Sayfa: 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
Toplam 61 adet sonuctan sayfa basi 31 ile 40 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Mis gibi kokulu çay içmek istiyorum

  1. Konu Sahibi : ozlemoztepe #31
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    668
    Alıntı ozlemoztepe kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar çay içemede pek tiryaki diilim am aiçmek istediğimde de mis gibi kokmasını istiyorum hangi marka alamlıyım yada hangi çay ile karıştırıp kullanıosunuz cvplarınızı bekliom hadi paylasalım
    çayının mis gibi kokmasını istiyosan bardağına 2-3 tane karanfil at canım.. mis giibi kokuyo..hem dinlendiriyo insanı.. içtikce içesin geliyo :1rolleyes:


  2. Konu Sahibi : ozlemoztepe #32
    kızlar getirtme imkanı olan varsa,bana almanyadan mevlana çayı gelmişti hediye harika.demlerken çok az çay kullanıyorsunuz acayip dem veriyor kokusu şahane.

  3. Konu Sahibi : ozlemoztepe #33
    Alıntı ilayda cem kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar getirtme imkanı olan varsa,bana almanyadan mevlana çayı gelmişti hediye harika.demlerken çok az çay kullanıyorsunuz acayip dem veriyor kokusu şahane.
    Ahhh ahhh..........
    Ben Avustryada yasiyorum.Bir ara bizim bradaki türk marketlerine geliyord.Öyle alismistimki Mevlana cayina.
    Bir damla toz yok icinde hep aprak cay.Icimi yumusak tadi mükemmel kokusu harikaaaa.
    Ama pahali oldgu icin malesef artik getittirmiyorlar.Özel ricalarla bir aydir ugrasiyorm ama nafile.
    Artik bende almanyadan tanidiklardan isteyecegim::((
    Bende tomurckla karadeniz cayini karistirip icerim hep.

  4. Konu Sahibi : ozlemoztepe #34
    arkadaşlar öyle güzel anlatmışsınızki canım çay çekti o ooooooo mis gibi hemde

  5. Konu Sahibi : ozlemoztepe #35
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    942
    bimde bergamot aromalı hancı marka çay kullanıyorum..keşfedeli 5-6 yıl oldu ve o tarihten beri hiç değiştirmdik çayımızı...aromalı ve kokulu çay tercih edenler için ideal..fiyatıda çok uygun..

    diğer çaylarla harmanlamayı denedim ama ne tadından ne de kokusundan eser kalmadı o nedenle ben başka çaylarla karıştırmayı tercih etmiyorum

  6. Konu Sahibi : ozlemoztepe #36
    Alıntı Hic_Kes kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çayının mis gibi kokmasını istiyosan bardağına 2-3 tane karanfil at canım.. mis giibi kokuyo..hem dinlendiriyo insanı.. içtikce içesin geliyo :1rolleyes:
    Bende denicem bu tarifi çook sağoluna.s.

  7. Konu Sahibi : ozlemoztepe #37
    Alıntı musran kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bimde bergamot aromalı hancı marka çay kullanıyorum..keşfedeli 5-6 yıl oldu ve o tarihten beri hiç değiştirmdik çayımızı...aromalı ve kokulu çay tercih edenler için ideal..fiyatıda çok uygun..

    diğer çaylarla harmanlamayı denedim ama ne tadından ne de kokusundan eser kalmadı o nedenle ben başka çaylarla karıştırmayı tercih etmiyorum
    Bu marka nerde arkadaşlar, ben hiç görmedim İst'da Hancı'yı merak ettim?_ Ben de Çaykur'un Tiyakisi'ni kullanıyorum Gerçi azıcık fazla koysan çayın rengini bulanıklaştırıyor. Eskiden de Tomurcuk çayla Çaykur Rize'yi karşıtırırdım. Lipton'un bergomatlı çayı çok güzelmiş onu deneyeceğim. Karanfil fikri de süper, teşekkürler..
    Düzenleyen: Castefella Düzenleme Tarihi : 04-09-2008 Düzenleme Saati :15:29

  8. Konu Sahibi : ozlemoztepe #38
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    609
    lipton early grey bergamot aromalı tavsiye ederim canım çok hoş bi kokusu ve tadı var hem toz olarak hem demlik poşeti olarak satılıo

  9. Konu Sahibi : ozlemoztepe #39
    Alıntı istanblue kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    lipton early grey bergamot aromalı tavsiye ederim canım çok hoş bi kokusu ve tadı var hem toz olarak hem demlik poşeti olarak satılıo
    Süppersin tam ben andım sen de yazmışsın Güzel bir cafe de denemiştim Ev içinde toz olanını tavsiye etmişlerdi, ilk fırsatta deneyeceğim çok sağol canım.:1hug:

  10. Konu Sahibi : ozlemoztepe #40
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    609
    Alıntı "NightRose" kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Süppersin tam ben andım sen de yazmışsın Güzel bir cafe de denemiştim Ev içinde toz olanını tavsiye etmişlerdi, ilk fırsatta deneyeceğim çok sağol canım.:1hug:
    bişey diil canikom afiyet bal şeker olsun a.s.

Sayfa: 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Beren Saat gibi olmak istiyorum
    By EU1 in forum Beni Baştan Yaratın
    Cevaplar: 210
    Son Mesaj: 28-10-2011, 18:17
  2. Maşam yok su dalgası gibi yapmak istiyorum!
    By karamsar_tarz in forum Düz Saçlara Özel
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28-09-2011, 16:09
  3. şampuan gibi kokan parfüm istiyorum
    By ece1299 in forum Kadın Parfümleri
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 29-06-2010, 14:58
  4. Bebek gibi bir yüz,bal kokulu bir vücut!!!
    By OVERnight in forum Vücut kremleri, losyonlar
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 01-11-2009, 23:06
  5. Kocamı eskisi gibi sevmek istiyorum ama....
    By nurnberg in forum Eşi ve Eşinin Ailesi
    Cevaplar: 44
    Son Mesaj: 17-09-2009, 15:59

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.