Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Nisa hast. Sezeryan dogum yapanlar memnun kaldınızmı?? Acill

  1. Konu Sahibi : knk #1
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,756

    İkaz ... Nisa hast. Sezeryan dogum yapanlar memnun kaldınızmı?? Acill

    MERHABALR
    36 HAFTALIK HAMİLEYİM ŞUANDAKİ GİTTİGİM HAST.FİYAT BAKIMINDAN ÇOK GELDİGİ İÇİN DEGİŞTİRMEK ZORUNDAYIM...

    NİSADA İSTEGE BAGLI SEZERYAN OLANLAR TECRÜBE GÖRÜŞLERİNİZ NELER?
    DR TAVSİYE EDERMİSİNİZ?
    HEŞİRELERİN İLGİSİ NASIL?
    HAST. ODALARI TEMİZMİ?
    ÇOK GÜZEL ŞEYLERDE DUYMADIM AMA ŞİMDİLİK EN UYGUN ORASI GELİO BANA
    ACİL KARAR VERMEM GEREKİO CVPLARINIZI BEKLİORUM
    TEŞEKKÜRLERa.s.


  2. Konu Sahibi : knk #2
    canım merhaba. ben henüz doğum yapmadım ama nisa hastanesi deyince cevap vermek istedim sana. ben de oraya gidiyorum kontrollerim için. doğumumu da orda yapacağım kısmetse. doktorum da mürvet hanım. nisa hastanesinde en meşhur kadın doğumcudur. gerçi hepsi iyidir, güler yüzlüdür ama tabi illaki bir kaç doktor sivriliyor aradan. personeli de doktorları da son derece güler yüzlüdür. dediğin gibi fiyat bakımından da uygundur bayağı.
    ben hamile kalmadan önce de aynı hastanenin tüpbebek merkezine gitmiştim. yumurta takibim falan yapılmıştı. ve ordaki dr. sibel hanım sayesinde hamile kaldım. eşimde varikosel sorunu tespit edilmişti yine aynı hastanede ameliyat olmuştu. 1 gece kalmıştık. odalar tek kişilik, tertemiz, tv klima falan var. ameliyat da gayet başarılı geçmişti zaten şu an hamileyim o yüzden. bilgin olsun canım. kısacası tavsiye ederim.

  3. Konu Sahibi : knk #3
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,756
    Alıntı amazonn kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım merhaba. ben henüz doğum yapmadım ama nisa hastanesi deyince cevap vermek istedim sana. ben de oraya gidiyorum kontrollerim için. doğumumu da orda yapacağım kısmetse. doktorum da mürvet hanım. nisa hastanesinde en meşhur kadın doğumcudur. gerçi hepsi iyidir, güler yüzlüdür ama tabi illaki bir kaç doktor sivriliyor aradan. personeli de doktorları da son derece güler yüzlüdür. dediğin gibi fiyat bakımından da uygundur bayağı.
    ben hamile kalmadan önce de aynı hastanenin tüpbebek merkezine gitmiştim. yumurta takibim falan yapılmıştı. ve ordaki dr. sibel hanım sayesinde hamile kaldım. eşimde varikosel sorunu tespit edilmişti yine aynı hastanede ameliyat olmuştu. 1 gece kalmıştık. odalar tek kişilik, tertemiz, tv klima falan var. ameliyat da gayet başarılı geçmişti zaten şu an hamileyim o yüzden. bilgin olsun canım. kısacası tavsiye ederim.
    cnm öncelikle bebegini tebrik ederim..
    mürvet hanımı bnde duydum ve hakkaten meşhur galiba?
    hast. bende bidefa gittim 2testimi yaptırmıştım ama fazla kalamdım gezemedim..
    çok açıklayıca olmuş teşekkür ederim cnm


    bide mürvet hnmdan başka tavsiye edceginiz başka dr varmı??
    o çok yogun oluomuş galiba?

  4. Konu Sahibi : knk #4
    EU2 Guest
    canim bebegini tebrik ederim
    neden normal dogumu istemiyorsun sezeryana yöneliyorsun ?
    ben iki defa normal dogum yaptim cok memnun kaldim gercekten :)
    simdiden itibaren eczaneden bögürtlen yapragi cayi al ve günde 3 fincan ic
    dogumu kolaylastiriyor rahmi yumusatiyor
    eger tabi normal dogum istersen

    bak canim bu benim dogum hikayem okuyup tekrar düsünmeni önderiyorum eger normal dogum yapmanda bi sakinca yoksa tatlim
    güzel haberlerini bekliyorum canim :))

    http://www.kadinlarkulubu.com/subat-...ml#post5524409
    Düzenleyen: EU2 Düzenleme Tarihi : 22-04-2009 Düzenleme Saati :23:39

  5. Konu Sahibi : knk #5
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,756
    Alıntı cimcime21 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canim bebegini tebrik ederim
    neden normal dogumu istemiyorsun sezeryana yöneliyorsun ?
    ben iki defa normal dogum yaptim cok memnun kaldim gercekten :)
    simdiden itibaren eczaneden bögürtlen yapragi cayi al ve günde 3 fincan ic
    dogumu kolaylastiriyor rahmi yumusatiyor
    eger tabi normal dogum istersen

    bak canim bu benim dogum hikayem okuyup tekrar düsünmeni önderiyorum eger normal dogum yapmanda bi sakinca yoksa tatlim
    güzel haberlerini bekliyorum canim :))

    http://www.kadinlarkulubu.com/subat-...ml#post5524409
    cnm cok güzel bi dogum hikayesi keşke bende bilsem bu kadar kolay doguracagımı hiç düşünmem ama bnm çaatılarım cok dar ve sancı eşigim az
    kasılmalarım başladı ve inan bazen dayanamıyorum gözlerim doluo..
    sezeryan olmalıym drumda böyle düşünüyo teşekkürler
    a.s.

  6. Konu Sahibi : knk #6
    merhaba canım hayırlı olsun bebeğin ..

    ben tüm gebelik takibi ve doğumumu nisada yaptım .asiye uzun du benim dr um..zaten bi mürvet bi asiye hastanenin en iyi kadın doğumcuları .ben çok memnun kaldım doğumdan,çok rahat geçti,aynı gün ayaktaydım ,eve çıkıncada tamamen iyileştim,hiç bir sorun yaşamadım,hemşire ve hastane görevlilerinden de çok memnun kaldık,odalar çok temiz wc ler filan ben duş bile aldım.özel süit de kaldım aynı fiyat hemde normal oda ile ..ayrıca benim bebeğim erken doğdu ve karnımda artık beslenemiyordu ,dr um iki çocuk dru istedi ameliyata önlem amaçlı ,ayrıca hemşireler doğumdan sonra,dr bütün hastaneyi seferber etti sizin için dedi ..çok mutlu oldum ,çok güvenerek girdim doğuma sonuna kadar tavsiye ederim asiye hanımı,bu kadar güleryüzlü bu kadar candan bir dr daha görmedim..umarım en iyi kararı verirsiniz hayırlı doğumlar ..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-09-2014

    Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 138 gün kaldı.

    Amniyotik sıvı bebeğin hareketi desteklemek için mükemmel bir maddedir. Bebeğiniz amniyotik sıvı içinde takla, bükülme, keskin dönüşler gibi her türlü hareketi yapabilir. Amniyotik sıvı bebeğinizin büyümesi ve gelişmesinde çok önemlidir. Amniyotik sıvı bebeğinizin neşeli, sıcak ve temiz kalmasını sağlar. Bebeğinizin cildini koruyon Verniks tabakası hala bebeğinizin cildinde.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  7. Konu Sahibi : knk #7
    EU2 Guest
    Alıntı [k] {n} [k] kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    cnm cok güzel bi dogum hikayesi keşke bende bilsem bu kadar kolay doguracagımı hiç düşünmem ama bnm çaatılarım cok dar ve sancı eşigim az
    kasılmalarım başladı ve inan bazen dayanamıyorum gözlerim doluo..
    sezeryan olmalıym drumda böyle düşünüyo teşekkürler
    a.s.
    saol hayatim

    bencede bu durumda sezeryan daha saglikli olucak

    seni simdiden tebrik ediyorum ins. güzel dogum hikayeni bizlerle paylasirsin

    zamanin tadini cikart cok güzel zamanlari yasiyorsun simdi

    ahhhhhh ahhhh gercekten cok güzeldi ya o son haftalar :1rolleyes: :1rolleyes:

    :1hug: ikinizide öpüyoruz bebisimle a.s.

  8. Konu Sahibi : knk #8
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,756
    Alıntı eylül166 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba canım hayırlı olsun bebeğin ..

    ben tüm gebelik takibi ve doğumumu nisada yaptım .asiye uzun du benim dr um..zaten bi mürvet bi asiye hastanenin en iyi kadın doğumcuları .ben çok memnun kaldım doğumdan,çok rahat geçti,aynı gün ayaktaydım ,eve çıkıncada tamamen iyileştim,hiç bir sorun yaşamadım,hemşire ve hastane görevlilerinden de çok memnun kaldık,odalar çok temiz wc ler filan ben duş bile aldım.özel süit de kaldım aynı fiyat hemde normal oda ile ..ayrıca benim bebeğim erken doğdu ve karnımda artık beslenemiyordu ,dr um iki çocuk dru istedi ameliyata önlem amaçlı ,ayrıca hemşireler doğumdan sonra,dr bütün hastaneyi seferber etti sizin için dedi ..çok mutlu oldum ,çok güvenerek girdim doğuma sonuna kadar tavsiye ederim asiye hanımı,bu kadar güleryüzlü bu kadar candan bir dr daha görmedim..umarım en iyi kararı verirsiniz hayırlı doğumlar ..
    sagol cnm ya hayırlı olsun bebişin
    asiye hnm hala orada dimi mürvet hnma ulaşmak zor oluomuş
    alternatif oldu sagol bi gidip bakacagım içim rahatladı çok teşekkür ederim suit oda
    oşuma gitti çok sagol:1hug::teytey:

    Alıntı cimcime21 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    saol hayatim

    bencede bu durumda sezeryan daha saglikli olucak

    seni simdiden tebrik ediyorum ins. güzel dogum hikayeni bizlerle paylasirsin

    zamanin tadini cikart cok güzel zamanlari yasiyorsun simdi

    ahhhhhh ahhhh gercekten cok güzeldi ya o son haftalar :1rolleyes: :1rolleyes:

    :1hug: ikinizide öpüyoruz bebisimle a.s.
    çok sagol
    hayırlısıyla gelsin artık güzel zamanlar ama en zor zamanlar ayrıca bütün sancılar
    falan başladı ve çokta agırlaştım ayaklar çok şişti!!!
    daha anlatmamı istermisin:CüvCüv::CüvCüv:

  9. Konu Sahibi : knk #9
    benim odada önce bi misafir ağırlama salonu vardı daha sonra hasta odasına giriliyor..ben bebeği emzirirken misafirler diğer odada oturdular,kimseyi dışarı çıkarmak zorunda kalmadık,ayrıca gece kayınvalidem yanımdaki koltukta yattı eşimde misafir odası koltuğunda ,tek refakatçi yemeği verilir normalde eşime de verdiler ,kimse niye kalıyosun yada tek yemek veriliyor demedi..karışmadılar yani..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-09-2014

    Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 138 gün kaldı.

    Amniyotik sıvı bebeğin hareketi desteklemek için mükemmel bir maddedir. Bebeğiniz amniyotik sıvı içinde takla, bükülme, keskin dönüşler gibi her türlü hareketi yapabilir. Amniyotik sıvı bebeğinizin büyümesi ve gelişmesinde çok önemlidir. Amniyotik sıvı bebeğinizin neşeli, sıcak ve temiz kalmasını sağlar. Bebeğinizin cildini koruyon Verniks tabakası hala bebeğinizin cildinde.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  10. Konu Sahibi : knk #10
    merhaba cnm ins saglikli bisekilde bebegini alirsin kucagina..ben normal dogum yaptim epudiralli tavsiye ederm fakat senin dr unda sezeryani öneriyomus ..sezeryan yapan arkadaslar memnun sende kalirsin memnun cnm bence allah gönlüne göre versin

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 56
    Son Mesaj: Dün, 16:48
  2. Cevaplar: 90
    Son Mesaj: 28-01-2012, 16:38
  3. Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 30-04-2009, 17:44
  4. normal dogum ,suda dogum yada sezeryan ?
    By EU2 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 15-10-2008, 16:28
  5. İstanbul Metropolitan Florance Hast.de sezeryan yapanlar
    By zodiaco in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-03-2008, 16:58

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.