Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 44 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. Konu Sahibi : boyrazemine #1

    I love KK Sezeryan doğum yapan anneler yardım :(

    4 gün sonra sezeryanla doğum yapıcam bana yardımcı olun ne olur? Kaç günde ayağa kalktınız ne zorluklar yaşadınız ?


  2. Konu Sahibi : boyrazemine #2
    öncelkler allahım kolaylıkla kurtulmanı nasip etsin.bn geçen sene eylülde sezeryan doğum yaptım spinal anesteziyle yani belden aşağıyı uyuşturuolar uyanıksın doğumda.doğum anında hiç bişe hissetmiosun 3dk srmeden bebek doğuo zaten onu görnce bütün stresin geçio bi an önce yanına gtmek istiosun:)15dk sonrada anneyi çıkarıolar odasına bnde öyle oldu drun çabukluğuna bağlı.anestezinin etkileri geçince biraz sancılar oluo haliyle sonra yürütüolar dikişler için şartmış o zaman biraz zor oluo ama sürekli yürümen gerek yoksa iyileşmen zor olur.bn 1haftada kendi işimi kendm yapack hale geldm.şimdiden allah yardımcın olsn bebişini kucağına alacağın anı düşün yok böyle bi duygu:)))

  3. Konu Sahibi : boyrazemine #3
    Canım ben de 5 günde ayaklandım herkes zor iyilesirsin dedi ama öle olmadı 2 gün zor oldu ama oda zaten normal dogumdada aynı ben cok rahat atlattım darısı sana birde bünyeyle alakalı zayıf bayanlar daha cabuk toparlanıyor

  4. Konu Sahibi : boyrazemine #4
    çok sağolun zayıf bir bayanım ,nşallah sizin dediğniz gibi kolay geçer bende genel anestezi yapacaklar yani tam uyutulucam :((((

  5. Konu Sahibi : boyrazemine #5
    Giriş tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    10,478
    Alıntı boyrazemine kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çok sağolun zayıf bir bayanım ,nşallah sizin dediğniz gibi kolay geçer bende genel anestezi yapacaklar yani tam uyutulucam :((((
    Allah hayırlısıyla sağlıcakla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin.
    Benim görümcem ilk bebeğini normal doğum yaptı.
    İkincide bebeğin kilosu fazla olacağı için sezeryan doğum yaptı 5 ay önce.
    Genel anestezi ile yaptı doğumunu oda zayıftı sadece bebeğin kilosu vardı.
    Sezeryan doğumun ona göre normalden rahat geçtiğini söyledi.
    2 gün her ihtimale karşı hastanede yattı.
    Zaten ağrı olursada hastanede önlemini alıoyrlar serum takılıyor.
    Evine gittiğinde yani üçüncü gün bebeğini yardımsız emzirebilyor oturabiliyordu.
    Bir hafta içindede çok ağır işler yapmamak kaydıyla normal hayatına döndü.
    Dikişleride çok kısa sürede iyileşti.
    Ve şuan bebeişi 5 aylık oldu.
    Ne göbeği var nede dikiş izi.
    Dikiş izini ben görmedim ama zayıf olduğu ve karın bölgesi yağsız olduğu için yapıştırma yapılmış çok az iz var diyor.
    Seninde yapıştırma yapılır büyük ihtimalle korkma inşalah sende kısa sürede toparlarsın.

  6. Konu Sahibi : boyrazemine #6
    Inşallah bu yorumlar bei az da olsa rahatlattı.. Korktuğumdan mıdır nedir bilmem bi kaç kezde doğumda öldüğümü rüyamda gördüm zaman daraldıkça psikolojim iyice bozuldu...

  7. Konu Sahibi : boyrazemine #7
    benim 6 aylık bebeğim. son ana adar hep normal göründü. 18 saat sancıdan sonra sezeryan olmak zorunda kaldım ve sezeryandan çok korkuyodum. normal doğum yapan kadınlar sezeryan için yalvarırken ben normal istiyodum. ve sezeryan olucaksın dendiğinde sancı odasında bağıra bağıra 15 dk ağladım doktorlar çok üzüldü halime. ben bebeğimi ilk gören kişi olma duygusunu yaşamayı çok istiyodum. buna okadar yoğunlaşmışımki narkozdan uyanır uyanmaz ben anne değilim bi çocuğu bile doğuramadım diye bağırarak ağlamışım. narkozdan hatırlamıyorum tam. :)). ilk yürüyüş baya zor geldi bana. ama yürüdükçe afedersiniz yürüyünce gaz atılıyo ya insan yürüdükçe acısıda azalıyo daha dik duruyo. 3. günden sonra iyiydim oturup kalkarken sızlıyodu. 1 hafta sonunda ehhhhhh dedim yeter herkes gitsin ben yemek yapçam ve yaptım. öle başkaları iş görünce evde kendimi hep hasta hissediyodum. kendi işimi görünce hızla iyleştim :))... şimdi çok memnunum malum bu kış çok sert geçti ameliyatım yeni olmasına rağmen öle sızlama falanda olmadı. ama bidaha olursa epidural isterim bebeğimi görmmek için hala içimde uhde kaldı o duygu. normal doğumdan çıkan anneler bebekleri kucağında çıkıyolardı odalarına :((

  8. Konu Sahibi : boyrazemine #8
    Giriş tarihi
    Jul 2011
    Mesajlar
    10,478
    Alıntı boyrazemine kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Inşallah bu yorumlar bei az da olsa rahatlattı.. Korktuğumdan mıdır nedir bilmem bi kaç kezde doğumda öldüğümü rüyamda gördüm zaman daraldıkça psikolojim iyice bozuldu...
    Canım Allah korusun hayırlısıyla sağlıcakla alıcaksın bebişini kucağına Sanda bebişine de birşey olmayacak korkma
    Anne olacaksın bebeğini kucağına alacağın ona kavuşacağın an olarak düşün doğumu.

    Bak ben 3.5 yıldır bebek istiyorum ama olmuyor.Şuan bir bebeğim olması için dünyaları verirdim ama olmuyor işte şuan hamile olsam nasıl doğururum düşüneceğim en son şey olurdu.

    Sen çok şanslısın anne olacaksın bunun güzelliğini düşün

  9. Konu Sahibi : boyrazemine #9
    Bebeğim sağlıklı doğsun da allahın izniyele varsın 1 saat geç göreyim 9 ay sabretmişim o kadarı ne ki :) ama ben hep neşterden korkan bi insandım şimdi daha da arttı işte o yüzden bu konuyu açtım... Doktor lokal mi genel mi olsun anestezi dedi ben genel tercih ettim korkudan kalbim durur biliyorum :s

  10. Konu Sahibi : boyrazemine #10
    Alıntı lovely17 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım allah korusun hayırlısıyla sağlıcakla alıcaksın bebişini kucağına sanda bebişine de birşey olmayacak korkma
    Anne olacaksın bebeğini kucağına alacağın ona kavuşacağın an olarak düşün doğumu.

    Bak ben 3.5 yıldır bebek istiyorum ama olmuyor.şuan bir bebeğim olması için dünyaları verirdim ama olmuyor işte şuan hamile olsam nasıl doğururum düşüneceğim en son şey olurdu.

    Sen çok şanslısın anne olacaksın bunun güzelliğini düşün
    hamilelerin duası kabul olur derler hep, gerçekten içtenlikle diliyorum bunu allahtan rabbim inşallah sana en yakın zamanda bütün üzüntünü unutturacak bir yavru versin

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.