0+ ay oyunlar ve oyuncaklar...

Konusu 'Ocak Anneleri' forumundadır ve yalel tarafından 30 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  1. yalel

    yalel Begüm'ün Annesi... Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.494
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    ben oyunlara ve oyuncaklara takıldım arkadaşlar.
    2010 ocak annesi adayıyım malum... oyuncaklara takıldı kafam :)
    ne gibi oyuncaklarla ne gibi oyunlarla geliştireceğiz biz bu veletleri? gelişim için çok önemliymiş oyuncakları falan....

    deneyimli anneler... biraz fikir verir misiniz lütfen ?
     
  2. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  3. inanna13

    inanna13 nil'im.. Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.319
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım daha çok erken bence ,düşünme bunları..
    ilk olarak çıngırakla başlıo bu süreç soona bi sürrü şey alınıo bi bakılıo ki,sadece telefon ,kumanda ,mandal iş görüo..:)
     
  4. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  5. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Yalel
    Canim cok erken ciddende daha ama yataginda basucuna asilan dönen isikli müzikli oyuncaklar ilk 3 ay is görür.Ama cok sade olsun bence cünki ilk 3 ay cok uyurlar sadece acikinca alti pislenince uyanirlar.Istekleri oluncada gene uyurlar.Insallah problemsiz olurlarda normal düzende bu sekilde olur. 3. aydan sonra oyuncaklar var.Eliyle bastimi ses cikaran yada agzina sokabilecegi türden hersey olur. Oyundan anlamiyorlar canim bu kadar kücükken ama masaj yapabilirsin.Yada banyo yaptirirken ses cikaran ördek filan koyabilirsin suya.Ahh o günler bi gelse :KK66:))
     
  6. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  7. smhsmh

    smhsmh Kaan'ım Allaha Emanetsin Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.017
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    ben oyun halısı aldım yalelcim üzerindeki oyuncaklar çıkarılabiliyo falan ses yapıyo ışıklı
    ilgisini çeker inşallah bak resmi bu

    [​IMG]
     
  8. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  9. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    smhsmh
    Güle güle kullansin bebisin cok güzel.4 aylik civarinda daha iyi anliyor bunu kendini döndürmeyi el hareketi yapmayi deniyor. Motor hareketler icin cok güzel.
     
  10. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  11. Juliet

    Juliet Guest

    10 aydan sonra evdeki elettironık aletler ilgi çekiyo..

    onla oynamak istiyolar. yaramaslar..opuyorumnanaktan
     
  12. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  13. yalel

    yalel Begüm'ün Annesi... Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.494
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    hadi ya.. :)
    çıngırak alalım madem...

    ahh ahh meltemcim, o günler bir gelse, bir oynaşsak kuzumla küvette şöööle keyifli keyifli... ahhhh..
    allahım göstersin o günleri hepimize...

    ay ben yerim onları kısım yaaaa
    her şey feda olsun meleğime :)
     
  14. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  15. Juliet

    Juliet Guest

    he bide legolar var..tavsiye etmem..

    evin her köşesinden lego çıkıyo..kaydirigubbakcemile3
     
  16. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yalel
  17. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Juliet
    :)))) Oglumun ilk vukuati tv kumandasini tuvaletin icine atmak olmustu.O anki halimi düsünüyorumda :)))
    Legolar bir sürpriz yumurtalardan cikan minnacik seyler iki.Evin heryerinden bulursun. Simdi bebek gelecek agzina atar boglur diyorum oglana ortaliklara cikartmiyor ama bebis emeklemeye basladimi hepsi ortaliktan yok edilecek mecburen.
     
  18. 1 Kasım 2009
    Konu Sahibi : yalel
  19. yalel

    yalel Begüm'ün Annesi... Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.494
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    ne legosu şekerim :)
    kaç aylıkken lazım legolar? 1 yaşında falandır en erken heralde...

    ben diyorumki, yeni doğduğu zaman, zeka gelişimi için, nelerle oynatalım.. nasıl eğlendirelim... ilk aylar çok önemli malum, beyin gelişimi ilk 3 ay en hızlı şekilde seyredecek... o sebeple diyorum, ilk ayları boş geçirmeyelim, potansiyelini kaçırmayalım yavruların.