Sayfa: 8/331 İlkİlk ... 6789101858 ... SonSon
Toplam 3305 adet sonuctan sayfa basi 71 ile 80 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Bebeğini kaybedenler......

  1. Konu Sahibi : baby nurse #71
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    747
    Alıntı zelal63 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaslar bir kere sormustum ama cevap veren olmadi .sizin dusugunuz nasil oldu benim 2haftadir kahverengi akintim var bazen parcali oluyo ama progestan durdurmuyo.ayni zamnada bebek buyuor.korkuyorum bebegim dusermi
    çok dikkatli ol tatlım.yat ve sakın kalkma tuvalet ihtiyacı dışında.aklına da kötü şeyler getirme.her kanama yada lekelenme düşük anlamına gelmez.fakat mutlaka dr.unla irtibatta ol.ve dr.unu dinle.


  2. Konu Sahibi : baby nurse #72
    serdi Guest
    Alıntı zelal63 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaslar bir kere sormustum ama cevap veren olmadi .sizin dusugunuz nasil oldu benim 2haftadir kahverengi akintim var bazen parcali oluyo ama progestan durdurmuyo.ayni zamnada bebek buyuor.korkuyorum bebegim dusermi
    canım bende 6 haftalık bebeğimi kaybettim 21 nisanda küretaj yapıldı. Bence hiç kendini bunaltma tabi çok zor insan üzülüyor ama , sana tavsiyem bebeğin karnında olduğu sürece ne olursa olsun üzülmek yok benim kuzenim şakır şakır adet olmuştu düşük tehtidi vardı ama düşmedi ikizleri şimdi 2 aylık doğdular artık yani moral çok önemli üzülmemeyeçalış kafanı dağıtıcak birşeyler bul sana tek lazım olan moral, istirahat ve düzenli beslenme ,hamileliğin tadını çıkar tatlım a.s. bol bol dua et mubarek aylardayız ayatel kürsi duasını oku bol bol salavat getir.

  3. Konu Sahibi : baby nurse #73
    serdi Guest
    Alıntı baby nurse kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    zannediyorum zaman en güzel çare şu 1-2 günde bile daha iyiyim çok şükür zaman hızla geçsin istiyorum
    evet canım en güzzel ilaçtır zaman benim tam 4ay oldu kaybedeli sızısı hala duruyor ama alışıyo insan Rabbim birdaha kimselere yaşatmasın. Amina.s.

  4. Konu Sahibi : baby nurse #74
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    254
    cok tesekkur edrım sız bana moral oluyorsunuz esımde bende stresteyız kanama olması takmıyorum ben sadece neden bukadar uzun surdu onu anlamak ıstyorum.eger dogum ypana kadar surcekse hayata normal bı sekılde devam edıyım.ah bu doktorlar nıye anlamazlar bıseyden.bu doktorlara nasıl nasıl dıploma verırler anlamam valla............

  5. Konu Sahibi : baby nurse #75
    serdi Guest
    Alıntı zelal63 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    cok tesekkur edrım sız bana moral oluyorsunuz esımde bende stresteyız kanama olması takmıyorum ben sadece neden bukadar uzun surdu onu anlamak ıstyorum.eger dogum ypana kadar surcekse hayata normal bı sekılde devam edıyım.ah bu doktorlar nıye anlamazlar bıseyden.bu doktorlara nasıl nasıl dıploma verırler anlamam valla............
    doğru doktorlar insanı doğru dürüst aydınlatmıyor bile o kadar anlayışsız oluyoki bazıları sen düşük yapmışşın yada tehliken var hiç umursamıyorlar malesef. sadece onlar değil çevredeki insanlar bile asla anlamıyor ne olcakki bidaha olur diye basitce geçiştiren saygısızlar bile var anca kendi başlarına gelinca anlıyorlar.a.s.

  6. Konu Sahibi : baby nurse #76
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    254
    haklısın ınan ben doktordan daha bılgılıyım.helede benım gıbı devlete gıdıyorsanız kafayı yersınız.5gun sonra kalp atısı ıcın cagırldım eger varsa ozele gıdıcem.bı doktorum var cok ıyı sagolsun

  7. Konu Sahibi : baby nurse #77

    I love KK

    Alıntı simsek675 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşım çok geçmiş olsun Allah sabır versin bende 33 haftalıkken kaybettim bebeğimi açını çok iyi anlıyorum.Derdi veren Allah sabrınıda veriyor.
    canım senin durumun bana çok yakın burda herkez ya düşük yapmış yada 20 li haftalara kadar bebeklerini kaybetmiş bende 35.haftada kaybettim bebeğimi seni çok iyi anlıyorum benim 2 ay oldu senin ne kadar oldu ve ne şekilde doğum yaptın ?

  8. Konu Sahibi : baby nurse #78
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,744
    Alıntı zelal63 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaslar bir kere sormustum ama cevap veren olmadi .sizin dusugunuz nasil oldu benim 2haftadir kahverengi akintim var bazen parcali oluyo ama progestan durdurmuyo.ayni zamnada bebek buyuor.korkuyorum bebegim dusermi
    canım öncelikle sakin ol stres yapma
    bebeğin kaç haftalık?
    kesenin etrafında kanama var mı?
    bunlara bir cvp yaz görüşelim

  9. Konu Sahibi : baby nurse #79
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,744
    Alıntı YEŞİMNUR kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım senin durumun bana çok yakın burda herkez ya düşük yapmış yada 20 li haftalara kadar bebeklerini kaybetmiş bende 35.haftada kaybettim bebeğimi seni çok iyi anlıyorum benim 2 ay oldu senin ne kadar oldu ve ne şekilde doğum yaptın ?
    yeşim seni okuyunca inan daha çok üzüldüm canım bayağı büyükmüş bebeğin allahım en yakın zamanda sanada bir bebek verirde acını unutturur evet insan yaşamayınca anlamıyor ben kadın doğumda çalışıyorum genelde böyle olaylara bir anne olarak çok üzülürdüm ama artık beni daha fazla etkileyecek

  10. Konu Sahibi : baby nurse #80
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,744
    Alıntı berin26 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım hayatta herşey insanlar insan ...beterin beteri var doğup büyütüp kaybedenlerde var ben kendimi öyle teselli ettim 2 düşük 1 i karnımda öldüğü için kürtajla alınan 3 bebek kaybettim. aslında kaybetmedik onlar bizi cennette bekliyor... ama allah büyük herşeyin bi zamanı oluyor demekki biz üç hamileliktede çok çalışmalar sonucu hamile kalmıştım ama üstünden 6 ay geçti ve biz bebek düşünmüyoken hamile kaldım şimdi allahım tamamına erdirsin cümlesiyle 4 aylık hamileyim.testler herşey çok normal çıktı .allahım herkeze göstersin.
    sana çok sevindim canım inşallah şu mübarek cuma gününde rabbim tamamına erdirir bunu çoktan haketmişsin

Sayfa: 8/331 İlkİlk ... 6789101858 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Erken doğumdan sonra bebeğini kaybedenler
    By Premete in forum Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (
    Cevaplar: 15364
    Son Mesaj: 12-04-2014, 22:14
  2. hamile kalıp bebeğini kaybedenler paylaşalım
    By selif in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 10-03-2014, 19:37
  3. Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 02-06-2012, 18:28
  4. Tüm bebeğini kaybedenler için...
    By dorukk in forum Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 14-10-2010, 00:00
  5. Süt hormonu yüksekliğinden bebeğini kaybedenler
    By butterfly23 in forum Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 30-05-2009, 14:35

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.