Sayfa: 25/62 İlkİlk ... 15232425262735 ... SonSon
Toplam 611 adet sonuctan sayfa basi 241 ile 250 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kuslarimiz Hakkinda Sorular ve Cevaplar

  1. Konu Sahibi : CeylinNaz #241
    Princess Guest
    Alıntı $kezo$ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bnmde 4 haftalık bir kuşum(aldm yani) oldu kafesinden çıkardıgmda tekrar kafesine giriyo uçmaktan korkuyor herhalde.. salonda bide tv açıldığı an oda ötmeye başlıo kafasını sallamaya başlıyor takii kapatana kadr fln geçen ayna aldık ona kafesine koydugm gibi kavga etti aynayla şimdi alışmış bakıp ötüyor kendine.. tek sorunum kafesten çıktıktan sonra tekrar girmesi uçmuyor korkuyor nsl yenecez bilmyom
    benim kuşum da zorda kalmadıkça uçmaz,
    kafesini yere koyarız altına bi örtü koyarız,
    bi kaç topu var onları koyarım yanınada, orada top oynar örtüsünde...

    bu aralar bebeğim çok hasta..
    az daaha ölüyordu.
    veterinere zor yetiştik.
    ilk sefer antibiyotik ve vitamin verdi geri döndük eve
    ama hala düzelmeyince hatta kötüleşince tekrar götürdük
    onda da deri altı serumu verdi,
    şimdi biraz daha iyi o günlere göre.
    ama yine de cok halsiz. cok uyuyor. ilaçlarını da artık içmek istemiyor. sinirleniyor ilaç verince..delikafadulden


  2. Konu Sahibi : CeylinNaz #242
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1,539
    arkadaslar bı kusumuza arkadas aldık 1 ay fılan oldu baslarda bı sorun yoktu
    bırı erkek bırı dısı bu arada
    sonra kafesın kapısını acmamaya basladım ben cunku cok kırletıyolar sureklı ucuyılar durduklerı yerlere kakalarını yapıyolar halı perde mobılya heryere yanı
    acsam bı turlu acmasam bı turlu sureklıde kapalı kalsınlar ıstemıyorum ama ne yapayım:(
    bırde ıkıncı kusumuz cok saglıklı hareketlı fılan yemekte yıyor ama kakası hep yeşılımsı ve dıgerı gıvı katı degıl (afedersının) aldıgımızdan berı duzelmedı farklı bısey vermıyoruz yem yıyolar sadece bırde sualrına vıtamın koyuyorum neden duzelmemıs olabılır ?
    bırı erkek bırı dısı oldugu halde nıye sevmıyolar bırbrlerını gagalıyolar hep:(

  3. Konu Sahibi : CeylinNaz #243
    Princess Guest
    Alıntı iipekk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaslar bı kusumuza arkadas aldık 1 ay fılan oldu baslarda bı sorun yoktu
    bırı erkek bırı dısı bu arada
    sonra kafesın kapısını acmamaya basladım ben cunku cok kırletıyolar sureklı ucuyılar durduklerı yerlere kakalarını yapıyolar halı perde mobılya heryere yanı
    acsam bı turlu acmasam bı turlu sureklıde kapalı kalsınlar ıstemıyorum ama ne yapayım:(
    bırde ıkıncı kusumuz cok saglıklı hareketlı fılan yemekte yıyor ama kakası hep yeşılımsı ve dıgerı gıvı katı degıl (afedersının) aldıgımızdan berı duzelmedı farklı bısey vermıyoruz yem yıyolar sadece bırde sualrına vıtamın koyuyorum neden duzelmemıs olabılır ?
    bırı erkek bırı dısı oldugu halde nıye sevmıyolar bırbrlerını gagalıyolar hep:(

    canım ikinci kuş ishal olabilir,
    benimde kuşum ishalken öyleydi. biraz zamanla düzeliyor o.
    ishal ilaçları var aslında kullanabilirsin ama.. marul vs. verme bir süre bakalım. kendiliğinden geçer belki. geçmezse de kafesini ayırır yeni kuşun suyuna ilaç koyarsın.

  4. Konu Sahibi : CeylinNaz #244
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1,539
    Alıntı Princess kullanıcısından alıntı Mesajı Göster

    canım ikinci kuş ishal olabilir,
    benimde kuşum ishalken öyleydi. biraz zamanla düzeliyor o.
    ishal ilaçları var aslında kullanabilirsin ama.. marul vs. verme bir süre bakalım. kendiliğinden geçer belki. geçmezse de kafesini ayırır yeni kuşun suyuna ilaç koyarsın.
    sagol canım ılgın ıcın ılac alacagım artık duzelmedı uzun zaman oldu

    bu arada hava alsınlar dıye cıkamıstım balkona ılk aldıgımız kusumuz kafesten kacmıs hıc akıl erdıremedım kapıları kapalıydık her sabah cıkarıyordum dıger kuslarla otusuyoladı
    cok uzuldum ama gıttı artık yapaak bısey yok
    dıger kusumda cok uzuldu kafesın kenarına durdu kaldı oylece ıkı gunudr de bısey yemıyor pek hasta olmaz ıns

  5. Konu Sahibi : CeylinNaz #245
    arkadaşlar benim 2 tane muhabbet kuşum var biri 1 sene önce aldık erkek adı bıcırık bembeyaz görseniz çok yakışıklı ve asil bi duruşu var,konuşuyordu ta ki yanına bi eş alana kadar.eşim almış eşi fakat tüyleri hem çok dökülüyor gibi hemde sanırım kesmişler 6 7 ay oldu hala çıkmadı kuşcağız uçamıyor uçamadığı içinde çok panik çok korkak birde bıcırığımla beraber olmuyor yavru desem yavruluktan çıktı acaba erkek mi yada yuva olmadan olmaz mı diyor??
    tecrübelernize ihtiyacım var....

  6. Konu Sahibi : CeylinNaz #246
    eğer yalnız alıştıysa yeni gelenden korkar bizim kuşta korkuyodu o diğer hayvanı yanına koyunca kalp atışlarını duıyuyorduk resmen sonra o kuş uçtuğunda bizimki kaçıcak deşlik arıyordu en sonunda zar zor da olsa alıştı öpüşmeye başladılar opuyorumnanaktan diğeri sürekli poposunu oynatıodu sapık annemlerde kolbastı oynuyor diyorlardı :roflol: yaaa ben bniliodum ne olduğunu ama söylemedim heee dedim kolbastı oynuyor :lepi: daha sonra çok alıştılar ama o küçük kuşu başkasına verdik ssonra bizim bıdış çok üzüldü o gün kafesten çıkmadı daha sonrada alıştı eğer arkadaş olcak diyorsanız aynı kafese koymayın sakın diğeri kalpten gider yada ikisini de yanı sevin çok kıskanç bu hayvanlar annem kuzenimi sevince bile bağırıyor dikakt edin duygusal hayvan bunlar.alıştığında zaten onun aynına gidsecektir aynı anda açın ama yanyana koymaya çalışmayın çok korkar bırakın onları ekndi haline alışrı onlar ama deiğim gibi aynı kafese sakın koymayın.alıştıktan onsra aynı kafese koyabilirisiniz umarım yardım cı olabilmişimdir bi de böyle dneyin bakalım :dance:

  7. Konu Sahibi : CeylinNaz #247
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    452
    bende dün akşam aldım muhabbet kuşu.yavru 1 aylık filan.erkek, adıda çakıl :)
    çok sewimli.yemini suyunu koydum hemen.bitanede kafesin ortasına kraker deniyor ondan astım.dünden beri bişi yemedi ama :( su içmiyor...sürekli bakıyorum ama yememiş..yeni olduğu için mi acaba?.küstü sanırım bize onu diğer kuşların yanından aldık diye..bişi yemediğini görünce çok üzülüyorum mafoldumben

  8. Konu Sahibi : CeylinNaz #248
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    2,914
    merhaba biz dün eşimle kanarya aldık erkek 1 yaşında dediler .. 1 hafta ötmez dediler ..

    eve geldik yemini suyunu herşeyini koyduk kuş akşama kadar tüylerini kabarttı .. kaşınmıyor ama boyna tüylerini kabartıyor ..
    acaba ceyrandamı kalıyor diye düşündüm kapıyı kapattım perdeyi çektim esintiyi önlesin diye ama gene kabarrttı ..
    kafesini değiştirdik azcık daha büyük kafese koyduk gene kabarrtı ..
    bugun az kabartıyor tüylerini ..
    az önce haşlanmış yumurta koyduk .. sarısını .. ilk kez besliyoruz bilemiyorum ne yapsam diye ..
    kanarya sesleri dinletiyoruz ..
    oğlum oğlum diye sesleniyorum bana ses veriyor vaavv diye ama öyle bir ince seski ..
    acaba ötmeyi bilmiyor mu aldıgımız kuşcu ötmezse getirin değiştirelim dedi ..
    bize kafese alıştımı kanarya kuşları seslerinden etkilenerek ötermi ?
    sabahtan akşama kadar kanarya dinletiyoruz walla ben konuştummu ötüyor bana ama çok ince ses böyle vıyak gibi bişi tünekten tüneğe atlıyor konuştugumda ..

    birde dün ışığı söndürdüm tv izliyorduk uyumuş öyle .. üstüne tülbent fln örtmedim bende öyle uyudu .. karanlıkta sesdende etkiilenmedi ..

    bu şekildemi uyusun yoksa üstüne bişi örtsemmi ?
    birde çok yemlerini döküyor yemlerini çıt çıt kırıyor atıyor ..
    batırmıcak bi şekil neverebilirim ona

  9. Konu Sahibi : CeylinNaz #249
    Giriş tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    2,914
    kimse yokmu

  10. Konu Sahibi : CeylinNaz #250
    Giriş tarihi
    May 2009
    Mesajlar
    452
    benim kuşum da çok yem döküyor..ama seçiyor içinden arpa şeklinde olanları... ewi batırıyor ama napim gülü seven dikenine katlanırmış.. rahat 1 hafta bekle ortama alışsın.bayan sesini daha çok sewiyorlarmış...ben klimalı odada yatıyorum yanıma alıyorum onuda.klimanın gelmediği yere koyup üzerine yarım şekilde tül örtüyorum mışıl mışıl uyuyor tv açık olsada... az önce okudum ben tüyleri kabarmıyormuş aslında


    Bazen muhabbet kuşlarının boğaz tüylerini şişirdiklerini görürüz. Aslında şişen tüyleri değil, boğazlarıdır. Boğazlarını tüylerinin altında kaldiği için göremeyiz . Bu konuda site kütüphanemizin „Anatomi“ başlığından bilgi edinebilirsiniz. Bu şişkinliğin sebebi mubişlerin boğazlarına yüksek oranda hava pompalamalarıdır. Boğazda gaz birikmesi olabilir ya da sindirilememiş, kursağa inememiş yem artıkları olabilir. Gaz birikmesine neden olan en yaygın şey mantar enfeksiyonudur. Bu durumdaki kuşlar mutlaka bir hekime gösterilmelidir.

    Genellikle bunu eşlerine kur yapmak için yaparlar. Boğazlarında yüksek oranda hava biriktirip bu sayede eşlerine dilediklerince aralıksız bıcırdayıp öterek iltifat edebilirler.

    Dikkat edilmesi gereken bir durum boğaz tüylerinin sürekli kabarık durmasıdır. Bu bir hastalık belirtisi olabilir.


    böyle bir yorum yapmışlar... Sıkça Sorulan Sorular - Boğaz tüylerini şişiriyor, acaba ne anlam taşıyor?


    bu siteden bilgi alabilirsin... gerçi seninki kanarya ama bilemicem... biraz zaman geçsin sana alışınca bıcır bıcır susmaz hiç :)

Sayfa: 25/62 İlkİlk ... 15232425262735 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Köpeklerimiz Hakkinda Sorular ve Cevaplar
    By Yelizz in forum Evcil Hayvanlar
    Cevaplar: 364
    Son Mesaj: 10-04-2014, 10:47
  2. Kedilerimiz Hakkinda Sorular ve Cevaplar
    By dita in forum Evcil Hayvanlar
    Cevaplar: 959
    Son Mesaj: 24-03-2014, 15:40
  3. Cevaplar: 348
    Son Mesaj: 27-09-2013, 08:37
  4. Tavşanlar Hakkinda Sorular ve Cevaplar
    By dudi in forum Evcil Hayvanlar
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 27-09-2013, 08:33
  5. Menopoz Hakkinda Sorular ve cevaplar
    By Kuzey in forum Menopoz
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 08-07-2013, 09:36

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.