Sayfa: 7/7 İlkİlk ... 567
Toplam 69 adet sonuctan sayfa basi 61 ile 69 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kaç numara bez kullanıyorsunuz?

  1. Konu Sahibi : TaKinTi #61
    rica ederim :))


  2. Konu Sahibi : TaKinTi #62
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    2,885
    Alıntı schule09 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    " Geceleri zorunlu olmadıkça altını açmayın. Çünkü bez değiştiriken bebeğin uykusu dağılır ve bu her gece tekrarlanırsa, alışkanlık haline gelir ve her gece aynı saatte bebek uyanır." alıntı
    alkisalkisalkis

    canım tsk ederim haklısın ama ben gece alt acmama konusunda kararlayım yani büyüğünü yapmadıgı taktirde..uykusunun bölünmesini istemiyorum ilk zamanlar acıyordum sürekli uyuyana kadar sabah oluyordu ..gündüzleri de hep huzursuz..gece uykusunu tam alınca sabah gülücükler dagıtarak uyanıyor
    her anne bebeğinin saglığını düşünür ki ben de her anne gibi herseyden önce onun sağlıgını düşünürüm.sırf 4 saat gecti diye 2 damla akmıs kuru bezi altından almak için de gece yarısı cocugun uykusunu bölmek istemem
    ayrıca afedersiniz bizim pedimizle bebek bezini aynı kefeye koyamam bile onlar daha sübyan ya yemek bile yemiyorlar mekruh bile deil çişleri....
    tavsiyen için tsk ederim yanlıs anlama yazdıklarımı sadece benim düşüncem ..herkes zaten bildiğini uygular ben sadece kendi fikrimi yazdım..umarım bi sorun cıkmaz hiç bir bebek de sevgiler
    :lepi:Hay azını öpimmm sırnaşık şey

  3. Konu Sahibi : TaKinTi #63
    ayrıca afedersiniz bizim pedimizle bebek bezini aynı kefeye koyamam bile onlar daha sübyan ya yemek bile yemiyorlar mekruh bile deil çişleri....
    tavsiyen için tsk ederim yanlıs anlama yazdıklarımı sadece benim düşüncem ..herkes zaten bildiğini uygular ben sadece kendi fikrimi yazdım..umarım bi sorun cıkmaz hiç bir bebek de sevgiler
    siz anlatmak istediğimi yanlış anladınız galiba SELDUS hanım benim pedi kastettiğim bize verdiği rahatsızlıktı bunun mekruhluk yada caizlikle ne alakası var ben hiç o yönden düşünmedim o cümleleri yazarken
    bende fikrimi belirtmiştim ve herkes kendi bebeğinden kendisi sorumludur

  4. Konu Sahibi : TaKinTi #64
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    2,982
    NEsse herkes birbirini yanlıs anlıyor bende temizlik acısından öle yazmıstım:))))
    dediğiniz gibi herkes kendi bebeğinden sorumlu..her<kes bildiğini yapar zaten konuyu kapatalım zaten topic baska yere sıcradı :)))) zemuszemus

  5. Konu Sahibi : TaKinTi #65
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    7,022
    biz prima 4 numaraya geçtik, bayaa iyi oldu...
    bu bez hem 7 kiloya hem 18kiloya nasıl oluyo anlamış değilim...

  6. Konu Sahibi : TaKinTi #66
    Alıntı ELALI kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    biz prima 4 numaraya geçtik, bayaa iyi oldu...
    bu bez hem 7 kiloya hem 18kiloya nasıl oluyo anlamış değilim...
    hayatım senın bebiş kaç kilo ?

  7. Konu Sahibi : TaKinTi #67
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    7,022
    Alıntı kuzularim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    hayatım senın bebiş kaç kilo ?
    cnm 14aralıkta 6400gr dı...
    3 numara iz yapmaya başlamıştı artık 4 daha iyi oldu...
    ayın 14ünde kontrole götürcem kaç olmuştur bakıcaz artık...

  8. Konu Sahibi : TaKinTi #68
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    7,317
    Alıntı kelebegim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ayrıca afedersiniz bizim pedimizle bebek bezini aynı kefeye koyamam bile onlar daha sübyan ya yemek bile yemiyorlar mekruh bile deil çişleri....
    tavsiyen için tsk ederim yanlıs anlama yazdıklarımı sadece benim düşüncem ..herkes zaten bildiğini uygular ben sadece kendi fikrimi yazdım..umarım bi sorun cıkmaz hiç bir bebek de sevgiler
    siz anlatmak istediğimi yanlış anladınız galiba SELDUS hanım benim pedi kastettiğim bize verdiği rahatsızlıktı bunun mekruhluk yada caizlikle ne alakası var ben hiç o yönden düşünmedim o cümleleri yazarken
    bende fikrimi belirtmiştim ve herkes kendi bebeğinden kendisi sorumludur
    aynen doğru ben doğduğundan beri gece hiç almam bi akrabamız alırsan sonra uyanır ve hep ister dedi iyiki onu dinlemişim hiç uykusu bölünmedi alışmadı alıştırmayın yatarken bezleyin sabah kalkınca alın taşmıyoda yeni doğduğunda zaten sabh ezanıyla uyanıyolar kaka yapıyodu alıyordum pişik olur diye gece kaka yapan bebek yoktur herhalde uykudayken. Kızlar benim oğlanda 7 aylık 3 numara prima kullanıyordum ama 4 numaraya geçmem lazım 4+ olandan almim dimi 4 numaradan alayım bildiğim kadarıyla artısı olan 4 numara 20 kg kadar olan bebekler için yani 18 kg geçince 4+ olanından alıyosun diye biliyorum farklı markaları bilmem tabi prima molfix öyle

  9. Konu Sahibi : TaKinTi #69
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    7,317
    Alıntı nurefsann kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    pampers (primanin) 3numarali bezini kullanmaya basladim ama kucuk geliyor ... kizim 5,5kg. elimdekiler bitsin bez markasini degistirecegim
    bende aynı bezi kullanıyorum ama oğlum 8 850 gr halen 3 teyim yeni geçicem 4 de 5 buçuk kilodayken 4 numara büyük gelir orayı pek anlayamadım

Sayfa: 7/7 İlkİlk ... 567

Benzer Konular

  1. ne renk ruj kullanıyorsunuz?
    By black__devil in forum Anket : 300.000 kişiye sorduk
    Cevaplar: 123
    Son Mesaj: 20-07-2014, 19:38
  2. hangi krem kullanıyorsunuz?
    By mangalia in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 19-01-2009, 20:36
  3. hangi mamayı kullanıyorsunuz
    By gammzee in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 08-04-2008, 15:56

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.