Çarpık Bacaklı mısınız?

Konusu 'Bacak Bakımı' forumundadır ve Kelebek tarafından 5 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    5 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  1. Kelebek

    Kelebek Kapsama Alanı Dışında ! Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.008
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çarpık bacaklı bacak aralığı 3.5 inch ile 1 inch arasında olanlardır. Uzmanlara göre normal, sutün gibi bacaklara sahip olmak için bu aralığın 1 inch'den daha az olması gerekiyor. 1/2 inch en normal olanı. Testi yapmak için, bacaklarını yan yana aynı hizayı getirin. Baldırlarınızın altındaki boşluk 1 inch'den daha azsa, bacaklarınız düzgün, fazlaysa, çarpık demektir

    alıntı


    [​IMG]
    bunlar da çarpık bacaklı ünlüler
  2. 5 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  3. KelebekGibi

    KelebekGibi Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2006
    Mesajlar:
    470
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    ben cok düz bacakliyim sanirim aralik yok gibi yaa haha
  4. 6 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  5. melek_yuzlum

    melek_yuzlum Guest

    bende çarpık bacaklıyım dizlerimdeki kemiklerim çok çıkık duruyo ve bileklerimde çok ince :çok üzgünüm: ama ben inatla etek giyiyorum bir yandanda ne yapabilirim diye düşünüyorum :çok üzgünüm: ne yapabilirim ????
  6. 6 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  7. zelixsx06

    zelixsx06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım bende bıras çarpıgım
    Son düzenleme: 9 Kasım 2008
  8. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  9. epruh

    epruh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silikon arkadaslar çözümü
  10. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  11. aLLeGRia

    aLLeGRia Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim sağ bacağım çarpık valla hatta biri hanyaya bakıyo biri konyaya ha aynen böyle |) :roflol:
  12. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  13. Beltin

    Beltin Guest

    sütun gibi bacalarım vardır ):

    Annem beni hep sararmış küçüken odan böyle oldu diyo.
  14. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  15. gxuxz_gxuxzeli

    gxuxz_gxuxzeli Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.237
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen valla hiç aralık yok zayıf olmama rağmen.vay be bacaklarım sutun gibiymiş meğer:)
  16. 9 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  17. pxixn@r

    pxixn@r Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  18. 10 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Kelebek
  19. DearesT

    DearesT Yalan...yalann... Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.960
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim de sol bacağım çarpık yaaa...gıcık oluyorum ben bu duruma...ama itiraf edeyim eğer sütun gibi olsalardı sanırım kocacım verem olurdu...çünkü en sevdiğim dekolte bacakta olan...giyebiliyor muyum...hayııırrr...
Benzer Konular: Çarpık Bacaklı
Forum Başlık Tarih
Bacak Bakımı Çarpık bacaklı mıyım? 9 Şubat 2012
Bacak Bakımı çarpık bacaklı mıyım bilmiyorum ?? 2 Haziran 2011
Bacak Bakımı Bu Bacak Çarpık Mı Sayılıyor? 9 Eylül 2012
Bacak Bakımı Bacaklarım çarpık ve ince 26 Haziran 2012
Bacak Bakımı Sorunum Bacak Deyil Çarpık Ayaklarımm 8 Eylül 2010