Sayfa: 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
Toplam 52 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 50 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Zayıflamayı İstediğim İçin Neler Yaptım?

  1. Konu Sahibi : Ferza #41
    Alıntı duyguege kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    41 kiloya düşen arkadaşa gelince onun boyunun kaç olduğunu bilmediğim için yorum yapamıcam belki buyu 1.45 demi???
    Yalnız söylemek istediğim en önemli şey akşam yemeklerini en geç 6 da yemek ve sonrada hiçbirşey yememek inanılmaz zayıflattı beni arkadaşlar...

    çok doğru bir zayıflama yolu daha....

    akşam 6 dan sonra hiç birşey yememek rejimi kesinlikle 2 ye 3 e katlıyor...

    regliyken yapılan rejim de 2 ye katlıyor...

    akşam hiç birşey yemeden durmak tabiki çok zor fakat ödülü de bir o kadar büyük...

    üstelik uzmanlar sağlıksız değil aksine çok sağlıklı buluyorlar bu beslenme sistemini...orucu terse çevirmek gibi birşey...sadece çok kuvvetli olmayan meyve yenilebilir


    ve su ....

    su içme özürlü ben, böbrek taşı ameliytımdan sonra günde 3 litre su içmeye başlayınca su mucizesini bizzat yaşadım...

    spor yapmadan zayıflanır fakat su içmeden zayıflamaya çalışmak akıntıya kürek çekmeye benzer....azimliyseniz mutlaka hedefe ulaşırsınız fakat çok fazla yorularak ve sinirleriniz bozularak...

    1- kendine uygun bir diyet listesi

    2- günde 2 litre su

    3- akşam 6 dan sonra yemek yok...sadece bir porsiyon meyve

    4- bölgesel göbek ve kalça için de masaj kemeri

    yukardaki 4 maddeyi uygulayıp 1 ayda gayet sağlıklı olarak 10 kilo veremeyenin metobolizma sorunu var demektir...

    triod hormonunu ölçtürsün diye tavsiye ediyorum


  2. Konu Sahibi : Ferza #42
    Alıntı Sardunya_Zakkum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok doğru bir zayıflama yolu daha....

    akşam 6 dan sonra hiç birşey yememek rejimi kesinlikle 2 ye 3 e katlıyor...

    regliyken yapılan rejim de 2 ye katlıyor...

    akşam hiç birşey yemeden durmak tabiki çok zor fakat ödülü de bir o kadar büyük...

    üstelik uzmanlar sağlıksız değil aksine çok sağlıklı buluyorlar bu beslenme sistemini...orucu terse çevirmek gibi birşey...sadece çok kuvvetli olmayan meyve yenilebilir


    ve su ....

    su içme özürlü ben, böbrek taşı ameliytımdan sonra günde 3 litre su içmeye başlayınca su mucizesini bizzat yaşadım...

    spor yapmadan zayıflanır fakat su içmeden zayıflamaya çalışmak akıntıya kürek çekmeye benzer....azimliyseniz mutlaka hedefe ulaşırsınız fakat çok fazla yorularak ve sinirleriniz bozularak...

    1- kendine uygun bir diyet listesi

    2- günde 2 litre su

    3- akşam 6 dan sonra yemek yok...sadece bir porsiyon meyve

    4- bölgesel göbek ve kalça için de masaj kemeri

    yukardaki 4 maddeyi uygulayıp 1 ayda gayet sağlıklı olarak 10 kilo veremeyenin metobolizma sorunu var demektir...

    triod hormonunu ölçtürsün diye tavsiye ediyorum
    Canım ben zaten kilo vermek derdinde değilim yanlış anladın sanırım ben tam 31 kilo verdim
    Diyetsiyende gittim yüzlerce kitapta okudum bunun üzerine sorulara açığım yani..
    3 litre suyumuda her sabah ılık ıkı bardak suyumuda hala içerim...
    Benim sorum masaj kemeriydi sana toparlamak için..Diyet konusunda ben zaten baya uzmanlaştımkaydirigubbakcemile3
    Allah kılı kırk yaracak titizlikle çalışan bir saat ustasıdır. O kadar dakiktir ki sayesinde her şey tam zamanında olur. Ne bir saniye erken, ne bir saniye geç. Her insan için bir aşık olma zamanı vardır; bir de ölmek zamanı....

  3. Konu Sahibi : Ferza #43
    Alıntı duyguege kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım ben zaten kilo vermek derdinde değilim yanlış anladın sanırım ben tam 31 kilo verdim
    Diyetsiyende gittim yüzlerce kitapta okudum bunun üzerine sorulara açığım yani..
    3 litre suyumuda her sabah ılık ıkı bardak suyumuda hala içerim...
    Benim sorum masaj kemeriydi sana toparlamak için..Diyet konusunda ben zaten baya uzmanlaştımkaydirigubbakcemile3

    maşallah

    evet canım neydi sorun?

  4. Konu Sahibi : Ferza #44
    Alıntı Sardunya_Zakkum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    maşallah

    evet canım neydi sorun?
    Masaj kemeri canımkaydirigubbakcemile3Hangi model nasıl kullanılıyor toparlıyormu>>
    Allah kılı kırk yaracak titizlikle çalışan bir saat ustasıdır. O kadar dakiktir ki sayesinde her şey tam zamanında olur. Ne bir saniye erken, ne bir saniye geç. Her insan için bir aşık olma zamanı vardır; bir de ölmek zamanı....

  5. Konu Sahibi : Ferza #45
    [QUOTE=duyguege;6480941] Masaj kemeri canımkaydirigubbakcemile3Hangi model nasıl kullanılıyor toparlıyormu>>[/QUO

    tabiki canım....zaten buraya topladığı için yazdım ....

    bölgesel zayıflama için bundan daha müthiş daha sağlıklı bir yöntem yok..

    fakat reklamlarda vaadedildiği gibi 10 dakika değil...tam yarım saat karına veya popoya ...30 dakika hiç ara vermeden karına kullanıp, sonra makinayı 1 saat dinlendirip 30 dakika da popoya kullanılabilir...

    markası "IGIA' " VİBRO SHAPE

  6. Konu Sahibi : Ferza #46
    Giriş tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    2,343
    Alıntı januka kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kilo vermenin tek bir yolu var aç kalmak,
    55 kilolardan 41 kilolara kadar inmeyi başarmış bir insan olarak şunu söyleyebilirim.
    ne yazık ki yediklerimizi kuş kadar yapmadan zayıflayamıyoruz. spor da olsa, egzersiz de, içecekler, otlar da olsa...

    ama yıllara dökülmüş bir diet alışkanlığı için birkaç öneri verebilirim.

    1- kesinlikle eve, tatlı, şekerli şeyler, cipsler abur cuburlar sokmayın. tatlı kriziniz gelirse diye light çikolata alabilirsiniz, mavi-yeşil lightın, sütlü çikolataları var ben onlardan yiyorum, 7 parça var 40 gr ve paketi sadece 194 kalori,
    2-tercih edebileceğiniz her şeyin light ve düşük kalorilisini tercih edin, light süt, light yoğurt,
    3- kırmızı eti tercih etmeyin, et yiyecekseniz, yağsız tavuk, fırında balık veya hindi yiyin,
    4 eğer ızgara yapacaksanız yağsız tavaya bir parmak su koyup suyu çektirerek tavuk vs pişirin, 100 gram zeytinyağı 888 kalori!!
    5- tuzu hayatınızdan çıkartırsanız vücudunuzdaki suyu atarsınız, yağ fln değildir o zayıflamazsınız yani kilo olarak az çıksa da bir şy değişmez
    6- eğer karbonhidrat yoksa, yağlar vücudunuza bağ kuramaz. karbonhidratı tamamen keserseniz kilo almanız mümkün değil
    7- beyaz şeker yemeyin asla, tatlıyı sadece meyvelerdeki şekerden alın :/ şeker çok kilo aldırır.
    8- meyve suları aslında felaket kalorili şeyler ve kilo aldırıyorlar
    9- çay ve kahveye koyduğunuz şeker bile günlük ihtiyacınızdan fazlası olabilir
    10 domates, salatalık marul, vs sevdiğiniz az kalorili şeyleri seçin acıkınca bol bol yiyin bunlardan evet bu sizin en azından gerçek yemeği daha az yemenize sebep oluyor
    11 süt kilo vermenizi kolaylaştırıyor neden bilmiyorum
    12 diyet yapıyorsanız mutlaka mutlaka multivitamin için, yoksa saçlarınız dökülür, cansızlaşır, dişleriniz çürür, vücudunuz erken yaşlanır
    13 ekmek, pilav, bulgur, pirinç, un vs olmadan yaşayın aslında hayat kolay
    14 ben kendime atıştırmalık esmer ekmek ve bir dilim hindi fümeli sandiviç yapıyordum. çok hafif ve tok tutuyor hem de lezzetli
    15 haftada bir gün kendinize ödül verin, o gün istediğiniz bir şeyi yiyin, iskender, kumpir ne isterseniz, böylece diyeti bozmadan istediğinizi yiyorsunuz hem, hem de o günü düşünüp kendinizi diğer yiyeceklerden alıkoyuyorsunuz.
    16 ha bir de kuruyemiş yok, atın hayatınızdan
    bende bu maddelerle yaşıyorum diyebilirim ama tamamen aynısı değil bi günüm bile aç olarak geçmedi kaydirigubbakcemile2
    aç kalarak kilo verilmez yağ gitmez kas gider onca yapılan spora yazık olurşakkıdı
    vücudunuz kaslı olsun ki kaslar kalor yaksın dimi ama
    ben tatlı istediğimde çikolota değil sakızlı muhallebi kazandibi gibi sütlü tatlıları tercih ediyorum
    ne kırmızı ne beyaz hiç bi eti yemiyorum yiyemem keşke kimse yemese de hayvanlar kesilmese:1no2:
    tuzu tamamen hayatımdan çıkarmış değilim çok az tuz kullanıyorum tansiyonum düşük olduğu için eğer tansiyonum çok düşerse çok tuzlu ayran içmek yerine soda içiyorum
    şekerli hiç bişey içmiyorum ben zaten çay içmiyorum kahve çok içiyorum ama şekersiz kremasız
    hazır meyve suyunu bana hiç bi güç içiremezşakkıdı
    ne beyaz ne esmer hiç ekmek yemiyorum karbonhidratı da sadece şöyle alıyorum canım makarna ister hemen o an yemem bakarım ertesi günde canım istiyomu diye eğer isterse demek ki vücudumun enerjiye ihtiyacı var der abartmadan yerimmirmirmirmir
    süt protein olduğu için proteinde mideyi en geç terkeden olduğu için acıkmamayı sağlar
    ekmek olmadan zaten ne zamanlardırrrr yaşıyorum ama bulgur olmadan yaşayamam ayrıca bulgur barsak dostudurkaydirigubbakcemile4
    ben atıştırmalık olarak domates elma kahve vs. yiyiorum ve ya içiyorum
    iskender senin olsun kumpiri yerim valla kaydirigubbakcemile3
    kuruyemişte yemem hiç sadece çok nadir az fıstık yerim ee oda barsak için kaydirigubbakcemile3

    normal çay içmediğim için yeşil çayı senelerdir 7-8 senedir sürekli tüketiyorum onun haricinde biberiye çayını da çok seviyorumkaydirigubbakcemile2
    ve haftanın 5 günü düzenli olarak yaklaşık 2 saat spor yapıyorumhihoyyyt
    sigarayı da bıraktım vallaha dipçik gibiyim delikafaduldensadece geçen sene kilo sorunum oldu yazın gitti hepsi şimdi 52 kiloyum boyumda 1.70
    kimse aç kalmasın vücudunuz tembel olmasın çalışsın az yiyin sık yiyin adamlar hergün söylüyor

  7. Konu Sahibi : Ferza #47
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    1,129
    spor şart

  8. Konu Sahibi : Ferza #48

    Ufak bir soru ?

    Alıntı duyguege kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canım ben zaten kilo vermek derdinde değilim yanlış anladın sanırım ben tam 31 kilo verdim
    Diyetsiyende gittim yüzlerce kitapta okudum bunun üzerine sorulara açığım yani..
    3 litre suyumuda her sabah ılık ıkı bardak suyumuda hala içerim...
    Benim sorum masaj kemeriydi sana toparlamak için..Diyet konusunda ben zaten baya uzmanlaştımkaydirigubbakcemile3

    canım zahmet olmazsa nasıl verdiğini 31kgyi biraz açar mısın??tebrikler bu arada cidden süper kg vermişsin ben 10kg için çalmadığım kapı denemediğim yöntem kalmadı:çok üzgünüm::çok üzgünüm:

  9. Konu Sahibi : Ferza #49
    masaj kemerini kullanan arkadaslar sizinde cildiniz cok kizarip o bolgede cok kasintiniz oluyor mu bende 2 senedir bu kemerden var sadece 2 kere kullanabildim kasintidan mahfoldum

  10. Konu Sahibi : Ferza #50
    Sana %100 hak weriyorum.insan isterse herşeyi yapar.

Sayfa: 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon

Benzer Konular

  1. Romantik Bir Ortam İçin Neler Gerekir?
    By derence76 in forum Aile, Evlilik ve Çocuklar
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 11-09-2013, 02:40
  2. Tuvalet Kokusu İçin Neler Yapıyorsunuz?
    By aysecikcik in forum Faydalı Bilgiler
    Cevaplar: 89
    Son Mesaj: 15-05-2013, 17:56
  3. Yemek Yemek İstediğim İçin Yiyorum Diyenler Bakar mısınız?
    By BarbieveKen in forum Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16-09-2010, 12:31
  4. Değişim İçin Neler Yapabiliriz . . .
    By irem in forum Reiki nedir ?
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 14-02-2009, 17:05
  5. Zayıflamayı hızlandıran ve yavaşlatan faktörler
    By NILBERA in forum Güncel Diyet Haberleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 01-08-2006, 22:10

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.