Sayfa: 1716/3780 İlkİlk ... 166617061714171517161717171817261766 ... SonSon
Toplam 37799 adet sonuctan sayfa basi 17,151 ile 17,160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 2013 Eylül Anneleri

  1. Konu Sahibi : felicityy #17151
    Giriş tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    164

    minik aşkım :)

    Hayırlı cumalar canım arkadaşlarım. Bir kaç gündür işlerim çok yoğun sıtajyerleri eğitiyordum kaçırdım yazılanları :(( yarım yamalak okudum inanın çok üzüldüm .
    Mseylüll canım arkadaşım lütfen soğukkanlı ve sakin ol. Unutma sen bir can taşıyorsun. Eşini evet törpüle ama lütfen gurur yapılmasına da hiç izin verme şeytanın en sevdiği şey karıkocanın arasını bozmakmış :((.

    Pikoo seni çok seviyorum ya yazdıklarını okudukça tertemiz bir kalbin olduğu öyle açık ortaya çıkıyor ki rabbim seni bir daha hiçkimsenin üzmesine izin vermesin.

    kızlaaaaaarr sizi seviyorum bana çok iyi geliyorsunuz sizleri tanımıyorum bile ama inanılmaz bi şekilde yakın hissediyorum.

    Rabbim hepimizi korusun tüm eylül anneleri arkadaşlarım miniciklerinizi yesinler :))


  2. Konu Sahibi : felicityy #17152
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    526
    Alıntı mseylul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızdır o kızzzzz utanıyodur göstermiyodur kendini terbiyeli kıscennnnnnn öğren bakalım kızmı kız ise ben oğluşuma alayım bu terbiyeli namıslı kızı hehehe :))guzel dileklerin için çok sağol tatlım inşallah duzelir valla ben geri adım atmıcam sonuna kadar gidicem bakalım hakkımızda hayırlısı olsun güzel haberlerle gel inşallah sende canım
    inşş.canım.ayyyy kısceminn talipleri şimdiden çıktı bakk kız evi naz evi haa şimdiden söylimmm sonra darılmaca yokk
    seninde hayırlı haberlerini alırız inşşş

  3. Konu Sahibi : felicityy #17153
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    526
    Alıntı evaevam kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Hayırlı cumalar canım arkadaşlarım. Bir kaç gündür işlerim çok yoğun sıtajyerleri eğitiyordum kaçırdım yazılanları :(( yarım yamalak okudum inanın çok üzüldüm .
    Mseylüll canım arkadaşım lütfen soğukkanlı ve sakin ol. Unutma sen bir can taşıyorsun. Eşini evet törpüle ama lütfen gurur yapılmasına da hiç izin verme şeytanın en sevdiği şey karıkocanın arasını bozmakmış :((.

    Pikoo seni çok seviyorum ya yazdıklarını okudukça tertemiz bir kalbin olduğu öyle açık ortaya çıkıyor ki rabbim seni bir daha hiçkimsenin üzmesine izin vermesin.

    kızlaaaaaarr sizi seviyorum bana çok iyi geliyorsunuz sizleri tanımıyorum bile ama inanılmaz bi şekilde yakın hissediyorum.

    Rabbim hepimizi korusun tüm eylül anneleri arkadaşlarım miniciklerinizi yesinler :))
    çok güzel dile gedirmissin tanımıyoruz ama çok yakın hissediyoruz bende de aynı .
    aminnnn duan içinn

  4. Konu Sahibi : felicityy #17154
    Giriş tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    636
    Alıntı arethusa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Hmm...Bilmiyorum ama benim çevremdeki tüm iki, üç çocuk anneleri (ebem de dahil) ilk gebeliklerin genelde daha gergin geçtiğini, neyle karşılaşılacağını bilmedikleri için anne adaylarının daha diken üstünde olduklarını, sonraki gebeliklerde neyle karşılaşılacağı az çok bilindiği için ilki kadar panik olunmadığını söylüyor.
    Ama hormonların sebep olduğu duygusal dalgalanmalar elbette her hamilelikte vardır.Kaçıncı olursa olsun.
    Ben de hala olur olmaz herşeye takılp canımı sıkabiliyorum. Oğlumun geçen gün saçlarını kısalttım.Lüleleri gitti kıvırcık kuzumun.Ve saç kesildikçe düzelecek.(Benim de öyle olmuş).Ben bunu dert ettim...Artık oğlumun lüleleri olmayacak diye dakikalarca gözlerim dolu gezdim.Bu bunalıma girilecek konu mu??
    Gene dün eşim "senin arabaya lpg taktıralım mı??" dedi diye ağlamaya başladım. Arabacığımın orjinali bozulacak diye....Ya randımanı düşerse, ya verim alamazsam pişman olursam diye..Salak kadın, daha ucuza gezeceksin!!!!
    ayyyyyyyyyyyy arethusa güldürdün beni valla hadi lüleler olabilirde lpg olayı enteresan genelde erkekler takar böyle orjinal araba meslelerini kafaya bide kendine salak deme lütfen valla gucume gitti sanki biri sana kötu bişi demiş gibi alındım :))buda hormonlardan heralde alınganlık kusmek darılmak 9 ay böle kuse kuse geçicek sonrasında doğum psikolojisi var tabi bide sen bilirsin yaşadın doğunca rahatlıyomusun başka bişeylerlemi karşılaşıyosun Allah yardımcımız olsun hepimizin:))

    Alıntı melekci kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ay cnm inş. içine doğan olur hakkımızda hayırlısı olsun senin ayrıntılı 18 mayısta doktor kontrolün ne zaman cnm ayrıntılya kendi doktorunmu yapacak..benim 15 mayısta kendi doktorumla randevum var 25 mayısta da ayrıntılya girecem radyaloğ bakacak..
    kızzzz valla bakk benim içime doğan olurr gör bak o evi alacaksınız işyerindende guzel bişeyler olucak ahada yazıyomm burayaaa :))yok tatlım benim perinatolog bakıcak ayrı bi kurum özel biyerden randevu aldık dr.cem turan bayaa iyiymiş işinde aslında hastanede radyologta bakıyomuş ama ben randevu almış bulundum artık hayırlısı bakalım sabırla gunler geçsin diye bekliyorum randevumda işte ayrıntılıdan sonra gel dedi doktor 18 inde o vasr 19 unda giderim doktorumada...

  5. Konu Sahibi : felicityy #17155
    Alıntı cicikan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ya canım bunlar böyle kızımda ben 9 aylık hamile iken eşimin çoraplarını giydiriyorudum inan bana bir bel fıtığı başladı adamda ben miyim hamile o mu belli değil çorapalrını giyemez hallere düştü benden nazlı değişik triplerdeydi canım çok çikolata çekiyordu hergün çikolata yiyorum diye demediğini bırakmazdı bir çikolata için düşün ilklerde böyle mi oluyor resmen benim o hallerimi çekemiyordu içteniçe bebeği kıskandığını kaç kere düşündüm ki bu bir gerçekti bence :) doğumdan sonra herşey yoluna girdi canım şimdi isee tam tersi el bebek gül bebeğim evladın tadını alınca demek ki tatlı geliyor diğerleri de bunda halimi anlıyor daha ilgili ne istesem canım ne çekse alıyor kıskançlık yokk rahatımm :))
    4 yıl geçmiş galiba seninki yontulmuş:) tebrik ediyoruz:) birsürü erkek evrimini tamamlıyor evet genelde ilk bebekte çokçekiyor erkekler onlar için sancılı oluyor 1. babalık

  6. Konu Sahibi : felicityy #17156
    Günaydın kızlar,
    dün doktora gittim,ayrıntılı ultrasoniçin. Allaha şükür her şeyi normal kızımın.
    Ama benim damarlarımdan birine baktı,ilerde yüksek tansiyon tehliken var dedi ve coraspirin verdi. Hergün kullanmam gerekiyormuş. Düzenli olarak tansiyonunu ölç, 12'ye 8'i görürsen hemen haber ver dedi. Tırstım biraz.

  7. Konu Sahibi : felicityy #17157
    Giriş tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    636
    Alıntı evaevam kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Hayırlı cumalar canım arkadaşlarım. Bir kaç gündür işlerim çok yoğun sıtajyerleri eğitiyordum kaçırdım yazılanları :(( yarım yamalak okudum inanın çok üzüldüm .
    Mseylüll canım arkadaşım lütfen soğukkanlı ve sakin ol. Unutma sen bir can taşıyorsun. Eşini evet törpüle ama lütfen gurur yapılmasına da hiç izin verme şeytanın en sevdiği şey karıkocanın arasını bozmakmış :((.

    Pikoo seni çok seviyorum ya yazdıklarını okudukça tertemiz bir kalbin olduğu öyle açık ortaya çıkıyor ki rabbim seni bir daha hiçkimsenin üzmesine izin vermesin.

    kızlaaaaaarr sizi seviyorum bana çok iyi geliyorsunuz sizleri tanımıyorum bile ama inanılmaz bi şekilde yakın hissediyorum.

    Rabbim hepimizi korusun tüm eylül anneleri arkadaşlarım miniciklerinizi yesinler :))
    canımmm çok tatlısınnn çok guzel anlatmışssın valla aynı duyguları paylaşıyoruz Allah bozmasın bu guzel arkadaşlıkları :)

    Alıntı yelpaz_e kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    inşş.canım.ayyyy kısceminn talipleri şimdiden çıktı bakk kız evi naz evi haa şimdiden söylimmm sonra darılmaca yokk
    seninde hayırlı haberlerini alırız inşşş
    ne yapak artık oğluşumun mutluluğu için kız evi naz evi ise bizde erkek tarafı olarak yapacaz herbişeyiii:)amaaaaaaa benimmm oğluşum bi doğsunnnnn bi gör sen yakışıklı oğlumu ozaman bakalım bölee dicenmiii teyzesiiiiii amannnn yakışıklı damadım olcak diye sevinirsin valaaaaa:)))

    Alıntı caydemledim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    4 yıl geçmiş galiba seninki yontulmuş:) tebrik ediyoruz:) birsürü erkek evrimini tamamlıyor evet genelde ilk bebekte çokçekiyor erkekler onlar için sancılı oluyor 1. babalık
    ahaa aaaaaaa ahandaaaaa caydemledimmmmmmm benimki gelmişşş kısss nerdesin sennn arıyom valla ben seniii nasılsın şekercimmmm

  8. Konu Sahibi : felicityy #17158
    Giriş tarihi
    Apr 2012
    Mesajlar
    652
    Alıntı mseylul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ayyyyyyyyyyyy arethusa güldürdün beni valla hadi lüleler olabilirde lpg olayı enteresan genelde erkekler takar böyle orjinal araba meslelerini kafaya bide kendine salak deme lütfen valla gucume gitti sanki biri sana kötu bişi demiş gibi alındım :))buda hormonlardan heralde alınganlık kusmek darılmak 9 ay böle kuse kuse geçicek sonrasında doğum psikolojisi var tabi bide sen bilirsin yaşadın doğunca rahatlıyomusun başka bişeylerlemi karşılaşıyosun Allah yardımcımız olsun hepimizin:))



    kızzzz valla bakk benim içime doğan olurr gör bak o evi alacaksınız işyerindende guzel bişeyler olucak ahada yazıyomm burayaaa :))yok tatlım benim perinatolog bakıcak ayrı bi kurum özel biyerden randevu aldık dr.cem turan bayaa iyiymiş işinde aslında hastanede radyologta bakıyomuş ama ben randevu almış bulundum artık hayırlısı bakalım sabırla gunler geçsin diye bekliyorum randevumda işte ayrıntılıdan sonra gel dedi doktor 18 inde o vasr 19 unda giderim doktorumada...
    inş. hayırlı haberlerle geliriz hepimiz cnm...daha var günler geçmek bilmiyor bebeğimide daha az hissediyorum arada bazen hiç...vakit çabuk geçsin istiyorum...sırf kımıldasın diye çikolata yiyorum artık balinadan bir farkım kalmayacak..77 ile hamile kaldım 78 olmadım daha 77.5 oldum...acaba sorunmu var ik hamileliğmde bu zamana kadar 6 kilo almıştım...ama o zaman zayıftım..kiloyuda ben problem etmiyorsam hiç kimse etmesin....ediyordum ama bebeğimi sağ sağilim kucağıma alım yeter bana veririm nasılsa...

    EN BİTANE cnm senin ayrıntılı vardı buğün saat kaçta....buralardasın ama merakta bırakma bizi...


    birde kızlar bu yazın çok sıcak olacakmış...yandık desenize...

  9. Konu Sahibi : felicityy #17159
    Alıntı mseylul kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ayyyyyyyyyyyy arethusa güldürdün beni valla hadi lüleler olabilirde lpg olayı enteresan genelde erkekler takar böyle orjinal araba meslelerini kafaya bide kendine salak deme lütfen valla gucume gitti sanki biri sana kötu bişi demiş gibi alındım :))buda hormonlardan heralde alınganlık kusmek darılmak 9 ay böle kuse kuse geçicek sonrasında doğum psikolojisi var tabi bide sen bilirsin yaşadın doğunca rahatlıyomusun başka bişeylerlemi karşılaşıyosun Allah yardımcımız olsun hepimizin:))
    Anacım benim bunalımlarım bitmez ki...Birinden çıkar birine girerim genel olarak...Bazen kendimi iyi motive edip az hasarlı atlatabiliyorum. Ama çoook nadir olarak....
    Mesela ben doğurana kadar nasıl doğacak, düşecek mi, iyi bi anne olacakmıyım, hayatım çok değişecek mi bunalımlarını yaşadım.
    Ege doğdu bu sefer neden doğdu, benim içimde güvendeydi, iyiydi, neden ayrıldık diye bunalım yaşadım.
    Yani ararsan bunalım yaşayacak, can sıkacak şey çok.
    Bak şimdi gene aklıma geldi.........1 yaşındaki tazecik arabanın orasını burasını kurcalayıp lpg takacaklar.Kıyamam ben onaaaaaaaaaaa....

  10. Konu Sahibi : felicityy #17160
    Giriş tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    636
    Alıntı melekci kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    inş. hayırlı haberlerle geliriz hepimiz cnm...daha var günler geçmek bilmiyor bebeğimide daha az hissediyorum arada bazen hiç...vakit çabuk geçsin istiyorum...sırf kımıldasın diye çikolata yiyorum artık balinadan bir farkım kalmayacak..77 ile hamile kaldım 78 olmadım daha 77.5 oldum...acaba sorunmu var ik hamileliğmde bu zamana kadar 6 kilo almıştım...ama o zaman zayıftım..kiloyuda ben problem etmiyorsam hiç kimse etmesin....ediyordum ama bebeğimi sağ sağilim kucağıma alım yeter bana veririm nasılsa...

    EN BİTANE cnm senin ayrıntılı vardı buğün saat kaçta....buralardasın ama merakta bırakma bizi...


    birde kızlar bu yazın çok sıcak olacakmış...yandık desenize...
    tatlım ben hiç hissetmiyorum belkide hissediyom böle kalp atışı tıtremeli bi kalp atışı gibi bişeyler var ama uaznınca hissediyom ayaktayken hiç hissedemiyom normalmiş 20. aftaya gelmeden böle şeyler duşunmeyelim ancak 20. haftadan sonra hissedemezssek bi sorun olabilir oda yıne 22. haftaya kadar hissedemeyenler var bak arethusa kaç haftalıkltı hissedemiyodu maşallah yeğenimiz çok çok iyiyimiş evham yapma olurmu canım benim az sabırlı olcazzz napalım bebişler oyun oynuyo bizimle:))

Sayfa: 1716/3780 İlkİlk ... 166617061714171517161717171817261766 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.