Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: hamilelikte kolesterol u yüksek çıkan varmı :(

  1. Konu Sahibi : 05_07_2008 #1
    Giriş tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    62

    Bilgilenderme hamilelikte kolesterol u yüksek çıkan varmı :(

    26+3 günlük hamileyim ve dün kan tahlili yaptırdım T.Kolestrol 0 - 200 arası olması gerekiyomuş benim ise 307 çıktı HDL Kolestrol 45-65 arası olması lazım mış benim kisi 66 çıktı Trigliserit 0 -150 arası olması gerekiyomuş benimkisi 501 çıktı LDL Kolestrol 0 - 130 arası olması lazımmış benimkisi 400 olduğundan hesaplama yapılamadı diyo. acaba hamileliğime bir zarar verirmi inş bişey olmaz aranızda başına böyle bu durum gelen varsa lütfen yazsın.


  2. Konu Sahibi : 05_07_2008 #2
    güzelcim sen niye baktırdın ki bunlara...:) doktorunun istediğini sanmıyorum....ama aynı hatayı ben de yaptım ve doktorumdan fırça yedim.....çünkü hamilelikte bu değerlerin normal çıkması mümkün değilmiş.......yüksek çıkabilirmiş..doktorum bana bir daha bunlara baktırıp ta moralini bozmanı istemiyorum diye fırça attı valla..o yüzden sakın moralini bozma....çünkü hamilelikte bu değerlerin böyle çıkması normalmiş.....sadece şeker çıkmasın yeter....çünkü o tehlikelidir.....

  3. Konu Sahibi : 05_07_2008 #3
    Giriş tarihi
    Jul 2009
    Mesajlar
    62
    ne ben stedim nede dr um ben bi dr un özel muayinanaeisne gidiyorum şeker yüklemesi yapılması gerekiyodu evie yakın olan devlet hastanesie gittim dr illa bi tahlil yapalım yoksa olmaz dedi bende mecbur yaptırdım değerler böyle çıktı canım sıkıldı biraz. şeker yüklemeside yaptıramdım suyu içtim o saniye hemen sarı suyla birlikte bütün şekerli su geri çıktı ne olucak bilmiyorum sabahları kusmlarım hala geçmedi benim başka zaman yaptırsam yine aynısı olucak biliyorum. kafam karman çorman oldu.

  4. Konu Sahibi : 05_07_2008 #4
    canım benım seker yuklemesı yapıldıgında kolestorol ve baska tahlıl sonuclarıda cıkmıs hatta doktor tlf edıp kızdı ordakılere ben hamıle bı bayanın kolestorolunu napım dedı anlıcagın doktor ıstemedıgı halde o sonuclarda cıkmıs ama hamılelıkte onemlı degılmıs kolestorolun yuksek cıkması benımde bayabı yuksek cıkmıs ama dedıgım onemlı degılmıs.

  5. Konu Sahibi : 05_07_2008 #5
    benimde hamileliğimde hep yüksek çıkardı.doktorum gebelikte yüksek çıkabilir,normal derdi.şuan kızım 3 aylık,yinede kontrol ettirmek istiyorum acaba düştümü diye ama bir türlü gidemedim.

  6. Konu Sahibi : 05_07_2008 #6
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    4

    Yüksek Kolestrol

    Mrb arkadaşlar 2 ay oldu doğum yapalı tesadüf kan testi yaptırdım kolestrolüm çok yüksek çıktı doğumdan sonra vucut kendini 3 ayda yeniliyormuş dediler ama ben yinede çok endişeleniyorum bilgisi olan varmı yada başına böyle bişey gelen varsa lütfen..

  7. Konu Sahibi : 05_07_2008 #7
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    172
    evet benimki de yüksek çıktı ama doktor önemseme dedi normalmiş

  8. Konu Sahibi : 05_07_2008 #8
    Hamilelikte kolesterol değerlerine baktırılmaz.

  9. Konu Sahibi : 05_07_2008 #9
    benimde değerler üst sınırın biraz üstündeydi..doktor normaldir dedi..gebelikte yüksek çıkarmış,sen yediklerine yinede dikkat et,fazla yağlı tüketme dedi..ama sende epeyce yüksek,bir sorun olur mu bilmiyorum..yine de doktoruna sor,ama yüksek çıkması normalmiş,çok endişelenme..

  10. Konu Sahibi : 05_07_2008 #10
    Giriş tarihi
    Feb 2009
    Mesajlar
    1,241
    canım benımde dr um tam kan testı yaptırdı onda kolesterolum yuksek cıktı ama ben kolesterol yuzunden fenalasıyordum ve basım hep uyusuyordu dr um yaglı yeme dedı o gunden berı dıkkat edıyorum kepek ekmegı yıyorum bırde her aksam yatmadan once 2 cevızı 1 cay bardagı suya koy sabahac karnına suyunu ıç uzerınede cevızı ye cok faydası oluyo ama kolesterolun bebege bı zararı yokmuş

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. üçlü testte AFP değeri yüksek çıkan varmı?
    By Cerennn in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 09-04-2014, 12:58
  2. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 11-10-2011, 14:35
  3. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 05-10-2009, 19:01
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28-08-2009, 16:31
  5. hamilelikte yüksek kolesterol
    By demircik in forum Gebelik
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 14-02-2009, 17:06

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.