İlk defa adet oldum

Konusu 'Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Arvwen tarafından 1 Eylül 2012 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  1. Arvwen

    Arvwen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yasım 14.Benim için çok zor ve berbat bişey.Diğer tüm arkadaşlarım oldu ve en son ben.Aslında ben haziranda 2 gün olmuştum bide şimdi işte.Ama nasıl anlatsam yani :44: sadece ben sildiğimde görebiliyorum 1-2 kere aktı ve siyah çamur gibi akıntı var.Neden olabilir? Ve ben adet mi oldum şimdi?Boyum uzarmı ya :KK43:
  2. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  3. amann

    amann Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet tatlım sanırım adet olmuşsun ama bu üzülecek birşey değil aksine sevinilecek bir durum.Adet olmak sağlıklı olduğunu gösterir.İlk adet olduğumda ben de çok üzülmüştüm ama şimdi gülüyorum o halime.Üzülme yani,canını sıktığına degmez.Çamur gibi derken,Kahverengimsi bi leke mi ?
    Bu arada adet olduktan sonra uzamazsın derler ama ben 10cm kadar üzadm.kişiden kişiye değişir ama uzarsın bence 19 20 yaşına kadar
  4. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  5. Tweety26

    Tweety26 One Way or Another :) Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    822
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    :KK9: Bir kere şu boy hikayesini unut. İnanmıyorum ben, bilim de inanmıyor. :KK31:
    Bana da öyle demişlerdi ama gayet de uzadım yani. :KK53:

    Bence hiç de geç değil. Genetik, çevresel faktörlerle alakalı. Herkesin aynı olacak diye bir şey yok tatlım.
    Sen de genç kızlığa adım atıyorsun. Zamanla düzene girer merak etme sen.
    Hepimiz yaşadık bunları. Korkma. Güzel bir şey bu. Hormonlarının, vücudunun iyi çalıştığını, sağlıklı olduğun gösteren bir durum.
    Sana ilk zamanlar garip gelecek ama sonra alışacaksın.
    Takma kafana. :KK34:
  6. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  7. Arvwen

    Arvwen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bazen kahverengi bazen simsiyah.Boyum şuan 165 annem uzamazsın daha yemek yemiyosun diyo :KK43: Bişey daha sormak istiyorum banyo yapılabiliyomu ve ben ne zaman anlarım yanı ya okulda falan olursa :84:
  8. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  9. amann

    amann Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet normal tatlım farklılık gösterebilir rengi.Hiç kafana takma ne üzünülecek ne de korkulacak bir durum yokk:D boyun uzar ama 1.65 gayet iyi bi boy.Ben 1.55 im mesela :D
    banyo yapabilirsin tabii ki ,ama bazılarına iyi gelmiyomuş sanrm kanaması artabiliyomuş falan ama ben hep yaparım özellikle o günlerde daha çok :D banyoda uzun kalmadığın sürece sorun yok
  10. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  11. Tweety26

    Tweety26 One Way or Another :) Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    822
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Boyun gayet iyi bence. Uzarsın daha hem merak etme.
    Banyo da yapabilirsin ayrıca. Zararından çok faydası dokunur. Kendini temiz ve rahat hissedersin.
    Adetinin başladığı günleri de bir not defterine falan not alırsan takip etmen kolay olur. Normal süreç 28 günde 1 dir. Ne zaman tekrar olacağını tahmin edebilirsin, hazırlıklı olursun.
    Çantanın gizli bir gözünde de ped bulundurman yararına. :KK34:
  12. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  13. amann

    amann Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Günün yaklaştığında daha dikkatli oluyosun bir de akıntın olunca hemen hissediyo insan zaten,çantanda ped bulundurursn bişey olmazzz....Farkına varılmayan bşy olsydı bütün kadnlar her adette sorun yaşardı ama çok nadir oluyoo fark etmemekkk takma kafana zamanla alışırrsııınn :D
  14. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  15. Sakuura

    Sakuura Oluruna bırak... Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    899
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Bende 14 yaşında yaz tatilinde olmuştum ilk adetimi.
    Boyumda 170 :KK37:


    Boyun adet olduğun zamanla pek bi alakası yok.
    Etkilese bile bi kaç santım etkiler..
    Boy genetik bir durumdur..

    Dert etme ilk başlarda az olur zaten.
    Ben ilk olduğumda adet olduğumu bile anlamamıştım.
    Annem çamaşırında kan var yıkarken gördüm dedi bende öylesine bi kan zannetmiştim düşün artık azlığını
  16. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  17. Sakuura

    Sakuura Oluruna bırak... Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2012
    Mesajlar:
    899
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    İyide sen şimdi bile gayet uzunsun ki:KK1:
    Daha yeni adet olurken boyun bu kadarsa sen ergenlik dönemin bittiğinde gayet uzun bi genç kız olacaksın demektir:)
    Büyük ihtimalle zayıfsın annen yemek ye diye korkutmak için diyodur sana yemiyosun diye :)
    Ben ne et ne balık ne süt hiç birşey yemezdim halende pek yemem 170 boyum var :D
    Banyoda yapabilirsin.
    Adet başlarda biraz düzensiz olabilir o yüzden her gün günlük ped kullanırsan hem adetin kıyafetine bulaşmaz sen farkedene kadar..
    Zaten ıslaklıktan dolayı hissedersin
  18. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : Arvwen
  19. cho.luna

    cho.luna Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1.992
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Tatlım korkma bu çok normal bir şey senin sağlıklı bir genç kız olduğunu gösteriyor.. o durum geçici ilk olduğu içindir düzelir boyunda merak etme uzar 20- 21 yaşına kadar..
    okulda falanda olabilir bu yüzden dikkat etmelisin onun içinde adetin ilk gününü kaydet sonraki adetin 24-30 gün sonra olur tahminen sonra düzene girer o günler yaklaştıkça dikkat et..
    banyoda yapabilirsin ama soğuk olmamasına dikkat edersen senin için iyi olur:))
Benzer Konular: defa adet
Forum Başlık Tarih
Kadın Hastalıkları bir ayda 2 defa adet.... 23 Mart 2012
Kadın Hastalıkları İlk Defa Böyle Oldum Nolur Bir Cevap Yazın 1 Eylül 2014
Kadın Hastalıkları 2 defa kürtaj oldum 25 Eylül 2013
Kadın Hastalıkları İlk defaa geliyoo başımaa yardım edinn lütfeenn :( 18 Eylül 2013
Kadın Hastalıkları adet gecikmesiii acilllllll Pazartesi 13:04