Sayfa: 24/151 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon
Toplam 1503 adet sonuctan sayfa basi 231 ile 240 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Tiroid... Bilgileri....Paylaşım alanı

  1. Konu Sahibi : Elif #231
    kızlar bendede 6 aydır var hipotroid bende yarım levitron kullanıyorum ama cok halsiz yorgun hissediyorum kendimi uykuya doyamıyorum bende her gece 2 tane cevizi suya koyuyorum ilaçı içmeden cevizleri yiyp suyuyla levitronu içiyorum kolestrolde cıkmıstı bende troidle beraber şimdi kolestrol düştü normal degerlere dönüyo gibi tiroid tahlillerimde saç dökülmesi bu ara cok fazlalaıstı


  2. Konu Sahibi : Elif #232
    Giriş tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    179

    I love KK

    Alıntı isuwaelis kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    dr bir arakadaşım var az önce sohbet ettik bir üni.araştırma hastanesinde görevli.tefor ve levotiron arasındaki farkları sordum bi şeyler anlattı ve teforun tedavide daha başarılı olgunu söyledi ve üni.teforu kullanıyorlarmış hastalarında bilginize.bende tefora başlıcam levatironu bırakıp ama önce yarınki test sonuçlarımı alıp doz ayarlamasına bakılması lazım
    hadi yaa sevindiim :sm_cool: tefora devaaaaaam ozamaan....ben memnumum valla...allah dermansız dert vermesin...benim gözümde bu hastalık bile deil

  3. Konu Sahibi : Elif #233
    Arkadaşlar bendede hasimoto hastalığı çıktı birde irili ufaklı nodüller var,doktor bunlar sahte nodül kafaya takılacak bir durum yok diyor ama ben yinede güvenemiyorum boğazımın nodül olan sağ kısmı sürekli ağrıyor ağrıyan şeyden korkma diyorlar bilemiyorum birde yeni ultrasonumda troit zincirinde reaktif lenf nodu görüldü deniyor beni korkuttu bu durum ben biyopsi yapılması istenir derken doktor önemsiz diyor sizce doğrumu yoksa başka doktoramı gitmeliyim.Hasimoto hastalığı içinde Euthyrox 50mg günde 1adet sabah aç karnına verdi daha başlamadım hapada, bu hapı bileniniz veya kullanananız varmı?:uhm::çok üzgünüm:

  4. Konu Sahibi : Elif #234
    Alıntı melcan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bende televızyonda doktor dınledım bıtkı doktoru tıroıd ıcın_ dere otunu 3ay boyunca
    sabah ogle aksam ac karnına ogunlerden 15dk once 1yemek kasıgı dolusu taze yesıl dere otu bırkackez cıgnendıkten sonra 2.3yudum su ıle yutulur dıye soylemıstı sonra 2ay sonunda tekrar test yaptırın dedı durumuna bakmak ıcın ona gore ılacın mıktarı dusurulur dıye doktor konturolunde tabıı. baska bır doktorda nodulu olan dıs ve ıc olarak ;cevız yagını boynuna surup strec ıle kapatılır 20 gun ve 3ay devam edılırmıs vede cevızın ıcınde kabugu varya kabugu 7gun suyun ıcınde agzı kabalı bekletılır sonra 1cay fıncanı ıcılır bunuda 20gun boyunca devam etcekmısın noduller kayboluyo mus
    100cevız ıcınde 50tane kabugu cıkarmıs onu suda bekletılcekmıs ben boyle duydum
    Allah sıfa versın hepımıze
    Arkadaşlar hepsi çok güzel de benim hala anlamadığım bir şey var. Bu söylenilen şeyler hipotiroid için mi sadece yoksa hipertiroid için de faydalı mı??fisfisfis

    Bende hipetiroid var ve duyduğuma göre dereotunda ve cevizde iyot miktarı yüksekmiş ve hipotiroide iyi geliyormuş. Hatta dereotu değil tereotu denilen yeşil yapraklı acı bir ot diye biliyorum. Eğer hipertiroid gibi tiroidi çok çalışanlar bunları yerse daha da kötü olur diye düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.. tatlicadiarzu

  5. Konu Sahibi : Elif #235
    Alıntı isuwaelis kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben hipotiroidim yani TSH değerim yüksek çıkıyor
    Yani bu bahsedilen deroutu, ceviz falan hipotiroid için değil mi??

  6. Konu Sahibi : Elif #236

    I love KK

    lütfen birşeyler söyleyin kızlar.ben doktora gittim bugün ve hashimoto hatasıymışım.ömür boyu ilaç kullacakmışım.tamam tiroidi duydumda bu ne şimdi.bana yazdığı ilaçta Euthyrox 25 mg sabahları aç karınla birer tane alacakmışım ve 3 ay sonra kontorole gidecekmişim.birde doktor ultrasnografi istemedi.bende kendim sordum.doktor hashimotolarda modül olmadığını söyledi.yani modülsüz rahatsızlık dedi.bir bilgisi olan varsa birşeyler yazsın.öpüyorum hepinizi.Allah hepimize şifa versin.

  7. Konu Sahibi : Elif #237

    I love KK

    bir fikri olan yokmu kızlar.şunu bilmek istiyorum modül guatır demek değil mi? ve doktorun dediği gibi hashimotolarda modül olmuyor mu?modülsüz rahatsılık dedi bana.bunu bakmadan tahlillerden anlıyabiliyor mu?bu arada guatır modül demek değil mi?şimdiden teşekkürler.

  8. Konu Sahibi : Elif #238

    I love KK

    bu hastalıkta sigarada sakıncalıymış kızlar.

  9. Konu Sahibi : Elif #239
    Giriş tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    179

    Bilgilenderme

    Alıntı kahvegözlüm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    lütfen birşeyler söyleyin kızlar.ben doktora gittim bugün ve hashimoto hatasıymışım.ömür boyu ilaç kullacakmışım.tamam tiroidi duydumda bu ne şimdi.bana yazdığı ilaçta Euthyrox 25 mg sabahları aç karınla birer tane alacakmışım ve 3 ay sonra kontorole gidecekmişim.birde doktor ultrasnografi istemedi.bende kendim sordum.doktor hashimotolarda modül olmadığını söyledi.yani modülsüz rahatsızlık dedi.bir bilgisi olan varsa birşeyler yazsın.öpüyorum hepinizi.Allah hepimize şifa versin.
    canım aramıza hoşgeldiiin sende haşematolusun haa....bende ilk ne olduğunu öğrenince bir hönk olduum :uhm:adı tuhaf bir şey...ama önemli bir şey olmaduğını anlatınca çoook sevindim....tabi bu birde benim değerlerimle alakalı....tshım yüksek t4 ve t3 normal aralıktaydı...ilaçla normal aralığa düşürdüm...şimdi herhani bir problemim yok...ve doktorum eliyle boğazıma baktı yutkunmamı istedi ve nodül gözükmüyor dedi..hatta ben yadırgadım nası eliyle bilebiliyor diye...söledim...içime sinmesi için ultrosonda bakacak birde...haşamatolusun diye nodül olmayacak diye bir kaide var mı bilmiyorum..ama sende benim gibi emin olmak adına bir baktır doktoruna anlar durumu derim...geçmiş olsun...kendini üzme...yalnız değilsin...kadınların %60ında görülen bir durum...kimisi farkında bile olmadığı düşünülürse bu oran baya bir yükselir...sevgileeerŞeniz

  10. Konu Sahibi : Elif #240
    Alıntı kahvegözlüm kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bu hastalıkta sigarada sakıncalıymış kızlar.
    eee yani canım sigara baştan yanlış yoksa içiyormusun...:kızgın:

Sayfa: 24/151 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Sistit .....Paylaşım alanı...
    By Revolucion in forum Üroloji - İdrar Yolları Hastalıkları
    Cevaplar: 506
    Son Mesaj: 29-03-2014, 22:06
  2. Tüm saç sorunlarının paylaşım alanı
    By gözdey_85 in forum Sağlıklı Saç ve Saç Derisi
    Cevaplar: 46
    Son Mesaj: 07-10-2013, 15:17
  3. Lefke Paylaşım Alanı
    By lefkelim in forum Yurtdışı Paylaşım K.K.T.C.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 24-08-2008, 22:21

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.