Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sap Simplex Gaz İlacı kullananların dikkatine !

  1. Konu Sahibi : Paspal #1

    Sap Simplex Gaz İlacı kullananların dikkatine !

    Kızlar 40 günlük bir bebeğim var inanılmaz gazlı 2 gün önce Sap Simplex gaz ilacını tavsiye üzerine aldım kullanıyoruz ama gelin görün ki kızım hep uyuyor pek gaz çıkardığı da yok ve kaka yapmıyor eskiden her bezi kakalıydı şimdi 3 -4 gün de bir ıkınmaktan bir hal oldu sürekli ağlıyor ne yapıcam şaşırdım kıçına zeytin yağlı maydonoz çöpü kağıt ateş ölçer derece ne varsa yaptım yapınca dolu dolu çıkarıyor bugün de kaynanam sabunla yaptı çıkardı ama normal de çıkaramıyor...ne yapıcam ben ya kızım hep böyle alışırda kendiliğinden yapmazsa akıl verin kızlar ya ne yapmalıyım ne zaman uykusu kakası düzene girecek...sürekli zır zır ağlıyor çok bunaldım...senağlama


  2. Konu Sahibi : Paspal #2
    Sap Simplex ilacı uyku yaptı..normalde sürekli ağlıyor gazdan sancıdan ıkınmaktan...uyku düzeni de yoktu ilaç ile sürekli uyuyor

  3. Konu Sahibi : Paspal #3
    ahkam kesmek gibi olmasın canım ama bence bırak o ilacı eğer uyku yapıyorsa ben bebeğime 2 ay sadece günde 1 kere metsil verdim sen de doktoruna danışıp bir gaz giderici verebilirsin kaka sorununa gelince bence müdahale etme fazla çünkü dediğin gibi ıkınmayı öğrenmesi gerek 6 güne kadar yapmaması normal(TABİ SADECE ANNE SÜTÜ ALIYORSA)bir de bebeklere uyku ağır bastığı için gaz çıkaramıyorlar gaz çıkarması için iyice uyanık ve konsantre olmalı ağlarken ve uyurken pek gaz çıkaramıyorlar bir de sana tavsiyem karnını saat yönünde ov ve bacaklarını yukarı kaldır kolay gelsin tatlı kızını kokluyorum..

  4. Konu Sahibi : Paspal #4
    Giriş tarihi
    Jun 2007
    Mesajlar
    1,499
    bencede hemn kes o ılacı cnm bende metsıl kullandım gazı cok oldugu sıralarda gunde 3 kere verdım cok etkılı bı damla ne uyku yaptı ne bısey patır patır cıkardı gaznı oglum rezene ver cnm oda rahatlatır karın agrısını gazını alır kakasınıda yaptırır emzırıyorsan sende ıc

  5. Konu Sahibi : Paspal #5
    Bende kullandım uyku yapmadı ama hiiç faydasını göremedim aksine kaka yapması zorlaşmıştı.Metsilde vermiştim zinko rezene fitil bunları doktor vermişti 40.gününden sonra hepsini kestim.Keşke hiç vermeseydim hiç bir fayda olmadığı gibi belki zararı bile olmuştur.Devlet hastanelerindeki doktorlar gaz ialcı isteyen ailelere kızıyorlar gazın ilacımı olur diye çok doğru açıcaksın altını hareket ettireceksin oda debeleniyor o zaman gaz çıkıyor.

  6. Konu Sahibi : Paspal #6
    sab kullandım ben cok memnun kalmıstım aslında

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 26-08-2014

    Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 28 gün kaldı.

    Bebeğinizin vücudundaki yağ oranının %2-%3 den %8 e yükselmesi yaklaşık 8 hafta aldı. Doğum öncesi gelişimin sonunda, bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15'de sabit kalacaktır. Bu koruyucu yağ dolgusu doğumdan sonra bebeğinizi sıcak tutmaya yardımcı olacaktır. Artık doktorunuzla haftada bir randevularınıza başlamalısınız.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  7. Konu Sahibi : Paspal #7
    babuline kullan canım o sab ın yerine hem üsten hem alttan cok cabuk cıkarıyo benim oğluma verdiğim zamanlarda 10. dk da faydasını görüyodum ve ilaçtan yarım bilemedin bi saat sonra kakasını yapıyordu.kakadan 2 saat sonra bidaha yapıyordu.cok etkili ve tamamen bitkisel yan etki yoktu oğluma yapmadı.

  8. Konu Sahibi : Paspal #8
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    3,632
    bende önce colinox diye bi damla kullandım sonra nurse harveys kullandım aksine oda çok çıkartıyor diye bıraktım :)))) şimdi bişiy kullanmıyorum benim oğlum günde 4-5 kere dışkılyo dr normal diyo ve büyük insan gibi gaz çıkartıyor gülmekten ölüyos uykudan uyanıyo gaz çıkartıyor dışkılyor bi daha yatıyor
    paspalcım istersen nurse harveysi bi dene bitkisel bi şurup kimyon ve derotu yağı içeriyo

  9. Konu Sahibi : Paspal #9
    metsil damla çok iyi geldi bize...güzelim sabun felan koyma bebeğin poposunu çok yakıyor çok ağlar sadece bir deercenin ucuna zeytinyağ sür onu poposunun ucuna sür birde çay kaşığı saf zeytinyağ ver ağzına her gün ver birşey olmaz

  10. Konu Sahibi : Paspal #10
    ben çok memnun kalmıştım kızımda...
    metsilin ve zinconun bir faydası olmamıştı...

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. prima kullananların dikkatine...
    By mervezeynepnur in forum Doğum sonrası Annelerin Sorunları
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 10-07-2014, 23:04
  2. Zayıflama ılacı arastırıyorum
    By gusem in forum Tekrar Konular
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 29-07-2009, 14:22
  3. Dogum Kontrol İlaçı...
    By KarKralicesi in forum Aile Planlaması
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 02-06-2009, 10:37
  4. Göğüs Büyütmek İçin Hap Veya Krem Kullananların Dikkatine!
    By mert in forum Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 06-06-2008, 19:20
  5. Stresin İlacı Aşk
    By didosh in forum Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-04-2007, 01:29

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.