Sayfa: 1/33 12311 ... SonSon
Toplam 329 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Medilife Hastanesinde doğum yapan

  1. Konu Sahibi : ramitep #1

    Medilife Hastanesinde doğum yapan

    slm arkadaşlar dün bir başlık açtım hastane ve doktor araştırması hakkında ama bana çok uzak olan yerlere gidemem arabamız falan var ama yinede yakın olmasında fayda var neyse arkadaşlar medilifede doğum yapan varmı sanem hanımı tavsiye ettiler ama hastane nasıldır zeynepözdil diye bir arkadaş önerdi ama yinede doğum yapan varsa yazarsa içim çok rahatlıcak gerçekten şimdiden tşk


  2. Konu Sahibi : ramitep #2
    Selam
    ben de 6 aylık hamileyim,beylikdüzünde oturuyorum.bir süre medilife hast.ne gittim, dr.servet hn önerdiler.ancak her gittiğimde başka bi dr.ile karşılaştım,kadroda sıkça değişiklik yapıyorlar.ayrıca daha önce kaydım olmasına ve ssk olmama rağmen hafta sonu olduğundan işyerimden de vizite kağıdı alamadım,benden 45 ytl normal muayene ücreti istediler,rica ettim 1 gün sonra getiririm diye kabul etmediler,üstelik para üstü 5 ytl bile vermediler.ve 4 kez kontrol+muayene gittim 4 dr.değişti.
    Nihayet dr.servet hn ı buldum ve yeni açılan echomar(şimdiki kolan)hastanesine gidiyorum.fiyatları çok iyi ve temiz bir hastane.doktorumdan da çok memnunum.gereksiz prosedürler yüzünden sıkıntı yaşatmıyorlar,öneririm.:)

  3. Konu Sahibi : ramitep #3
    Nazile,
    Ben de 14 haftalık hamileyim ve tesadüfen başladığım Servet Hanıma gidiyorum.
    Sen normal mi sezeryan mi istiyordun doğumu. Doktorun yaklaşımı nedir bu konuda??

    Hastane ve dr iyi ama beni tek endişelendiren özel hastane ve doktorlarının sezeryan doğuma eğilimli olması. Eğer şartlarım uygun olursa ben normal istiyorum. Ama onlar bir şekilde sezeryane yöneltiyorlar. Gerçi bu konuyu henüz doktorumla konuşmadım, erken olduğu için...

    Umarım sağlıkla bebeğini kucağına alırsın.




  4. Konu Sahibi : ramitep #4
    denizaysenkol Guest
    slm.ben beylikdüzünde oturuyorum.doğumumu bir yıl önce medilife cerrahi merkezinde yaptım.hastane temizliği ve çalışanların göstermiş olduğu ilgi ve alaka çok güzel.özellikle dr.senem aras ve dr.selda hanım branşında çok iyiler.başka bir kurum aramana gerek yok diye düşünüyor ve doğum yapmış olduğum kurumu tavsiye ediyorum.ayrıca şu an çocuğumun sağlık takibini dr.miktat öztürk bey yapmakta.pediatri konusunda uzman ve ilgili bir hekim.

  5. Konu Sahibi : ramitep #5
    denizaysenkol Guest
    merhaba arkadaşım.endişenin yersiz olduğunu söylemek istiyorum.bende normal doğum düşünüyordum.fakat bazen istediğin gibi olmuyor.normal doğum esnasında bebeğim travayda kaldığı için acil sezeryana alındım.kısacası sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım.endişen yersiz diye düşünüyorum.

  6. Konu Sahibi : ramitep #6

    slm

    merhaba arkadaslar.yeni üye oldum.Bende beylikdüzünde hangi hastane ve doktor iyi araştırmaya çalışıyorum.medilife da yakında doğum yapan varmı hangi doktoru önerirsiniz.yardımcı olacak arkadasa şimdiden tşkler

  7. Konu Sahibi : ramitep #7
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    1,169
    Alıntı tuluklum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaslar.yeni üye oldum.Bende beylikdüzünde hangi hastane ve doktor iyi araştırmaya çalışıyorum.medilife da yakında doğum yapan varmı hangi doktoru önerirsiniz.yardımcı olacak arkadasa şimdiden tşkler
    slm canım,ben gitmedim ama arkadaşım orda doğum yaptı.doktoru senem hanım.çok memnun kaldı.herkese tavsiye ediyo.bi araştır istersen.

  8. Konu Sahibi : ramitep #8
    ahnet beye bu ay gittim pek beğenmedim doğrusu..temmuzda senem hnm bakmakta fayda var..tşkler.ahmet bey hiç bir tahlil istemedi..çok şaşırdım doğrusu..

  9. Konu Sahibi : ramitep #9
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    2,507
    mrb bende beylikdüzünde oturuyom 2.5 ay önce medilife ta doğumyaptım doktorum senem aras 9 ay kendisine gittim çok memnunum medilife giderseniz kesinlikle senem aras derim doğum sırası ve sonrası hasteahne hemşire ve çalışanları çok ilgili çok memnun kaldım

  10. Konu Sahibi : ramitep #10
    medilife senem hn.a giden varmı acil bilgi rica ediyorum...

Sayfa: 1/33 12311 ... SonSon

Benzer Konular

  1. medilife doğum yapan veya beylikdüzü civarında
    By ramitep in forum Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10-01-2013, 01:09
  2. Beylikdüzü Medilife Veya Avcılar Medicanada Doğum Yapan Var Mı?
    By ramitep in forum Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz
    Cevaplar: 57
    Son Mesaj: 22-10-2012, 23:33
  3. beylikdüzü medilife hastahanesi ahmet bey hakkında yardımcı olurmusunuz
    By şeker pembe in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 21-04-2010, 18:37
  4. Hospitalium Hastanesinde doğum yapan var mı?
    By xkimyagerx in forum Arşiv
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 26-12-2009, 22:23
  5. ist. doğan hastanesinde doğum yapan var mı?
    By EU1 in forum Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 15-12-2008, 18:05

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.