Sayfa: 20/70 İlkİlk ... 10181920212230 ... SonSon
Toplam 692 adet sonuctan sayfa basi 191 ile 200 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Emziren Anneler Kiloları Birlikte Verelim mi?

  1. Konu Sahibi : samimikız #191
    Alıntı bilge38 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende katılayım aranıza. 30 yaşındayım kızım 5 yaşında oğlum 5,5 aylık. öğretmenim ve perşembe göreve başlıyorum. hamile kaldığımda 70 kiloydum. 85le doğum yaptım , şimdi 75 kiloyum hedefim 65 olmak.

    diyetteyken insan ne yiyeceğini şaşırıyor, özellikle akşam ve öğlen yemeklerinizi yazarsanız birbirimize fikir vermiş oluruz. ben sabah 1 haşlanmış yumurta domates , salatalık yedim humana içtim . öğlen kepek ekmekli hazırlanmış incecik bir kaşarlı tost yemeyi düşünüyorum, akşamsa salata ve bir kase çorba.

    tatlı krizlerim için üzerinde ŞEKERSİZ yazan ama şekerli olan sakızlardan 3-4 tane atıyorum ağzıma krizi yatıştırabiliyorum. kesin kararlıyım zayıflayacağım temmuzda kardeşimin düğünü var ağustosta tatil var, göreve başlamakta umarım işe yarar.


    birde günde yaklaşık 100 civarı yarım mekik yapmaya çalışıyorum. herkese kolay gelsin , yarışmacı arkadaşlara başarılar:))

    Hoşgeldin canım aramıza valla ben ekmek ve şekeri azaltmanın dışında çok fazla bişey yapmıyorum. Akşam özellikle salataya ağırlık veriyorum ve akşam yemeğinden sonra çok acıkırsam biraz fındık ve meyve suyu tüketiyorum. Tabi bol su içmeye çalışıyorum.Bunun dışında hemen hemen herşeyden yiyorum ama az. Kio vereceğimize ben inanıyorum bi kere niyet ettikten sonra...


  2. Konu Sahibi : samimikız #192
    selam kızlar,sanırım herkes bebişleriyle ilgileniyor,topik sessiz kalmış biraz:)
    bugünden itibaren kendime daha dikkat etmeye söz verdim,sporumu yaptım karnım acıktı biraz ama bir tane elma yedim öğleyin,akşama da sebze yemeyi düşünüyorum,inş.abur cuburu hayatımdan çıkarıcam

  3. Konu Sahibi : samimikız #193
    Alıntı hy_patia kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar size süper bir haberim var. ben ancak akşam tartılabildim, babamlara gittik ve ben hep o tartıda tartılıyorum 20 gündür gidememiştik ve 20 gün önce 58dim şimdi 56 olmuşum(hamile kaldığım kilomdayım) hem de pek dikkat etmemiştim(sanırım reglden biraz gitti, zaten göbekte biraz farketmiştim) şimdi artık daha bir dikkat...

    süper gercekten reglıden sonra 2kg yakın gıdıoo..evet dıkkat etsen cok kolay gıdıcek ıns

    Alıntı Dorukum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bugün gayet rejime uygun beslendim,ara öğünlerimde ceviz hurma yedim,süt içtim.
    akşam kayısı yedim mevsimi değil diye heralde pek tadı yoktu ama yıne de güzeldi...şimdi kocişle bebiş uyuyo açım ama dayanıyorum,bugun kociş dondurma alayım mı dedi hayır dedim ona :)))
    eğer dedım çarşambaya kilo vermiş olursam haftalık ödülüm olarak kabul edebilirim:)))
    süpersın motıvasyon harıka:))

  4. Konu Sahibi : samimikız #194
    arkadaslar ben sımdı bana dıyet deme dıe bı kıtap okuorum orda kalorı hesabı yapıp kendımıze gore lıste yapabılıoruz
    kıtabı bıtıreyım bu sekılde uygulama yapıcam.sanırım emzıren annelerede 1700-1800 kal dıyet onerıo uzmanlar.burdan dıyetısyene gıden arkadaslar varsa bıze lutfen doktorunun kac kal dıyet verdıgını yazarsa sevınırız.bıde kg boy ve hedef kılolarınıda yazsınlar.cunku kalorı alımı herkesın booy ve kgsuna ve hedefıne gorede degısıormuss

  5. Konu Sahibi : samimikız #195
    Günaydın herkese. Tartılmaya kaldı 1 gün. Merakla bekliyorum :)

  6. Konu Sahibi : samimikız #196
    Giriş tarihi
    Aug 2010
    Mesajlar
    71,630
    günaydın kızlar..................

  7. Konu Sahibi : samimikız #197
    benden de herkese günaydın.
    dün misafirlerim vardı gece 12 ye kadar durmadan yedim içtimmm. çok sevdiğim arkadaşlarım bebek görmeye gelmişlerdii muhabbet ederken bi dünya yedim yedimmm yedimmmm. yatarkende "ama bütün gün çok enerji kaybettimm hazırlık temizlik filan derkenn" diye kendimi avuttum
    ama yarın tartıya çıkmak için sabırsızlanıyorum. ben kilo versemde sanırım sadece emzirdiğim için olacak diyet bana çok uzakkkk.

  8. Konu Sahibi : samimikız #198
    slm kızlar,dünden beridişim çok fena ağrıyor,sabah bi uyandım bomba gibi şiş bir yanağım
    dün akşam da kayınvalideler geldi,iştahım kendiliğinden kapandı,yemekten sonra bşy yemedim
    yarına kilo vermiş olarak girmiycem çünkü tam anlamıyla kendimi sıkmaya dün başladım.Neyse,inşallah bi dahaki haftaya..

    şuan tek isteğim diş ağrımın tam olarak geçmesi,hala hafif hafif yokluyor.....
    bu arada geçen tv de tatlı krizi için bir formül verdiler,ben bu sabah yaptım
    bir kaç tane elmayı rendeleyip içine tarçın atıyorsunuz,ocakta biraz kavuruyorsunuz o kadar:)hani şu elmalı kurabiyenin içine koyduğumuz harcın aynısı işte:)tavsiye ederim...

  9. Konu Sahibi : samimikız #199
    Giriş tarihi
    Dec 2010
    Mesajlar
    243
    Alıntı kilit42 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Günaydın herkese. Tartılmaya kaldı 1 gün. Merakla bekliyorum :)
    Alıntı ikiz81 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    günaydın kızlar..................
    günaydın kızlar,evet son 1 gün
    geçen haftanın şampiyonu bendim bakalım bu hafta şampiyonluğumu devam ettirebilecekmiyim
    varmı beni geçecek olan
    kızlar bu hafta benden daha fazla kg vermiş olan muhakkak çıkacak buna inanıyorum ama bundan sonraki haftaların şampiyonu hep ben olacam (bu hafta yürüyüş ve pilatesi 1-2 kez yapabildim .dondurma+tatlı+pasta yedim)
    hadi verelim şu kiloları,giyelim önceki kıyafetlerimizi,bikinilerimizi

  10. Konu Sahibi : samimikız #200
    Giriş tarihi
    Dec 2010
    Mesajlar
    243
    Alıntı ikoerd kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    slm kızlar,dünden beridişim çok fena ağrıyor,sabah bi uyandım bomba gibi şiş bir yanağım
    dün akşam da kayınvalideler geldi,iştahım kendiliğinden kapandı,yemekten sonra bşy yemedim
    yarına kilo vermiş olarak girmiycem çünkü tam anlamıyla kendimi sıkmaya dün başladım.Neyse,inşallah bi dahaki haftaya..

    şuan tek isteğim diş ağrımın tam olarak geçmesi,hala hafif hafif yokluyor.....
    bu arada geçen tv de tatlı krizi için bir formül verdiler,ben bu sabah yaptım
    bir kaç tane elmayı rendeleyip içine tarçın atıyorsunuz,ocakta biraz kavuruyorsunuz o kadar:)hani şu elmalı kurabiyenin içine koyduğumuz harcın aynısı işte:)tavsiye ederim...
    çokk güldüm valla çok yaşa emii
    ayy bu nie bizim aklımıza önceden gelmediki,haydi kızlar herkes kaynanasını çağırsın.otomatik olarak iştahımız kapansın

    bu arada geçmiş olsun canım.minoset içebilirsin
    Düzenleyen: ilknurgk Düzenleme Tarihi : 31-05-2011 Düzenleme Saati :12:54

Sayfa: 20/70 İlkİlk ... 10181920212230 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.