sevgiler

  7. Konu Sahibi : pelincan #237
    ahmelege Guest
    valla yeşil bir toz.aktardan isteyince veriyor.onlar biliyor.ben 1 kilo verdim 1 haftada. ama şu an adet dönemiolduğu için bilemiyom. belki daha fazla gitmiştir. sonra yazarım yine.

  8. Konu Sahibi : pelincan #238
    Alıntı ahmelege kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    valla yeşil bir toz.aktardan isteyince veriyor.onlar biliyor.ben 1 kilo verdim 1 haftada. ama şu an adet dönemiolduğu için bilemiyom. belki daha fazla gitmiştir. sonra yazarım yine.
    yeşil bir toz mu???sandaloz sakızı aynen limon tozu gibi bir şey tek şey tatsız tuzsuz .Yeşil olduğunu ilk kez duydum yoksa sizinki başka bitki ile karışık bir toz mu:?

  9. Konu Sahibi : pelincan #239
    ahmelege Guest

    İkaz ...

    Alıntı hayat_bu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    yeşil bir toz mu???sandaloz sakızı aynen limon tozu gibi bir şey tek şey tatsız tuzsuz .Yeşil olduğunu ilk kez duydum yoksa sizinki başka bitki ile karışık bir toz mu:?
    evet evet .sakın karıştırmaaa... biz başka bir tariften söz ediyoruz. 26. sayfada ben yazmıştım.
    sandoloz limon tuzu gibi tabiki. ama ben pek fayda göremedim.
    o yüzden o yazdığım karışıma başladım.

  10. Konu Sahibi : pelincan #240
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    73
    Alıntı ahmelege kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    valla yeşil bir toz.aktardan isteyince veriyor.onlar biliyor.ben 1 kilo verdim 1 haftada. ama şu an adet dönemiolduğu için bilemiyom. belki daha fazla gitmiştir. sonra yazarım yine.
    bunları tek tek alıp kendinmi hazırladın bişey daha soracam sandoroz la sandolaz aynımı

Sayfa: 24/406 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon

Benzer Konular

  1. sandaloz ve lema sirkesi ile kilo verenler
    By sevincaltunel in forum Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 12-02-2010, 07:31
  2. elma&sandaloz hapı....
    By mercen in forum Arşiv
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 27-12-2009, 23:13
  3. Sandaloz sakızı
    By berfinbilgen in forum Güncel Diyet Haberleri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 29-05-2009, 21:02
  4. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-07-2008, 15:06

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.