Sayfa: 1/88 1231151 ... SonSon
Toplam 876 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Otomobil Kullanan Bayanlar Kulübü

  1. Konu Sahibi : semyıl #1

    Onaylıyorum Otomobil Kullanan Bayanlar Kulübü

    Merhaba arkadaşlar bilmiyorum ilginizi çeker mi ama bu bölümde ilk araba sürüş deneyimlerimizi, anılarımızı,eğer olduysaki malesef kazalarımızı, trafikte başımıza gelen olumlu ya da olumsuz olayları paylaşalım mı?


  2. Konu Sahibi : semyıl #2
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    2,730
    ahhhhhhhhhhh eski günler nerdeeeeeeeeeee ağabeyimle beraber pratik yapıyordum hani ustayım ya dreksiyonu bırakıp ceketimi çıkarmıştım tabi ağabeyimle birbirimize girdik sonunda
    birde ranpa tali yoldan ana yola cıkacaktım hani zordur rampada kalkış yaomak bence hafif yavaşladım ama tamamen durmadım veeeeeeeeeeeeee fızla gelen traktore çarptım bende hasar çok traktorde bişe yok
    arabayı öyle parketmiştimki tam bir hafta düşünmüştüm ben bu duvar dibinden nasıl çıkarım diye
    ama şimdi eşimden bile çok güzel kullanıyorum

  3. Konu Sahibi : semyıl #3
    tricky Guest
    ilk trafiğe çıktığım günlerde karşıdan gelen kamyonu görünce sağa yanaşıcam diye park etmiş bir arabayı boydan boya çizdim.sonra kaçtım.fakat vicdanım elvermedi trafiği katlederek bir u dönüşü yaptım arabanın sahibini buldum ama elim ayağım nasıl titriyor ilk vukuatım ne de olsa.adama masrafı ödiycem kusura bakmayın duramadım falan diye bir sürü şey zırvaladım ağlamaklı bir şekilde tabii.insan evladıymış sağolsun.adamcağız işini gücünü bıraktı beni teselli etti kahve de ısmarladı.olayı görseniz sanki büyük kaza atlatmış gibiydim alt tarafı öbür arabanın boyası benimkine çıkmış.arkamdan epey gülmüşlerdir.bu olayda kıssadan hisse acemi arkadaşlar hiçbir kamyon üzerinize çıkmaz.boşu boşuna sağa yanaşmaya uğraşmayın.yollar da göründüğü kadar dar değil ayrıca.benim gibi komik duruma düşmeyin.don t panic

  4. Konu Sahibi : semyıl #4
    EU1 Guest
    Alıntı esssmer kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    yaaaa bende araba kullanmak istiyorum
    ama direksiyona oturunca acayip heyecanlanıyorum
    bundan 9 yıl önce çok güzel araba kullanıyordum aradan geçen zaman zarfında unutmuşum ve çok heyecanlanıyorum oyüzdende eşim araba kullanmama izin vermiyo
    en son çare olarak kendime bi hoca tutmak
    canım hocada ayağının altındaki pedallarla müdahale ediyor. yokuş var pek de dik değil orda üç kere kaldım ve arabayı kaldıramadım tabi araba geriye gidiyor bir yandan Allahtan arkadan çarpmadılar bana. eşim geçti tabi arabanın motorunu az kaldı yakıyordum ben. orda özel ders aldım ve hiç sorunsuz çıktım ordan ben şu anda hoca müdahale etti diye düşünüyorum. çünkü özel dersten sonra orda gene kaldım çıkaramadım arabayı. senağlama

  5. Konu Sahibi : semyıl #5
    ben bu işi yapabilirmiyim diye çok düşünüyordum en sonunda karar verdim ve hocadan onların araçlarıyla 3 gün ders aldım günde bir buçuk saat kadar.Sonunda kendime güvenim geldi ve ben bunu eninde sonunda yaparım dedim sonrasında eşimden 10 gün kadar ders aldım ve almayada devam ediyorum en son dün geri geri gitmeye çalıştık o yanımda onun talimatlarıyla trafiğede iki kere çıktım E5 te iyiyim ama ara sokaklar ki en önemlisi de o bence zorlanıyorum yani benim vites değiştirmelerim çok belli oluyor şu anda da buna taktım çok pratiğe ihtiyacım var ve acaba eşim olmadan kendi başıma trafiğe çıkabilecekmiyim diye düşünmeye başladım.Bu iş o kadarda kolay değilmiş en azından benim için.

  6. Konu Sahibi : semyıl #6
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    522
    bende deli oluyordum araba sürmeye 18 i doldurunca hemen kursa yazzıldım.babam sözde bana pratik yaptıracak,boş bi araziye götürdü beni arabayı öğretiyor.yerdede bi taş var bak dedi kızım farz etki o taşın yerinde yaya var hadi ona çarpmadan dönüş al.ben dönerken birden bağırmaz mı,ezdin adamı,geçtin taşın üstünden demek ki orda inssan olsa ezeceksinde falan filan.amaaan ne olduğumu şaşırdım.ondan sonrada babamla çıkmadım.en güüzeli arabanın yedek anahtarını çalıp yalnız çıkmak.ben öylee geliştirdim.şimdi eşimdende babamdan da güzel sürüyorum.
    darısı tüm isteyenlerin başına.ama soğukkanlı olun,heyecan yapmayın...ben ilk günlerde radyoyu bile açmıyordum ki konsantrasyonum bozulmasın diyesırnaşık şeysırnaşık şey ama şimdi bangır bangır dinliyorum..

  7. Konu Sahibi : semyıl #7
    EU1 Guest
    Alıntı esssmer kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sılacım bende kendi aracımızla ögrenmek istiyorum yanii seni bahsettiğin gibi hocanın ayagını altında pedal olsun istemiyorum her seferinde o müdahale edicekse ben nasıl ögrenicegimki dimi ama en iyi kendi aracınla ögrenmek bide bende heyecan çok var en azından o hem konuşarak hem işin inceliklerini göstererek daha çabuk öğretir diye düşünüyorum bilmem yanlışmı düşünüyorum
    eğer hoca kabul ederse öyle yaparsın canım. hem kendi aracına alışırsın ben üç saat özel ders aldım o arabaya alıştım yirmi saatte kursta aldım o arabaya da alışmıştım. ama kendi arabamızın viteslerini değiştirirken zorlanıyorum bazen hele panik anında unutuyorum mesela bir kamyonun yanından geçersem yan tarafa yanaşıyorum korkuyorum çarpıcam diye. özel ders hocam çok iyiydi pratik yaparak öğrenirsin diyordu. kendime güven veriyordu. ama ayaklarıyla müdahale edince pek anlamıyorsun biz düz yolda öğrendik ne park etme ne ışıkta durma ne dönel kavşak hiç birini yapmadık keşke izmirden alsaydım diyroum belki şehiriçinde filan öğretitlerdi bana öğreten hoca izmirde şehiriçinden almış. imkanın varsa hemen özel ders al deirm arayı açma umutsuzluk oluyor güven azalıyor inşallah eşinde yardımcı olur yoksa kalır gider.

  8. Konu Sahibi : semyıl #8
    Giriş tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    5,073
    Burası tam benlik..yaklaşık 19 yıllık ehliyetim var ve şunun şurasında 2 yıldır arabayı eşimin engellemelerine rağmen kullanmaya başladım.:sm_cool:
    ilk arabayı kullanmaya başlamamdan ziyade sizlere ilk ders aldığı günü anlatayım...18 yaşımı doldurmuştum rahmetli Babacığım beni ehliyet kursuna yazdırdı..ve hoca arabayla evimizin önüne geldi sen geç arabaya ben geliyorum dedi ve Babamla sohbet ediyorlar. ben arabanın arka koltuğuna geçtim oturdum,,:roflol:ee hoca geldi iyide arabayı kim kullanacak sen arkaya geçtin ama. nee benmi kullanacağım dememle bende bir gülme ..heyecandan bacaklarım titremeye baladı...hocam geç bakiim direksiyona ..sen kullanacaksın...o günü hiç unutmam...iştebenim hikayemde böyle..hatırladıkça gülerim.

  9. Konu Sahibi : semyıl #9
    Giriş tarihi
    Feb 2007
    Mesajlar
    5,073
    Alıntı sıla1 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    eğer hoca kabul ederse öyle yaparsın canım. hem kendi aracına alışırsın ben üç saat özel ders aldım o arabaya alıştım yirmi saatte kursta aldım o arabaya da alışmıştım. ama kendi arabamızın viteslerini değiştirirken zorlanıyorum bazen hele panik anında unutuyorum mesela bir kamyonun yanından geçersem yan tarafa yanaşıyorum korkuyorum çarpıcam diye. özel ders hocam çok iyiydi pratik yaparak öğrenirsin diyordu. kendime güven veriyordu. ama ayaklarıyla müdahale edince pek anlamıyorsun biz düz yolda öğrendik ne park etme ne ışıkta durma ne dönel kavşak hiç birini yapmadık keşke izmirden alsaydım diyroum belki şehiriçinde filan öğretitlerdi bana öğreten hoca izmirde şehiriçinden almış. imkanın varsa hemen özel ders al deirm arayı açma umutsuzluk oluyor güven azalıyor inşallah eşinde yardımcı olur yoksa kalır gider.
    sılacım gördüğün gibi burdada karşına ben çıktım ne yapayım seni seviyorum ve senin yolunda ilerliyorum arkadaşım...a.s.

    kızlar ben direksiyonumu geliştirmek için evimizden uzakta olan çeşitli kurslara yazıldım ,sırf arabayla gideyim ve geliştireyim diye,ben ev hanımıyım. çalışan olasam belki arabayla gide gele geliştirirdim, bende böyle bir yol buldum kendime..şükürler olsun korkumu yendim..artık ara vermem verirsem kesin unutur bida başına geçemem..

  10. Konu Sahibi : semyıl #10
    EU1 Guest
    Alıntı Dağ Çiçeğim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sılacım gördüğün gibi burdada karşına ben çıktım ne yapayım seni seviyorum ve senin yolunda ilerliyorum arkadaşım...a.s.

    kızlar ben direksiyonumu geliştirmek için evimizden uzakta olan çeşitli kurslara yazıldım ,sırf arabayla gideyim ve geliştireyim diye,ben ev hanımıyım. çalışan olasam belki arabayla gide gele geliştirirdim, bende böyle bir yol buldum kendime..şükürler olsun korkumu yendim..artık ara vermem verirsem kesin unutur bida başına geçemem..
    ben de seni çok seviyorum arkadaşım gel tabi. canım eşin arabayı veriyorsa iyi benimki vermiyor ve haklıda çünkü kaç kere rampada kaldım arkadan gelen araba çarpabilirdi. benim hiç hevesim yokken eşim yazdırdı kursa snra dersleri sevdim e biliyorsun derslere gidince de hoşuma gitti. yüze yakın notlar aldım. direksiyonda iyiydi. ama kurs bitti eşim git ders al yirmi saat dedi almadım keşke dinleseydim. burası da ilçe aydının ilçesi ama kalabalık yüzbinin üstünde nüfusu var. yollar insan araba dolu. cesaret edemiyorum çıkmaya. sakın ara verme cesaretin gitmesin. bir de anında karar vermek lazım araba kullanırken hızlı düşünmek lazım. ben onu yapamıyorum. pratikleşmedi hareketler. ben de izmirliyim ya otoyolda veriyor eşim bazen bomboş nerdeyse onda bile korkuyorum. cesaret herşeyde çok önemli. burdan izmire giderken verdi en son, ikibuçuk saat annemlere burdan. tam yolun sonunda kaldım aynı kabus rampada sonra dedim bir daha kullanmıcam yapamıyorum. eşimde kızdı tabi ertesi gün verdi şaşırdım ben tabi artık vermez diyordum. balçovadan itibaren sürdüm bu sefer başka bir yoldan girdik orda da kaldım yokuşta :tomato:
    zaten park etmeyi kaldırıma yanaştırmayı hiç bilmiyorum. hele başka arabaların arasına asla. bakalım ne olacak ilerde. şimdi de eşim arabayla işe gdip geliyor öyle kaldı gene.

Sayfa: 1/88 1231151 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Nişanlı ve Sözlü Bayanlar Kulübü
    By sel in forum Fanatik Kulüplerimiz
    Cevaplar: 147
    Son Mesaj: 31-08-2010, 09:30
  2. avon pro to go ruj kullanan bayanlar
    By Pesimist5 in forum Dudak Bakımı (rujlar, kalemler)
    Cevaplar: 50
    Son Mesaj: 31-08-2010, 01:04
  3. Kısa saç kullanan bayanlar
    By hazan45 in forum Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 25-02-2010, 02:24
  4. Bayanlar duphaston kullanan varmı??
    By sedcan in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 02-06-2009, 19:33
  5. protez kullanan bayanlar
    By nazo1907 in forum Gebelik
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29-03-2009, 17:29

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.