Sayfa: 1/8 123 ... SonSon
Toplam 72 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: mersin yağı mı çörek otu yağı mı hangisi daha etkili?

  1. Konu Sahibi : sophronie #1
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    810

    mersin yağı mı çörek otu yağı mı hangisi daha etkili?

    kızlar hangisi daha etkili onma göre alıcam.


  2. Konu Sahibi : sophronie #2
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    543
    ufff he yaaa ben çörekotunu kullanıyom şişe dibe vurdu sadece dolgunluk var bu bitince mersinemi başlıyım napim yaa

  3. Konu Sahibi : sophronie #3
    Alıntı imdaaat kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ufff he yaaa ben çörekotunu kullanıyom şişe dibe vurdu sadece dolgunluk var bu bitince mersinemi başlıyım napim yaa
    Ben ikisinide kullaniyorum...

  4. Konu Sahibi : sophronie #4
    Giriş tarihi
    Apr 2008
    Mesajlar
    2,439
    İlk önce mersin yağı kullandım onunla başladım şimdide hem mersin hem çörekotu yağını kullanıyorum ikiside diyorum ben

  5. Konu Sahibi : sophronie #5
    Giriş tarihi
    Jun 2009
    Mesajlar
    2,049
    Alıntı _Aysima_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben ikisinide kullaniyorum...
    selam canim yasadigin yer diger yaziyo yurt disindamisin ben cörek otu yagini kaca aldin diye sorcaktim bana burda 20 ml sisede minnacik 8euro dediler 16tl yapiyo

  6. Konu Sahibi : sophronie #6
    bende çörek otu yagıyla başladım sona içine biraz mersin yagı koydum o bitti şimdi çörek otu yagına rezene koydum rezene bence daha etkili gibi geldi bence çörek otuyla mersini bi şişede karıştırıp kullanın rezeneyide ayrı kullanın mesela sabah çörek otuyla mersini akşamda rezeneyi ben rezeneyi hiç kullanamıcam sanıodum ama büyüdügünü görünce hiç kokusunu tınlamıorum

  7. Konu Sahibi : sophronie #7
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    623
    rezeneyi bir zamanlar denemiştim ama pek fayda etmemişti sanırım şimdi çörekotu ve mersini karıştırıp sürüyorum ama fayda ediyormu bilmiyorum belki masajdan dolayı biraz dolgunluk bu yağlar sayesinde büyüdüğünü görmedim benn

  8. Konu Sahibi : sophronie #8
    ben çörek otu mersin rezene hepisini kullanıyom çok memnunum cm olarak büyüme ne kdr oldu bilmiyorum ama eskisine göre sütyenle fark edilir bi deişiklik oldu sabah akşam ne zaman müsait olursam masaj yapıyorum 2,5 ay oldu haziran bitene kdr yapıcam bakalım ne olcak ondan sona ara ara yapçam geçici mi deil mi denicem bakalım

  9. Konu Sahibi : sophronie #9
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    1,618
    Bıraktıktan sonra eski haline geri mi dönüyor? Hiç kullanıpta bırakan yok mu? :uhm:

  10. Konu Sahibi : sophronie #10
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    543
    Alıntı izmirLi04 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bıraktıktan sonra eski haline geri mi dönüyor? Hiç kullanıpta bırakan yok mu? :uhm:
    valla cnm 3 4 gün yapmayan arkadaşlar olmuştu ve eski haline dönmediğini yazmışlardı...benimde yağım bitti ara vereyim bakalım sönceklermi

Sayfa: 1/8 123 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.