Sayfa: 2/2 İlkİlk 12
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 15 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: annenin yedikleri ve bebeğin gazı

  1. Konu Sahibi : melek82 #11
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    2,324
    Alıntı melek82 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım meyve yenilmeyeceğini ilk defa duydum bol bol meyve ve su içilmesi lazım diye biliyorum doktorumda söyledi. bu mevsimde portakal ve mandalina dan başka ne yenmeli ki ;( hem bol bol sulu sulu. ayran da gaz yapıyomuş ama sütte yaptığı için ye dediler of yaaa her bişeyi yerken bu gaz yapar bu yapmaz diye düşünmek lazım demek ki?

    Doğru haklısın bu mevsimde portakal ve mandalinadan başka ne yenir... Ama ikisinde de asit olduğu için gaz yapıyormuş... Tabi isteyen yiyor. Örneğin arkadaşım kaloriferin üzerine koyup ılıtıyor, sonra yiyor... Ben çok sevdiğim halde göze alamıyorum... Bu yüzden salatalara bile çok az limon sıkıyorum... Ki ben bir oturuşta iki limon yerdim.. okadar severdim yani...

    Tabi en önemlisi bol bol su....


  2. Konu Sahibi : melek82 #12
    hele ki mercimeeeek....sakın yemeyin...feci gaz yapıyoo...

  3. Konu Sahibi : melek82 #13
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    3
    ben ıkıncı yavrumu buyutuyorum.bırı uc yasında dıgerı uc gunluk.asure ayındayız malum...nohut fasulye gaz yapar bılıyorum ama buna ragmen bı kase yemeden yapamadım.nasıl olsa kac kere haslanıp suyu dokuluyo dıye dusundum.ıkı gunluk kızım bızı ogece uyutmadı.hep ayaklarını cektı karnına.ben kendımde hıssetmedım ama cocuga gecıyo maalesef.bu arada kızımın halaa bı ısmı yok.nolur yardım edın.oglumun adı yagız ege.ona uyması sart dııl sımdıden tesekkurler

  4. Konu Sahibi : melek82 #14
    arkadaşlar ben yediklerime hiç dikkat etmedim bebişim 6buçuk aylık ama çok şükür hiç gaz problemi yaşamadık herşey yiyorum ben oğlum doğduğu günden beri kucağımıza alırken gaz çıkarırdı ekstra bişey hiç yapmadık

  5. Konu Sahibi : melek82 #15
    Alıntı neslihang kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar ben yediklerime hiç dikkat etmedim bebişim 6buçuk aylık ama çok şükür hiç gaz problemi yaşamadık herşey yiyorum ben oğlum doğduğu günden beri kucağımıza alırken gaz çıkarırdı ekstra bişey hiç yapmadık
    CANIM SEN ŞANSLIYMIŞSIN.....KESKE BENIM BEBEGIMDE OYLE OLSA ....aLLAH ANALI BABALI BUYUTSUN

Sayfa: 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. bebeğin kakası annenin yedikleriyle ilgili mi?
    By majezik16 in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 16-01-2010, 13:49
  2. Bebıslerın gazı icin ne kullanıyorsunuz
    By ALEYA in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 31-01-2009, 15:02
  3. Oğluşumun gazı cok var napabilirimmm
    By AnneyimBen in forum Bebek Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 01-08-2008, 11:49
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-02-2008, 13:13

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.